FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Paty(2)
Text postat de George (Dumitru) Corbeanu
Cei ce-au afirmat că lumea e guvernată de sex, au avut în totalitate dreptate. De când o cunoscusem, simplul fapt că era femeie și că eu o țineam de mână sau de după mijloc în fiecare zi, îmi făcea nopțile să fie negre ca păcura, pline de nesomn și dorință. Simțeam o furnicătură continuă între picioare, și gândurile mele deveniseră unul singur: să mă culc cât mai repede cu ea. Faptul că încă stătea cu părinții o împiedica să rămână la mine peste noapte, eu fiind acum în postura necunoscutului care nu le-ar fi oferit nicio incredere. Însă deseori, după școală, poposeam la mine. Dar, cu toate că încercam tot ceea ce îmi stătea în putință să mi-o apropii trupește, nu reușeam cu nici un chip. După un sărut pasional combinat cu o atingere apăsată a corpurilor, totul se oprea. Eram respins cu blândețe, se retrăgea lin, împingându-mă cu mâinile în piept. Cel mai aproape am fost la vreo saptamână de când ne cunoscusem. Luasem o sticlă de vin și eu, cautând să creez o atmosfera cât mai plăcută, am pus o muzică caldă, Vanghelis sau Kitaro, alternând cu Joan Baez, o compilație pe care o pregătisem demult, special pentru cazuri din acestea. Aburul vinului ni s-a urcat repede la cap, trântindu-ne pe negândite pe canapea, apoi apropiindu-ne trupurile, făcându-le să se atingă, făcându-ne mâinile să ni se împreuneze, să se despreuneze, apoi iarăși, ca într-un joc. Am strâns-o în brațe pătimaș, sărutând-o adânc, apoi cobarându-mi buzele pe linia gâtului, din ce în ce mai jos, până la baza claviculei. Respirația începu să i se îngreuneze.
-Simt că îmi pierd capul, ingăima printre gâfâituri. Oprește-te….
Nici gând să mă opresc. M-am făcut că nu aud și am continuat să cobor, în timp ce îmi vârâsem mâinile pe sub bluză, mângâindu-i spatele. Apoi, pe nesimțite am reușit să-mi aduc o mână în față, cuprinzându-i un sân și masându-i-l ușor. Tremura. Îmbătat de vin și de feromonii ce se loveau amețiți între ei, i-am ridicat dintr-o smucitură bluza și am început să-i sărut sânii dezveliți. M-a împins brutal, cu mâinile și picioarele, dărâmându-mă din pat. Apoi își aranjă cu mișcări iuți ținuta dezordonată și își puse mânile pe față.
-Ce s-a întâmplat? am întrebat ridicându-mă greoi, cu inima batându-mi să-mi spargă pieptul. Nu am primit nici un răspuns. Să scap de fierbințeala ce mă cuprinsese, m-am dus la baie, să mă clătesc pe față cu apă rece. Am revenit și am văzut-o culcată, cu fața în jos, cu mâinile la ochi. Am zgâlțâit-o, încercând să aflu dacă am greșit cu ceva.
-Lasă-mă, mi-e rușine…
-De ce? Păi nu am făcut nimic.
-Cum nu? Să mă saruti așa, pe pielea goală….
Și îmi aruncă o privire speriată, de ciută în bataia puștii.
-Dar nu s-a întâmplat nimic rău, de ce să îți fie rușine? E normal, suntem împreună, suntem tineri…am continuat eu încălzit.
-Nu, nu înțelegi…Încă nu ne cunoaștem cât ar trebui, ne-a luat valul, nu trebuie să se mai întample.
“Ce tâmpenie!”, mi-am zis conștient de întăritura ce mi se formase în chiloți. “O să o ducem așa până la pulivară!”
-Da, ai dreptate, i-am spus așezându-mă pe dușumea încercând să mă calmez. Trebuie să mai treacă timp…nici eu nu sunt pregătit.
Am terminat vinul liniștiți, mărginindu-ne să ascultăm muzica divină a lui Kitaro.
După această inedită experiență, nu s-a mai întâmplat nimic de o asemenea anvergură între noi. Mai mult de un sărut apăsat urmat de mângâieri peste haine, nu am avut voie să încerc. Am bănuit că e de vina ziua, lumina. Așa că mi-am zis că trebuie să o fac să rămână peste noapte.
De aceea, în virtutea nobilei idei a sexului necondiționat, m-am hotărât să-i cunosc familia constând în: un frate mai mare, în persoana fratelui ei mai mare pe care l-am cunoscut mai târziu; o mamă, în persoana mamei sale; un tată, în persoana colonelului Grossu, tatăl ei; un câine, în persoana cockerului dezaxat Axi, câinele ei, dar mai degrabă al întregii familii urgisite.
Sarutmâna doamnă, buna ziua domnule, încântat de cunostință, da, prietenul fetei dumneavoastră, da, suntem colegi, stați linistită doamnă, o să învățăm, nu ne culcăm pe o ureche, nu, cum se poate, noi nu lipsim de la școală, nu, ne ducem la cursuri, da, ne place, da, mai e puțin până în sesiune, nu, o să învățăm, nu v-am mai spus, știm și noi ce înseamnă, știu că primul an e cel mai important, cum să-l repetăm, nici nu se pune problema, știu, da, va trebui să dăm din nou examen dacă se întamplă una ca asta, vă promitem că învățăm, stați liniștită, nu domnule, nu prea vreau să fac armata, nu știu, trebuie să scap cumva, marș Axi pleaca de aici, lasă oamenii să vorbească, nu, e un câine frumos dar cam nebun, da, mușcă, îl mușcă pe tata mereu dar tot el îl bate, da domnule, știu că te face bărbat, dar nu-mi place că e obligatorie, știu că șase luni nu e mult, dar totuși, ei, să văd, aveți dreptate, orice băiat trebuie s-o facă dacă e apt, așa e, da lasă omule băiatu-n pace, vă e foame mamă, puțin, hai de mâncați, marș Axi, Dumnezeii mătii de câine, o să-l arunc odată că m-am saturat de el, să nu te atingi de el, taci că nu tu te scoli la cinci să-l duci afară, e al meu, hai copii mâncați, cât îl ascund eu în debara, mă da ce hărmălaie face, trebuie să îl cunoști și pe frate-miu neapărat, cum să nu…abia aștept…..
La fix o săptămână de la contactul cu familia, am petrecut prima noastră noapte împreună la mine în apartament, noapte de vis, noapte așteptată dar care nu s-a soldat decât cu o discuție sincera despre istoria sexuală a fiecăruia dintre noi. Așa am aflat, cu stupoare, că încă e virgină, în ciuda faptului că fusese timp de trei ani cu un student la matematică de care era în profunzime îndrăgostită, trei anișori în care s-au mărginit doar la mângâieri tandre lipsite de orice urmă de abject sau brutalitate.
Cu aceeași stupoare am aflat că și virginitatea asta a ei era relativă, ca orice lucru din univers, fapt demonstrat încă de la începutul secolului trecut de Einstein. Astfel, cu inflexiuni în voce datorate acceselor de plâns care o încercau, mi-a mărturisit suprema rușine pe care o purta în sufletul ei sensibil încă de la treisprezece ani.
-Tu nu ai cum să înțelegi….dar eu am fost violată! La treisprezece ani! Eram încă un copil, înțelegi?
Ne aflam întinși pe canapeaua extensibilă din sufragerie, cu ochii în tavan. Casetofonul arunca spre noi o muzică lină, din colecția Flower Power, transmițându-mi în suflet o stare de completă eliberare și comunicare cu tot ce mă înconjura. Rotocoale de fum se înălțau parcă nefiresc din țigara aprinsă de Paty și uitată pe scrumiera de pe tăblia patului. Un strigăt se auzi de afară, brăzdând noaptea adâncă, făcând-o să se înfioare. M-am sprijinit în cot, întorcându-mă spre ea și privindu-i chipul copilăresc în lumina neclară a veiozei. Gura îi tremura ușor, în timp ce povestea iar câteva bobițe de lacrimi i se formară, grăbite parcă, în colțul ochilor întredeschiși. A început să-mi spună o istorioară lacrimogenă în care avea rolul principal, acela de agresată sexual în propria ei cameră de propriul ei verișor care până atunci îi prezenta cea mai mare încredere. A fost luată prin surprindere, în consecință nu a avut timp să schițeze nici un gest de apărare, iar rușinea faptului fu atât de mare încât își jură să nu spună la nimeni, ci să-și poarte flagelul cu privirea dreaptă și cu sufletul strâns.
-Dar tu nu ai cum să înțelegi…
Am încercat să o conving că întelegeam foarte bine, nu trebuia decât să-și dea drumul, să nu țina în ea, să zică până la capăt. În fond și la urma urmei, ce era de înțeles la un viol? Și la o vârstă de treisprezece ani? Baiețelul, să-i zicem…Bobiță, cu coșuri pe pe frunte datorate hormonilor, prinde câteva minute de singurătate cu o domniță de aceeași vârstă, fragedă și destul de scundă. Pac, își scoate puțuluica lui mititică și haț, caută să o înfigă unde nimerește. Cum fata s-a zbătut ca un pește pe uscat, a încercat, mai cu forța, mai cu vorbă bună, să o imobilizeze, și se pare nu numai că a reușit dar a putut chiar să-i dea chiloțeii jos, dovadă că după aceea, din stadiul încontestabil de virgină, s-a trecut la cel la fel de incontestabil de himen semiperforat (asta s-o punem pe seama băiețelului care nu era încă destul de dezvoltat sexual pentru a face treaba până la capăt).
Era clar aveam de a face cu o neînțeleasă. Dar tot ce nu am înțeles eu din seara aceea a fost că, în ciuda faptului că eram singuri, în pat, îmbrăcați sumar și eu cu durere în scrot, nu am facut nimic din ceea ce ar trebui să facă doi oameni normali. Nu-i nimic, mi-am zis, poate e prea devreme, să nu uităm că fata a ramas virgină, mă rog semivirgină, după trei ani de iubire furtunoasă, așa că ce pretenții să am eu după doar câteva săptămâni? Așa că am luat-o în brațe încercând să o liniștesc cu vorbe pline de tandrețe și lipsite de orice fărâmă de abject sau brutalitate, și am adormit amândoi ca doi prunci de lapte.
Nu am crezut o iotă din toată povestea asta a ei, ci gândul m-a dus mai degrabă la o formă de acoperire a unui fapt trivial petrecut la o vârstă mult prea fragedă pentru a avea vreo altă justificare decât pura curiozitate. Convingerea aceasta mi s-a întărit mai târziu, în timp, cu alte ocazii, când repeta povestioara unor proaspăt cunoscuți, cu care după aceea nu mai avea de a face. Totul spus pe acelasi ton grav, bravând, încercând prin asta să arate cât de specială e ea, cât de diferită, adică ei i se intâmplaseră lucruri deosebite, marcante, încă de când era mică…Și totul se petrecea de regulă în stradă, sau la o cofetărie, sau pe o terasă, lacrimile curgând din belșug, nestăvilite, însoțite de sughițuri și suflări de nas în șervețele parfumate.
După acea seară timpul s-a scurs lin, fără fapte ieșite din comun. Viața noastră era pe cât de simplă, pe atât de frumoasă. Mergeam amândoi la școală, apoi poposeam pe la ea pe acasă pentru masa de prânz, apoi prin oraș și în final, fiecare la casa lui, sau, de trei ori pe săptămână, la mine. Și cum sex tot nu făceam (pesemne că așteptam momentul potrivit, plin de pasiune mistuitoare care tot întârzia să apară), ne-am lansat în polemici literare și de natură existențialistă. Spiritele au început să se încingă încă de la început, când ea a hotărât că oamenii din jurul ei, inclusiv eu, nu mai citesc deloc, așa că o iau pe un drum drept, fără suișuri și coborâșuri, drumul ignoranței. Și cum ingnoranții nu puteau percepe conceptele înalte sau adânci, iată, rezultatul era o prăpastie imensă deschisă între ea și omenire, prăpastie ce se lărgea și adâncea pe zi ce trece, odată cu perfecționarea sa spirituală. Și cum tot ce ura pe această lume era mediocritatea, ajunsese să mă urasca și pe mine. Să-ți vină să mori și alta nu! Ceea ce aveam noi aici era ceea ce orice psiholog și-ar fi dorit să aibă drept teză de doctorat: un amestec de iubire, ură, dispreț, tăgadă, dorință și nici urma de sex. Toate la un loc, ca o ciorbă din care ne înfruptăm continuu.
Într-o seară, m-am gândit să-i fac jocul. Numai așa, să văd cum reacționează. A fost peste așteptări. Citisem cu o zi înainte, din întâmplare, Ândre Gide, “Paludes” care mi-a adus în minte idei pe care nu le avusesem niciodată până atunci atât de clare. I-am spus fără nici o introducere:
-Știi ce cred eu? Cred că oamenii sunt niște viermi care se târăsc prin viață.
A rămas paf privindu-mă cum, foarte serios, iau o gură din coca-cola așezată pe dușumea, lângă pat.
-Chiar așa crezi?, m-a întrebat cu un interes brusc în privire, pe care nu îl văzusem până acum.
-Da, exact așa, sunt în mocirla asta care îi înconjoară și nu fac altceva decât să se afunde mai mult și mai mult în ea.
-Și put, și scuipă rahat, a continuat ea, înviorată.
-Put a carne putredă, stau la marginea existenței și se vaită ca niște porci nespălați! Știi ce zice Gide? “Fii fericit că ești orb!”
-Dar știi ce mai zice? “Fii orb ca să fii fericit!” Care e mai aproape de adevăr?
I-am intrat în joc.
-Dar, vezi, ceea ce zici tu, implică conștiința orbirii și mai departe conștiința nefericirii, ca fapt în sine trăit înaintea orbirii. Trebuie să fii orb ca, în final, să fii fericit. Adică văzând realitatea, îți dai seama că nu ești fericit, că nu o să poți fi decât în momentul în care vei închide ochii. Adică după orbire. Totuși, și atunci, vei avea o fericire relativă, trăită sub spectrul nefericirii anterioare. Deci nu va fi nimic total. Pe când în primul caz, nu există constiința fericirii ci doar cea a orbirii. Asta înseamnă că, deși te crezi nefericit, te înșeli, căci starea ta de orbire îți aduce fericirea absolută, nearătându-ți realitatea crudă pe care, daca ai vedea-o, te-ar neferici cu adevărat. Așadar în acest caz orbul trăiește o nefericire relativă pe fondul unei fericiri absolute, pe care însă nu o conștientizează.
Și tot așa. Se înserase binișor afară, ideile mele cam ruginiseră și altele noi nu mai aveam. Vorbeam de peste două ore, alunecând de la una la alta, de la Gide la alți autori pe care îi citisem amândoi (eu încă din liceu, numai așa, să par special printe colegi, să fiu cel care citea filozofie când alții nu făceau altceva decât să fumeze și să-și piardă timpul la biliard sau discotecă), precum Cioran, Eliade, Noica și întreaga gamă de gânditori români. Devenise mult prea mult pentru mine. Cantitatea de cola înghițită îmi coborâse în pantaloni, ceea ce mă făcea să mă duc des la closet. La întoarcere, reluam, exact din același punct, de parcă întreruperea nici nu ar fi existat. Am reușit, în cele din urmș, să termin discuția lin, ca și când s-ar fi încheiat de la sine.
-Nu știam că și tu gândești astfel, mi-a zis apoi, lipindu-se de mine.
Nu gândeam eu așa, Gide și ceilalți gândeau.
-Pai nu ți-am spus până acum, am crezut că ai să râzi de mine.
-Prostuțule! Din contră. Dacă știam…
Mi-o apropiasem. Devenisem pentru ea un om capabil să o înțeleagă, să simtă ceea ce simte ea. A început să mă sărute dulce.
După minute întregi de sărutări și mângâieri și-a coborât mâna începând să mă maseze în zona prohabului. Începusem să tremur de plăcere, drept care mi-a zis șoptit să mă relaxez, să o las pe ea să facă totul. Am văzut brusc o altă Paty, cum nu o mai văzusem până atunci, am văzut femeia din ea, iar după ce m-a dezbrăcat și mi-a cuprins membrul în mâini, am văzut măiestria din ea, dovadă de netăgăduit a practicii. Oh Paty, unde e cea care țipa când încercam să vorbim despre sex, spunând că i se face rușine și fugea în altă cameră cu mâinile la ochi! Hotărât lucru, fusesem orb până atunci, aveam lângă mine o mină de aur ce-mi stătuse sub nas atâta timp fără știrea mea. Așa că m-am relaxat, am rezistat cât am putut, apoi am terminat victorios în mâna ei. Nu era sex în adevăratul sens al cuvântului, dar era oricum mult mai mult decât mă așteptam. Trăiasca Gide! De atunci am început să-i port o considerație deosebită , ca niciunui alt scriitor.
Văzând avantajele pe care le aducea o discuție din acestea (secretul era să fii de acord cu orice și să dai impresia că te afli pe aceeași lungime de undă) am început procesul de culturalizare și așa numita cizelare spirituală. Când nu eram împreună, dădeam fuga la un anticariat sau o librărie, îmi luam o carte sau două și încercam să le citesc cât de repede pot. Apoi, invariabil, generam discuții pe marginea lor. Bineînțeles, totul trebuia să pară neplanificat, ca și când gândurile acelea mă măcinau zilnic și din când în când nu le mai puteam suporta, așa că trebuia să le scot afară, să le împărtășesc cu cineva, și cum ea era mereu lângă mine, iar alți prieteni pe atunci nu aveam….Țin minte ce impact profund a avut asupra mea Sartre cu Greața, cartea ei preferată. Trei seri la rând m-a mângâiat în continuu, nemaifiind nevoie de nici un alt stimulent spiritual.
Mi-au trecut prin mâna Camus, Thomas Mann, Malraux, Joyce, Mauriac și mulți alții, toți generând idei din belșug, idei dezbătute în discuții ce se soldau cu trecerea mea prin toate zonele plăcerii. Devenisem pentru ea inadaptatul social pe care jinduise să-l cunoască încă din adolescență, mă punea pe același soclu cu regizorii cu care luase contact în vremea liceului și care își puseseră amprenta asupra sufletului ei neliniștit încă de pe atunci. Bineînțeles, nici vorbă de sex până la capăt. Mângâieri, și de o parte și de alta. Pentru tot tacâmul, mai aveam de citit Oricum, portița era deschisă. Trebuia să știu pe ce drum să o apuc.
Totuși, s-a mai întâmplat ceva. Ceva ce m-a luat prin surprindere. Am observat că-mi făcea plăcere să citesc, să citesc mereu, neobosit. Descoperisem o altă lume, paralelă cu cea în care mă mișcam. Descoperisem lumea Ideii. Începusem să gândesc altfel, carțile citite își lăsau amprenta adânc, creierul meu înregistra faptele la un alt nivel. Descoperisem plăcerea reveriei, bucuria contemplării îndelungate a obiectelor din jurul meu, care astfel căpătau o individualitate aparte, rupte de spațiul în care se aflau. Percepeam altfel, mai profund, gemetele pomilor din fața blocului ce-și aruncau crengile chircite peste balustrada balconului meu, vuietul vântului ce ridica în vârtejuri hârtiile de pe asfalt, într-o mișcare dezordonată. Devenisem conștient de frumusețea ascunsă a naturii din jur, chiar și într-un oraș închis și anost cum e Bucureștiul. Priveam cu alti ochi o pânză de păianjen, îi vedeam perfecțiunea. Devenisem sensibil, lucru ce-mi dădea un profund sentiment de ușurătate a ființei, ca și cum o mare piatră purtată de mine inconștient până atunci mi se ridicase de pe piept, eliberându-mă. Evoluam și această evoluție nu putea decât să mă mulțumească.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mersi Iulia. O sa vorbesc cu Paty, o intreb daca vrea o prietena noua si iti zic :)

te astept si la partile urmatoare.

G
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-16 15:34:30
         
 
  am citit pe nerasuflate, se simte sensibilitatatea si apreciabil, in text, drumul pe care o FEMEIE te-a facut sa o intelegi (asculta the tao of love, vangelis, asta ca un mic semn de apreciere). in concluzie mi-a placut mult textul si mai ales de Paty, sincer mi-as dori-o ca prietena, sau iubita, daca as fi fost baiat. sa nu te supere glumita mea.

mersi de lectura si de satisfactia lecturii.

steaua de la mine straluce chiar daca nu prea pot sa o fac vazuta

la recitire!
 
Postat de catre Iulia Elize la data de 2008-09-16 14:16:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mersi gina

cred ca ai dreptate.... o sa imi fie greu sa revin asupra lui, l-am scris dintr-o suflare. O sa vad :)

o sa postez continuarea curand

GD
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-16 12:30:16
         
 
  George-D, sa-ti spun unde simt /eu/ ca nu stapanesti scrierea: acolo unde detaliat aduci intimitatea: iubirea, sexul, virginitatea... etc. acolo te simt cumva 'inlantuit' - ca si cum, ai vrea sa spui mult mai mult, dar nu 'indraznesti' - m-am obisnuit cu 'Paty'... sa vedem cum o sa continui... succes,

atat am avut de spus,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-09-15 21:59:53
         
 
  ma bucura 3 lucruri:

1. ca ai reusit sa citesti pana la capat, chiar daca e un text mai lung. sper sa citesti si restul, mai am pe teava cateva capitole ;)
2. ca ai comentat - mersi, o sa mai revin pe text, o sa tin cont
3. ca cineva a comentat textul meu INAINTE sa apara in lista textelor :) asta da gaselnita!

George
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-15 14:52:14
         
 
  - am pus o muzică caldă- caco-fonia asta, fă ceva cu ea, pune-i muzică interpretată de Karunesh:)))

-" din seara aceea a fost că, în ciuda faptului că eram singuri, în pat, îmbrăcați sumar și eu cu durere în scrot, nu am facut nimic din ceea ce ar trebui să facă doi oameni normali."

........ de aici zicala > greu se mai fac oamenii ... oameni, dar, uite, mai reusesc unii :))) ca tine:))

- " mă făcea să mă duc des la closet. "
un "closet" langa Cioran, Noica... mai bine " o toaletă " :))


plăcută lumea Ideilor tale:), în toată dezordinea ei. :)

*

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-15 13:39:38
         
 
  Stiu ca e destul de mare, insa asa a iesit, ce sa-i fac...

Sper sa gaseasca cineva rabdare si sa il citeasca pana la capat.

George
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-15 13:21:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE