FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PRIMUM NON NOCERE
Text postat de Emanuel Cristescu
Rog persoanele cu potential conflictogen accentuat sa se abtina in a mai ofensa alti membri.

Cand comentati ganditi-va ca a scris un om.

Primul gest important este sa nu raniti. Abia apoi, daca doriti si puteti ajuta, facet-o.

Cand discutati polemic alegeti-va parteneri pe masura.

Un boxer adevarat niciodata nu va lovi un amator.

Acest text este scris ca urmare a primirii mai multor reclamatii pe aceata tema.

Fac aceasta interventie cudelicatete insa daca situatia va continua voi fi obligat sa iau masuri. Europeea este si trebuie sa fie un site prietenos.

Stiu ca in ultimul timp au aparut texte nevaloroase. Pot fi ignorate ori comentate textele bune. Ceilalti vor intelege.

Nu am scris cu diacritice deoarece scriu de undeva "din deplasare" iar calculatorul are o tastatura mai ciudata.

Multumesc de intelegere.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  rechesan san

folosesc aceeasi tehnica suburbana de exprimare, doar tu esti primul care ti/ai permis sa mi te adresezi asa, dear ! eu imi insusesc greselile, vina, acolo unde/i cazul, nu fac un capat de lume, vorb` aia:) niciun orizont nu e sfarsitul lumii:)).
la ce buna vrajba cand, amiabil, pe un ton colegial, putem indrepta, sflefui, ramane colegi pe un site, o adevarata casuta virtuala, unde, cu amabilitate, suntem gazduiti de domnul ion corbu, care plateste pentru ineptiile noastre, atunci cand uitam sa fim OAMENI !

RECHESAN SAN, revizuieste/ti gadurile, baby, sunt pline de otrava, ai grija !

eu continui sa te respect, vezi bine, si ma amuz de rautatea ta .

punct !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-08 12:48:43
         
 
  rechesan, ai samanta de scandal in sange, baby, nu stii sa te amuzi, andropauza asta, a dreaq, nu am cum sa te ajut :))  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-08 12:24:26
         
 
  D-le Cristescu,
Faceți dumneavoastră o listă cu personajele cu potențial conflictogen accentuat, dar analizați bine și somitățile, cum este doamna care mă apostrofează mai jos:

măi, Harun Al Rașid al Europei, ce scuze vrei matale să-mi cer și pentru ce ? :))
Înainte de a scrie acest comunicat și de-a emite asemenea preteții, te-ai uitat și tu, oleacă, în oglindă, să-ți vezi fața ?
Tragi de mine, într-una, ai chef de caterincă, știu eu !
Numai că, ți-am mai spus, te aștept la mine, să-ți arat vechile ceasloave, apoi îți vei cere tu scuze pentru jignirile pe care mi le-ai adus. Parcă-ți era scârbă să mi te mai adresezi. Răsfoiește orologhion-ul, baby, scrie povești de aburit mințile, recunosc, ai talent, dar specifică și sursa de inspirație, la o adică :)

maimuța de mătase


 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-07-08 11:53:44
         
 
  textul de mai sus s-a dorit 'o frana - bat in roata alunecand la vale - inertie'... simpatic A.Florian : "you talkin' to me?" - nici ideea de 'taxi driver' nu e de lepadat... si textul este credibil... un 'alb prosop' aruncat... (nu pe ochi)

spui.

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-07-07 23:59:07
         
 
  Radu, recunosc, am gresit nepermis cu "intru". Din acest motiv te consider un boxer adevarat , si renunt la o discutie polemica cu tine, desi nu vad ce polemica putem deschide pe marginea textului domnului Cristescu. Sincer, imi pare rau ca ti-am trezit amintiri care te-au deprimat. Nu ar fi prima oara cand sunt de acord cu domnul Cristescu asa cum nu ar fi fost prima oara daca nu as fi fost de acord cu dansul.
Consideri ca, daca subscriu opiniei domnului Cristescu, este o atitudine blamabila? Deprimanta?
Eu il rugam pe domnul Cristescu sa ma scuze ca la un subiect cat de poate de serios mi-am permis sa glumesc pe marginea reactiilor starnite de catre textul domniei sale.
Daca nu as fi avut acea greseala impardonabila, ti-as fi raspuns cu un simplu "Are you talkin' to me?"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-07-07 23:16:05
         
 
  Zexe, gaselnita cu ''Taxi driver'' tradeaza neimplicarea si relaxarea... probabil tot relaxarea e de vina pentru acest amuzant ''intr-u totul''. Intru totul amuzant. Si la fel de relaxant. Desi poate nu la fel de oportun.
Nu acelasi lucru se poate spune despre ultima fraza. Sonoritatile astea de plenara a judetenei de partid ma deprima un pic... chiar daca ideea, politically correct barbierita, incheie cu un sound linistitor verdictul tau hirsut si presupun, cat se poate de viril.

nu te teme, desi foarte indrazneata, domnul Cristescu nu-ti va lua opinia in nume de rau.

garantez
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-07-07 21:25:39
         
 
  rugaciune de sef de site

Domnule Cristescu, ar fi trebuit sa mentionati ca nu doriti sa particularizati discutia.
(Andrei Florian)

ce murmura Sfant Cristescu
in rugaciunile sala?!
-Doamne coboara-ti firescu'
peste-aceste puslamale.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-07-07 19:51:25
         
 
  D-le Lubov,
Pentru obiectivitate trebuia să citați și comentariile care vă aparțin( păcat că nu le pot reproduce pe cele mai „savuroase”, dar au dispărut odată cu textele pe care le-ați retras)


Oricum, domnul autor ce aranjează cuvinte pe orizontală ca să le dea drept "poezii" deplânge vremea în care graurii erau doar niște mortăciuni fezandate, la locul lor, nu se plimbau ca azi tupeist în limuzine.

E distractiv că domnul Recheșan spumegă pe site făcând pe "criticul", pe când el se prezintă în fața cititorilor cu stupizenii absolute de genul "azi graurii se plimbă-n limuzine".

La mai mare, domnule rimător! “
Nu prea le ai cu logica si gramatica, asa-i?
Hai zi care anume forma flexionara... sa te vad. Si mai lasa abureala cu iz de gramatica, pentru ca nu tine cu mine.
Ce amuzant e sa vad indivizi ce nu sunt in stare sa recunoasca faptul ca au gresit, ci isi justifica paranoic eroarea pana in panzele albe, cu argumente rizibile... (vezi cazul tipic shuffle-souffle)
:))

A propos, forma corecta ortografic este ~greseala~, nu ~gresala~, cum scrii matale, tataie. Am sa iti iau fiecare text la puricat de acum, ma amuza sa corectez infatuati... Domnule Recheșan, ia-o mai încet, să nu-ți pleznească vreun vas de sânge de la atâția nervi și să te pierdem de tot!
Ai putea face, Doamne ferește! un atac de apoplexie și să te cureți de la o banală polemică pe net. La vârsta domniei-tale trebuie să o lași mai moale cu furia și nervii!

Este o atitudine de poet de excepție? Nu cred! Mai degrabă gestul unui mardeiaș, care lovește și fuge...




 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-07-07 19:37:24
         
 
  Domnule Cristescu, ar fi trebuit sa mentionati ca nu doriti sa particularizati discutia. In acest fel, ati fi reusit sa va scutiti de comentarii interminabile si interpelari imberbe, de genul clasicei replici a lui de Niro din filmul Taxi Driver: "you talkin' to me?" http://www.youtube.com/watch?v=NMaTfAn7KAs
Tocmai am citit una asemanatoare, postata ca interpelare, si m-a amuzat teribil.
Nu mi-o luati in nume de rau, subscriu intr-u totul punctului dumneavoastra de vedere cu privire la problema ridicata.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-07-07 18:58:31
         
 
  Ar trebui analizată și atitudinea domnului Gheorghe Recheșan, care își permite să mi se adreseze astfel:
"amușinezi orice dejecție postată de mine"

"Tinere mitocan ca să nu-ți spun muceo de-a dreptul"

"ți-om găsi un locșor în Péré Lachaise" (fiind vorba de un cimitir, e o amenințare cu moartea?)

"Derutat de vehemența acestei cufureli lingvistice îi recomand, ca atunci cînd îl mai chinuie crampele talentului, să păstreze,în apropiere, cîteva file virtuale cu poemele-i fractalice, pentru o igienică și grabnică întrebuințare."

Adică poemele colegilor de pe site pentru domnul Recheșan sunt "cufureli", "coproliți (excremente) cu neologisme", numai bune pentru șters la fund ("pentru o igienică întrebuințare").

Nu mi se pare că abordările domnului Recheșan constituie o critică avizată, care ar putea ridica nivelul literar al acestui site, domnule Cristescu.

Cu astfel de etichetări scatologice se bălăcăresc elevii de școală generală. Parol!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2008-07-07 16:35:01
         
 
  D-le Cristescu,
Din lecturarea atenționărilor dumneavoastră, nu am tras nicio concluzie privind acuzația de plagiat care mi s-a adus și pe care mi-am permis să o tratez drept calomnie.
"rechesane, pana una, alta, uita-te, nene, prin ceasloavele alea, vezi ce mai plagiezi, unii sunt nerabdatori sa-ti ceteasca povestile ca/n 1001 de nopti, tu esti mai ceva ca Seherezada:)), plin de nume ebraice, arabe, etc. din ce reviste vechi te inspiri cu asa povestioare ? Cartea 1, Cartea 2, etc:))"
Postat de catre Elena Toma la data de 2008-07-05 22:57:15
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-07-07 15:12:13
         
 
  Subscriu la ideea: "Europeea este si trebuie sa fie un site prietenos", pentru ca, din pacate, unele polemici îndeparteaza de pe site autori de valoare...

VPL.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-07-07 15:08:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE