FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Și te aștept să vii
Text postat de gheorghe Sarbu
simțul că imi ești complice
la rostogolirea mărului

cotidian felurit cu determinanta
număr enumăr și te aștept să vii
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata: - ma refer la anul 1947,  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-09-14 08:33:52
         
 
 
Și în 1957 și în 2007, cînd încercai să spui ceva, te zbăteai să te înțeleagă și alții. Pentru că nu pare a fi vorba despre îngurgitarea mărului, tot nu se înțelege dacă vorbește autorul sau sir Issac Newton. Dacă autorul reclamă complicitatea lui Newton, atunci afirmația e gravă. Dacă acel „cotidian felurit”, despre care ar trebui să se precizeze dacă este divers ori deosebit, face casă bună cu „determinanta” (probabil în calitate de substantiv, cu sensul de expresie matematică, pentru că urmeaz㠄număr, enumăr”), atunci este prea mare discrepanța dintre rostogolirea mărului și destinația atracției.
„și te aștept să vii” nu mai este o invitație,ci o jignire. Un gest misogin. E jos – zic eu – pentru că m-am uitat în sus și n-am văzut nimic.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-09-13 22:27:20
         
 
  draga Vasile,

pe vremea cind am inceput sa scriu - ma refer la anul 1957, creatorul musai trebuia sa aiba o suma de cunostinte in domeniu, cum ar fi: vers cadru, vers adiacent, vers concluzie, etc., dar si ca un comentariu cu privire la o poezie, trebuie sa cuprinda de ce poezia respectiva nu este poezie si/ sau de ce poezia respectiva este poezie.

iti multumesc pt incitantul comm - te asigur ca meditez asupra-i, si tot chestii de genul acesta.

confidenta: citesc tot ce se posteaza pe europeea, dar, din lipsa de vreme, nu pot lasa semn acolo unde gasesc arta ca este la ea acasa.

cu respect,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-09-13 14:16:58
         
 
  poezie doar în primele două versuri.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2008-09-13 11:24:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE