FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
~Domnului Radu Ștefănescu~
Text postat de Furdui Ioana
În afară de gradul de coeficiență care ne deosebește pe fiecare în orice categorie de artă sau cultură, cu toții avem ceva în comun: suntem oameni!
Avem dreptul la liberă exprimare chiar dacă asta prezintă uneori sentimente sau reacții defavorabile unora!
Fiecare are scris în Cartea Vieții, traseul pe care îl va parcurge! ( aici iar ne diferențiem pentru ca destinul, sau mă rog, soarta unora nu e aceeași).

Nu am contestat NICIODATA talentul dvs în literatură și nici nu o voi face...însă nu fiecare avem același noroc. Asta nu înseamnă că trebuie să uităm,chiar și pe moment de ceea ce înseamnă RESPECTUL! Dincolo de anumite texte bine sau prost scrise, comentarile ar trebui făcute intr-o așa manieră încât să se refere numai și numai la ceea ce se scrie, în nici un caz nu trebuie să conțină aluzii sau păreri personale despre autor sau viața acestuia!

Am simțit de la prima postare a mea pe acest sait că nu mă agreați (însă stau liniștită pentru că am observat că folosiți același comportament cu majoritatea persoanelor care nu ating același nivel de cultură ca al dvs).
Dacă textele mele vă provoac㠄indigestie” atunci vă sfătuiesc ca atunci când vedeți pe pagina de texte validate, un text care îmi aparține (spre binele dvs, pentru a nu vă strica dispziția din acel moment) evitați-mă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce-ar fi sa incercati sa renuntati la chestiile serpuite din titlu ? Sunt de-a dreptul stupide ! Mai bine v-ati face o "marca" scriind bine nu punand caractere ca la gradinita prin titluri...

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-21 10:58:58
         
 
  Vedeți,
Ioana este deja într-o mare eroare, începe să acuze fără sens, și de vină pentru asta sunt cei ce încurajează producția minoră, aducînd, în sprijin, motivații derizorii, dpdv al scopului acetui sait. Eu am mai citit odată manșeta și am văzut că, pe ea, scrie: "Atelier literar", iar nu atelier de tipărire a pliantelor cu precepte caritabile. Să nu se înțeleagă, - doamne ferește! - că aș fi și eu un om lipsit de inimă... știu ce înseamnă durerea. Dar, încă o dată: aici este VORBA DE ALTCEVA. De ridicarea gradului de performanță a scrierii, indiferent ce ai exprima în ea. Vorbim despre desnădejde, dar nu ca niște scribi amatori! Vorbim despre speranță, dar nu ca niște însăilători de texte de muzică ușoară! Putem vorbi de dreptul fiecăruia la o viață decentă, dar nu în termeni de agitatori culturali!
Ioana, poate e greu de suportat să fii negată, ca autor, în felul acesta, te înțeleg, dar crezi că RESPECTUL pe care-l ceri tu și-l scrii cu majuscule, nu trebuie să se adreseze și ideii de literatură?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-21 01:12:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  D-le Ștefănescu, nu trebuie să îmi promiteți nimic! Nu mă deranjează să mă comentați, atâta timp cât vă referiți doar la text și nu direct la persoana sau la viața mea!

Repet..sunt dispusă să învăț din toate comentarile, fie ele pozitive sau nu. Însă aș vrea să existe totuși "un gram" de respect la adresa autorului!
 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-21 00:13:25
         
 
  ''gradul de coeficiență '' - ???
''asta prezintă uneori sentimente '' - hm
''aceași'' - aceeasi
''de cea ce înseamnă '' - de ceea ce înseamnă
''la cea ce scrie'' - la ceea ce scrie (se scrie)
''aluzi'' - aluzii
''cănd'' - când

în rest, cateva virgule în plus, sau în minus, dar am înteles mesajul, ok, nu te mai comentez.

promit.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-20 23:56:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE