FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
17
Text postat de George (Dumitru) Corbeanu
-Mi-e sete, scanci femeia. Nu mai avem niste apa?
-Nu, ai baut-o pe toata, spuse barbatul.
-Mi-e sete si mi-e cald, continua pe acelasi ton. Si am nevoie la toaleta, nu stiu cat ma mai poti tine, Robert, ce ma fac ?
-Mai rezista putin, doar putin. Se va termina curand totul, ai sa vezi.
-Si daca nu se termina ? am auzit vocea batranului, ce m-a sagetat dintr-odata. Daca nu este o farsa ? Ma rog, ar putea fi foarte bine camera ascunsa, om fi filmati, insa daca chiar trebuie sa facem ceea ce scrie acolo, altfel nu mai iesim de aici ? Ganditi-va ce ar insemna sa stam ore intregi fara apa, fara mancare, fara toaleta. V-am spus, eu nu rezist presiunii, am inima slabita. Am si un inceput de diabet, iar alimentatia este importanta.
-Domnule, spuse barbatul, haideti sa fim seriosi. Cineva se joaca cu noi si o sa plateasca pentru asta. Nu suntem intr-un film de duzina american, nu putem lua de buna ce scrie acolo.
-De buna sau nu, uite ca inca suntem aici, nimeni nu deschide usa. S-a lungit cam mult toata treaba asta. Cat sa mai stam asa si sa asteptam ? Ganditi-va la sotia dumneavoastra, este femeie. Poate dumneavoastra rezistati mai mult, insa eu nu, si nici ea nu cred. Am dreptate ? i se adresa femeii, privind-o.
-Si ce propuneti ? spuse aceasta. Aveti dreptate, eu nu stiu cat o sa mai rezist. Mi-e sete, mi-e foame, mi-e cald, vreau la baie. Insa ce putem face ? Aveti vreo idee ? Usa nu o putem deschide, am incercat déjà.
-Nu ne ramane decat sa asteptam, Anca. Domnule, mai mult decat atat nu avem ce face. Vom astepta, apoi vom regla noi conturile cu oricine este in spatele acestei mascarade.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cine a citit '16' si 'il aminteste' gaseste sensul acestui text... ma duc la '18',

c u!

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-08-06 18:37:33
         
 
  vero, asa e, ai drepatte, ar fi trebuit poate sa pun 17 si 18 impreuna, 18 e deja terminat, o sa il adaug curand

Sfarsitul il stiu, l-am stiut inca de la primul capitol. Insa e greu drumul pana acolo... ;)

G
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-08-05 18:08:57
         
 
  George,

M-ai distrus! Cum adica, tu nu stii sfarsitul? Creezi tensiunea asta fara sa fi inventat inca finalul? Hm....

Fragmentul de fatza este continuarea celuilalt, fara nici un elemnet in plus, aceeasi stare de suspans, previzibila. Astept elementul epic, astept sa se mai intample "ceva". Eu cred ca fiecare "postare", chiar daca face parte dintr-o lucrare mai complexa, trebuie sa aiba greutatea ei, constructia ei, sa poate sta si de sine statatoare. Leonard Ancutza ne-a dat un formidabil exemplu cu ciclul lui de sase postari!

Cu stima,
VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-08-05 18:05:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Liviu, asta este tot :) Atat e capitolul 17, ce s ai ifac, nu a vrut sa iasa mai mult

Nu ai cum sa intelegi mare lucru din el daca nu treci si prin celelalte pe care le-am postat...

Continuarea - cat de curand, astept sa ma loveasca inspiratia.

Mersi de trecere - te mai astept
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-08-05 16:13:23
         
 
  Pe cînd continuarea? Că, suspans, ioc! Și nici proză nu prea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-08-05 16:03:59
         
 
  Tot e bine! Măcar textul tău a apărut pînă la sfert. Al lui Radu Ștefănescu - Anunț - a apărut doar la nivel de titlu. :))))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-08-05 16:02:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE