| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              Golgotă               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Adriana Lisandru                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              El  
 
își înmoaie degetul în cenușă  
și-mi scrie  
apăsat  
numele  
în tăcerea  
lemnului  
 
El  
îmi arată cât de mult  
mă iubește  
 
 
 
undeva  
 
greieri  
 
rugându-se  
 
               | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              nu le alatur, Tiberiu...rezolv antagonismul prin tertzul inclus, deci la alt nivel de realitate: 
asta e Golgota mea personala...:)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adriana Lisandru               la data de  
              2008-10-11 00:37:56               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adriana, ingaduie-mi te rog o naivitate la capitolul comentariu 'free': cum faci sa alaturi "golgota" si "cenusa"; ce e comun, ce e deosebit?  
alege tu te rog nivelul la care imi poti raspunde; prefer unul cu tendinta ascensionala, dar la urma urmei ma multumesc si numai cu un zambet, vezi tu... 
 
cu stima, 
:) tm 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              definitiv retras 02octombrie09               la data de  
              2008-08-27 16:01:08               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              golgota.. 
o putem defini oare si fiintarea profunda?.. 
abia daca indraznesc sa ma intreb.. 
oare toate formele lumii noatre trebuiesc folosite intr-un sens dependent de timp (drum, de la mine pana la mine)sau trebuiesc incluse acele fenomene cu semnificatie superioara la care luam parte, sau  SUNTEM  parte, si asta intr-o constiinta pur lumeasca, plina de bucurii si necazuri?.. 
Golgota e insasi crucea pe care ne-o purtam sa imprimam in noi pamantul intr-o maniera atat de omeneasca incat natura sa esentiala sa se indentifice in noi cu insasi dumnezeirea.. 
"insa 'golgota' cantareste... greu cantareste..." (gina goia) 
"da, Gina, si asta e bine. 
oh, stiu cat cantareste, crede-ma!" (adriana lisandru) 
voi m-ati ajutat sa (ma/va) pricep.. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dana Stefan               la data de  
              2008-08-27 11:45:00               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              tu stii ca e Golgota, Gina....ca n-ai dispozitie, acum, sa accepti....sunt de acord 
 
(Tea-N) 
 
Tea... raaaaaaaaaaad!!!... cu frica rad!... 
 
si ma cunosti,  
 
in adevar ma cunosti! 
 
g. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-08-27 02:19:51               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              tu stii ca e Golgota, Gina....ca n-ai dispozitie, acum, sa accepti....sunt de acord 
 
Iarta-mi interventia, Adriana, dar trebuia sa-i raspund Ginei               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Tea Nicolescu               la data de  
              2008-08-27 01:13:04               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              :)) bine, Radule. despre arici, numai de bine.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adriana Lisandru               la data de  
              2008-08-26 23:55:24               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adriana, faptul ca imi dai dreptate e ingrijorator, se stie ca o mica samanta de scandal e cel mai bun antidot al plictiselii; dar ai grija sa nu-mi scrii si mie vreodata (fie chiar din greseala) ''drag de tine'', ''imbratisari'', ''kisses'' sau ''pupici'', ca atunci chiar e de rau.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2008-08-26 23:51:50               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Vero,  
 
drag de tine.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adriana Lisandru               la data de  
              2008-08-26 23:35:44               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adriana, 
 
Mie asa imi "suna" inauntrul meu, cu putzinele cuvinte ale Adrianei. Atat de clara suna si se vede metafora, de parca nici n-ar fi metafora, ci direct o cruce! 
 
Vot, 
 
Vero 
 
 
                 | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Veronica Pavel               la data de  
              2008-08-26 23:23:24               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              da, Gina, si asta e bine. 
oh, stiu cat cantareste, crede-ma! 
 
Radule, cred ca e prima oara cand iti dau dreptate (aproape) in intregime. :) semn de imbatranire, probabil...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adriana Lisandru               la data de  
              2008-08-26 23:22:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adriana-li... raaaaaad!... pana sa raspunzi, te-am invadat cu pareri, spuneri, sugestii... insa 'golgota' cantareste... greu cantareste... de aceea! 
 
tie gand bun, 
 
imbratisari, 
 
goia 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-08-26 23:19:07               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              :). imi place. imi place ca sunteti aici, fiecare cu felul sau de a se spune.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adriana Lisandru               la data de  
              2008-08-26 23:16:54               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              e o varianta demna de retinut, Radule. sau un alt fel de a spune. mi-a placut. 
 
Tea, ai dreptate. 
 
Gina...si tu ai fi avut dreptate, doar ca... 
 
multumescu-va.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adriana Lisandru               la data de  
              2008-08-26 23:15:43               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Tea: unde e 'golgota'??? 
 
sugestie 2 (dupa radu-stef) 
 
el  
nu-si inmoaie degetul in cenusa 
nu-mi striga numele 
in tacere lemnul 
lemn 
 
el 
 
ma iubeste cand greierii 
se roaga 
 
 
spun, 
 
goia 
 
 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-08-26 23:15:05               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              sugestie: 
 
 
El 
  
își înmoaie degetul în cenușă 
și-mi strigă apăsat numele 
în tăcerea  
lemnului 
 
El  
 
îmi arată cât de mult mă iubește 
 
undeva, greieri, rugându-se 
 
 
 
vot               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2008-08-26 23:09:38               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Nu simt prezenta niciunui barbat in treajma-ti....nu aici 
E un semn divin in marca pe "lemnul tacerilor" 
 
Si e o Golgota! 
 
Calvar*               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Tea Nicolescu               la data de  
              2008-08-26 23:06:50               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              si.............. 
 
aceasta nu-i 'golgota'... este cea mai simpla metoda de inmuiere a degetului de barbat... si greierii canta in felul lor de 'sezon'... premergator toamnei, 
 
spun, 
 
goia 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-08-26 23:01:31               | 
             | 
             |