FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atentionare
Text postat de Emanuel Cristescu
Că domniilor voastre nu vă pasă de Europeea este un fapt dovediot. Mie îmi pasă.
Oricare dintre membrii implicați în conflictul "Anunț pentru...." va redeschide conflictul aici va avea nivelul scăzut. Știți că nu glumesc. Aveți e-mailuri, telefoane, etc.

REVENIȚI LA LITERATURĂ.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scuze pentru absenta, am avut un weekend plin de evenimente:)
Domnule Ion Corbu, eu stiu ca am postat un text si am cerut sprijinul colegilor, tocmai pentru a arata cum inteleg eu colaborarea intr-un atelier literar. De la "mai mult sau mai putin finute" ironii ale preadistinsilor Liviu Bordas, Radu Stefanescu, etc:), experiment care merita analizat:), pana la implicarea serioasa a colegului Luchi Tenenhaus, am "incasat" chiar nemeritat zambetele ironice, ale Europeea & autorii sai :))Momentul de soc l-a marcat aparitia insultelor nemeritate din partea domnului Ioan Peia, vadit deranjat de intalnirea mea cu Ioana Barac, Ionut Popa si ecsintescu virtual. Cu ce am gresit in toata aceasta polemica, nu stiu !

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-26 14:11:32
         
 
  Emanuel Cristescu, a parasit cladirea/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-26 01:26:48
         
 
  ii e frica de tine, cred. ai devenit spaima stapanilor, peio. pana si noi, slugile, ti-am luat frica. brrrr...

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 22:02:15
         
 
  Să sper că acum am reușit să fac o demonstrație clară ca lumina zilei a ceea ce se întîmplă pe aici.
Am păstrat totul să-i arăt și jupînului. Să vedem el cît de obiectiv este. Asta, dacă nu o fi stat după paravan, fără a îndrăzni să iasă la lumină!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 22:00:20
         
 
  stai, ca a aparut si carcotash... :))
de ce oare nu apare sub numele lui stiut de toti, nu inteleg.

sa zicem ca nu au fost scoase comentariile imediat si au avut timp toti prezenti sa le vada...?!

te multumeste explicatia, prietene bun de bere?
acum, urmeaza sa-mi zici ca nu suntem prieteni de bere :)

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 21:56:42
         
 
  "consider, ca atitudinea ta referitoare Ioanei Barac si nu numai este execrabila/..."

Domnișoară editor - ca să respect protocolul - nu am reușit să disting înțelesul textului de mai sus. De asemenea, nu am reușit să aflu răspuns la întrebarea de dinainte.
Să înțeleg că ești obiectivă și ai rețineri morale?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 21:46:08
         
 
  dima m miruna,

daca tot esti editor pe europeea si tu ai scos commentariile, hai sa vedem cine a redeschis conflictul aici si daca are nivelul scăzut?? trebuie sa-ti amintesti! a scris acelasi text de 8 ori.

multumesc pentru bunavointa si impartialitate.

... Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 20:57:21


...ciudat...foarte ciudat...din cate stiu eu, doar editorii au acces la comentariile invalidate...chiar si numai pentru a le numara...

 
Postat de catre ... carcotash la data de 2008-05-25 21:41:40
         
 
  Ba este FOARTE important cine a redeschis conflictul. Ca acum, spre pildă. Consideri, domnișoară Miruna, că tupeul belicos cu care a venit IBG este un model de comportament, bun de urmat? Insist asupra răpunsului. Nu te da ascunde după deget.
Postat de catre Ioan Peia la data de 2008-05-25 21:25:45

Ioan Peia,

consider, ca atitudinea ta referitoare Ioanei Barac si nu numai este execrabila/...

Indiferent de ceea ce TU ai cunoscut, ori iti amintesti in afara virtualului/...

Ioan Peia,

te rog sa nu ma mai nominalizezi, ieftin/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-25 21:37:42
         
 
  Nu pot decît să mă distrez!
Mai devreme, Miruna Dima încerca să ne facă o lecție demonstrativă de logică.
Acuș a uitat-o!
Nu tremura, Miruna! Știu că-i greu la stăpîn. Adică... la stăpîni, scuză-mă! Căci nu m-a convins deloc "răutatea" cu care ai răspuns chemării ferme la apel a lui IBG! Te înțeleg și te deplîng. Mai ales c-o faci pe gratis. Sau nu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 21:31:26
         
 
  peio, trec la celalalt text al domnului corbu si te lamuresc pe loc!

da, peio, tu l-ai reinceput. cu manutele tale harnice si injurii la adresa elenei toma. sau ai memoria scurta. ecsintescu nu a facut decvat sa-ti repete cu obstinatie sa-l suni. eram acolo. doar nu prostest un site intreg.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 21:28:44
         
 
  Ba este FOARTE important cine a redeschis conflictul. Ca acum, spre pildă. Consideri, domnișoară Miruna, că tupeul belicos cu care a venit IBG este un model de comportament, bun de urmat? Insist asupra răpunsului. Nu te da ascunde după deget.  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 21:25:45
         
 
  "dima m miruna,

daca tot esti editor pe europeea si tu ai scos commentariile, hai sa vedem cine a redeschis conflictul aici si daca are nivelul scăzut?? trebuie sa-ti amintesti! a scris acelasi text de 8 ori.

multumesc pentru bunavointa si impartialitate."

...
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 20:57:21

Atat Ioan Peia cat si ecsintescu virtual au incalcat statutul de "atelier literar"/...

Impartial, am considerat ca reducerea de nivel la "10"( ecsintescu.v & I.Peia) este benefica sitului "europeea"/...

Temporar/...

Generozitatea Domnului Ion Corbu, se pare, este mai mult decat crestineasca/...

NU este important "cine a redeschis conflictul"/...

Important si de neuitat este ca "europeea" ESTE un sit literar/...

Cand intervin ca si editor, intervin pe cat posibil pozitiv si pro-literatura/...

Ultima interventie aici/...





 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-25 21:19:02
         
 
  Tot n-am căpătat un răspuns: comentariul lui IBG este un model de retorică decentă?
Pls!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 21:13:06
         
 
  fara virgula dupa ''pare''.  
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 21:10:55
         
 
  bla bla bla, of off...

textul domnului corbu mi se pare, extrem de concis. pune punctul pe I.

congrat

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 21:10:12
         
 
  dima m miruna,

daca tot esti editor pe europeea si tu ai scos commentariile, hai sa vedem cine a redeschis conflictul aici si daca are nivelul scăzut?? trebuie sa-ti amintesti! a scris acelasi text de 8 ori.

multumesc pentru bunavointa si impartialitate.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 20:57:21
         
 
  mai peio, iar ti s-au umplut plamanii de aer? cum dispare traian, cum iti cresc aripioare. vezi ca vine noaptea, sa nu te apropii de bec!
pacat ca nu ai curaj sa dai un amarat de telefon...
cauti cearta cu orice pret, cu oricine, numai cearta sa fie, no?! dar plictisit trebuie sa fii...

deci, ca sa te lamuresti de ce e in stare ''miruna'' respectiva, reciteste textul. nu intra in panica. nu actioneaza decat in capitala si in SAI.


http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=26467

miruna, or whoever, sorry pentru ca a tabarat pe capul tau! pentru el nu exista decat o singura miruna pe terra si aia esti tu. e obsedat ca avem pile la editori.
 
Postat de catre I BG la data de 2008-05-25 20:53:44
         
 
 
Ioane, care-i diferența dintre "ipingescu" și "chitaroz"?

Imensă. Dintre literatură și mîncat semințe pe șanțul de lîngă balta natală. Dintre referința beletristică și bășcălia de mahala. Dintre exigența celui ce vrea să păstreze un nivel cît de cît livresc și cel ce se mulțumește să hăhăiască bădăran (e vorba de Goldoni).

(Scuze celui interpelat.)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-25 20:48:51
         
 
  Dar de ce ai tu asemenea frămîntări de ordin hermeneutic, Livius dragă? Poate trebuie să dai explicații teoretice, cumva, și nu-ți ajung dicționarele aflate la îndemînă? Sau ai început să ai îndoieli administrative și simți nevoia să-mi dai, subtil, un semnal de avertizare?...  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 20:48:31
         
 
  "data viitoare promit ca o sa-mi asez pietre pe limba/..." (Miruna Dima)

Grele/..."


Un sfat binevoitor: vezi să fii la malul mării, căci performanțe reale acolo se obțin...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 20:45:34
         
 
  Că, în timp ce "ipingescu" e un personaj cunoscut din literatura universală, "chitaroz" se află în imdiata apropiere a numelui meu, redat explicit. Credeam că te-ai prins, dar, vezi? avocatura are și ea limitele ei!...  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 20:43:36
         
 
  Ioane, care-i diferența dintre "ipingescu" și "chitaroz"? E vreuna? Că acuși pică insul, postează porecla și eu vreau să fiu obiectiv: îi reproșez, au ba?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-25 20:24:39
         
 
  Doamna dima, alegeți totuși un purtător de cuvînt mai puțin bîlbîit. De înțeles, înțelegem multe, dar nu și înțelesul.


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-25

Stimate CorneliuS TraianuS AtanasiuS,

data viitoare promit ca o sa-mi asez pietre pe limba/...

Grele/...




 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-25 20:06:02
         
 
 
Doamna dima, alegeți totuși un purtător de cuvînt mai puțin bîlbîit. De înțeles, înțelegem multe, dar nu și înțelesul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-25 19:29:44
         
 
  Da. Așa e. În sfîrșit, am aflat cine era la botoane și se da drept obiectivă atunci cînd ipingescu juca sîrba-n căruță p-acilea. Dealtfel, bănuiam. De-aia am și zis că mă... mirunez de "îngăduința" editorilor!
Mirunico, las-o cum a picat, că nu păcălești pe nimeni!
Și ce ziceai c-ai demonstrat? Teoria chibritului fără scăpărătoare?
Mai ești studentă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-25 19:25:37
         
 
  Nu stiu cum se poate sa nu placa unora siteul asta...:))))))))  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-05-25 19:24:04
         
 
  /my/pleasure/.../  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-25 19:20:03
         
 
 
Ma bucur ca ati inteles/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-25 19:17:01
         
 
  typo: demon-strandum (sic)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-25 19:14:55
         
 
  ''Comentarii facute de /insasi/ autoare si alti autori/...'' se scrie in limba romana in mii de feluri, de ex:

Comentarii apartinand chiar autoarei, precum si altor autori...

''Discutand obiectiv si matur cu Dl.Corbu, optiunea de reducere a nivelului (temporar - o saptamana, sau doua saptamani)/al/ celor implicati, a primit forma de''

se scrie fara ''al'' si mai ales fara backslashul asta obsedant

Q.E.D - quod erat demonstranum ce??? ca n-am inteles o iota
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-25 19:14:18
         
 
 
Doamna dima, sînteți o adevărată eroină a muncii editoriale. Întreb totuși, încurcîndu-mă printre slashuri, dar obiectiv și matur:

"a primit forma" înseamnă că... opțiunea a fost optată sau a rămas indecisă. Banul... a căzut cumva tot pe dungă?

Mai departe, textul mi se pare de-a dreptul criptat.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-25 19:11:02
         
 
  49 de comentarii, apartinand lui ecsintescu virtual si Ioan Peia, le-am invalidat "sub" acest text/...

Am invalidat impreuna cu Dl.Corbu, alte "n" comentarii facute sub textul semnat de autoarea Elena Toma si Luchi.T/...

Comentarii facute de /insasi/ autoare si alti autori/...

Discutand obiectiv si matur cu Dl.Corbu, optiunea de reducere a nivelului (temporar - o saptamana, sau doua saptamani)/al/ celor implicati, a primit forma de:

"Ganduri, citate, analogii"/...

(text existent pe prima pagina, semnat Emanuel Cristescu)

Chiar si asa, obiectivismul si ingaduinta primesc false valente/...

Cei care premeditat recidiveaza in texte si comentarii non-literare, sunt cei care se regasesc in "pozitia de victima"/...

Q.E.D

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-25 18:53:49
         
 
 
" să ne aerisești altfel..."

Domnule Carlea, m-am întrebat mereu: nu-i duh oare mult trîmbițatul spirit europeea? Și vă pot spune că n-are rost să fiți trist. Atmosfera de aici este una de aer stătut care însă, datorită cîtorva agitatori (care doar bîiguie limba maternă), se animă brusc și se lansează în lozinci patriotarde. Sînt ei cei care întrețin ace(a)st(ă) duh oare? După cum se vede, așa se pare. Și e sînt urmașii altora mult mai vajnici și mai vocali.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-25 08:30:31
         
 
  erata:
va simtiti dator
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-05-25 08:16:33
         
 
 
@Octavian-Sergiu Ciurtin:

ma intristeaza ca de fiecare data cand spun ceva va simtit dator sa reactionati, neadecvat, as spune. Ma intristeaza cu atat mai mult cu cat nu am avut niciodata niciun diferend, nu v-am jignit, ci din contra, va citeam cu placere.

Daca faceti referire permanenta la accidentul HTML si nu sunteti informat corect cu privire la acest subiect, dati-mi un mail si va voi explica. Ca sa nu fiti doar inca unul care improasca fara sa spuna nimic.
In rest, toate bune.
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-05-25 08:15:29
         
 
  Cârlea, TU mereu greșești din decembrie `ncoace...

ai nceput cu

arbitraj. miza - curatarea site-ului

acum ar trebui să te retragi, să ne aerisești altfel...
hai si tu cu treburi credibile, bine?

o seara buna
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-05-24 20:49:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Violenta este ultimul refugiu al incompetentei"
Isaac Asimov
Cum atentionarea este de fapt o amenintare cu "contondența" unei pedepse pentru toti, fara deosebire de vinovatie, ea este vecina cu violentza gratuita. Este o amenintare difuza, fara tzinta, adresata mai degraba celor neimplicati. Principalii protagonisti ai conflictului au repetat adesea greseala fara sa fie pedepsiti. Ca sa se pastreze in acceeasi nota de dreptate zeiasca, micul Dumnezeu ar trebui sa trazneasca la intamplare, intr-un nevinovat. Abia atunci s-ar arata adevarata sa fatza. Vorba blondei care incerca sa-si faca o bucurie cu o banana prea coapta: rabdare! Se va intampla in cele din urma si asta. K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-24 19:11:19
         
 
  am gresit link-ul

ASTA ERA
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-05-24 18:13:27
         
 
  Of, pur și simplu urăsc să văd că mereu am dreptate.

iată ce spuneam într-un articol din Luceafărul în decembrie 2007.
Și interesant este cât de mult am fost urecheat la comentarii, că am fost nedrept în articol...


amintiri, amintiri
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-05-24 18:11:11
         
 
 
Dar cei ce s-au canonit o noapte întreagă și au comis încă 50 de comentarii acum lipsă?

Nici usturoi n-au mîncat, nici nu le pute gura a conflict.

Dar nouă ne pasă! Aferim.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-24 07:12:57
         
 
  Eu nu am de gînd să redeschid nici un conflict. Nici să inițiez un conflict. Martore îmi sînt cele nouă fiice ale lui Zeus și ale Mnemosinei. Dar dacă, prin reducere la absurd, s-ar întîmpla, la cît mi se va reduce nivelul?  
Postat de catre george savu la data de 2008-05-24 07:08:30
         
 
  Luchi, buna seara ! de-ai sti ce curatenie e in pagina poeziei noastre. Multumim, domnule Ion Corbu:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-24 00:02:27
         
 
  Ca românul imparțial!

S-a supărat jupânul
Și mă îndreptățește
Să sper că el, stăpânul
O drege... românește!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-05-23 23:41:00
         
 
  Gand la gand cu bucurie!
Cu respect,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-05-23 22:51:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE