FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Coadă la covrigi
Text postat de Aioanei Laurentiu


m-am înfipt în părul ei
în vergului la covrigi
bogată coadă de săraci
ei sărați
noi așteptam drobul înainte de tăiere
cu toții hotărâserăm că nu era nevoie de sacrificii
puteam linge orice gust să aibă
atunci l-aș fi lins în c.r și pe dumnezeu numai
pentru încă o oră în plus
o zi sau o secundă
cât să ies din trafic cu mintea întreagă
fără să uit marile intersesectii
mirosul teilor din coravu
anotimpurile lui vivaldi
și chipul de marmură al lui david
și-a lăsat bicicleta la stâlp
s-a băgat în mine special
mă gândesc acum
s-a înghesuit între față și spate
avea o vânătaie pe gât
coșuri vreo trei pe omoplat
a căscat a tușit tabagic a vorbit șoptit la mobil
mereu
cu aceeași persoană
m-am ofticat că nu pricep
ce dracu zicea când a râs am zâmbit
cu mâna la gât mă durea vânataia
când am întins mână monedă s-a rostogolit
își făcuse loc mă umflam
printre tălpile noastre
drace ne-au crescut copite la toți
numai ea în coadă de pește mi-a zis
scoate-o de acolo că mă tragi
și-a plecat într-un coș de covrigi
pedalând

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doamnelor editoare, nu mai scoateti comentariile domnului Peia, mai ales ca sunt atat de abject-suculente incat il pot costa nivelul. Daca le stergeti, ramane candid si nepatat si - vedeti doar si domniile voastre - nici macar nu apreciaza ca vreti sa-i pastrati rangul intact.

Cu aprecieri pentru munca pe care o faceti pro bono

 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-15 21:41:46
         
 
  Șterge, fă și tu un sport vivant!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-15 21:32:53
         
 
  Dar nu i-am facut nimic omului. Tot apare pe aici incercand oceanul planetar cu un deget bont. Si stiu cine e si ce face. Nu sunt pe site de ieri, de azi. Este atat de prezent peste tot ca nu ai cum sa-l ignori, oricat te-ai stradui. Bine ca nu sunt femeie, ca sa inceapa cu a-propos-urile sexuale...

Mi-ar face placere sa va cunosc.

Cordial,
Laurentiu
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-15 21:08:17
         
 
  Rechesan, tocmai ai definit pop-art. Nu e pop-art aici. Mai incearca. Cu regret, nu pot incepe o discutie principiala mai ampla. Iti imaginezi de ce.

Peia, tatonezi. Tatoneaza! Nimeni nu pretinde si nu insinueaza nimic. Cel putin nu eu. Un om care gandeste lasa spre lectura un text, altor oameni. Nimic mai mult. Si nu mai tot falfai peste mine aripioarele alea de critic autodidact, ca nu ma inspaimanti si nici nu ma superi! Incercam, la un alt text, sa stabilesc cu tine niste regului de buna convietuire, pentru ca esti, pe departe, cel mai recalcitrant de pe site. Daca nu poti sa te conformezi, reglam cumva. Doar nu-ti imaginezi ca te voi lasa sa-ti faci numarul si in pagina mea?!
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-15 20:52:29
         
 
  Laurentiu,
lasa-l te rog pe batran in plata senectutii chitaroze. E sarman. Adica trist. Tot incearca el paludes cu destele. Dreneaza cataroaie se uita la ele prin ochelari fund de sifon, da o tura la psihanaliza si se inchipuie poet. Al patimirii lui. El stie ca in propria casa este un anonim. De aceea extrapoleaza. Mai deunazi se credea mai bun decat Marin Sorescu si mai viril decat Terente. Oricum, canta bine. Daca ii dai o telina face si parodii harjonistice. Parerea mea este sa nu-l urasti. Siteul are nevoie de batrani. Sa-i ajute sa treaca strada.

Daca nu ai plecat din Bucuresti sun-o pe Ioana si poate ne vedem pana plecam la Monaco...

in rest, notre respect...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-09-15 20:51:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  În casă la tine? E nu mai spune! În casă la tine ești un amarnic anonim. Iar domeniul public este ceea ce se insinuează în văzul nostru. Aici ești în văzul nostru. Aici vrei să pari poet. Aici, dacă văd o "baltă secată" din care se pretinde că sar crapi aurii, eu vin și spun: e o iluzie!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-15 20:37:24
         
 
  Demersul acesta de a construi un zgîrie-nori pe o mlaștină, așezînd una peste alta cutii de conserve goale, mi se pare un teribilism futil!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-15 20:09:19
         
 
  Doamna Elena, cine iese din trafic cu mintile la el afla nemurirea. E ceva, nu?! Sarut mana pentru lectura si informatii. Nu sunt Rechesan, sunt chiar eu, indiferent de informatiile primite de la IBG. Dealtfel, o sa stau de vorba cu ea ca sa inteleg despre ce e vorba.

Domnule Peia, cu tot respectul pe care vi-l port, va adresez o intrebare - sper eu - de bunsimt. Dumneavoastra, daca va plimbati cu o bata pe malul unei balti secate, trebuie, obligatoriu, sa gasiti ceva in care sa scarmati cu bata aia? Iar daca nu gasiti obiectul respectiv, trebuie sa faceti unul? Sunt perfect de acord, cu conditia sa vi-l faceti in ograda proprie, nu la mine in casa sau pe domeniul public.

Cordial,
Laurentiu
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-15 18:40:07
         
 
  Același talent de a îmbîrliga vorbele, fără nici un fel de sens!
De ce te-oi mai fi ascunzînd după cireș, nu știu!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-15 16:21:47
         
 
  Laurențiu, arată-mi și mie din care trafic mai poți, azi, ieși cu mintea întreagă, să circul și eu pe acolo, să-mi râmână măcar mintea-ntreagă.

Aprind și o luminiță. Nu e ea cât cea de la capătul tunelului, dar... în coadă de pește fiind, ca în poezia ta, pedalează în același coș, alături de alți covrigi.

colegial

și un zâmbet

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-15 08:49:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE