FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Puncte de suspans
Text postat de gheorghe Sarbu
Ploiesti, 10 august 2008

Domnule Director ing. Faca Mihail,

subsemnatul gheorghe Sârbu, poet, savant, filosof, pictor, domiciliat în Ploiesti, str. Cosminele, nr.17, bl.181B, sc.D, ap.62, cod 100256, fax: 0244 – 586848, mobil: 0742 – 139999;

astazi, data susinscrisa, se face una luna de cind am fost batut, la indicatia pretioasa a administratorului Teodorescu Alexandrina, de cind mi s-a strivit mobilul in picioare si sustras cartera SIM, de cind mi s-a dat sigla cabinetului si steagul Romaniei jos de pe fata bloc, fapte care denota ca administratorul in chestiune nu administrator este, ci terorist, mai ales si pentru ca, citez: te inundam pina o sa te muti din blocul asta, fapte contrare Legii despre care v-am informat prin fax datat 7/28/2008 8 :06 AM ; de astazi, data susinscrisa, sunt inundat, ceea ce inseamna ca-si pune planul diabolic in aplicare.

prin fax-ul datat 8/6/2008 3:20 PM, v-am informat ca, pentru a plati intretinerea, trebuie sa merg insotit de ag de politie, dar si insotit de ag de politie, administratorul ma face troaca de porci ... nu ar trebui ca proprietarii care tin de as.de propr.sa aiba nr.de telefon al administratorului? personal i-am cerut nr.de telefon administratorului, dar nu mi l-a dat, pe motiv ca este la « secret » ...

(administratorul a schimbat lacatul de la subsol, de la care aveam cheie ; asadar, nici sa intru la subsol nu mi se da voie ... si astfel, situatia devine nerezolvabila, cita vreme Dvs. nu luati masuri, primarul Volosevici nu ia masuri, prefectul Nechiti nu ia masuri ...
am mai inlocuit o data faianta din baie si bucatarie, tot datorita faptului ca administratorul, prin terti, m-a inundat, cum ma inunda si in prezent.)

pina la data acestui fax nu am primit niciun raspuns din partea Dvs.

rog masuri in regim de urgenta: a) sa vina cineva cu putere de decizie astazi, 11 august 2008, pentru a solutiona cazul pe loc si cu caracter definitiv, b) ridicarea atestatului de administrator numitei Teodorescu Alexandrina, iar pentru ca acelasi administrator a pus pe Alexandru Silvia, ap.68, sc.D sa ma inunde, solicit sa i se aplice separat sanctiune, dar si pentru ca aceeasi Alexandru Silvia imi bate intre orele 6:00 – 7:00 AM, 2:00 – 5:00 PM, 9:00 – 0:00 PM si 0:01 – 3:00 AM in plafon, tiraste bile, loveste obiect contondent de obiect contondent, da muzica la volum maxim, etc.

sau, fata de cele de mai sus, sa inaintati plingere penala la Parchetul de pe linga Judecatoria Ploiesti, atit pentru administrator, cit si pentru Alexandru Silvia, conform cu art.320 cpp, deoarece, datorita acestor persoane nu-mi pot folosi in conditii normale locuinta.

cu aleasa consideratie,

Savant gh Sarbu
Mobil : 0728 – 768888



Catre,
Dl Dir. ing. Faca Mihail –RATSP Ploiesti






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE