FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ars poetica I
Text postat de ana-maria andone
Am o pisica in creier
Si nu pot sa o fat
A venit de deasupra, de pe acoperis
Nici macar nu era fierbinte
Apropos, nici macar nu am acoperis pentru ca
Nici macar nu am casa
Stau in chirie undeva in Pantelimon
Cartierul ala cu dulai
Care fac dragoste cu pisici bulevardiere
Sau bulevardiste
Coardele alea penale
Asadar am o pisica in creier
Imi zgarie neuronii
Asa in joaca
Cateaua dracului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nici eu nu miss surda, asa ca nu e nevoie sa repetati. Chiar daca am doua urechi. Sarutari.  
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-06 20:17:54
         
 
  ana-maria,
Nu fă eroarea să-l consider pe tery bărbat; e autodeclarat dulău! Asta dacă nu cumva te inspiră în drăgostelile bulevardiere...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-06 20:13:38
         
 
  ana-maria,
Nu fă eroarea să-l consider pe tery bărbat; e autodeclarat dulău! Asta dacă nu cumva te inspiră în drăgostelile bulevardiere...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-06 20:13:05
         
 
  Domnul Ghita este putin gelos, terenthe. Nu mai suporta alti barbati in jurul meu. Dar lasati barbatii sa vina la mine! Promit ca nu trag focosul decat la cod rosu. A la guerre comme a la guerre, n'est-ce pas?  
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-06 19:47:04
         
 
  Nu-s surd Sădescule, ți-aud și cocostârcul din budigăi cum freamătă, a părere de rău, la mirosul "pisicuțelor" din Pantelemonul tău mioritic!

Ana-Maria ești o dulce că ne rabzi, pe mine, și pe haidamacul meu Sadescu. pupici și arde-o poeticește pe pisicuța-ți din creier.
;)
te rog să mă ierți de intrarea-mi frauduloasă.

Pentru că știu că nu-i un teren viran la tine-n perimetru, mu mai lăsa să poată intra toți hingherii incognito!
;))

o zi fericită.
tery

ps, promit să vin singur altădată.
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2008-10-06 16:52:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  scuze pentru dubla postare, dar tery e și cam surd, trebuie să-i dai 2 comenzi ca să execute o dată!:)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-06 11:52:57
         
 
  dar nu știu totuși ce caută hingherul sau "jungherul" Sade!!!

Caută terieri fugiți de-acasă, să-i jugănească ca nu cumva să facă dragoste contra firii cu pisicile bulevardiere!
ana-maria, te rog nu-l învăța pe tery să facă aport, că îți distruge frumusețe de chiloței corvette!El e obișnuit mai mult cu budigăii de aba a stăpînului său, mult mai rezistenți...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-06 11:51:53
         
 
  dar nu știu totuși ce caută hingherul sau "jungherul" Sade!!!

Caută terieri fugiți de-acasă, să-i jugănească ca nu cumva să facă dragoste contra firii cu pisicile bulevardiere!
ana-maria, te rog nu-l învăța pe tery să facă aport, că îți distruge frumusețe de chiloței corvette!El e obișnuit mai mult cu budigăii de aba a stăpînului său, mult mai rezistenți...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-06 11:50:26
         
 
  incântat de poemul tău, parcă și văd bulevardul unei nopți din arșița verii lui Walt D. împănat cu dansuri erotice,
dar nu știu totuși ce caută hingherul sau "jungherul" Sade!!!

vot, tery
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2008-10-06 05:46:51
         
 
  Stimată ana-maria,
Pentru colegii de pe site sunt doar SADE; îndrăzniți și mă tutuiți!În legătură cu epitetele, cred că faceți o gravă eroare: ele caracterizează creația dumneavoastră și nu persoana; sunt convins că părinții dumneavoastră sunt încîntați de poeziile postate aici și de epitetele savuroase( coarde penale, pisici bulevadiere, cateaua dracului,etc.)Nu-mi cereți să fac educația nimănui, nu sunt profesor de etică sau de bune maniere v-aș putea eventual recomanda o listă de lecturi facultative!
La bună citire!
SADEamuzat
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-05 16:56:12
         
 
  Domnule Ghita, astept sa va retrageti epitetele "apreciative"! Nu cred ca parintilor mei care m-au nascut si m-au crescut le va placea sintagma: "Stimată poetă pantelimonic-felin-bulevardieră". Asta este educatia pe care o dati tinerilor ca mine? Sa va fie rusine, domnule Ghita!  
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-05 15:13:08
         
 
  Stimată poetă pantelimonic-felin-bulevardieră,
V-ați pus întrebarea dacă nu cumva vinilul dumneavoastră are șanțurile uzate?
Cu toată sinceritatea nu cred că "era doar o poezie"!
În legătură cu Ignatul:vă recomand să mai alergați un pic prin literatura reală, poate acumulați niscaiva antricoate și jamboane și poate punem de-un festin mai consistent!
La bună citire...
SADEgurmand
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-05 13:47:57
         
 
  Multumesc tuturor pentru trecere.

Domnule Ghita, apreciez spiritul dumneavoastra critic. Sunt sigura ca sunteti un mare poet. Si un mai mare ,,analist literar''. Ma bucur sincer ca ,, patefonul Europeei'' are un ac atat de bont ca si caninul pe care incercati sa mi-l varati in coada.
miau... Domnule Ghita, era doar o poezie nu am vrut sa starnesc Ignatul...
 
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-05 01:40:08
         
 
  Cazna lirico-maieutică a poetesei este evidentă: ea dorește cu orice preț și prin orice mijloc să" fată" o pisică, o hotcat(trimitere freudiană inversată la acel priapic hotdog de peste Ocean)sau o Mau egipteană însoțiotare a lui Ra...Cînd acest fapt îi reușește, fie cu ajutorul lui Paul Newman fie prin strădania regelui Tut, moșirea dezlănțuie o erupție linguală ciclotimică cu inserții jargoniere(sau jardiniere)la adresa afurisitei care dihotimică mîță-cățea chinuie neuronii autoarei!Ț'a drak de mâțe panteleonice...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-04 19:01:19
         
 
  Ana-Maria,

mi-o plăcut această idee-pisică în trup de cățea sau cățea cu minte-pisică.
am remarcat, în mod deosebit, descrierea (frumos creionată) din 'Cartierul ala cu dulai / Care fac dragoste cu pisici bulevardiere / Sau bulevardiste'
frumos.

cu stimă, Cornel Ghica
 
Postat de catre Cornel Stefan Ghica la data de 2008-10-04 10:35:47
         
 
  multumesc, goia!

ma gandeam ca versurile mele vor aduce zgarieri pe placa de patefon a Europeei.

Paul Newman a cam jucat Cacialmaua

Walt se da prin parcurile lui, vezi a doua poezie

Autoarea e muscata de caini
to (imi fac si io adresa de mesenger) ca sa dau compose
 
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-04 03:07:54
         
 
  o idee de Paul Newman si una de 'pisici aristocrate', ma retine... restul, se cuvine autoarei...

ori ma insel??!!

io,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-10-04 02:31:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE