FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DIVERSE
Text postat de Emanuel Cristescu
Vă prezint scuze pentru inconvenientele produse din cauza schimbării temporare a găzduirii site-ului.
În următoarele max 10 zile va mai avea loc o nouă schimbare a găzduirii site-ului pe serverul nostru și pe conexiunea net a noastră. Anticipat vă prezint scuze și pentru această ultimă schimbare.

Mulțumesc echipei de informaticieni pentru efortrul depus.

Vă reamintesc faptul că începând cu 01.06.2008 membrii care nu vor respecta exigențele site-ului Europeea fie vor pleca fie vor deveni PERSONA NON GRATA PE ACEST SITE.

Nu am timp să fac anchete, iar invocarea precedentelor nu va scuza încălcarea regulilor.
01.06. 2008 va fi un nou început, un NOU MOMENT ZERO.

În cadrul „Atelierului literar” se vor posta și se vor comenta TEXTE LITERARE sau cu aspirația de a fi TEXTE LITERARE.

Recent una dintre membrele site-ului, Loredana Cristea, și-a lansat un nou volum. Îmi propusesem să particip însă în ultimul moment am fost anunțat că am examen cu o serie de la ID. Astfel că nu am putut participa. Mă așteptam totuși la o prezentare a evenimentului pe site. Să nu fi fost nimeni dintre cei care activează pe Europeea, la acest eveniment?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mult stimate dle Cristescu,

toata viata am tinut cont de doua aspecte: a) sa nu aduc disconfort semenului, si b) sa nu ma abat nici cu o iota de la legea bunului simt.

asadar, am hotarit sa sterg textul, care, din motive subiective, a creat probleme site-ului.

multumesc atit celor intentionati in bine cit si celor intentionati in rau.

precizare: teorema poate fi combatuta, doar cu argumente stiintifice.

cer scuze colegilor ...
va cer scuze, mult stimate dle Cristescu.


 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-06-02 13:06:48
         
 
  stimate dle Cristescu,

1.- va multumesc pt repostarea textului cu pricina,
2.- cred ca trebuie sa stabilim o intilnire; pina atunci, va multumesc pt disponibilitate.

inca o data, va multumesc,
va mai multumesc si pt promptitudine,

la cele de sus, adaug scuzele,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-06-01 14:20:49
         
 
  Daca va fi acceptat la finanțare se vor putea face riguroase cercetări iar rezultatele vor fi sigur diseminate.

Mă ofer să vă consiliez în această direcție. Inclusiv să vă protejați din punctul de vedere al proprietății intelectuale descoperire.

Scuze, în timp ce scriam commul anterior am apasat nu știu pe ce tastă și textul a fost postat înainte să-l fi terminat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-06-01 14:11:58
         
 
  Distinse Domnule Sârbu,

Editorul care a invalidat textul de mai jos a procedat corect. Aici este un spațiu literar. Prin excepție, deoarece este scris într-un limbaj decent și poate prezenta o anumită vizibilitatea pe Europeea eu îl voi lăsa. Însă scuzele domnia voastră ttebuie să le prezentați. Că ați postat un text care nu este conform cu scopul și misiunea atelierului. Urmându-vă exemplul, mîine altcineva poate posta un text prin care își exprimă intenția de a vinde un cal, altul să anunțe un botez, etc.

Referitor la fondul problemei ridcate de către dumneavoastră v-am mai spus fără referințe științifice certe nici un post, cu excepția OTV nu poate da curs solicitării dumneavoastră. De asemenea, v-am mai spus, sunt fonduri de cercetare extraordinare. Întocmiți un proiect de cercetare și depuneți-l în cadrul unui program. Dacă fa fi acceptat la finațare
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-06-01 14:09:02
         
 
  stimate dle Emanuel Cristescu,

am postat un picut mai devreme urmatorul text:

" NOTA: cererea este valabila pentru toate posturile tv din Romania, radiourile din Romania, cit si pentru toate publicatiile din Romania si Diaspora.
Gheata s-a spart: ma refer la revista Flacara din mai 2008; integrarea sistemului de terapii oxiopatia in sistemul sanitar Romanesc este spre binele tuturor.

Stimate dle Director General,

prin sistemul de terapii oxiopatia, impotenta se vindeca, hematomul pe creier se vindeca, cancerul limfatic se vindeca, hipogonadismul se vindeca, fibromul uterin pe fond de diabet se vindeca, cancerul pulmonar se vindeca, si multe alte afectiuni, considerate netratabile se vindeca, si se vindeca fara bisturiu si fara spitalizare; asadar, panaceul Corina este o descoperire care revolutioneaza medicina.

Citez din mail-ul primit din partea unui cercetator roman: “ Continua sa-ti popularizezi descoperirea si sa vindeci oameni! Astfel s-ar putea ca in ceva vreme sa fim mandri de tine si implicit autoritatile iti vor acorda atentie. Apreciez foarte mult patriotismul. De asta ma intorc si eu; ca sa incerc sa fac cercetare in Romania si nu in afara! Mi-ar da mult mai multa satisfactie. “

Citat din acelasi mail: “Daca tu reusesti sa vindeci atitea afectiuni netratabile esti demn de premiul Nobel. Si asta e un lucru extraordinar. Nu atat pentru vanitatea umana (pe care sunt sigur ca nu o ai, pentru ca te vad un om modest) si poate nici pentru orgoliul national cat pentru faptul de a demonstra ca un om fara studii poate face minuni pe care cele mai mari universitati din lumea asta nu le pot face. “

Vin, stimate dle Director General la DVoastra cu rugamintea: sistemul de terapii oxiopatia sa fie mediatizat pe protv, inclusiv pe protv international, la ore de maxima audienta, ceea ce este din punctul de vedere al oamenilor de stiinta romani, dar si straini, un lucru benefic pentru Romania.

Convins ca veti privi solicitarea de fata cu discernamint si cu dragoste fata de viata,
va multumesc,
cu respect,

gheorghe Sarbu
--

Cabinet gh Sarbu
Website : http://www.sarbu.ro
Tel. : 0728 - 768888

Catre,
Dl Director General protv Romania "

acum constat ca textul mi-a fost sters.

daca am incalcat vreuna dintre regulile site-ului, nu este firesc sa mi se spuna?

sper ca textul postat un picut mai devreme sa apara pe europeea, si cu ceva scuze la subsolul sau ...

va multumesc, cu scuzele de rigoare,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-06-01 13:59:14
         
 
 
Candidînd la PERSONA NON GRATA, două întrebări:

1. Care este relația între exigențe și reguli? Există una sau ba? Sau exigențele sînt doar dreptul la abuz al singurei persoane care ia decizii?

2. De unde atîta mirare cu privire la prezența la un eveniment și prezentarea lui? Există persoane care fac așa ceva în mod obișnuit, sînt desemnate, încurajate, apreciate pentru o asemenea prestație? Este acest lucru un obicei, un ritual la celor de pe site? Sau... vorbim să nu...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-31 13:45:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE