FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anunț
Text postat de latunski criticul
Grupul de Rugăciune SRL, înregistrat la Registrul Celest sub numărul J40-0666-2008, CUI D...(confidențial), cu sediul social în Lumea Fabuloasă, anunță deschiderea unui punct de lucru pe Europeea.
Administrator unic: Mihail Buricea.
Obiectul de activitate: Prestări servicii de informații detaliate despre Lumea Fabuloasă și Raiul Pămîntean.
Dotare: Atelier Biblic, Utilaje de forță (Chivotul), mijloace de transport(Carul de foc al lui Ilie) și de agrement (Arca lui Noe).
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mi-e teamă că vei rămâne un neînțeles pentru majoritatea cititorilor tăi, prea greoi la minte să-ți priceapă subtilitățile. Baftă!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-09-22 10:18:04
         
 
  ten-haus, imi pare rau ptr tine, cand observ ca procesorul tau nu-ti dezleaga subtilitatile din text.
Poate altadata, dar fiind prea batran, matale, nu cred ca se mai poate intampla vreo minune!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2008-09-22 10:02:57
         
 
  Prietene Buricea, ai devenit extrem de ermetic, am citit toate cele 3 eratocomentarii și n-am înțeles mai nimic, în afară că ești foarte surescitat! Las-o tată mai moale să nu faci riduri!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-09-22 09:16:33
         
 
  erata la erata:
valul de nemultumiti e trei:
-Borî, da' si ului,
-Al Ghe ori Ghe si Tata raului
-Latri in sky
Deocamdata atat!
Astept alti pro vinci ali!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2008-09-22 03:37:02
         
 
  erata:
valul de nemultumiti e trei:
-Borî,da' si ului,
-Al Gheorî Ghes si tata raului
-Latri in scy
Deocamdata atat!
Astept provincia!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2008-09-22 03:33:35
         
 
  valul de nemultumiti e trei:
latri-in-sky,
al-tatar-ului
si al bori-da-si-ului!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2008-09-22 03:16:05
         
 
  ...Urmând anunțul, am întâlnit piedici în a înțelege unele chestii, piedici cauzate de nemenționarea unor puncte, subpuncte, paragrafe ale subpunctelor ,puncte ale paragrafelor, subpuncte ale punctelor paragrafelor... Așa: daca ader la acest nou punct de lucru, voi avea nevoie de șpaclu prozodic? Dacă da, să fie el și cu mâner hermeneutic (fenomenlogică sau transcecdentală?)), dacă nu, lama-i să fie exhaustivă sau poporană? Se acceptă trening? Sau se impune salopetă (plus izmană pe dedesubt) prevăzută cu cizme de cauciuc burescigeniuflecar și scut fecalo-pașoptist? Patent, cheie franceză, surubelniță? Sau merge cu ciocanu'? Pauzer de masă (sau barem între două antiteze ontologico-versificate)? Dar pauză de budă? Venim cu hârtia de acasă? Sau se folosește obiectul studiului? Onorariul se poate transforma în șuturi în dos? Dacă, da, câte? Un lat se pune două? Dar un șpiț?

...Deci, domnule critic, fii, rogu-te, mai explicit, ca să priceapă tot doritorul și devoratorul de operă Buresciană. Păi se poate... ?



A.A.A

 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-09-21 23:44:32
         
 
  Latunski, trebuia să mai adaugi că la punctul de lucru susamintit NU se primesc nici sugestii, nici reclamații. Cine nu crede poate bate la ușa administratorului. Va găsi lacătul pus. Probabil pentru că admin.ul se teme de valul de vizitatori.
Sau de valul de nemulțumiți? :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-09-21 22:44:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE