FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SUMMIT EUROPEEAN - Constanța, 23 august, ora 16, Gară (Informații)
Text postat de Stan Papusa
Ne-am lăudat, ne-am criticat, ne-am masacrat, ne-am amenințat, unii din noi chiar s-au iubit, am scris lucruri de calitate, am scris verze, conopide, brocoli, sfecle.
Am văzut aici oameni remarcabili dar și nefericiți ai sorții ca acest Stan Păpușa, poeți și aspiranți la statutul de versificator. Ca acest Stan Păpușa.
Propun: sâmbătă, 23 august (LA MULTI ANI! :P ), ora 16, întâlnire în gara Constanța, cât mai aproape de Informații. Bem o bere, un cico, un suc american cu e-uri, mâncăm un pateu pe peron, facem o spirală yang marca MISA :P; bărbații, prefăcându-se indiferenți și obosiți se succesuri :P și cuceriri, se vor uita pe furiș la chicioarele femeilor, femeile vor arunca săgeți unele spre altele, complimentându-se.
Care poate va mai sta o zi la mare, care nu, după terminarea întâlnirii, va lua trenul înapoi spre casă. Facem poze și știm că am făcut ceva ca lumea în vara asta.
Ce ziceți? Care vine, vine, care nu, nu. O plimbare cu trenul nu e așa costisitoare.

Cred că e bine ca până în data de 20 să fie completă lista cu cei care vin. Dacă suntem prea puțini o lăsăm moartă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nene Stane, dacă promiți să reciți la acest summit, 5 sonete scrise de 5 autori diferiți, aproape că m-ai determina să vin și eu. Succes oricum!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-08-18 21:33:04
         
 
  Stane... organizeaza frate, nu cred ca, nu sunt... adepti a lui... venitu!

:))
dar... numai cine vrea!
NU LUA CU ARCANUL ... OAME!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-18 05:49:45
         
 
  !!!! ????
no comment!
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-18 05:39:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Tavy, iti par eu tie cumva vreo persoana care se lasa alintata?
Eu sunt olteanca. As vrea sa stiu ce te-a facut sa te exprimi ca si cand nu as fi ci doar m-as crede.
Observatia mea e pertinenta, nimic deplasat sau malitios.
Pdap imi plac intalnirile cu autorii, n-am nimic impotriva manifestarilor culturale de orice fel si in orice loc. Desigur, daca ajung sau nu acolo e o chestiune care tine de timpul meu liber de care dispun sau nu. So, distractie placuta, si atentie la ton ca o sa zic si eu ca Nichita "Nu ne tragem de sireturi, eu ma port descult(a)"
Un pic afectata :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-08-17 18:08:32
         
 
  ce chestie domn`le
Ady Giurcă se crede olteancă...
păi... mai olteancă ca soața mea nu-i alta!
și vrea mai multe ca mine...
eu sunt capul (cred eu) dar ea se crede gât și mă-ntoarce pe toate părțile...
așa că... dacă-i de mers la constanția, numai din partea ei se merge...
eu sunt garnitura unei locomotive scoase din uz
cu drept de-a urma calea batută, drumul feros și șerpuitor...al necazurilor mele, cu toate hălțile posibile și imposibile de pe traseu...
deci... venim frate Stan, poate vine și Ady că nu-i bai!

rămâne doar... [email protected]
pentru oricine dorește...
;))
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-17 17:45:57
         
 
  Ar fi fost o chestie sa aranjam asta din timp, de la inceputul verii, si sa ne luam concediu in aceeasi perioada, sa mergem la Vama Veche si sa ne intalnim pe acolo, sa compunem chestii mai in gluma mai in serios, sa ne distram.
Dar vad ca nu sunt doritori prea multi.
Stiti ce ma intriga de mult timp? Lipsa unei finalitati a activitatii pe site. Cand ar putea spre exemplu sa se faca sectiune de epigrame si catrene politice sa zicem, si cand se aduna suficient material sa publicam o antologie. TOT la fel sectiune de poezie, de proza scurta. Nu e mare branza la nivel de costuri. Vreo 20 milioane in lei vechi, pentru cateva sute de exemplare. Si 20 milioane impartiti la 5-6 participanti si chiar mai mult nu e o problema, cred.
Mare risipa de efort si talent. Si prea multa cearta pentru nimic.
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-08-17 14:54:44
         
 
  Da zdravstvuiet pervâi dvadțatítretíevo avgusta* sărbătorit în libertate !

*Trăiască primul 23 August… (Pentru necunoscătorii – de nicio culoare ai – limbii)

Gh. Oncioiu
 
Postat de catre Gheorghe Oncioiu la data de 2008-08-17 13:43:28
         
 
  tavy, vezi ca oltencele dau mai mult din coate decat din gura.
corect este "mi-ar placea"

un cot ascutit (ecoliterar) de olteanca-
demonstrativ ;)))
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-08-17 13:23:29
         
 
  de ce nu...
chiar ar fi minunat,
vineri 22 in Bucuresti, privindu-ne in sala oglinzilor, unul altul sau una la una...pe furis,
si sambata la unchiu-n gara, in Constanta.
tu Stan, chiar esti o papusa...
oferi cazare, masa si... efectiv pestele din tine... nu se dezice!
masa, casa si antren!
intalniri, poze si...trece vara!

...nu mai astept data de 20. te rog sa ma iei in colimator, cu dans, veselie si "ranchiuna"
dar asta... doar in spatele garii la o... gazda!
vin cu soata, sa nu ma plictisesc... ea da mult din gura (nu-i olteanca) si imi sare somnul...
:))
daca vorbesti serios... chiar ca-mi convine!
las adresa unde
cuvintele pot fi finalizate!

cu drag si speranta, (mi-ar place un concediu diferit)
tavy

[email protected]
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-17 11:56:12
         
 
  Stan Papusa, cred ca esti nostalgic dupa aceasta data(23 august)...ce frumos o sarbatoream alta data( uniti in suflet si-n simtiri!); aproape, in fiecare an eram la defilare si pe urma la iarba verde! Ce vremuri!:))Acum vrei un summit constantean...Dat fiindca merg la o nunta taman in ziua aceea, nu pot veni...Dar sa nu te miri ca o sa te trezesti cu o Tanta, si in loc la gara la Medgidia, o sa fie Tanta si Costel(Stan)in gara la Constanta...! Sa ne trimiti si noua imagini cu aceasta intalnire...Concediu placut domnule Stan Papusa(fara gluma)!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-08-17 11:02:43
         
 
  @Stan Păpușă, nu sabotez nimic, am luat-o drept glumă invitația. Mai bine veniți la Pitești, mergem în pădurea Trivale, la un grătar cu mici, bere, alune, dans. În gara Constanța de facem, don profesor ? E mai plăcut să ne pitim prin Pitești, părerea mea:))

te sculasi cu fata la cearceaf... asa, cu noaptea in cap:))

mai glumeste si matale, oleaca, murim oricum !

sa fii iubit, si bafta la Constanta:))

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-17 10:14:51
         
 
  @Elena Toma
nu vad de ce trebuie sabotaje gratuite. Cine agreeaza ideea bine, cine nu sa nu vina.
De ce pentru orice vorba a cuiva se fac aici polemici si flamboaie?
Nu vii, foarte bine, dar nu sabota o incercare prietenoasa.
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-08-17 10:09:08
         
 
  pe căldura asta, domnule Stan Păpușă, zău, nu-i de mirare să scrii asemenea minunății.

:))

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-17 09:54:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE