FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
In sfârºit, o normã administrativã principialã. Nu ºtim noi, pensionarii, a cui este ideea: este a administratiei locale sau este a administratiei centrale? Pâna la urmã, nici nu prea conteazã; lucrul bun nu deranjeazã pe nimeni, ºi câtã vreme nu deranjeazã, este ok. De aici, ideea noastra, a oamenilor de vârsta a 3-a, cum cã ar fi straºnic ca aceia dintre noi, cu pensii pânã în 3.800.000 lei/ lunã, nu numai biletele pe transportul în comun sa nu le plãtim - în acest fapt stã dezghetul: o economie de 50.000 lei per luna pe cap de pensionar - ci sã se continue ideea si sa fim absolviþi de la plata cotelor de întreþinere; apoi, de la impozitul pe clãdire/ apartament, ºi tot astfel pentru celelalte. Este singura posibilitate echitabilã, din toate punctele de vedere, ca ºi noi, persoanele în vârstã cu pensii sub 3.800.000 lei sã putem duce un trai cât de cât decent. Ar fi totodatã, un gest onorant din partea guvernanþilor, în sensul cã aºa se vor compensa sumele de bani provenite din dobânzi, depozite în lei, diminuate prin codul fiscal, de la 14,5% la 5,5-6%, plus impozitul pe dobinda de 10% de la 01.05.2005, respectiv, 16% de la 01.01.2006, dar ºi pentru faptul cã, unii dintre noi, cei de vârsta a 3-a, i-au dus de mânuþã la gradiniþã, la ºcoala primarã, la liceu, la facultate, pe domnii de la palatul Victoria, casa poporului, respectiv, palatul Cotroceni; cã unii dintre noi, cei de vârsta a 3-a, au plãtit pentru Domniile Lor orele de meditaþie, au dat ºpagã pentru a-ºi lua examenele restante, º.a. Ar mai fi ºi o recunoaºtere, cã noi, pensionarii, am contribuit cu un procent substanþial din salariu pe toatã durata cât am fost salariaþi, pentru pensiile pe care astãzi nu le avem. Bugetul de Stat, bugetul local nu stau în bãnuþii noºtri pe care îi ducem la administrator bloc, secþie financiarã, º.a.m.d., cu lacrimi în ochi, îmbrãcaþi de la second hand ºi cu intestinele chircite de foame, ci în economia þãrii. La pârghiile industriei autohtone trebuie sã se umble cu eficienþã, ºi nu la buzunarele noastre ºi aºa mult prea goale. Suntem pentru obiectivitate. Fiþi ºi Dumneavoastrã, Domnilor de la Putere, pentru Adevãr. Nu se poate trãi dintr-o pensie de 2.050.000 lei pe luna, când ai facturi de platit tot pe luna în sumã de 3.500.000 lei. Aveþi atâta decenþa, vã rugãm, câtã este necesarã pentru a ne recãpãta statutul de oameni …
Câºtigul care provine din Demnitatea Naþionalaã vã va urmãri cât va trãi Istoria.
Cetatea fãrã bãtrâni? O casã cãreia îi lipseºte ºarpele alb …
Sã ne respectãm, aºadar, demnitarii!
Sã ne respectãm, aºadar, bãtrânii!



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sã ne respectãm, aºadar, bãtrânii!

Asa inchei textul tau. Automat mi-am adus aminte de-o gluma sadica: In 2007 nu vor mai fi cozi la farmacii! Si asta pentru ca ne vor extermina pe toti pana atunci.

Grija pentru om, fie el batran sau tanar nu exista. Poate ca nu exista in multe tari, dar pe noi ne intereseaza Romania. Parintii mei, de exemplu, nu ar putea sa traiasca din pensia lor si atunci trebuie sa-i ajut. Daca nu m-ar fi avut ar fi cersit la colt de strada. Si asta dupa zeci de ani de munca. Si ce munca? Profesor universitar si inginer, deci intelectualitate. In schimb pot sa-ti dau cateva exemple de legi scornite de domnii de la conducere:

Monitorul Oficial nr. 717 din 09.08.2005 a publicat Hotararea Guvernului nr. 783

Functionarul Public este numit de la aceasta data Manager Public.

Astfel, tara noastra s-a umplut cu Manageri. Probabil de workers (adica pe sleau, de muncitori) nu mai e nevoie.

Monitorul Oficial nr. 728 din 11.08.2005 a publicat Hotararea Guvernului nr. 815

Incepand cu 11.09.2005 nu mai puteti cumpara televizor decat daca are ETICHETA ECOLOGICA.

Componentele din material plastic care au o masa de 25 grame trebuie sa nu contina urmatoare substante ignifuge:

1. Decabromdifenil eter
2. Monobromdifenil eter
3. Dibromdifenil eter
4. Tribromdifenil eter
5. Tetrabromdifenil eter
6. Pentabromdifenil eter

12. Clorparafine cu lungimea catenei de 10 – 13 atomi de C

Cine n-a inteles (cum e cazul meu), va trebui sa acceseze site-ul www.mappm.ro al Ministerului Mediului si Apelor. El n-o sa va dumireasca cu nimic, dar pe cine crezi ca intereseaza?

Dar ceva e CLAR: din 11 septembrie iti cumperi televizor prevazut cu ETICHETA ECOLOGICA.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2005-12-11 20:32:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE