FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
MICUL OM (fiului meu)
Text postat de Sabina Datcu
"Pe vremuri când mi-era urât
Dormeam cu îngerul de gât,
La masa lui, la masa mea,
Eu mă treceam, iar el trecea..."

***

L-aș fi putut numi, la fel de bine, "micul prinț". Pentru că i-am citit de-atâtea ori din Saint Exupery, până când, într-o bună zi, îmi va spune: "Te rog, desenează-mi o oaie"...

Iar eu, adultul de atunci, îi voi desena și oaia, și trandafirul, și sarpele, și pălăria, și casa. Casa lui, familia lui. Deșertul. Pustietatea. Nimeni...

***
Înaintăm, cu pași sacadați, într-un labirint, nu pentru a regăsi iubirea ci pentru a-i resimți pierderea până la limită, dizolvarea ei într-un mic cosm, risipită pe de-a-ntregul în afara ei însăși, golită de sine până la vidul absolut...
...
Și va trebui, într-o zi sa recunoaștem suveranitatea acestei iubiri exprimate în mici oameni și sa o acceptăm: nu pentru că ar fi vorba de a elibera adevarul ei – pretenție derizorie – ci de a elibera, în sfârșit, pornind de la ea, propria noastra interpretare a ei.
***

Dormi liniștit, fiul meu. Și nu te încrede în oameni.

iluzia
"te iubesc"

rumeguș...
oamenii de poezie...

De acum, micuțule om, poți citi restul în carte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Foarte frumos. Îmi place când văd că mai scriu oameni și pentru ei...:)
Să crească mare fiul tău.
Drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2008-07-01 13:21:56
         
 
  goia, bucuroasa sa mi te am in pagina, as usual.
sincera sa fiu, as fi preferat sa ma transform mult mai tarziu in adultul care spune povesti la "gura semenului"...

gand bun si tie,
saab
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-30 20:40:43
         
 
  'Și va trebui, într-o zi sa recunoaștem suveranitatea acestei iubiri exprimate în mici oameni și sa o acceptăm: nu pentru că ar fi vorba de a elibera adevarul ei – pretenție derizorie – ci de a elibera, în sfârșit, pornind de la ea, propria noastra interpretare a ei.'

adevar ai grait saab... o scriere 'simpla' cu 'gustos miez'... si imi inchipui ca trebuie sa avem 'papilele gustative' necesare... povestea adultului la 'gura semenului'...

gand bun & regards,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2008-06-29 22:11:35
         
 
  Multumesc pentru lectura, oameni buni...

Nene Genu, multumesc... Propozitia respectiva este, din nefericire, mai mult decat adevarata. Si, se pare, va fi prima lectie data copilului meu. "Life is not fair..." se spune. Dar presupun ca depinde de perspectiva din care privim.

Daniel Bratu, multumesc. Recunosc, la tine nu m-as fi asteptat sa treci prin pagina mea. Esentialul devine palpabil atunci cand pasesti peste invizibilitatea vizibilului.

Gheorghe, multumesc pentru lumina.

Toma, imi aduci aminte de "Faruri, vitrine si fotografii" - Cartarescu. Sper sa am puterea de a evolua - ca om - alaturi de el. Si tie, multumesc.

Vero, multumesc pentru aprecieri.

Cristi Munteanu- multumesc. Si pentru dedicatiune, si pentru mesajul ei.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-29 17:55:38
         
 
  Impresionat de text și mesajul său...
Sabinei Datcu:

"...de ce m-ai pus aici să fiu,
când într-o bună zi ai să mă iei?
O rugăminte dup-atâta trudă:
pe mine da, dar nu și puii mei!"

vot
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-06-29 15:32:34
         
 
  Iata un poem in proza emotionat.

Votez, stelele s-au dat.

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-06-29 14:27:13
         
 
  ,,Dormi liniștit, fiul meu. Și nu te încrede în oameni.``
Sabina Datcu

Rumegus... asta e lumea pe care o va gasi... holograme, cascadorii, cenusa, plastic, noroi, nisip, seminte artificiale

Ajuta-l!**

Theo
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2008-06-29 14:20:29
         
 
  " De acum, micuțule om, poți citi restul în carte. " ...

stea,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-06-29 14:00:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  felicitari, Sabina, atat pentru text, cat si pentru "micul om", pentru care, parafrazand, esentialul nu e invizibil,
mai devreme sau mai tarziu
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2008-06-29 10:14:00
         
 
  Sabina, sa-ti triasca si sa-ti aduca numai bucurii. Si sa fie atat de inteligent incat sa te inebuneasca cu prostiile lui, fiindca spun oamenii de stiinta ca numarul prostiilor e direct proportional cu gradul de inteligenta. Cu *Si nu te increde in oameni.* nu sunt insa de acord, fara aceasta incredere nu numai ca nu se poate atinge fericirea dar nu se poate traii. Omul e o specie ultra-sociala, pustnici sunt o exceptie care confirma regula. De fapt nici ei nu traiesc singuri, numai ca partenerii lor de socializare se afla in cer. Oamenii in vasta lor majoritate sunt fiinte decente.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-06-29 09:42:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE