FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
E-mail nevirusat adresat distinsei editoare demisionare, Carmen Anghelina,
Text postat de Emanuel Cristescu
Tu esti puternica. Puterea ta se vede în detasarea si umorul cu care tratezi inclusiv atacurile unora si ale altora. Oamenii slabi interior sunt fanatici patimasi, se autovictimizează, refuză adevărul, isi imagineaza scenarii pornind de la premise false, etc. Cea mai simpla situație, realitatea însăși, în viziunea lor este interpretată drept conspirație. Oamenii puternici nu sunt dogmatici. Ei sunt deschiși, toleranți, înțelegători. Ei luminează iar atacurile nedemne îndreptate împotriva lor se transformă in pulbere pe care o spulberă vântul.

Am luat notă cu regret de ceea ce tu numesti "demisia din funcția de editor". Păcat. Tu, din două fraze umoristice, aneantizezi tone de netmaculatura. De invective și insinuări. Prezenta ta pe site este un suport, un reper si un antidot pentru prostie sau comportamente prostesti. Nu stiu daca ai citit. Am analizat candva reactiile cuiva. Evident din textele sale. Si i-am demonstrat, cu probe din scrisul său, starea de frustrare pe care i-am decelat-o. A negat. Nu am insistat. Nu după mult timp, mărturia altcuiva, in cu totul alt context, m-a confirmat indubitabil. Adevarul asteaptă. Doar minciuna se grabește. Esti prea inteligenta sa cedezi in fata unor circumstante care ar trebui, in fapt, nici macar să te atingă. Pe site sunt oameni inteligenți însă unii sunt bântuiți de fantasme și sunt marcați de suferință. Probabil viața i-a lovit. Probabil și cu largul lor concurs. Si nu au sau nu mai au capacitatea să transforme suferinta in frumusete. Ei extrapolează un fel de machiavelism interior propriu asupra altora. Interpretează lumea luându-se pe ei drept etalon. Orice ai spune sau face ei interpretează, contextualizează conspiraționist. Și urăsc. Și nu conștientizează că ura le face rău în principal lor.

Probabil vei fi fost rănită. Și aceasta s-a produs pe site-ul meu. Îți prezint eu scuzele de rigoare și te aștept. Europeea are nevoie de tonusul tău. Și al sorei tale. N-am mai văzut-o de mult. De multe ori sunteți, pentru mine, antidotul pentru faptul că sunt obligat "să înghit o broască râioasă pe stomacul gol". Și să merg mai departe.

Oricum eu îți mulțumesc pntru textele pe care le-ai postat și pentru activitatea de editor pe care ai desfășurat-o. Aștept să-ți treacă starea de disconfort pe care ți-o vor fi provocat-o unii și să revii. Pentru că nu trebuie să moară caii când vor câinii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Am retinut invataturile si ma infior fiindca solutia e sa fii "deschis, tolerant, intelegator". Dupa mii de ani am ajuns astfel aici, intr-o lume pe care incep tot mai multi s-o refuze.
Interesant de observat in acest spatiu albastru este prezenta acestor oameni puternici si exercitiile dure de viata care se scriu. De aici cel mai slab iese un invingator, chiar daca nu s-a implicat, ci doar a privit. Si este un miracol.
Daca nu am lovi din cand in cand "sub centura" escaladand limitele, daca orice am spune si oricat am gresi n-ar culmina cu determinari ca aceasta de a fugi scarbit sau acoperit de rusine, am putea fi o familie speciala. Cu feluri diferite de a intelege viata si baricade care au in comun dependenta unuia de celalalt.
Europeea a devenit un refugiu. "Afara" este intuneric.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2008-06-13 22:12:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu uitati va rog ca aici carnea dumneavoastra n-ar trebui sa existe. Ar trebui sa fiti ceea ce sunteti de fapt pe site, niste entitati fictive, fictionale, niste false identitati. Aducandu-va viatza reala in pagina aceasta nu faceti altceva decat sa va expuneti. Nu trebuie amestecate cele doua planuri. Aici durere nu exista, nici intristare, nici suspin adevarat, pentru ca e un fel de "cealalta lume". Cine nu gandeste asa e bolnav de ceva grav. La ce bun va amestecati sotiile, prietenii sau rudele in aceasta oala literara? Aici totul ar trebui sa se bazeze pe literatura, care este prin excelenta o fictiune. Ce faceti de fapt? Va exacerbati conflictele din real prin comentarii rautacioase, iar cel care ar trebui sa vegheze ca acest lucru sa nu se intample, pacatuieste vartos, mai abitir ca toti, partinitor cum il stim. Sare la gatul oricui, ca un leu, cand i se aminteste de regulament si de necesitatea ca aici sa se posteze doar texte literare si comentarii la acestea. N-a aparat el cu argumente propaganda politica? N-a ofilit mai ieri toate comentariile celor care sustineau ca nu se face sa publici...etc? De ce? Las' ca stie el!  
Postat de catre sters sters la data de 2008-06-13 16:32:11
         
 
  A, între timp văd că s-a curățat mizerabila prestație a ecsintescului, la adresa mea . Dar o am la dispoziție, pentru cine dorește să ia o doză de ceai de ricin.  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-13 14:58:36
         
 
  Ba da.
Nu știam să caut.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-13 14:46:59
         
 
  No. Deși pare mai logică și mai tentantă invocarea unui astfel de titlu. Contextul e mai larg și, avînd în vedere că am fost acuzat de minciună, și, în plus, luînd în considerație sugestia epigramatică a finalului, cartea este "Mincinosul".
Surprins, dar nu văd că figurează pe Google. Sau nu știu eu să caut.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-13 14:45:54
         
 
  Badaranii ?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-06-13 14:24:16
         
 
  Ia să vedem care-i băietul cela deștept, ce știe la ce carte a lui Goldoni făceam eu aluzie?  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-13 14:03:13
         
 
  Batrane, abia astept sa ne cunoastem.

Mai e putin. Promit.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-13 10:12:46
         
 
  Bon!
Deși ar fi trebuit să rîd cu gura pînă la urechi de elucubrațiile bahice ale lui ecsintescu - cine o mai fi și ăsta? - și de densitatea de insulte grobiene pe cm pătrat (apropo: ai prezentat și lista cu noile insulte, avîndu-mă ca destinatar, procurorului de care vorbeai cu gura plină, măi băiețaș de cartier?) deți ar fi trebuit să mă dixtrez, zic, să-i las în plata domnului pe mitocani, observînd că dl cristescu ne trimite din patria lui orfeu telegrame filozofice pe tema: băieții mei și fetițele mele, mînca-i-ar tata, sunt de o decență incomensurabilă, ia citiți mai jos mîndrețe de comporatment civilizat! - mă simt dator să fac un mic exercițiu de istorie literară, pentru a afla de ce s-a bosumflat carmen anghelina așa de tare.
Iată:
Pe data de 08.06.2008, eu postez următorul catren:
Ploaie de stele
Text postat de Ioan Peia
Pe-aici e-așa luminiscență
Și tămîieri între confrați,
Că, prin contrast, în evidență
Ies cei ce nu sunt înstelați!

Carmen Anghelina, simțindu-se ușor ofuscată, mă înstelează cu nemiluita, la mișto, adică, pentru a mă face de kaka. Mă rog, m-am făcut că nu observ, ba chiar am făcut un comentariue sub o poezie de a ei, pe care, între timp a radiat-o de pe sait, în care îi spuneam că nu m-am supărat de figura cu înstelarea, pentru că a fost făcută inteligent, pentru că, altfel, îi făceam un com de toată frumusețea sub poema postată de către ea. Anghelina îmi răspunde că mai bine i-aș fi făcut comul acela, asta ca să-și găsească și ea un tată. Tot un fel de mișto, care va să zică. Bon, o fac și pe asta, în care-i spun că poezia este, proastă din punctual meu de vedere. Și dau cîteva citate pe care le iau în balon. Anghelina, fffoarte rănită în amorul ei propriu de scriitoare, sare de colo cu un comentariu mai vechi de-al meu, relativ la același text și mă întreabă marțial și imperativ: cînd ai mințit? Acum sau atunci? Ete na, chestia chiar e de punguța cu doi bani! Poate am avut dreptate atunci, poate acum, sau și acum, și atunci, ce e așa de greu de conceput? Trebuie să răspund în fața Marii Adunări Naționale pentru asta? Ca să se răzbune, face o poezioară genială, în care numele meu este menționat explicit – chestie pe care nu o support decît în anume situații și care, de ce nu? m-a jignit. Desprind din ea cele două strofe:

Prima una: predau cheia!
Și, să nu lungesc pelteaua,
Lu’ domn Corb’ i-l las pe Peia.
(Să-i agite mahalaua).

Iar lui Peia, integral,
Am să-i las ca amintire
Tot bagaju-mi cultural:
Șatra și trei coviltire.


Boon! Dacă-i pe-așa, iată răspunsul meu:

“Știu că ți-am luat vopseaua, dar versurile alea tot proaste sunt! Supărarea ta e un răspuns complet nepotrivit la cele spuse de mine. Sigur că există o explicație cu mult mai plauzibiă a diferenței de percepție dintre cele două comuri ale mele, anume aceea că: odată cu trecerea timpului, viziunile asupra oricărui fenomen, inclusiv cel literar, se mai schimbă. Uite, sunt cărți pe care, cîndva, le găseam deosebite. Acum, rămîn uimit de modul entuziast în care le-am receptat. Asemenea, cîndva mă atrăgeau anumite soiuri de mîncare, acum nu le mai sufăr. Mai mult, uitîndu-mă la ceea ce am scris, mă apucă rîsul. Aș face mișto de mine însumi încontinuu. Timpuri și timpuri! Acumulări și experiență. Etc. Prin urmare, ce te miră că am perceput altfel textul tău? Oricum, și comul meu de atunci e de tot rîsul, nu urmare a conținutului celor comentate, ci a felului amatoricesc în care am făcut-o. Mă miră, însă, faptul că în vremea aceea nu ai găsit cu cale să reacționezi cu vehemență împotriva lipsei mele de discernămînt critic! Vrei să pari senină, dar ai răbufniri de orgoliu la fel de acute ca și alți "mahalagii" de pe aici.
Cu șatra și coviltirele nu am ce face.
Eu sunt de altă seminție. Postat de catre Ioan Peia la data de 2008-06-12 13:19:56

Bineînțeles că Anghelina mi-a răspuns obraznic, iar la observația mea că acel tip de “apreciere” la adresa mea nu poate fi socotit com pe un text, așa cum pretinde ea că trebuie să fie făcut un com, mai ales în calitate de editoare, a răspuns cu o abureală, că adică ea nu-și poate șterge comurile și că uite popa, nu e popa, de parcă eu asta o întrebasem. În fine, și-a șters comul compromițător.

După care, văzînd eu plînsoarea generală de pe sait, la anunțul ei că va renunța la activitatea de editor și, probabil, postator, precum și citind un titlu, - cam neinspirat, după părerea mea – de poezie sau epigramă, (nu stau acum să verific) în care se spunea: Anghelino, nu te duce… uite-așa mi s-au răscolit amintirile și a început să-mi cînte în urechi un bocet humoristic de pe vremea când dețineam un disc de ebonită, bocet care avea drept lait-motiv acest “aaanghelinooo, anghelinooo… nu te duceee”… și celelalte. M-am gîndit să exploatez ideea, contextualizînd cumva. (Între timp, textul mi-a fost radiat, ca atîtea altele care păreau a face referiri sugestive la cutare și cutare- grijulii editorii, nene!)
Tragedie! Seism universal! Idignare fără margini! Vaaai! Cum de îndrăznesc s-o parodiez în halul ăsta pe Anghelina!? Mă amenință cu nu știu ce demo-uri, pe care le deține. Mă amenință cu pușcăria, cu casa de nebuni, cu potopul universal. Și bineînțeles, de după paravan apar și mai vechii mei simpatizanți, care-s atît de compromiși și caraghioși în situația lor particulară, încît un om sănătos la cap ar intra-n șifonier și ar ieși la sfîrșitul lumii. Ei nu. Ei se iubesc, vericule. Pe ștrase, prin boscheți, prin lifturi, că e trezecsitant, nu așa?, și țin s-o spună lumii întregi, ofensînd cel mai elementar spirit de decență. Ce, nu sunt acum juni și fără nici un fel de obligații particulare? Mai alea EA. Că el are încă nevoie de biberon. Iubirea asta, nene, are așa o reverberație metafizică, încît însuși Dumnezeu ar trebui să-și lase salata de-o parte și să celebreze liturghic, prin ceruri, marea lor romanțetă. Mă rog, tragic-comedie de bulivar, birjar!

Prin urmare, de ce s-a supărat Anghelina. Că nu o las să fie poetă. Că nu cad pe spate la articulațiile ei lirice. Că nu o laud. Vrei laude, Anghelino? Ai bre, că nu mă costă nimic. Aiiii, te rog Anghelinoooooo, nu mă mai urmări cu jandarii, cu salvarea, cu procororii, cu demo-urile, cu măciuca, aii nu mă mai pîrîîîî, î-hî-hîîîîî, că uite… pîng! Tu ești sublimă, ești magnanimă, ești un angel radios, coborît din tării pentru a ne da un par-egzamplu de scriere genială. Uite, promit eu, cu mâna pe o cartea a lui Goldoni, că de-acum o să te laud neîntrerupt, să moară Veta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-13 09:20:57
         
 
  Sa ne fie la toti/...

Gata: atacam pijamalele/...

Emanuel Cristescu o sa ne ierte de insomnie/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-06-13 04:52:21
         
 
  atunci e bine.
somn usor
:)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 04:34:37
         
 
  Adriana,

eu citisem textul de fata/...

Am ascultat si linkul tau si nu l-ai pus degeaba/...

Ma gandesc ca peste doua ore trebuie sa ma trezesc/...

La buna citire/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-06-13 04:25:55
         
 
  uite ca sa nu zici ca sunt eu rea:))) cum sunt in cele mai multe din cazuri, eu intind o mana. Acum, daca ecsintescu intelege desigur metafora cu gheparzii si e mai atent la gramatica... :)) basca mai si da de adresa mea de mess care nu e publica, orice e posibil. :))
cum nu ne gandiram noi pana acum, miruna?
noroc cu tine, ca esti pe faza
lunga
:))
nu te supara, ai si tu dreptate :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 04:23:02
         
 
  ecsintescu virtual si Adriana,

puteti sa continuati discutia in YM/...

Un sfat/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-06-13 04:11:41
         
 
  iar tu, miruna, crezi ca poti face mai multa ordine in lumea asta virtula decat John Lennon? L-am pus acolo cu un scop, dar pesemne tu esti prea tanara si prea addictet incat sa poti intelege ce inseamna muzica ASTA. Cu intelegere pentru rolul pe care cred sincer ca incerci sa ti-l iei in serios. :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 04:09:06
         
 
  ecsintescu- am omis asta- da
o iubesti pe Ioana, asta nu e un merit. "nu e parfum mai atragator decat al inteligentei feminine" Ioana m-a convins ca poet, si asta demult, si fara s-o stie
tu inca nu- faptul ca o aperi, si ca asta are la baza un sentiment ma face sa nu fiu atat de incisiva cat ma provoci uneori
will see

nu te compar pt ca in general nu compar
opinia mea e clara in acest sens-nu ma repet

Ion Corbu- e un motiv personal, no comment

Peia- e un poet extraordinar-iti place sau nu asta e adevarul- circul asta la care ia parte si il intretine nu il inteleg si nu vreau sa ii gasesc nicio scuza

despre polemici- take care, am pregatire juridica, sunt atenta la exprimari. Am spus incurajezi polemicile. e o diferenta finuta dar semnificativa

faptul ca imi raspunzi in termeni decenti ma face sa cred ca nu esti rau, dar tot nu m-ai convins



 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 03:53:21
         
 
  "Tu esti puternica. Puterea ta se vede în detasarea si umorul cu care tratezi inclusiv atacurile unora si ale altora. Oamenii slabi interior sunt fanatici patimasi, se autovictimizează, refuză adevărul, isi imagineaza scenarii pornind de la premise false, etc. Cea mai simpla situație, realitatea însăși, în viziunea lor este interpretată drept conspirație. Oamenii puternici nu sunt dogmatici. Ei sunt deschiși, toleranți, înțelegători. Ei luminează iar atacurile nedemne îndreptate împotriva lor se transformă in pulbere pe care o spulberă vântul."

(Emanuel Cristescu)

Carmen Anghelina a ramas/ este/...

Si ma bucur/...


 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-06-13 03:39:29
         
 
  Adriana,

Stiu costul sinceritatii, crede-ma. Am spus despre Radu Stefanescu ca e colportor, sa ma ierte. Dar era prea zvoner. Inclusiv ca Corbu nu si-a platit gazduirea pe server. Nu stiu daca era fabulatie. Dar a zis-o frate.

Nu ma compara cu Peia, te rog. Distrusul ala e un badaran batran. Eu nu urasc. Eu iubesc. Pe Ioana.
Ioana si Ion Corbu sunt singurele motive sa mai postez pe acest site. Sau erau. ACUM ADUN PROBE SA-L INFUNDAM PE MINCINOSUL DE PEIA.

eu nu am declansat nicio polemica. sau daca am declansat-o sa fie polemica dar s-o stim si noi\

domnule corbu, ioana chiar a gresit contul cand a spus cele spuse din ecsintescu.

barbateste l-as beeep si in recitare dar si beeep in renala sa detasare...

da rau.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-13 03:38:58
         
 
  iar tu domnule ecsintescu faci aceeasi greseala ca si el .
esti patimas cand esti atacat si capabil de ura.
incurajezi polemicile si agresivitatea celorlalti.
asta e punctul meu de vedere.
cu riscul de rigoare asumat-sinceritatea costa. am invatat de mult lectia.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 03:03:38
         
 
  Carmen, rezolvam problema in cateva zile. Promite Ecsintescu. Il rog imperios pe domnul Corbu sa ia masuri. Stie ca nu am cerut niciodata acest lucru. Dar nu se poate ca un senil mitoman sa distruga o casnicie.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-13 03:01:37
         
 
  Carmen, am discutat deja cu un procuror din Giurgiu. Se va face dreptate. E o chestiune de zile. Nu te retrage de pe acest site. Il vom da in judecata pentru toate minciunile care le-a spus, atat despre tine cat si despre alte membre ale siteului literare. Chiar in aceasta noapte am discutat cu o doamna despre care Peia spunea ca nu mai putea scapa de ea, il punea sa bata cuie de tablou, si ea este de acord sa-l punem cu botul pe labe pe mincinos.

Pana aici i-a fost. Pacat de batranetea lui.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-13 02:58:19
         
 
  se rupe ceva din mine dar asa cum spunea cineva " exista un himen al sufletului care se penetreaza altfel decat cel obisnuit. Dinauntru in afara. Cu lacrimi. ". Sunt lacrimi de fiecare data cand trebuie sa arunc manusa. nu tie iti era adresat indemnul la a-ti tine caii in frau. sau poate si tie putin. numai ca tu iti explici atitudinea. ma simt ca in copilarie cand doua prietene bune se certau si eu nu doream sa ma impart. tot lacrimi. cand iti asumi un rol public, esti la indemana oricarei perceptii a cuiva despre tine. Cei care cred in tine, familia ta frumoasa, trebuie sa nu se indoiasca. Trebuie. Ce-as face eu? eu sunt mai orgoliaoasa ca insususi orgoliul. nu cred decat intr-"o lume obisnuita pe care trebuie s-o gasesc cumva".
http://www.youtube.com/watch?v=jEOkxRLzBf0
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 02:56:52
         
 
  Domnule Cristescu,

Sa stiti ca ma mandresc ca aventura mea on-line a inceput datorita siteului Europeea. Asa cum istoria nu opereaza cu ,, daca “ niciodata, habar nu am care ar fi fost destinul meu in acest mediu, daca dumneavoastra nu ma incurajati. Nu spun cuvinte mari. Urasc orice gest pupincurist. Stiti foarte clar acest lucru.

Datorita Europeei am descoperit alt mediu conversational. Alte legi si alta morala a discursului. Blitz Kriegul. O specie rara de jurnalism, asa cum o denumea Ricoere. Sau cum dracu se scrie. Datorita dumneavoastra am reusit in ceea ce se cheama new media.
Pentru aceste lucruri, va nultumesc. Asa cum, nu voi uita nicio clipa faptul ca mi-ati dat 4.000.000 de lei. V-am spus atunci, usor arogant, ca ecsintescu valoreaza mult mai mult. Imi cer scuze. De fapt atunci nu valoram nimic, sau aproape nimic. Acum, sunt cu adevarat valoros. Si stiti de ce? Am o prietena. O cheama Ioana. Ce nume simplu. Datorita Europeei ne-am cunoscut. Si facem atat de multe lucruri impreuna. Pentru noi, pentru cotidian si credeti-ma pentru Europeea. Nu am uitat ce am promis. O sa vedeti.

Nu interveneam pe textul dumneavoastra. PEIA stiti ca e clientul meu vechi, batranul chitaroz si renal si laudaros. M-a jignit, a spus neadevaruri despre mine. Si ce-I cu asta, mi-am zis. Atata poate. Cine nu are batrani cobzari nu ,,stie’’ ce e viata.

Ioan Peia jigneste femeile. Doamnele de pe acest site. Induce, ca un acneeic ureeic, posibilitatea ca acestea ori i-au fost amante ori au fost amantele altcuiva. Batranul viseaza cu ochii deschisi. Este atins de retardul mitoman al senilitatii de etate. Ioana Grigore este prea vaccinata pentru genul acesta de ,,neputinti’’ vorba doctorului Marinescu. Iata insa ca distinsa Carmen Anghelina, paraseste postul de editor din cauza laudarosului chitaroz. Nu ascund ca am discutat, atat eu cat si Ioana, posibilitatea de a-l da in judecata pe bolnavul de mitomanie. Sotul lui Carmen este de acord. La fel si Cristi, sotul Ioanei. Probabil vom face acest lucru. Ne gandim sa-I cerem o piatra pretioasa in schimbul aberatilor senilice. Optez pentru piatra renala, ca altceva nu are parlitul. Va va scrie Carmen pe mail, despre eventualul nostru demers.

Pana una alta, domnule Cristescu, se pare ca am avut dreptate. Sorin Oprescu va castiga Bucurestiul si de ce nu Romania.

Duminica imi permit sa va sun. Sa va invitam la Independentul sa sarbatorim eliberarea Bucurestiului. Promit sa platesc eu, de data asta.



 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-13 02:51:37
         
 
  Adriana, iti multumesc pentru cuvinte, dar! Am 46 de ani! Sunt mandra de varsta mea, de ceea ce sunt, de cum sunt si cum arat, sunt mandra de ceea ce simt. Am un sot minunat, o fiica superba si inteligenta si un nepotel delicios! Citesc de la cinci ani, am crescut intr-o biblioteca ( si-am citit ENORM, mama era bibliotecara), sunt inginer economist ( constructii), am avut peste 100 de oameni in subordine, si nu - accept sa fiu cauza suferintelor nimanui!
Dar, mi-a AJUNS!
Insulte, insulte, insulte, rautati gratuite, mizerii, marsavii!
Sunt numita catea, marsava, paiata, lesbiana, de oameni care nu m-au intalnit niciodata sau de oameni cu care, fizic vorbind, nu am trecut NICIODATA de pupaturi fratesti pe obraz,.
Cand, insa, casnicia iti este in pragul destramarii pentru astfel de afirmatii, cand de aproape doi ani traiesti in casa sub semnul pierderii increderii celuilalt, cand ti se pun intrebari la care nu ai raspuns, pentru ca nu exista raspunsuri, ci poti face doar presupuneri, ce-ai face?
Eu am facut ce-am facut azi! Sa ma ierte Dumnezeu si colegii de site, dar nu ma mai opresc doar la a scrie caterinci! E vremea sa pun capat terorii din viata mea! ORICAT AR FI DE SCUMP PRETUL!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-06-13 02:37:12
         
 
  ma incurca putin tonul exagerat de imapaciutor al domnului Cristescu, eu fac parte din generatia cu "gheparzi in manusi". Dar totusi nu pot sa respect intentia dumnealui de a mentine pacea intr-un loc in care probabil a pus suflet mai mult decat noi toti la un loc.
E evident ca Anghelina Carmen e talentata. E inteligenta. Are umor. Are spontaneitate. Are si o tristete pe care o trateaza asa cum stie, facand haz de necaz. Ca are orgoliu? Foarte bine ca are. E justificat.
Mentionez ca n-o cunosc pe Carmen. Pur si simplu o vreau aici. Ca pe orice alt om inteligent si talentat. Pe care il rog in general sa isi mai tina caii in frau. Macar din cand in cand.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-06-13 02:12:32
         
 
  Să vă prezint o mostră de "frază umoristică" ce "aneantizează tone de maculatură", onorate domn Cristescu. Referința "subtilă" mă viza direct:

...am citit pe un site dedicat cresterii animalelor ca toate javrele tu-peiste au o coada lunga si bleaga...ce spui tu, tocmai confirma: doar cei cu pedigree au coada scurta...
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-06-12 23:43:40

Destul de elevat, nu-i așa? Oricum, litania filozofică a domniei-voastre despre proști și prostie, despre minciună și adevăr, despre frustrare și inteligență, despre ai noștri care-s mai dăștepți și mai educați decît ai lor, merită a fi consemnată în analele cogitațiunii omenești, la capitolul: băi, ia uitați ce mamă de analist psihologic sunt și ce doză de imparțialitate zace-n mine!
Vivat reacțiunea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-13 00:21:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE