FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Happy End
Text postat de Furdui Ioana
In sfarsit lumina
se aprinde intens in sufletul meu
si ma incalzeste acolo in pustietate,
acolo unde distanta...pare un aproape.

*

Dupa atatia ani de singuratate
ma simt un porumbel ce zboara spre niciunde
si zambeste din ochi spre libertate.

*

Acum invat iar sa traiesc fara tine
si nici nu-ti inchipui cat imi e de usor
sa fac iar diferenta dintre ce-i rau sau e bine!

*

Acum am iubirea cu mine de mana
si ma tine strans cu caldura la piept,
ma pot in sfarsit bucura de lumina
si pot sa pastrez pentru mine un secret!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  D-le Daniel nu are rost sa irosesti cuvinte la adresa D-lui Stefanescu! Am impresia ca pentru el chiar nu conteaza postarea textului in sine, ci numele din dreptul textului sau descrierea fiecaruia din propriul profil!

In aproape 80% din cazuri, domnul Stefanescu critica autorul...in absolut nici un caz textul postat!

Puteti continua sa criticati, atat pe mine, cat si pe altii...insa atentie mare! incercati sa faceti diferenta intre un sait de literatura sau messenger!

 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-16 09:59:55
         
 
  Ar trebui invalidat genul acesta de comentarii care încalcă regulamentul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-16 09:44:47
         
 
  Nu insist, ești într-o gravă și regretabilă eroare. Observ că tu ești disperatul, comentarile tale tâmpite stârnesc reacții pe aicea și e firesc, spui orice altceva, numai poezia nu o comentezi, vrei să dovedești cât ești de inteligent, că ești inegalabil, ești vreun mare zeu al poeziei? NU! Așa că stai jos și nu te mai stresa atâta. Dacă ai de comentat o poezie fă-o, dar nu te mai lega de autori, critică poemele, proza etc.
Dacă nu ești capabil să faci analize penetrante, să explici de ce poezia e proastă, mai bine stai în bancă ta, nu faci decât să dovedești că ești un ignorant și nu vreau să cred asta.
 
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2008-06-16 09:14:20
         
 
  Ioana, ti s-au facut observatii pe text, le-ai ignorat. Ai lasat necorectate greseli flagrante de ortografie, cum sunt si cele din ultimul tau comentariu, ia vezi unde. Da, aspir la scaunul de presedinte de bloc (sunt doar presedinte de scara). Care e problema.
Nicole, Ioana e libera sa scrie, noi, sa comentam.
Daniel Lacatus, de capodopera ta de aseara o sa ma ocup imediat, ai putina rabdare. Nu te-as fi bagat in seama, dar vad ca insisti.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-16 08:59:50
         
 
  Am o propunere, să lăsați dracului această "dispută" imbecilă.  
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2008-06-16 08:36:19
         
 
  Radu, sunt de acord cu tine. Literatura e o cale mai riscanta.
Citesc tot ce postezi, te admir si te respect dar consider ca trebuie sa le dam o sansa tinerilor incepatori in ale poeziei, prin sfaturi si atentionari, in loc sa emitem comentarii care nu fac decat sa descurajeze si sa intristeze omul.

Cu prietenie, Nicole



 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2008-06-16 01:02:27
         
 
  Am sentimentul ca dvs aspiratia la scaunul de "presedinte" pe europeea d-le Stefanescu!

De ce spun asta? Nu o spun din lipsa de timp liber (chiar nu am timp liber, gatesc reteta recomandata de dvs cu ardei umpluti), insa vad ca, pe langa talentul pe care il aveti in literatura (doamne fereste sa contest lucru asta), cred ca aveti "fantezia" de a ramane singur pe europeea, cred ca vreti sa va scrieti sau sa va acordati voturi+stelute ca de la un artist la altul!

Ce trebuie insa sa retineti e faptul ca nu toti suntem genii literari, insa avem fiecare innauntrul nostru o picatura de artist in diferite ramuri!

si chiar pentru cei cu numele scris cu majuscule de NON-TALENT, chiar si aceia, credeti-ma ca pot sa surprinda...

si chiar placut!

O noapte frumoasa!
 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-16 00:37:01
         
 
  Domnul Stefanescu e printre putinii pe care ii citesc eu cu mare placere si admiratie neexagerata pe acest site. Dumneavoastra insa sunteti la cealalta extrema si pana acum m-am abtinut. In seara asta insa indraznesc sa va sugerez a va directiona sensibilitatea spre alta latura a artei pentru ca poezia nu iese.
Poezia impresioneaza de la prima citire prin ritm, rime, expresii. In cazul in care poetul renunta la acestea, trebuie, cu atat mai mult, sa impresioneze prin idee. Aceasta trebuie sa fie puternica, expresiile trebuie sa fie inedite, ametitoare si, in acelasi timp, logice, sa creeze imagini si trairi.
Eu, din pacate, nu gasesc in...poezia de mai sus nimic deosebit.
Sunteti poate o persoana sensibila dar, pur si simplu, nu va iese scrisul.
Va spun toate acestea spre a va scuti de viitoare comentarii dure din partea celor care stiu ceva literatura in acest spatiu virtual si care, dupa cum se observa, nu sunt prea...delicati in unele cazuri...
 
Postat de catre Anca Maria Spiridon la data de 2008-06-16 00:14:50
         
 
  Studiile arată că anumite mâncăruri, printre care și ardeiul iute (merge cu ardeii umpluți la mare fix, mai ales cu smântână) pot duce la creșterea secreției de endorfine, moleculele fericirii.
Iată deci un drum mai ieftin și mai direct catre Nirvana, sau măcar către o stare de bine, absolut necesară in declanșarea manifestărilor primare ale spiritualității.
Literatura e o cale mai riscantă, Nicole, vezi bine.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-15 23:50:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  " D-le" Radu Stefanescu, traim in secolul XXI, unde fiecare persoana e libera sa aleaga ce sa faca duminica seara!

Daca aveti pofta de "ardei umpluti" incercati singur sa gasiti intrarea spre usa de la bucatarie...si poate aveti noroc sa nu va iasa "absolut ingrozitori"
 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-15 22:50:15
         
 
  Mie imi place poezia! Continua sa scrii, Ioana!

O seara placuta!
Drag, Nicole

PS Foloseste-te de fontul romanesc cand postezi, pentru ș,ț,ă... etc


 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2008-06-15 22:47:53
         
 
  absolut îngrozitor

de ce n-ai facut în seara asta orice altceva, de exemplu niște ardei umpluți?

ar fi fost un sfârșit de duminică mult mai fericit pentru toată lumea, inclusiv pentru noi
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-15 22:08:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE