FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu oblig pe nimeni sa-mi acorde atentie
Text postat de Furdui Ioana
Sunt "flatata" mereu de "faulturile" venite din partea unor mai mari la sfat decat mine, si bineinteles ca au dreptate...uneori!
Poate e ca o lupta in care unii vor "eliminarea" altora. e ca un meci de fotbal unde "primul 11" cauta victorii de moment!

Probabil, majoritatea se asteapta sa ma opresc din postarea de "texte minore, agramate si netalentate", dar spre indignarea unora nu voi face asta! Dimpotriva! Voi continua sa invat, sa imi cultiv "talentul lipsa"!

Cu multumiri de rigoare adresate persoanelor care imi poarta o "iubire" imensa!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scrie, Ioana, scrie. Din punctul meu de vedere, e bine: citindu-te cu evlavie, voi ispasi mai rapid blestemul karmic. Pe intelesul tau, ma voi mantui. Doamne-ajuta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-16 17:09:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ..."suflet" - ultima instanță a acestui cuvănt constă, sau nu constă, în ceva ce a chinuit multă vreme mințile cele mai înaintate din unviers fără să se arate, sau fără să se ascundă. Se înțelege că acele minți erau de "n" ori mai voioase ca ale noastre. Deci, ai dreptate - unii (chiar toți) nu știu ce înseamnă "suflet"


...Însă, unii (aproape toți) știu că: "Mulțumesc Nocole!" are o virgulă udeva, pe la mijloc, "Si fi linistita" se scrie "Și FII" deoarece este imeprativ pozitiv, pe un site literar nu se acceptă abrevieri [cuv. (și nu, nu scriai mesaj pe mobil)], "tot o dată" se scrie, în contextul tău, "totodată", sintagma "pe la textele mele" nu e tocmai corectă, după trei puncte se lasă spațiu, virgulele se pun mereu atunci când se impun și nu se pun atunci când... nu se impun (simplu truismul, nu?).


...Ar mai fi de discutat contradicția dintre vorbă și acțiune cauzată de cionirea mesajului conform căruia nu ceri atenție cu faptul de-a posta un text prin care nu ceri atenție. Dar asta ține deja de logică, iar această materie nu se învață decât într-a 9-al.


...Am pomenit cumva de diacritice? Dacß nu, nici nu o voi face deoarece ești client fidel și beneficiezi de reducere.

...Toate bune!


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-06-16 16:58:27
         
 
  Multumesc Nicole!

Si fi linistita pentru ca...raman pe baricade chiar daca unii se oftica!

Si da, asa e! Pun suflet in tot ceea ce postez pe acest sait, chiar daca unii probabil nu mai stiu ce inseamna acest cuv: "suflet"!

Si tot odata multumesc de trecerile pe la textele mele!

Cu simpatie, Ioana
 
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-15 20:32:51
         
 
  Ioana, te citesc si chiar daca nu am lasat niciodata comentariu, las acum:

Continua sa postezi, sa inveti, vei scrie din ce in ce mai bine si imi place ca pui suflet in tot ce asterni pe hartie!

Sunt aproape!

Cu simpatie, Nicole
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2008-06-14 20:03:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE