FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sotia fotbalistului
Text postat de Ioan Toderascu
Nevasta lui, prevazatoare,
Nu duce-o viata plicticoasa;
Cand joaca el in deplasare,
Ea are "meciuri" grele-acasa!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
VECINUL FOTBALIST POATE CONTA PE MINE

Cand sportivul nu-i acasa,
Eu, ca mare gentilom,
Pe nevasta lui focoasa
O voi tine...om la om.

 
Postat de catre General Motors la data de 2008-06-12 18:18:34
         
 
  Ioane, multi sunt onorati pe acest site sa te stie aproape, asta, pentru ca sunt iubitori ai genului, ca si mine. Sunt mandra si ca esti moldovean de-al meu ( tu - Vaslui, eu - Iasi).
Pe Europeea sunt cativa epigramisti buni ( precum Florin Rotaru, Sorin Olariu, Liviu Bordas, Ioan Peia, Jupp B.Itter, Anda Andries si ar mai fi cativa, dar apar tot mai rar ), intr-o vreme era pe aici si Ion Diviza, dar n-a mai putut ajunge la serverele noastre...
Insusi partonul siteului, dl. Corbu, e un mare iubitor al epigramei si, uneori, catrenist infocat.
Bun venit pe site ti-am spus inca de la primele epigrame, dar esti tare scump la raspunsuri!:)
Numai bine si pe curand!
Cu admiratie,
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-06-10 18:38:50
         
 
  Multumesc, Carmen, pentru aceste frumoase randuri! Ma simt magulit, chiar daca,in mare parte, este adevarat... Calambururi nu prea am facut, nu ma tenteaza atat de mult...Ma intreb de unde ai informatii despre activitatea mea epigramistica!? Nu stiu cati de pe acest site cunosc ce se intampla in lumea epigramei romanesti contemporane:ce concursuri sunt, care sunt laureatii festivalurilor de umor, ce epigrame se scriu...Eu sunt nou venit pe site, dar am ceva activitate in spate in domeniul epigramei. Dar, vom vea timp sa discutam, cei care indragim epigrama. Pe curand!  
Postat de catre Ioan Toderascu la data de 2008-06-10 18:08:54
         
 
  Gheorghe, Ioan Toderascu este unul din cei mai buni epigramisti din tara, premiat la multe concursuri si festivaluri de epigrama, mai toate epigramele lui sunt antologice. Ca orice mare epigramist, e un as in calambururi...dovada, catrenul ce ti l-a dedicat...
Al tau, insa, din pacate, lasa mult de dorit...asa ceva nu putea rata niciun epigramist, mai ales unul de valoarea lui Ioan Toderascu.

cu impartialitate,
c.a.
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-06-10 17:26:18
         
 
  Apropo de ca-trenul dumitale...

Nu-mi dau seama cum ai scos
Patru versuri si ma-ncrunt:
N-au idee, dar miros
Ca in ultimu-ti cuvant!...

 
Postat de catre Ioan Toderascu la data de 2008-06-10 16:40:31
         
 
  Ești ca Midas,dar concret
Tot ce-atingi pe diagramă,
Se clocește-n epigramă
Chiar și cînd ești la closet?!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-10 15:19:41
         
 
  Domnule Rechesan, eu cred ca e evident jocul de cuvinte pe care l-a intentionat autorul epigramei.

rechesan / nechesan

De cand v-ati indragostit de d-na Preoteasa incepeti sa va pierdeti simtul umorului :))))


 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-06-10 15:17:56
         
 
  Ioane!vezi că e molipsitoare a-gramatizarea:
NECHESA-N??? vei fi dorind să scrii:nechează (inf. a necheza)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-10 15:00:49
         
 
  La titlul asta de privesti
Trei stele mari ai sa gasesti,
Incat iti spui mirat: " La dracu',
Dar bine l-a mai scris...coniacu'!"
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-06-10 14:34:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Gheorghe Rechesan:"...nu tot ce-i ca-tren e si epigrama"

Din ce-a spus, de buna seama,
descifrez un lucru cert:
contestand o epigrama,
gheorghe nechesa-n desert!...
 
Postat de catre Ioan Toderascu la data de 2008-06-10 14:06:41
         
 
  Scapă cam des pentru o persoană atît de importantă( au observat și alții)care dă lecții de ortografie cu î din i și â din a.
Confunzi "bășcălia" cu pamfletul și lipsa de cenzură sau opiniile critice cu scandalul!
În momentul în care voi primi felicitări de la dumneata, mă voi considera insultat(sau iremediabil ratat în literatura site-ului).
Citatul:a considera că opinia dumitale trebuie să fie "cu ștampilă"( cum zici dumneata)nu-mi aparține!
cu antipatie
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-10 13:20:07
         
 
  Hello! Gh. R, lasă-te de scandal și treci la treabă mai scapă și la mine, că doar sunt și eu om!
Tot nu înțelegi că dacă scrii bine n-are nimeni rău de zis!
Sunt imparțială, te asigur că dacă scrii poezie adevărată eu te voi aprecia și felicita.
Ai simțul umorului dezvoltat, recunosc, dar nu e normal să faci "bășcălie" când vor mușchii dumitale, aici este un site literar, ți-am mai spus!
Reacționezi pătimaș și părtinitor, nu este un comportament bun pentru a considera că opinia dumitale trebuie să fie "cu ștampilă"( cum zici dumneata).
Cu simpatie,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-10 12:52:24
         
 
  ..."genul l-a care"!!!
Vezi duduie, de bîrna oftalmologică, căci nu tot ce-i ca-tren e și epigramă!Sau in extenso dacă poezia e un text,nu tot ce-i text e și poezie (aluzia e la textele matale a-poetice și ușor a-nalfabetice!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-10 12:33:37
         
 
  Mi-a plăcut într-adevăr această epigramă și am considerat că merită să-i acord steluțele. Eu sunt cam zgârcită în acordarea steluțelor, trebuie chiar să-mi placă textul postat și să respecte genul l-a care l-a înscris autorul.
Ai și votul meu!
Felicitări!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-10 11:31:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE