FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fanfaronada ageamiilor
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
“Un minim IQ presupune că, dacă, intenționat sau nu, ajungi la Ateneu la un concert și ești nepregătit, asculți liniștit ori pleci. Ori te uiți la ceilalți și încerci să te adaptezi. În nici un caz nu începi să dansezi. Ori să încingi o horă.”

Impresia mea este că ori acel minim IQ nu este atins de unii membri, ori starea lor nativă de beligeranță ar trebui să-i îndrepte spre alte destinații decît cele (pseudo)literare.

E mai mult decît evident că nu-ți poți impune valoarea doar prin credința (care frizează absurdul cînd ești contestat cu probe) că ești un talent. Și nici prin faptul că te declari persecutat ca autor și vrei să te impui prin forță (și nu prin text) sau prin susținerea unora care scriu la fel de prost ca tine.

Poți crea însă o stare de insurgență și de diversiune care să-ți dea impresia că ești o victimă (împreună cu ceilalți năpăstuiți ai soartei literare) a tuturor celor ce nu vor să-ți recunoască valoarea. Și poți lupta pentru drepturile egale și inalienabile ale tuturor celor ce mîzgălesc hîrtia sau asasinează tastele. Înhăitîndu-te cu cei care comit doar texte fără vreo șansă de a fi apreciate, profitînd de posibilitatea de a le înstela și vota (mereu pe cele ale celor doi, trei din gașcă), poți încerca să dai impresia falsă că ele ar avea vreo valoare.

tot draga

într-o pauză scurtă și eficace pentru o femeie ocupată


Poți de asemenea să încerci să abați atenția celor ce-și dau seama de nulitatea ta literară către viața ta personală pasămite prestigioasă. Către presupuse reușite profesionale sau către suferințele unei vieți dure și nemiloase. Poți să faci mereu publicitate activității tale derizorii de biet amploaiat, împăunîndu-te cu închipuite acțiuni filantropice sau ridicînd în slăvi cine știe ce ticăloasă campanie politică.

Te poți afișa și exhiba fără rușine cu viața ta particulară (tainică și nemărturisibilă pentru cei cu bun simț) care, în loc să rămînă așa cum se cuvine viață intimă, ajunge să fie bizară expoziție a fiziologiei de privată.

Și toate astea, în credința stupidă că astfel poți compensa faptul că ești doar un rătăcit într-un loc cu care n-ai nici în clin nici în mînecă.

Cui prodest?


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Eu o să-mi pună cămășuța de noapte. Dv... pe care?

Noapte bună!

Și spor la aberații.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-04 00:21:14
         
 
  rechesan...

spui tu :

O privire lucid-obiectivă asupra realitășii europeice!
Postat de catre gheorghe rechesan la data de 2008-09-03 22:51:50

hahaha... păi, care altă realitate, baby, ți-ar mai accepta textele _ noroc cu Europeea, albastră, cum e... te primește, gratis.

Mă întreb, dacă o editură s-ar oferi să te publice, gratis, ai avea curaj să lansezi și în realitate poveștile tale afumate cu iz oriental ?

Pun pariu, NU !

aceasta este realitatea, rechesan... mai albastră decât albastrul:))

dacă pe Europeea sunt 4-5 care-ți ridică osanale, realitatea arunca cu ouă clocite în poveștile tale.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 00:15:41
         
 
 
Cred că voi chema un prieten. Nu vă speriați, nu-i medic. E brancardier. Se pricepe la ăștia care-o țin maț-călugăr. Îi transportă lin, fără hurducături.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-04 00:09:46
         
 
  CTA... prefer să am ecou în realitate. :))


în virtual, numai cei ca tine se pot bucura de ecou, la naiba:))

Dar îți promit încă o apariție în singura revistă din realitate care ți-a publicat un material. :))

Nu mă refer la revista domnului Ion Corbu.
Nu fac parte din colectivul revistei Europeea.

Voi publica Fanfaronada ageamiilor, care va avea fotografia mea, alături de un articol dedicat.
Plăcerea va fi de partea mea !:)

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 00:06:04
         
 
 
Doamnă, dv. ați încins, de una singură, în bătătură hora unirii. Tot pe loc, pe loc, pe loc...

Vă recomand piața parlamentului. Acolo puteți să și chiuiți. Aici, în virtual, n-aveți ecou.

Și mai poluați și site-ul ăsta care se vrea eco-logic.

Un coleg al nostru cu multă logică susține că pe acest site unii au atins deja perfecțiunea. Eu bănuiesc că dv. concurați la categoria gugumănie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-03 23:52:53
         
 
  ...Cât adevăr! Apreciez spiritul tău analitic, în general vorbind. Congrat! Vot.

A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-09-03 23:52:31
         
 
  Dimineață, o voi suna pe Draga Olteanu, îi voi arăta respectul de care se bucură din partea ta.
Cred că va fi încântată, lumea a uitat-o demult. Îi voi da numărul tău de telefon, să te sune, să-ți mulțumească pentru gestul amabil de a o readuce în atenția cititorilor.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-03 23:45:21
         
 
 
La cererea publicului, am înlocuit fotografia cu a unui personaj important care ia o gustare frugală între nenumăratele sale acțiuni umanitare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-03 23:40:25
         
 
  CTA, trimite-mi un material și ți-l publicăm, nu va mai fi nevoie de intervenția nimănui, cum s-a mai întâmplat.
Dacă stau bine și mă gândesc, cred că și ce ai postat, aici, merită publicat, de ce nu ?
Voi înlocui fotografia. Nu sunt la înălțimea actriței Draga Olteanu Matei, dar dacă tot mă ironizezi, de ce nu ai folosit fotografia mea ? Eu nu mă supăr, te asigur.

Îmi voi face mea culpa în pagina revistei noastre, alături de Fanfaronada ageamiilor.







 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-03 23:38:13
         
 
 
Ete! Unde dai și unde crapă!

Vă referiți cumva la textul sub care vă exprimați?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-03 23:26:14
         
 
  CTA, ai prefectă dreptate !

Sunt uimită, cum nu ai fost primit în Uniunea Scriitorilor ? În afară de atelierele literare și blog-urile de pe internet, unde ai mai publicat ? :)

Aaa... da, da ! mai există o revistă al cărei membru fondator sunt și eu, care ți-a publicat un material. Pe când ne trimiți altul, sunt nerăbdătoare să regăsesc. :)






 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-03 23:22:25
         
 
 
Draga mi-e dragă pentru masivitatea ei grobiană. Și pentru personajele ei inconfundabile. Mai ales pentru Leanca-comersanta care se luptă pentru onoarea ei nereperată (decît poate de dom' Mitică).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-03 23:04:05
         
 
  Domnule CTA,

Am citit textul dv si trebuie sa va spun ca reflectasem si eu la aceeasi tema. Cred ca lucrurile sunt mai grave decat par: exista oameni care confunda valoarea postarilor cu valoarea persoanei. Cu alte cuvinte, ele nu fac deosebirea dintre literatura, ca instrument de expresie, si viatza personala a fiecaruia.

Vediti dv? Eu am intzeles foarte bine ce ati scris. Si, in primul moment, m-am bucurat de textul dv. Dar a fost o bucurie scurta si egoista (mi-am recunoscut parerile), dupa care am revenit imediat la trista realitate: acest text nu poate fi intzeles de persoanele carora li se pare absolut NORMAL sa suprapuna literatura si autorul ei într-o singura "entitate". De unde si comentariile lor care, in loc sa fie despre texte, sunt despre persoane.

Aveti dreptate, viatza personala a autorilor e ceva intim, ca si calitatile personale, dar pe site nu despre acestea ar trebui sa fie vorba, ci despre scrisul lor, sau / si mai ales / despre comentariile lor.

Tare mi-e teama ca textul dv va avea ecou în cei care stiu ce înseamna a posta / comenta pe un site, dar va fi neîntzeles de catre persoanele vizate!

In rest, sa ne traiasca Draga Olteanu!

Cu stima,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-09-03 22:58:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  CTA - pls... pune alta imagine! - una mult mai 'pliata scrierii'... gand bun,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-09-03 22:55:15
         
 
  O privire lucid-obiectivă asupra realitășii europeice!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-03 22:51:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE