FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebare pt administratorul sait-ului
Text postat de Furdui Ioana
Am înteles că unul dintre textele mele nu a fost validat (Mă mut din lumea asta), si mă rog poate textul nu indeplineste regulile pentru a fi validat, însă am primit cam 10 mail-uri cu comentarii la acest text și nu le pot vedea! As fi vrut să le pot citi...
Dacă textul nu a fost validat, atunci cum am putut primi comentarile?
Le pot vizualiza undeva in profilul sait-ului sau nu?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Oh My God! Vot de la dvs domnule Stefănescu? În seara asta mă îmbăt!:)

Mulțumesc!

D-le Cristian nu trebuie să vă cereți scuze!
 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-19 20:15:22
         
 
  Un scurt fragment de proză polițistă, condimentat cu toate ingredientele genului: crimă, lacrimi, tenebre, suspans. Keep going, Ioana.

Vot.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-19 19:46:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mariana Fulger,
aceasta-i atitudinea sănătoasă. Uneori mă-ntreb în ce lume trăim!
Felicitări pentru curajul de-a etala realitatea.

Ioana,
iartă-mă pentru offtopic.
Am citit textul tău. Continuă!
Respect!
Cris
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-06-19 19:30:06
         
 
  N-ai pentru ce. Firesc e să ne ajutăm, nu să dăm unii în alții cu vorbe grele, făcând pe preabunii. O seară liniștită, spor la scris și în tot ce faci. Sănătate multă și mult bine.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-06-19 18:05:54
         
 
  mulțumesc pentru corectările făcute doamna Mariana! O să încerc să îl mai postez odată!  
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-19 15:58:57
         
 
  Mă mut din lumea asta!

Text postat de Furdui Ioana

După o noapte în care nu am putut dormii, datorită vecinului ce-mi făcea cu toti wații din dotare dedicații „fără număr”, m-am hotărît: „mă mut frate! Asa nu se mai poate! Mă mut din lumea asta!
Si ce? Nu am destule motive s-o fac? Ohoo incă ce de motive am...

Pînă să nu mă răzgîndesc, iau telefonul si sun! (ok sun sun, dar unde?) Aaa gata, stiu! La o agenție de turism! Zis și „format”!
La capătul firului, un robot obosit:
-„dacă vreți să stați la coadă pînă v㠄bag㔠careva în seamă, apăsați tasta 1”,
-„ dacă după 3 ore de stat cu receptorul în mînă nu va-ți plictisit, vă rugăm să reveniți”!
Închid într-un final si deschid șifonierul, dar în el...doar umerașe ce dormeau resemnate că nu vor avea niciodată ocazia sa țină pe brațe vreun Cătălin Botezatu, Irina Schrotter, sau Armany (no way)!
De la dulap plec spre bucătărie...deschid frigiderul.... „stai asa”!
-„Nu mai am frigider...sau oare am avut?”
În fine! Acum sunt m-ai hotărît ca oricînd să mă mut!
Plec la cea mai apropiată stație de autobuz și aștept...
Aștept să mă urc în primul autobuz pe care va scrie : „ spre altă lume”!


P.S: Închiriez locuință intr-o altă lume,
Nu vreau finisări, cablu sau internet
Plătesc și avans...oricât
Pentru un trai decent!
___________________


După o noapte în care nu am putut dormi, datorită vecinului ce-mi făcea, cu toți wații din dotare, dedicații „fără număr”, m-am hotărât: „Mă mut frate! Așa nu se mai poate! Mă mut din lumea asta!
Și ce? Nu am destule motive s-o fac? Ohoo! Încă multe... am motive gârlă (sau cum vrei sa spui ca sa eviți cacofonia)...

Până să nu mă răzgândesc, iau telefonul și sun! (ok, sun, sun, dar unde?) Aaa, gata, știu! La o agenție de turism! Zis și „format”!
La capătul firului, un robot obosit:
-„dacă vreți să stați la coadă până v㠄bag㔠cineva în seamă, apăsați tasta 1”,
-„ dacă după 3 ore de stat cu receptorul în mână, nu v-ați plictisit, vă rugăm să reveniți”!
Închid într-un final si deschid șifonierul, dar în el... doar umerașe ce dormeau resemnate că nu vor avea niciodată ocazia să țină pe brațe vreun articol Cătălin Botezatu, Irina Schrotter sau Armani (no way)!
De la dulap, plec spre bucătărie... deschid frigiderul.... „stai așa”!
-„Nu mai am frigider... sau oare am avut?”
În fine! Acum sunt mai hotărâtă ca oricând să mă mut!
Plec la cea mai apropiată stație de autobuz și aștept...
Aștept să mă urc în primul autobuz pe care va scrie: „spre altă lume”!


P.S: Închiriez locuință într-o altă lume,
Nu vreau finisări, cablu sau internet.
Plătesc și avans... oricât.
Pentru un trai decent!
__________________

Un text comic-grav, bun, Ioana. E păcat să fie știrbit de greșeli de scriere și prezența facultativă a diacriticelor. Deasupra ai varianta scrisă de tine. O zi bună și mult bine.
 
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-06-19 15:14:46
         
 
  Nu am obiectat invalidarea textului! Am întrebat doar dacă pot vedea undeva comentarile primite pe acel text. (au fost vreo 10) si as fi vrut să le pot citii.

Prima oara textul a fost validat, apoi a fost scos. In timpul cît a fost postat am primit acele comentari!
 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-19 14:14:18
         
 
  Stimata Ioana Furdui, textul respectiv a fost invalidat de un editor in baza criteriului "În cadrul validarii se verifica gramatical textul..." (a se vedea Regulamentul Europeea, la nivel 10). As adauga: pe buna dreptate!  
Postat de catre Veronica Mitroi la data de 2008-06-19 13:47:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE