FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
LOC DE DAT CU GURA!
Text postat de latunski criticul
Constat, cu regret, că textul: „Viața la 40 grade – Măseaua de minte” iese în curând din pagină. Pentru a nu-i văduvi pe cei cu sămânță de scandal neliterar de sfânta libertate a exprimării, propun înființarea unei rubrici permanente, denumit㠄LOC DE DAT CU GURA”, care în momentul ieșirii din pagină să fie reactualizată imediat. Haideți, merită ca experiment!
Propunere lansată de Latunski cu sprijinul Massolitului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ET nu inteleg de ce mi-ai pus comul pe aici
imi salutam si io un prieten bun
in felul meu
ce-am facut?

si nu era vorba de dat cu gura, dadeam doar un sfat, si anume sa-si parcheze limba la loc (P e un semulet care reprezinta un omulet care scoate limba la tine, se practica intre prieteni buni, e semn ca glumeste)

cu marsalier mi s-a parut cea mai simpla manevra

imi cer scuze, era doar un joc de cuvinte, nu intentionam sa satisfac apetitul cuiva pentru aluzii de tot felul


;))

Domnule Latunski
va rog sa infiintati de urgenta un teren de joaca pt copii, un loc cu patrate rosii pentru adulti, un punct de urgenta pentru momentele cand cresc tensiunile poetilor, si chiar o capela unde sa ne putem spovedi reculege si chiar ingropa de tot dupa ce dam cu gura cu capul si in toate gropile de asa si pe dincolo ce suntem
amin.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-08-02 18:16:49
         
 
  Adrian, am deschis un topic, te faci ca nu+l vezi ? CLIPA NORDVESTSUDESTICĂ, alături de ANDREI FLORIAN  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-01 16:54:28
         
 
  E clar. Raman cu berea! Sa dublez miza ?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-08-01 16:45:51
         
 
  Elena, nici de data asta nu ai inteles. Eu nu comentez poema. Dimpotriva, dau o bere celui care va reusi sa o faca intr-o maniera digerabila. Pot accepta orice simbol, orice metafora, dar sa reprezinte ceva anume. Daca vrei o bere, poti incerca si tu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-08-01 11:09:02
         
 
  Ar fi peste puterea mea de imaginatie sa imi inchipui un patrat fara cer.
Zexe.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-08-01 09:41:30

:)))))))))))

Andrei Florian, opreste-te ! Nu esti in masura sa/mi comentezi poezia, pe bune !:)))

Cata lipsa de imaginatie, Doamne, mare Ti-e gradina:))) Si cand te gandesti ca totul este atat de simplu:)) Am inventat si ...

CLIPA NORDVESTSUDESTICA. Nici ea nu exista, dar eu mi-am imaginat-o . Are culoare, forma, dimensiuni, este atat de bine in ea.

Andrei Florian, vrei sa petreci cu mine o ...
CLIPA NORDVESTSUDESTICA ?

colegial

p.s sunt sigura ca Raluca Dumitrescu nu se va supara. Ea stie ce inseamna o astfel de clipa:))


hahahaha]

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-01 10:56:40
         
 
  Florin Rotaru, e o varianta, dar tot nu se leaga. Vezi dumneata, peretii cu patrate, elemnte imaginare care sugereaza o delimitare intre doua spatii, dispusi ca zambetul Monalisei, isi pot capata valentele de pereti atat timp cat despart ceva anume de altceva. Ori, dupa cum am inteles eu, peretii sunt locatari banali ai autorului. Il despart pe el de el? Daca ar fi fost invers, adica autorul ar fi fost locatarul, as fi inteles si eu ceva. Nu se sustine. Cat priveste prepozitia "cu" as fi inteles sa o puna la deruta daca ar fi fost ghicitoare, nu ?
Pentru efortul facut si tot merita sa dau o bere.
Respect.Zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-08-01 10:48:55
         
 
  Nene Peia, grea e poezia, bre! Ne-au napadit talentatii astia mici de varsta. Nu o mai scoatem la capat. Eu credeam ca, inainte de toate, orice text liric trebuie sa-ti transmita ceva coerent, o emotie, un mesaj, o imagine, in fine, ceva acolo cu care sa ramai macar cateva momente. Nu sunt pretentios, dar nici nu pot sa cad pe spate in fata irationalului.
M-ai provocat cu Bucowski si erau sa ma prinda copiii citind ---http://carti.x6.ro/cartea/b/Bukovski,%20Charles/-- din romanul "Femei" . Nu de alta, dar fata mea are doar 12 anisori si nu ar fi inteles decat ca nimic din tot ce am invatat-o nu a fost decat o abureala ieftina.
Nu ne mai facem bine. E clar. Este un proces ireversibil.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-08-01 10:32:38
         
 
  Zexe, m-aș încumeta și eu, dar fără ecuație, pentru că este mai mult o demonstrație intuitivă. Deci - nu e vorba de pătrat cu pereți ci de pereți cu pătrate, așa, un fel de tapet cu motive geometrice. Cheia ecuației este prepoziția "cu", prepoziție care, în opinia mea, este pusă la derută în locul respectiv pentru a adăuga un plus de dificultate interpretării. Un fel de surâs al Monalisei, aș putea spune.
Ce zici? Te satisface? Accept și un juma-juma cu nenea Peia.

 
Postat de catre Florin Rotaru la data de 2008-08-01 10:20:37
         
 
  Nu cred că mai e cazul să-mi evidențiez erorile de tastare!
Sunt inevitabile, inevitabile, inevitabile...
Așa, ca pătratele alea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-01 10:11:37
         
 
  Andrei,
Lucrurile-s simple:
Mai deunăzi, cînd eu mi-am exprimat mirarea în legătură cu versurile unui poetastru de pe aici, - mic dar vesel, nevoie mare! - și-i solicitam o explicație plauzibilă, în legătura cu o eventuală transpoziție sentimentală, de tip humanoid, între un copac și o nucă, prilej de mare dor vegetal, - a copacului față de nucă picată din el, adică - acest poet mic și viguros mi-a răspuns, cu un elan visceralo-cogitativ, în felul următor: "Dacă eu vreau, pot face ca și copacii să se bășească", pardon de expresie, zic eu! "Aceasta-i POEZIA!" a continuat el, ferm și majuscular, de la înălțimea inspirațiunii sale.
Prin urmare, de ce te mai miri că pot fi și pătrate "cu pereți albi și fără cer"? Dacă poeta așa vrea să fie pătratele alea, care, atenție! "o locuiesc", - prin urmare, au o caracteristică particulară foarte pronunțată - deci pot fi orișicum: și cu cer și fără, și rotunde și hiperbolice, și, eventual, gîndind la limită, cînd totul devine una, și toate-s la fel de pătrate, și la fel de cercuri, și cît un singur punct sau o infinitate de drepte, - atunci vezi cît de departe a bătur poeta, iar noi, mărunți ignoranți de orizont limitat, nu ne-am prins de amplitudinea contextuală a poemei.
E cazul să dai o ladă de berici, Adriane, și s-o feliciți pe autoare, în direct și la o oră e vîrf, pendinte de un buchețel de frezii artificiale, înmînate, cu parfum, cu tot, celei inspirate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-01 10:07:26
         
 
  Mor de curiozitate!
Dau o bere, cand ma intorc din concediu, celui ce reuseste sa comenteze imagistic versurile "devin pătratul care mă locuiește / cu pereții albi fără cer". Avand in vedere ca patratul este o figura plana iar peretii nu sunt decat tot suprafete plane, ii rog pe aceia care pot defini si ecuatia matematica care determina aceasta figura geometrica, sa o ataseze comentariului.
Cei care se exprima mai mult in versuri, pot sa descrie in versuri, prozatorii in proza, etc. Singura conditie, suficienta si necesara, este sa descrie un patrat cu pereti. Culoarea nu conteaza, nici cerul. Ar fi peste puterea mea de imaginatie sa imi inchipui un patrat fara cer.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-08-01 09:41:30
         
 
  "a, nu... mersi mersi, eu vreau un ditamai multumescu si cu semnulete din alea alunecoase
si baga limba aia in marsalier ;))
Postat de catre Adriana Giurca la data de 2008-07-30 22:12:49 "
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-31 23:04:11
         
 
  e preamortal acest comm, nu ma pot abtine sa nu/l consemnam:))

"Bre, Gheorghie, calugar raspopit pentru prea cucernicie, cum te vaz io, testu e cool de tot, dar io nu stiu nimic despre fluturi, insectele, in orice stare a metamorfozei lor, imi provoaca repulsiune. Nu si dama in cestiune, care nu mi-a provocat nici un deranj, dand "dum-dum" la poarta ezistentei mele mizere, de aceea nu ma poci pronuntza pe subiect. N-o cunosc, nu-i admir si nici nu-i critic textele, nu ma intreba de ce. Iar despre fluturi, in mod particular, n-am a zice chiar nemica. Mie-mi plac pasarelele, iar dintre acestea am o adevarata slabiciune pentru pasarici, care "e delicate si mici", vorba unui poet incepator pe care-l stiu de multa vreme. Incolo, ce sa zic? M-oi ierta si matale cu ingaduintza ori de cate ori nu voi scoate pe condei comentarii la textele matalutza, dar nu vreau sa mai tulbur apele si eu, ca destul namol a curs. Cu rugaciune de ingaduintza, fratele Kostanie.
Postat de catre Kosta Vianu la data de 2008-07-31 09:11:53 "

:))))))))

colegial:))


ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-31 23:02:04
         
 
  Peia, nu știu de ce te străduiești să mă scoți handicapată. Din comporamentul tău, și nu ești singurul, tare ale hanicapului flutură sub ochii noștri. Am prezentat în mai multe emisiuni tv acest sindrom : broken heart, care generează acest gen de crize acute. Ești demn de crioconservare, Baby. Voi lua contact cu cei de la ALCOR și le voi cere, insistent, să caute sponsori, tu ești sărac, n-ai bani, pentru a beneficia de efectele crionicii, criobiologiei. Un talent, un bard, ca tine, merită vitrificat, păstrat în lichid crioprotector la -196 grade. omenirea se va bucura de talentul tău și peste 50 de ani, când, readus la viață, tratat cu gena pluripotentă, care regenerează în intregime, nu numai potența, vei jubila.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-31 10:02:02
         
 
  Și toate istoriile astea, Lenuțo, le-ai osmozat, prin aglutinare mecanică, și le-ai pus la prăjit, apoi? Laolaltă cu pasiunile tale? Ai făcut, adicătelea, un fel de talmeș-balmeș ca la nașu'?! Și le-ai servit lui "iubi" ăla al tău, în "preadinvoaluripijama", iubi pus în mișcare de baterii solare?
Postat de catre Ioan Peia la data de 2008-07-31 09:56:02
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-31 10:01:00
         
 
  E, cum nu?
Elena Toma știe.
Parc-o văd p-acilea, dîndu-ne lecții de istorie scrisă de Maxim Gorki, pe cînd era membru al Academiei Souuuvietice de Științe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-31 09:43:50
         
 
  erata:"Firește, nimeni nu știe cine este Genia, Mihaela, Robert,..." - trebuie citit: Firește, nimeni nu știe cine sunt Genia, Mihaele, Robert....  
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-31 09:19:05
         
 
  Magistral, Latunski, comentariul despre intelepciune. Aferim!K  
Postat de catre sters sters la data de 2008-07-31 09:02:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Magistral, Latunski, comentariul despre intelepciune. Aferim!K  
Postat de catre sters sters la data de 2008-07-31 09:02:08
         
 
  Autori care apreciază poemele Elenei Toma:

Autor Genia
Data 30 Iulie 2008 - 20:26
Comentariul O poezie bogata in idei, in exprimare si in imagini... Aceasta bogatie parca altereaza, cu un strop numai, fluiditatea poeziei, ingreunand respiratia versurilor.
Citatul de inceput este si el bogat in intelepciune, iar finalul, continand, la prima vedere, refuzul de a accepta o realiate probata, ascunde de fapt in sine, curajul de a crede in mai mult si-n mai bine si pe acela de a avea speranta...
...............................

Autor Mihaela*
Data 30 Iulie 2008 - 12:02
Comentariul Un îndemn la a ne ridica "departe de regrete bulversate amăgiri", îndemn care nu poate fi decât reconfortant în forfota și lupta asta de "care pe care".
mihaela

Autor R No Dineros
Data 29 Iulie 2008 - 23:12
Comentariul interesant cata liniste lasa in suflet poezia ta.
Cu drag,A R Robert.Mai trec


Celebrități neconuscute dar prezentate ca înțelepți ai lumii, pentru a scoate în evidenț㠄înțelepciunea” lui Solomon.

1 Imparati 4:30 Înțelepciunea lui Solomon întrecea înțelepciunea tuturor fiilor Răsăritului și toată înțelepciunea Egiptenilor.
1 Imparati 4:31 El era mai înțelept decât orice om, mai mult decât Etan, Ezrahitul, mai mult decât Heman, Calcol și Darda, fiii lui Mahol; și faima lui se răspândise printre toate neamurile, dimprejur.

Firește, nimeni nu știe cine este Genia, Mihaela, Robert, cum nu s-a aflat vreodată cine au fost Heman, Calcol și Darda.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-31 08:54:54
         
 
  Hai Steaua!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-31 00:24:17
         
 
  ...scu...scuze!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-31 00:03:55
         
 
  E rodul strategiei matale, dom Cristecu, nu văd de ce te lamentezi așa ecoliterar!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-31 00:03:37
         
 
  Stăi să număr, să văz cîți au făcut obsesie pentru tine, numai în seara asta! Păcat, nu-mi ajung deștetele de la mîini! Ne batem pentru tine, ca chiorii, Panseluțo, ce mai! Nu știu unde am auzit eu vorba aia cu "unul o lua, altul o lăsa"... și tot așa! Ne pui pe toți cu umerii la podea, tomuțo, pe cinstite!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-31 00:01:30
         
 
  O să ajung să cred că ești o umbră numai, - ei da, o umbră genială, ce-i drept! - dar, pentru a-ți revela genialitatea, ai nevoie de lumina unei lumînări de prin vecini!
De spermanțet, - ca să fie mai luxuriant!
Postat de catre Ioan Peia la data de 2008-07-30 22:43:38
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-30 23:43:15
         
 
  Peia, ai facut obsesie pentru mine ? :))
Toata seara, mi-ai scris numele de zeci de ori. Ce ai, omule ? Ce te frămâmtă ? Ce vrei, care e problema ta ? :))
Nu am nevoie sa fiu curtată, omule !
Iubesc, sunt iubită !
Asta te frământă pe tine la ora asta ?
În loc să faci dragoste, să te relaxezi, te frământă cu cine/ce fac eu sub plăpumioară ?

Tu suferi din amor, dear ! :)) Vizioneaza si tu filme porno, daca tot te poarta imaginatia sub plapuma mea:)), daca tot te intrebi cum fac eu dragoste. Asta este intrebare de om normal ? Poate adormi, e mai sanatos !:)))

Vezi, tin la tine ! :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-30 23:17:11
         
 
  Ori loc ecoliterar de dat în stambă. Deschis nonstop.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-07-30 23:15:24
         
 
  Latunski iubeste și el. Iată dovada!
"Doamnă RD, eroarea este integrală. Domnul latunski, a iubit și dînsul (virtual) o tractoristă, o strungăreață și chiar o femeie tehnician dentar. În ce privește statura, este un critic major."
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-07-29 17:27:18

Este perfect adevărat că nu se înghesuie la "intelectuate" de o anumită factură. Le lasă să fie iubite de CTA.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-30 23:07:18
         
 
  Elena Toma suferă. De ce? Din amor. Neîmpărtășit. Toate acuzele ei către bărbații care nu o curtează, vizează direct factorul potență. Dacă te legi de ea, fără să-i faci avansuri evidente, atunci nu ai cu ce. Dacă o ignori, din simplul considerent că nu are ce interes să-ți stîrnească în ceea ce privește cele seducătoare, atunci nu ai cu ce. Dacă și dacă și dacă... o mie de alte motive închipuite, atunci, evident, nu ai cu ce. Obsesia, aproape freudiană, a Elenei Toma - poeta de valoare inestimabilă - are motivații clare: în fapt, ea e cea care nu are cu ce!! Dar face dragoste. Cum? Nu știm cum, dar din acuzele ei, aduse restului bărbaților care n-au cu ce, rezultă că ea face pe NEVE! Adică, în dosul plăpumicii sentimentale, pe care o pipăie senzual în pauzele dintre două poeme suprarealiste!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-30 22:58:15
         
 
  "ADRIANA,

HOLTSTEIN
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 01:00:28 "

"ecsi
asemenea
postat de Adriana Giurca "

intrebare: domnule critic, daca tot e loc de dat cu gura pot sa priponesc si io vaca lu ecsi pe-aci?

asa, ca tot se pare ca niciunul dintre editori nu a considerat-o insultatoare, ceea ce m-a determinat sa ii intorc dedicatia

:))
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-07-30 22:53:46
         
 
  latunski, te/am pierdut si pe tine, dear:))
semne grave de insomie dai !:)) in loc sa faci dragoste, ( dar, poate nu mai ai cu ce ):)), deschizi topic aiurea !

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-30 22:39:03
         
 
  Aceasta este o întrebare mistică din seria: "De unde știm noi că tu ești Mesia?":
"Constantin Vlad Nistor, revin cu întrebarea: nu ești, din întâmplare, Casandra Adam ?"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-30 22:36:39
         
 
  p.s.
din aceasta grea tortura
ma gandesc eu sa va scap:
'geaba dati atat din gura
daca nu va dati in cap!
 
Postat de catre Pavel Popescu la data de 2008-07-30 22:35:50
         
 
  Nasol! Va trebui să cuget mai bine cînd stau sub un nuc! Poate că de-aia se spune că nu prea e recomandabil faptul ista. Uite, cît trăiești, înveți! Bravos! Ai stofă de poet... intestinal!
Postat de catre Ioan Peia la data de 2008-07-30 20:00:00
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-30 22:33:52
         
 
  Of, Lenuțo, of!
Nu poci pentru ca să-ți spui ce făceam eu la 19 ani, dar sigur nu mă gîndeam la tine! Chiar dacă erai, probabil, mai tinerică și mai dispusă la compro/missuri!
Sărut mînuțele și pernuțele!
Postat de catre Ioan Peia la data de 2008-07-30 20:32:02
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-30 22:31:55
         
 
  el fiind spirit crestin,
celor care-ntrec masura
nu le-ofera votca... vin
ci un loc de dat cu gura.
 
Postat de catre Pavel Popescu la data de 2008-07-30 22:31:00
         
 
  Acesta este un simulacru de scuză combinat cu o recomandare arhivistică:
"păi, domnule profesor, știți, și eu vă respect, nu doresc să vă supăr. Știu sigur ce am afirmat, cum și rechesan știe că am dreptate, i-am cerut să vină la mine, să-i arat cărți din care se poate inspira."
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-30 22:30:51
         
 
  Acesta este un SOS disperat:
"ecsi, Ioana... ajutor:)) Peia va simte lipsa, nu avem putere la nebunia lui ! neavandu/va sac de box, nu mai scapam de el:))"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-30 22:27:22
         
 
  Acest gen de comentariu poate fi adresat oricărui postator de sex masculin:
"Înainte de a scrie acest comunicat și de-a emite asemenea preteții, te-ai uitat și tu, oleacă, în oglindă, să-ți vezi fața ?
Tragi de mine, într-una, ai chef de caterincă, știu eu !
Numai că, ți-am mai spus, te aștept la mine, să-ți arat vechile ceasloave, apoi îți vei cere tu scuze pentru jignirile pe care mi le-ai adus. Parcă-ți era scârbă să mi te mai adresezi. Răsfoiește orologhion-ul, baby, scrie povești de aburit mințile, recunosc, ai talent, dar specifică și sursa de inspirație, la o adică :)"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-30 22:24:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE