FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
doar ca sa ne platim datoriile... (interpretare grafica)
Text postat de Sabina Datcu
Photobucket
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  in timp ce 'ingenunchierea' este simulata... scrierea isi revendica maturitatea... mesajul se lipeste de ochi, de buze... se lasa 'rumegat' ca o frunza de tutun in gura 'dependentului'... mi-a placut aceasta imbinare intre scriere, culoare & traire... am citit-o ca pe un 'intreg'... gand bun saab,

regards,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2008-06-17 03:36:30
         
 
  revin... acum ca am re-re-re-...-citit poezia.
eu zic ca totusi e un singur personaj uman aici. cel de-al doilea personaj e promisiunea. promisiunea goala-goluta, cu o mascuta, acolo.

sau... nu. mai meditez.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-15 20:42:04
         
 
  Dorule,
mai aflat-am neste lucruri despre tine (hehehe)si de aceea am conceput musculatura aceea conturata. :) NU ca te-as fi reprezentat pe tine, ci poezia ta... :))

partenera din poem e in spatele zidului; dupa cum vezi, l-a pus in genunchi pe domnul in cauza si o sa apara in urmatoarea ilustrare de poezie.
deocamdata se instruieste in ale fractalilor, caci cuantica nu e pentru femei.

PS: si...sa nu te mire. dupa parerea mea, un singur personaj este suficient intotdeauna intr-o grafica. cand acesta este uman.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-15 20:28:36
         
 
  Grozav ce-mi placu ilustratia textului, si ma recunoscui facilmente si in individul cu fund musculos si torturat de propriile obsesii delicioase si tupeiste, incastrat in The Wall ca un tipat de Waters... inchizitor al debuseurilor semiasasine si rege peste o tara de vid cuantic, ingenuncheat de cizma infinitului fractal si legat la spate cu o funie de versuri.

Ma mir totusi ca nu a incaput si partenera cu masca venetiana din poem, cea pe care o rastignesc pe usa de la intrare, atunci cand lasam postasul sa sune zadarnic de cealalta parte a usii...

Daca vreun text de-ale mele te mai inspira... da-i drumul linistita la desenat! Si mersi pentru acest travaliu creator de mai sus.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2008-06-15 20:11:10
         
 
  Doru Lubov ma va ierta pentru interpretarea aceasta grafica; pentru ca sigur nu este in concordanta cu ce a dorit sa exprime in poezie.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-15 18:34:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE