FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Onor REDACȚIE,
Text postat de george savu

Aceasta este o solicitare oficială și publică. Sper să fie la fel de valabilă ca o adresare la [email protected].
Prin care cer (nu vă rog), cer, conform regulamentului, o evaluare a activității mele pe acest sait și implicit o creștere a nivelului de acces. Ca să nu mai aștept ore în șir pînă mi se validează și cel mai banal comentariu.
Desigur, acest drept îmi poate fi refuzat dacă nu întrunesc condițiile de calitate și seriozitate. În primul caz aveți toată latitudinea de a decide, în privința criteriului „seriozitate”, mă întreb(?), care înțeles al cuvîntului este acceptat. Eu cred că oamenii care nu zîmbesc, nu glumesc și se feresc de a consuma alcool sînt: fie bolnavi, fie minciunoși, ori au de ascuns ceva.
Am fost îndrumat (în mod discret) să-i dau un telefon domnului Cristescu (Corbu?) și să-i solicit personal acest drept (această favoare?) – chiar nu știu!
Repet, dreptul îmi poate fi refuzat iar favoarea nu o solicit. Pentru că mîine (sau peste o săptămînă), pot să nu fiu de acord cu domnia –sa într-o chestiune de principiu. Iar atunci (și în acel caz), voi fi nevoit să tac, aplicînd regulile vasalității, ori să mă revolt și să dau vamă lipsei de bun simț.Nu vreau să mă situez pe nici una din aceste poziții. Și nu cred că această practică are corespondență pe Europeea. Poate pe alte saituri literare, dar aici nu.
Cu mici excepții, am respectat regulamentul. Înțeleg că atunci cînd intru într-o grădină străină, proprietarul are dreptul să mă oprească de a consuma fructele anumitor arbori. Pentru ca eu să nu port povara păcatului.
Mi s-au invalidat texte și comentarii; nu am protestat prea vehement. Detest să mă implic în conflicte și polemici de altă natură decît cea literară. Pentru că mi-e teamă mai mult de cei care mi-ar lua apărarea decît de cei care m-ar ataca.
Dacă acest drept îmi va fi acordat, știu că pierd un cititor (uneori singurul), – editorul care îmi validează textul. Punînd în balanță profitul și pierderea, cred că merită să aflăm cu toții pe ce poziții ne situăm.
Considerație din parte mea, George Savu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lucrurile sunt foarte simple. Nu este nimic ocult iar invocarea unei "misterioase" discreții este excesivă. Vreau să vorbesc personal cu oricine dorește ridicarea nivelului. De aceea am nevoie de coordonatele sale adresa postala si telefonul. Din momentul in care are drept de a posta direct pe site vreau să mă asigur, în limita în care o convorbire telefonică îți poate da o asigurare, că userul respectiv a înțeles exigențele site-ului.

În rest, fantasme, imaginație și, subliminal, procese de intenție. Oamenii cu adevărat liberi sunt liberi și când se află la închisoare! Personal cred cu tărie că nimeni nu ne poate învinge din afară. În interior sunt slăbiciunile.

Cei care activează pe site de mai mult timp știu că măsura a fost luată în urma unor întâmplări, de care nu vreau să-mi amintesc. Pe vremea aceea chiar delegasem "gestionarea" nivelului de acces.

Așadar aștept datele de contact.

Recunosc am făcut și o excepție de la acestă regulă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-06-03 04:28:10
         
 
  Stimate domnule Peia,
cred că o să rămîn la nivelul 10, avînd asigurat cel puțin un cititor. Despre eroare e discutabil. De ce? Afirmația mea este rodul unei experiențe personale: sînt doar bolnav, nu sînt mincinos și nici nu ascund nimic. Am demonstrat! Altfel, flatat de atenția și considerația domniei voastre. Și a celorlalți comentatori ai fenomenului. Realitatea "bate" imaginația. Mai mereu.
 
Postat de catre george savu la data de 2008-06-02 17:15:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioan Peia, cu regret, va anunt: am devenit atee ! Nu e o lauda, e doar o trauma. Dar, la fel de sincer, va asigur: la mine, cuvantul spus, scris, rostit, etc. este LEGE.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-06-02 15:42:19
         
 
  A, am observat comentariul prea-distensei Toma Credincioasa, după ce am postat considerațiile anterioare.
Zice dumenaei:
" pe Europeea suntem intr-un univers aparte, sa nu va mire procedura pentru obtinerea nivelului "

Da, are dreptate. Suntem în Universul holografic! Pe acolo, totu-i un fel de ciorbă cuantică, ce fierbe neîntrerupt și face bulbuci.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-02 15:34:54
         
 
  George Savu,
Ai toată considerația mea pentru pentru nonșalanța cu care ai cerut un lucru firec, la urma urmei. Nefiresc e faptul că a trebuit să întreprinzi acest demers, ceea ce conduce, nesmintit, la ideea că onorabilii au apelat la următoarea stratagemă: las' să ceară, ca să-i inducem, subtil, o anume stare de subordonare. Așa cum, extrem de elegant, ai remarcat și tu, citez:
"...Am fost îndrumat (în mod discret) să-i dau un telefon domnului Cristescu (Corbu?) și să-i solicit personal acest drept (această favoare?) ... /mîine (sau peste o săptămînă), pot să nu fiu de acord cu domnia –sa într-o chestiune de principiu. Iar atunci (și în acel caz), voi fi nevoit să tac, aplicînd regulile vasalității, ori să mă revolt și să dau vamă lipsei de bun simț."

Pentru că regula pe aici este, dacă s-a observat, un fel de aplicație univocă pe o mulțime vidă: ți se ia, fără explicație; ți se dă numai cu căciula-n mîini. Acu să nu mi se servească exemplul propriu, că voi fi nevoit să cred că se tinde sprea atingerea limitei sublime a cinismului. Chiar și acum, dacă observi, ți se cere tot un fel de căciuleală de solicitant umil, ajuns la primărie cu jalba-n proțap, ca să i se dea o fărîmă de ajutor social.

În fine, am păstrat, pentru final, următoarea remarcă. Spui tu:

"Eu cred că oamenii care nu zîmbesc, nu glumesc și se feresc de a consuma alcool sînt: fie bolnavi, fie minciunoși, ori au de ascuns ceva."

Ceea ce eu cred că este o mare eroare. Absolutizezi o situație care, ție, îți pare firească, dar fără a lua în considerație și eventualități neconcorde, cum ar fi:
a) un om nu mai poate zîmbi, pentru că în viața lui s-a produs o mare tragedie și sufletul i-a rămas marcat pt totdeauna; a devenit, adică, defectiv de zîmbet, așa cum, în gramatică, sunt defectivele de plural!!
La fel:
b) nu poți fi un consumator de alcool, pentru că ești defectiv de lanțurile carbonhidrogenice, așa cum apa este defectivă de gîscă! Sau, mai simplu, pentru că alcoolismul este o tară care afectează morala, moralul și animalul!
Pe bune!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-02 15:32:02
         
 
  "Pentru ca eu să nu port povara păcatului."

ahh ! sublim ! :)
si in Cartea Sfanta scrie: " cere si ti se va da".

v-a indrumat bine preastimatul si preadistinsul coleg Al Trep. pe Europeea suntem intr-un univers aparte, sa nu va mire procedura pentru obtinerea nivelului:)


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-06-02 14:43:01
         
 
 
Trimiteți un email prin care cereți mărirea nivelului la adresa

[email protected]

Nu uitați să treceți câteva date despre dvs. și un număr de telefon.

Succes
 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-06-02 14:34:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE