FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
APEL !
Text postat de latunski criticul
Aceasta este o listă de adeziuni!
În care vă puteți exprima votul democratic, privind reacordarea unui nivel de acces superior userului Exintescu Virtual.
Apelul meu poate fi considerat neregulamentar, dar poate elucida motivele care au dus la această sancțiune. Am urmărit cu atenție evoluția conflictului demolator și tind să cred că vina nu-i poate fi atribuită numai lui Exintescu.
Invoc și o clauză regulamentară: punctul 6 din regulament –„(nivel de acces) 20 – redactor II - utilizator ale carui comentarii la texte existente sunt validate direct fara sa mai fie citite de vreun redactor. Acest nivel se obtine fie la recomandarea deci pe credibilitatea unui utilizator cu un nivel min. 100 fie pe baza credibilitatii proprii dobândite ca urmare a activitatii de pe site si a calitatii textelor postate”.
Apelul meu nu se dorește decât un îndemn la asanarea conflictelor, elucidarea cauzelor și închiderea unei breșe. Cu rugămintea expresă, adresată editorilor, de a se invalida imediat orice comentariu ce nu se înscrie în limite regulamentare.
Nu acționez la un impuls exterior, nu-l cunosc pe userul Exintescu decât din textele postate, subiectivismul meu poate fi receptat doar în măsura în care unele texte le consider valoroase. Limbajul folosit de Exintescu în confruntarea cu Ioan Peia este o mostră de derapaj necontrolat. Dar și atacurile pudibonzilor l-au putut genera, nu credeți?
Subscrieți pentru revenire la normalitate, iar tu, Exintescule, la ideea de a gândi de două ori înainte de a posta un text (comentariu).
Criticul Latunski a dictat, literatul Mstislav Lavrovici a aprobat și secretara Lapșenninikova a bătut la mașină.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE