FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
nici teroristul Bin Laden nu-l putea desfigura atat de culinar...
Text postat de Dumitru Cioaca
*Poemul meu rănit*
(Titlul unui poem adus la urgenta de poeta Vasilica Ilie)

dupa ce-n poem tot leatul
gloante-a tras, val dupa val,
eu, privindu-l cam de-a latul
si crezand ca-i cascaval,
nu-mi stapaneam salivatul...

p.s.
celor ce-mi spun, Genu, orbu',
s-a-nselat ca un misel,
le-nchid gura: -pentru el
el s-a razbelit* cu Corbu.

*a se razbelii (razbel) = a se razboii (razboi)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Iote la el, imi facu rubrica speciala de explicatii. Las ca nu ma duci, nea Genule, poftele sunt intacte si acu, numa intelepciunea se dusa dupa a Vasilicai :))
Las ca nu trebuie sa ma convingi.cine nu te-ndrageste pe tine? Daca te ajuta, cand iti mai vine sa dai iama prin litere, ma ofer sa te momesc cu un cotoi. Drept multumire, sa-mi scrii un catren care sa ma fereasca de blestemele care sigur se vor pogori si asupra capului meu, dupa toate josniciile spuse astazi.
:))

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-24 17:09:34
         
 
  Emile, sunt de acord cu tine, ortografia a fost si este in cazul meu calcaiul lui Ahile. Asta m-a si determinat sa dau admitere nu la literatura unde asi fi dorit (dar stiam sigur ca am sa cad) ci la electronica unde fiind mai putine semne de punctuatie am luat cu brio. Te rog sa ma crezi ca nu sunt de fel mandru de acest betesug al meu si corectez imediat ce mi se atrage atentia. Culmea este ca principala mea problema e legata nu de punerea diacriticilor la care ma descurc destul de binisor ci de punerea unui singur i cand e nevoie de doi si invers sau alte asemanatoare intamplari. In cazul strofelor de mai sus cred ca explicatia e graba, fiindca din pacate mai am si acesta problema. Eu iti multumesc si tie si Adrianei ca m-ati atentionat. Sper sa fiu mai atent data viitoare.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-06-24 16:50:31
         
 
  dar 3 gresesli de ortografie in 2 strofe...sunt 3 capete de tara
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-24 16:23:07
         
 
  Emil si Adriana, in afara de cele gasite de voi am gasit si eu una, dar trei greseli de ortografie la un studiu de doua volume despre un poem suferind nu este chiae asa un capat de tara.
Adriana, cu gramatica eu ma impac binisor, cea care mauraste de moarte e ortografia. Si asta nu de acum de cand m-am umplut de intelepciune ci de cand eram inca un flacau chipes si cu toate poftele intacte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-06-24 16:12:36
         
 
  valeu, nea genule, de cand te coalizasi cu Vasilica, iar incepusi bre sa terorizezi gramatica! :)))

tre sa te bagam si pe matale la urgente, desi nu cred ca mai ai leac. Acu nu mai mananci litere, ai trecut la cratime. ;)))

hai sa le punem la loc:
privindu-l
s-a-nselat
s-a razboit/rezbelit
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-24 09:20:18
         
 
  nu cumva e "s-a-nselat" ?  
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-24 09:03:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE