FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
LA MULTI ANI! (o poveste spusă prea devreme)
Text postat de Sabina Datcu
Pe suprafata zidurilor se scriu povești. Pe foi albe se scriu povești. Sau pe pagini virtuale se scriu povești. Aceasta este puterea limbajului: el, care este urzit din spațiu, îl suscită, și-l dă sieși și îl intoarce pentru a-l recuprinde în sine.

S-au spus povești...

Dar poate că intr-o bună zi nu se va mai ști ce anume a reprezentat scriitura. Figura ei se va fi închis asupra ei insăsi, fara a mai ingădui descifrarea urmelor pe care ea le va fi lăsat.
Aceste urme vor fi - pentru o privire necunoscătoare - numai niște simple amprente grele... Jocul atat de familiar nouă de a ne oglindi în cuvant și de a trage cu urechea la voci care, venite de foarte departe, ne spun aici și acum ceea ce suntem, acest joc, cu regulile, șiretlicurile și invențiile sale nu va mai fi decat un ritual complicat ale cărei semnificații vor fi fost prefăcute în scrum...

Povestile se scrijelesc pe suprafata zidurilor. Sau se încrustează în epidermă. Chiar și atunci cand sunt spuse prea devreme.

LA MULTI ANI, maestre!

Nota: Aceasta poveste ar fi trebuit spusa peste cateva zile. Din motive obiective, a fost rostita putin mai devreme...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE