FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniela Luca
Eliei, în acest 29


femeia aceasta se descoperã între pagini. nu lasã
nici o notã de subsol. îºi aminteºte întotdeauna numãrul
unde a scris amintirea

un braþ al iernii o cuprinde lent pânã la glezne
s-a nãscut cumva între fulguiri. zâmbeºte
nopþilor în tainã.
îºi spune cã viaþa asta are gust de scorþiºoarã.
dacã presari prea multã
e amãruie.

ºtie cum sã scrie fãrã semnele de mirare. întâi schiþeazã un destin.
a doua zi deseneazã un cer fluid. ca ºi cum
ploaia nu i-ar fi de ajuns.
ºi lasã ceasul
cu o orã mai devreme
sã poatã primi un om cu minutele întregi.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pãi sã nu uiþi, Ela, cãci din cauza ta am plecat de pe poezie.ro. Vãd cã ai postat textul ãsta ºi acolo. Nu înþeleg de ce. Comunitatea aceea m-a "exmatriculat", din cauza unei afirmaþii de-a ta am plecat ºi tu ai tupeu sã postezi dedicaþie mie acolo????
Pãstrez, fireºte, ce-mi prieºte. Puteai sã laºi doar aici, sau puteai pe mail, era mult mai simplu. Toþi ºtiu de ce eu nu mai sunt acolo, aºa cã mi se pare total deplasat sã-mi dedici o poezie pe un site de pe care am plecat din cauza unei minciuni.
Îmi pare rãu cã sunt aºa durã, îmi pare rãu cã nu ai înþeles mai nimic din ce e scorþiºoara asta de femeie numitã Elia...

Sã ai parte de tot ce îþi doreºti în noul an. Aºa cum îþi doreºti.
 
Postat de catre Name Old la data de 2005-12-31 14:34:49
         
 
  pãstreazã Elia ceea ce ºtii cã îþi prieºte. sunt oamnei de calitate, cei ce te simt ºi când tac, ºi când dorm ºi când pleacã ochii, aºa, a întristare, dar ºi cei care te cuprind în braþe atunci când îºi au rost în viaþa ta. ºtii cât de mult las sufletului ce este al sufletului, mai ales uºor praf de scorþiºoarã. nu uit ºi pãstrez.
drag, ela
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2005-12-29 14:25:49
         
 
  Din prea multã viaþã... :)
Mulþumesc, Ela, din prea multã viaþã dulce uneori totul devine amar, aºa e. Ai ºtiut tu de undeva visul meu cu vinul fiert ºi scorþiºoarã..:)
Ai dreptate aproape în fiecare vers. Însã nu ºtiu dacã va mai fi vreo paginã în care mã voi mai lãsa descoperitã. A venit vremea sã-mi întregesc minutele de una singurã. Tu ºtii cã eu sunt omul cifrelor, nu al literelor; tu ºtii cã sunt un om care dacã nu mai simte, nu mai e de simþit; tu ºtii cã nu pun zahar la cafea pentru cã nu beau cafea; tu ºtii cã-mi place iarna mai mult decît orice; tu ºtii cã nu renunþ la oamenii de calitate din viaþa mea; tu ºtii cã semnele mele de mirare au ochii mari, ca ai copilãriei. Tu ºtii??

Mulþumesc pentru acest 29.
 
Postat de catre Name Old la data de 2005-12-29 13:06:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE