FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nimeni nu are motiv sa ma injure
Text postat de gheorghe Sarbu
Pentru cei care spun ca subsemnatul nu stie sa-si vada interesul propriu, trebuie sa precizez: interesul meu este sa duc pina la capat cercetarea, adica sa-mi mintui harul. In restul problemelor, care tin de teoria stiintifica, de teorema, cu alte cuvinte, care tin si de descoperirile mele: mediatizare, integrare in sistemul sanitar, premiul Nobel, aceste probleme nu se inscriu in interesul meu, ci in interesul nostru; tradus liber, tin de interesul national. Acum, dupa ce am demonstrat ca acest adevar este adevar, pot dormi linistit: nimeni nu are motiv sa ma injure.

Postez acest text pe net, deoarece, vreau sa redau pacea sufleteasca celor 2 -3 persoane care au considerat sau inca mai considera ca eu, prin faptul ca amintesc, din cind in cind, mediei din RO, caci nu mostenesc pamintul, imi fac reclama mascata. Nu domnilor, nu doamnelor, jurnalistii, cit si reporterii, trebuie sa faca ceea ce deontologia le cere; printre altele, de exemplu, sa informeze corect si la timp opinia publica cu stadiul in care se gaseste cutare sau cutare cercetare, fiindca si noi, oamenii de stiinta, fiindca si noi, oamenii de cultura, contribuim la pomparea laptelui in tita bugetului, pe care Domniile Lor n-o lasa din gura decit in timpul somnului.
Si cu asta, basta!

Savant gheorghe Sarbu
__

Cabinet gh Sarbu
Website: http://www.sarbu.ro
Tel. : 0728 - 768888
: 0742 - 139999
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 

pe partea de stradă pe care locuiesc
numerele sunt fără soț
sunt în alcov kuki sunt în alcov
și-n acest an se poartă kuki

ghenele șed peste resturi menajere
peste ghene tot resturi menajere
sunt în alcov gheorghe sunt în alcov
și-n acest an se poartă gheorghe
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-07-14 20:39:34
         
 
  W de la Woland, nu ? domnule savant?. Colaborați și cu echipa lui, adică, Fagot, Koroviev, Azazello, Behemoth, Abadonna?.
Fie ca această colaborare fructuoasă să fertilizeze țâța bugetului și să-mi curgă mie la chiuvetă, lapte și miere ca-n poveștile biblice.
Critic universal, Latunski.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-14 18:18:03
         
 
  Dear Scientist Sarbu,
W. is delighted to provide you with indispensable resources to help you keep abreast with the latest developments in the important field of stem cells research. Working at the forefront of research, our expert authors and editors enable you to get involved in the discussion – browse through some of our highlight titles below and benefit from our …
We hope this offer is of interest for you. Do not hesitate to contact us with any comments and suggestions, and feel free to forward this information to your colleagues.
For all the latest research in your area of research, visit our ….
With kind regards,

Stimate domnule savant Sarbu,
W. are placerea de a va oferi resursele indispensabile pentru a face fata celor mai recente dezvoltari in domeniul important al cercetarii legate de celulele-tulpina. Lucrand in avangarda cercetarii, autorii si editorii nostri specialisti va ofera ocazia de a participa la discutii - intrati la cateva din titlurile subliniate de noi si beneficiati de … !
Speram ca aceasta oferta va intereseaza. Nu ezitati sa ne contactati cu orice comentarii si sugestii, aveti libertatea de a transmite aceste informatii si colegilor Dvs.
Pentru ultimele cercetari in zona Dvs. de cercetare, intrati la ...
Cu consideratie,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-07-13 22:20:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule savant, dumneavoastra va dati seama de ce comoara vaduviti telespectatorii OTV?
Nu ezitati, Dan Diaconescu va asteapta!
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-07-13 19:58:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE