FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de implorare pentru Carmen Anghelina
Text postat de Dumitru Cioaca
de esti inger de isprava
lasa dracului plecatul
ca ce se va face saitul
fara dulcea ta otrava?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nea Genu:
Rima corectă la "plecatul" este "satul"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-12 18:57:53
         
 
  Genu, Vero, Luchi:

Genule, daca ar fi plans 50+1% din site, nu m-as fi intors nici moarta pe partea cealalta, dar cum tu bati talanga de s-aude din SUA, chiar ca nu te puteam lasa orfan, mai ales ca nici n-apucasem sa te-ntarc...si n-as vrea nici sa ti se strepezeasca dintisorii de lapte...:)
te imbratiseaza,
mama :)

Vero, fata buna, iti multumesc mult.
[email protected]
trece-ma, te rog, in lista ta, cine stie...:)

Luchi, am mai multe cusururi, printre altele, sunt nascuta sub semnul varsatorului...de sange!:) te salut!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-06-12 18:53:44
         
 
  Ăsta e cusurul ei, nene Mitule, e iute la mânie și degrabă vărsătoare de cerneală nevinovată!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-06-11 21:48:27
         
 
  Draga Luchi
Ieri Carmen si-a luat adio de la noi printr-un text care apoi a disparut, fiindca asa e fata asta minunat de otravita, nici de durere nu ne lasa sa ne bucuram suficient. Prin catrenul meu eu voiam sa spun ca nu e cinstit ca dupa ce ne-a infectat cu otrava ei sa ne alse orfani. Eu simt durerea mai profund fiindca sunt de mult orfan de ambii parinti.

Veronica
Si eu sper ca otrava nostra sa revina, nu de alta, dar daca vor fi numai dulceturi pe site o sa ni se strapezeasca dintii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-06-11 21:39:04
         
 
  Ba să pleci Carmen de-aici
Să răzbim și ăștia mici,
Dacă tu o să ne lași
Poate n-om mai fi codași!

Despre ce-i vorba nene Cioacă? Ce vrea să zică textul matale?

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-06-11 21:22:14
         
 
  Profit de acest catren (minunata idee de implorare) ca sa scriu aici comentariul meu la un text despre OZN al lui Carmen. Tocmai il citiseam si râsesem cu hohote si lacrimi de amuzament si ma pregateam sa-l tiparesc sa-l dau intregii familii, cand, deodata, totul s-a pravalit cand am vazut catrenul ei de adio.
Cum a inchis toate comentariile, n-am mai putut sa-i scriu nimica, desi as fi dorit, si mi se parea nedrept ca, dupa ce am ras cu lacrimi, la un interval de numai cateva minute, sa am lacrimi provocate tot de Carmen, dar nu de bucurie. Mi-am dorit aseara sa fiu in stare sa scriu un catren, dar nu sunt buna la asta.

De aceea sunt fericita ca ai aparut matele cu acest catren si, cine stie, poate ca draga noastra Carmen va reveni!

Vot,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-06-11 21:16:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE