FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Bătut pentru merite
Text postat de gheorghe Sarbu
Ploiesti,10 iulie 2008


Stimate Dle Comandant,

subsemnatul gheorghe Sârbu, poet, savant, filosof, pictor, domiciliat in Ploiesti, str. Cosminele, nr.17, bl.181B, sc.D, ap.62, cod 100256;

prin prezenta, revin asupra memoriului expediat Sectiei 3 Politie Ploiesti, cu rec. nr.327/ 24 iunie 2008, prin care relatam faptul ca, in repetate rinduri, se incearca sa se intre in cabinetul meu prin efractie.
Pina la data prezentului memoriu, nu s-a luat nicio masura, dar absolut nicio masura, interval de timp in care puteam sa fim ulcele, sotia si cu mine.

Astazi, data susinscrisa, ora 4:00 PM, un domn al carui nume nu-l cunosc si nu locuieste pe sc.D -nepot al dnei Teodorescu Alexandrina am inteles - din timpul in care ma batea- dar eu cred ca a fost chemat de Iordache Simona, mi-au dat jos sigla si steagul Romaniei, arborat linga sigla si mi le-au pus in fata usii, unde le-a gasit echipajul politie de la Sectia 3 Ploiesti. Inseamna ca si celalalt steag ce mi-a fost furat, este tot opera celor 3 persoane.
Am iesit din casa pentru a-mi cumpara piine, si vazind ce se intimpla, am scos telefonul pentru a suna la Sectia 3 Politie Ploiesti, moment in care persoana de sex masculin m-a lovit, mi-a luat telefonul si l-a strivit cu piciorul - telefon de 1.000 Ron – Nokia 8280 – de fata erau : Iordache Simona, ap.63, sc.D, Teodorescu Alexandrina, ap.66, sc.D, administrator as. de propr.

Domnii din echipaj mi-au spus ca trebuie sa fac reclamatie la proximitate, dinsii neputind sa ia masuri; dupa ce m-au legitimat, s-au intors pe calciie, si dusi au fost. In acest caz, ce rost mai au aceste echipaje de politie? Daca persoana care m-a batut si mi-a sfarimat telefonul, m-ar fi omorat, tot asa ar fi procedat lucratorii de politie?

La ora 7:20 PM, veneam de la Orange cu telefonul nou, am intrat pe casa scarii, si surpriza : numitul Necula Vasile, alias Vivi, ap.74, sc.D, m-a luat de git si intentiona sa ma bata, dar vazind ca in casa la mine mai exista o persoana, a renuntat.
Ceea ce, totusi, nu l-a impiedicat sa ma ameninte, citez : « lasa ca te intilnesc eu « , « o sa vezi nebatut tot n-o sa scapi « si « o sa te omor cu bataia « .

Pentru asigurarea linistii si securitatii sotiei si a subsemnatului, Institutia Prefectului jud. Prahova a emis adresa catre Sectia 3 Politie Ploiesti. In cabinetul meu studiez, cercetez si ma ocup de bolnavii care apeleaza la sistemul de terapii oxiopatia, descoperirea mea. Nu mica mi-a fost uimirea cind, lucratorii de politie, chemati tocmai pentru ca in spate bloc era un vacarm de nedescris, ceea ce ma sustragea de la cercetare, le-au spus celor care produceau vacarmul ca au voie sa faca acolo in spate tot ce vor, deoarece este domeniu public, desi i-am informat despre adresa la care ma refer, ba pot chema toti copiii din cvartal cu parinti cu tot, se pot juca si pe bloc, daca doresc, ca tot domeniu public este.
Aceastea toate le spuneau politistii tocmai lui Vivi, care a vrut sa ma bata, dar nicio vorba despre faptul ca a intentionat sa ma bata sau de ce a vrut sa ma bata sau ca daca, mai incearca sa ma bata, constituie caz penal, etc. Ca doar pentru aceasta am solicitat sa vina echipaj de politie la fata locului, cit si pentru vacarmul din spatele blocului, care a durat pina dupa ora 10 :00 PM.

In aceste conditii, ne este frica sa mai stam in casa, sotiei, cit si mie –noaptea se incearca sa ni se sparga usa intrare locuinta- ne este frica sa iesim din casa pentru a ne plati facturile, pentru a ne cumpara piine, etc., deoarece putem fi batuti si chiar omoriti.

Avind in vedere gravitatea faptelor, rog intocmire de dosar penal celui care m-a batut si mi-a spart telefonul, cit si celui care nu m-a batut, doar pentru ca exista un martor, cit si numitelor Iordache Simona si Teodorescu Alexandrina, care au organizat totul, dar si aplicarea adresei emisa de Institutia Prefectului cu privire la asigurarea linistii si securitatii sotiei, cit si a subsemnatului.

Nepotul, adica persoana care m-a batut, a iesit din ap. 63, sc.D, impreuna cu Iordache Simona –proprietarul acestuia- si Teodorescu Alexandrina, ceea ce inseamna ca acolo, in ap.63, sc.D, s-a pus la cale toata actiunea denigratoare, dar si periculoasa, fata de Statutul meu social, cit si fata de viata mea.

De asemenea, obligat cel care mi-a spart telefonul, strivindu-l cu piciorul, sa-mi dea 1.870 Ron, astfel: telefonul stricat = 1.000 Ron + 700 Ron noul tefefon + 170 sigla cabinetului, pe care in mod intentionat a deteriorat-o, impreuna cu Iordache Simona si Teodorescu Alexandrina.
Daca intre 4 :00 si 7 :20 PM, 10 iulie 2008 s-a vorbit pe telefonul strivit –nu am gasit cartela in telefon- mi-a fost sustrasa, de aceleasi personaje, sa suporte c/val.

De asemenea, obligati sa-mi puna la loc sigla cabinetului, cit si steagul Romaniei.

Anexez: fax catre Primaria Ploiesti, adresa Directie Urbanism PH, Proces-Verbal/ 07.02.06, CD audio – video, poza cu sigla, si steagul si scrisoare Printul Albert de Monaco, plus telefonul stricat, plus sigla cabinetului deteriorata.

Mentiune: daca Sectia 3 Politie Ploiesti ar fi luat masurile cuvenite la vremea respectiva – ma refer la faptul semnalat Politiei despre numitul Florescu Adrian, care asemenea lui Vivi, a intentionat sa ma bata, sa-mi sparga usa, si tot tacimul - a se vedea memoriile mele in privinta, nu ar mai fi avut loc cele relatate mai sus.

Cu stima,

Savant gheorghe Sarbu





Catre,
Dl Comandant Sectia de Politie 3 Ploiesti
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cabinet DE Palais de Monaco,
S.A.S.L.E. PRINCE DE MONACO Le 3 juillet 2007




Monsieur,
Son Altesse Serenissime le Prince m'a charge de vous remercier bien vivement de votre ouvrage « Cardinalul Alb » que vous Lui avez dedicace et fait parvenir recemment.
Je vous prie d'agreer, Monsieur, l'assurance de ma consideration distinguee.
Le Chef de Cabinet,
/) -I. ,
' yi i
L
Georges Lisimachio.



M. Savant Gheorghe Sarbu
Str. Cosminele, 17
Loc. 181B, Sc D, Ap 62 parter
COD 100256
PLOIESTI
ROUMANIE
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-07-13 12:15:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Spătarul Latunski a luat cunoștință de reclămățiune și a dat poruncă aspră beșliului Ioanichie și agiului Polinichie, să cerceteze pricina și să-i osândească pe tâlhari cu bătaie la fluierele picioarelor și cu sluțirea nasului. Baș-ciohodarul să ducă porunca la îndeplinire și altfel să nu facă. Nu-i posibil ca un bărbat învățat să fie astfel agresat. Dacă Europeea nu va lua măsuri, atunci nu mai este dreptate în lumea literară.
Latunski Vitea, critic literar, poet,prozator, membru corespondent al Casei Griboedov, vicepreședinte Massolit, inventator al ceștii de cafea cu toarta în interior, președinte de palier etc.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-07-13 10:50:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE