FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Codicil (Bătut pentru merite)
Text postat de gheorghe Sarbu

Spre știință: Ministerul Culturii și Cultelor
Ministerul Internelor și Reformei Administrative
Sectia 3 Politie Ploiesti

Ploiești, 2 august 2008

Domnule Primar,

subsemnatul gheorghe Sârbu, poet, savant, filosof, pictor, domiciliat în Ploiesti, str. Cosminele, nr.17, bl.181B, sc.D, ap.62, cod 100256, fax: 0244 – 586848, mobil: 0742 – 139999;

prin prezenta, revin asupra memoriului meu înregistrat sub nr.363/ 10 ianuarie 2006 - și la care nu am primit răspuns nici până în ziua de astăzi, prin care solicitam ca str.Cosminele, pe care locuiesc de cca. 30 de ani, să se numească gheorghe Sârbu; precedentul există: ma refer la str. Leonard Doroftei. Prin adevărul ce aduc în lumea cunoașterii: studiu, cercetare, artă, constitui exemplul bun; să evaluam lumea, așadar, prin puterea exemplului bun; altfel, vom fi obligați de realitate să ne baricadăm cu toții în case: politiști omorâți pe stradă, medici omorâți în propria bătătură, birouri notariale devastate, om de știință bătut în fața cabinetului său, ș.a.m.d.
Ar fi de bun augur ca strada pe care a locuit poetul Ion Stratan să-i poarte numele.

Notă:
bătaia de joc căreia îi sunt supus de administrația locală, de mai bine de 5 (cinci) ani, lasă impresia că reinventăm roata - că în sec.XXI inchiziția funcționează sub numele de asociația de proprietari. Eu, cu reprezentanții as.de propr.de care aparțin, nu am cum mă înțelege : dânșii folosesc limbajul maidanez, cu picanterii à la ‘șto, eu vorbesc respectind terminologiile domeniilor de interes în care activez. Ex. : am plătit întreținerea pe luna iulie a.c. însoțit de ag. poliție ca să nu fiu iar bătut ; ag poliție a fost primit de adminiatrator Teodorescu A. cu remarca : ce veniți la mine cu toate rahaturile? ... Ceea ce tradus, înseamnă: ce veniți la mine cu rahatul ăsta de Sârbu ... Destul de grav, câtă vreme, despre Sârbu, pe mapamond se știe că este geniu. Normele de funcționare a as. de propr. de care aparțin sunt încălcate chiar de administrator Teodorescu A. : are balconul închis, și nu numai dânsa; și culmea acestei bătăi de joc la adresa mea: blocul se dărâmă datorită celor cca. 300 gr. cât atârnă sigla cabinetului meu.

Dacă s-ar fi dat atenția cuvenită solicitării mele, nu aș fi fost bătut de administratorul Teodorescu Alexandrina și nepotul, pe data de 10 iulie 2008, și nici sigla cabinetului meu nu ar fi fost dată jos. Rezultă: administrator Teodorescu Alexandrina, prin fișa postului, are calitatea de a interzice activitatea de cercetare aplicată - am ăn vedere arta vindecării, după cum se exprima Hippocrate – fiindcă, prin darea jos a siglei cabinetului meu de om de știință, arată că este investită cu putere de decizie cu privire la cine trebuie să trăiască, respectiv, cine trebuie să moară. Procesul Verbal din 07.02.2006, în baza căruia sigla cabinetului meu dovedește că este în temeiul legii, este semnat și de doi reprezentanți ai DSP Prahova. Administrator Teodorescu A. are aprobare să-mi dea sigla jos ? ... Si dacă are, este interesant de văzut și cine a semnat-o. Pe sc.D locuiesc persoane de diferite profesii : de la inginer până la femeie de serviciu ; așadar, nimeni nu are pregatire țtiințifica, încât să dispună asupra siglei cabinetului meu și nici cunoștintele juridice necesare. Sunt alchimist, și astfel, ca om de știință semnez două teoreme: a) sistemul de terapii oxiopatia, și b) panaceul Corina, invalidarea cărora poate fi făcută doar cu argumente științifice. In calitate de om de cultură, semnez și alte capodopere : Aegri somnia, poezie, Cardinalul alb, filosofie, Corina, portret, ș.a.

In chintesentă, vă rog, dle Primar, ca în regim de urgență să dispuneți măsuri în context. Omului de cultură, omului de știință, de când este lumea lume, i se dă considerație pe masura capodoperelor ce semnează.

Cu aceasta ocazie, vă rog ca pe blocul 181B unde am cabinetul și reședința, pentru a nu se ieși din spiritul uzanțelor, să se aplice incriptie cu următorul text : aici locuiește gheorghe Sârbu, poet, savant, filosof, pictor, născut 26 iulie 1940 – anul morții, urmând a fi adăugat după ce trec în neființă.

Totodată, adresa Instituției Prefectului Prahova prin care se solicită Sectiei 3 Poliție Ploiești să îmi asigure liniștea necesară studiului și cercetării, să devină realitate. Dispuneți, vă rog, Poliției Comunitare Ploiești, ca zilnic să verifice dacă sunt sustras de la activitatea de cercetare de cei instigați în privința de către administratorul Teodorescu Alexandrina, stare de fapt deloc onorantă, nici pentru mine, nici pentru administratia locală.

Cu aleasă considerație,

Savant gh Sarbu
Mobil : 0728 – 768888

Către,
Dl Primar –Primăria Municipiului Ploiești

In subsidiar:
- am fost în audiență la dl Primar, mi-a zis că vine la fața locului să rezolve problema, dar nu a venit, și nici altcineva nu a venit,
- am solicitat persoană avizata pentru clarificare ; dacă ar fi venit, nu aș mai fi fost bătut,
- m-am dus la primărie, dar nu mi s-a dat drumul, spunindu-mi-se să aștept la sc.B că in 10 minute coboară dl Primar - mai era așteptat și de alte persoane, dar dl primar a ieșit pe altă scară, s-a urcat în mașină și ne-a lăsat cu ochii în soare.

Codicil :

așadar, se impune constituirea unei comisii, care să decidă : a) dacă administrator Teodorescu A. si Ciaus Ion mai intrunesc condițiile cerute de funcțiile ce ocupă, luând în calcul și bătaia primită datorită lor, și etc., și etc., b) repunerea siglei cabinetului și a steagului României pe vechiul loc, c) prinderea de peretele blocului a inscripției cu : aici locuiește gheorghe Sârbu ..., d) înlocuirea tăbliței cu str.Cosminele cu altă tăbliță, pe care să fie trecută str.gheorghe Sârbu, și e) în spatele blocului 181B, sc.D și sc.C, să fie amplasate tăblițe cu textul : cei care încalcă Legea Ordinii și Linistii Publice vor fi sancționați conform art._respectiv, cu amenda_respectivă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE