FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
“ Românul s-a născut poet “
Text postat de gheorghe Sarbu
Este adevărat: “ Românul s-a născut poet “, însă, doar la indicele figurat.
Trei adevăruri mari nu-i eliberează Spiritul din încrengătura intestinelor:
a) calculii calotieni,
b) scabia pipotice,
c) brânca oculară.
Atât de bine sunt îngemănate, hai să le zicem aceste insemne colbești ale niciunelui, încât, diferența dintre major și minor devine zero: ocolită, driblată, greblată.
Ce să mai răsară din glodul acesta răpciugos, care aduce cu ghiveciul călugăresc, atât ca formă, cât și ca fond?
Islazul ( … ) pe care, câtu-i ziulica de mare, se temenesc găinușii și găinușele în fața părților moi ale spatelui fortelor politice, care-i retribuie după moliciunea pulpițelor de sub nas. De cum se lasă seara și până spre zori, conglomeratul acesta de peltici și peltice în ale gramaticii limbii lui Eminescu se hârjonește cu buricele goale, de care atârnă cercei, cu fustița peste vârful muntelui venus, și cu năsucii lor adulmecători de ocazii chilipir, mult peste orice pală de vânt: din import fie, fie autohton. Nimic altceva nu contează …
Busuiocul să trăiască!
Și dă-i cu cădelnița lingușelilor în sus, în jos, din față, din spate, că doar sunt VIP-uri. Intr-o noapte, în goana lor fărâmiciasă după nemurire, trec prin atâtea paturi de ocol firidic - a se citi show - fără însă a obține orgasmul intelectual, spre totala lor indiferență: stupefiant, grilar.
Cum poti să ajungi vedetă?
Îți faci balcoanele piramidă, îți epilezi părul pubian, și te lași goală în poala unui aparat de filmat de la PLAYBOY. Dacă băiatul care mânuiește aparatul de filmat nu mai este tânăr, oamă te-ai făcut: sări direct în haine de realizator emisiuni tv. Tot la fel se petrec lucrurile și dacă ești băiat; scenariul diferă.
Fundalul însă, fundalul ansamblului: nație, cunoaștere, deschidere, arată așa de pipernicit, încât pe nimeni nu mai miră expresii de genul:
1) Mistrețul cu colți de argint? Excelent acest poem al lui Geo Dumitrescu!
2) Criteriile astea, etc., etc., s.a.m.d., este …
3) Sa ne întoarcem înapoi …
Se poate scrie o carte cu astfel de loțiuni lingvistice.
Dar vorba unui vecin de-al meu, rrom la origine: știi ce îmi place la y realizator de show?
Ridic din umeri.
Vorbește ca noi, vine răspunsul lui doct.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata: scriitura  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-07-09 15:06:18
         
 
  sarut mina, Elena,

da, am citit Jurnalul Fericirii, Nicolae Steinhardt, numai ca "Romanul s-a nascut poet" este scris cu citiva ani buni inainte ...

daca ai bunavointa, vei observa ca sciitura mea nu sufera de influente ...

la "cum veti fi perceput dvs.?" de ffffffff multa vreme nu mai este problema mea.

onorat de vizita,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-07-09 14:46:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  se vede ca ati rasfoit "Jurnalul fericirii"
de Nicolae Steinhardt si nici Rudolf Steiner nu va este necunoscut :)) Ramane intrebarea, cum veti fi perceput dvs. ?
:)


Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-09 13:55:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE