FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Carmen
Text postat de Monica Trif
Capitolul 1



Perdeaua se mișca încet ca și cum cineva stãtea ascuns dupã ea. Apoi muzica... se auzea muzicã dintr-o altã camerã. O melodie clasicã... La Primavera , de Vivaldi. Carmen s-a ridicat ușor, puțin speriatã, s-a îndreptat spre geam. A fãcut doar doi pași când a auzit acel sunet ciudat. Parcã cineva a spart un pahar sau ceva de sticlã. În acel moment Carmen s-a îndreptat spre ușã. Cu ochii ațintiți spre geam asculta muzica ce devenea tot mai puternicã. Perdeaua s-a mișcat iar. De data aceasta mai tare. Pentru un moment Carmen s-a oprit sã se gândeascã, sã se decidã în ce parte sã o ia. A ieșit din camerã. A ajuns în hol, un hol destul de lat, nu erau decât suporturi cu flori și covorașe în stil chinezesc. Mergea titptil, sã nu facã zgomot. A ajuns în salon. La prima vedere totul pãrea OK. Doar muzica mergea la fel de tare. S-a dus la CD Player și a oprit muzica. S-a dus apoi la bucãtãrie. Bucãtãria ei, în stil italian, arãta perfect. Nu era nimic neobișnuit. Dupã câteva momente Carmen a început sã țipe. Era mai speriatã de propriile ei țipete. Și-a prins piciorul în mânã. Avea sânge. S-a uitat mai atentã pe jos. Era plin de cioburi. O vazã cu flori era spartã și era plin de cioburi. Florile erau împrăștiate peste tot și gresia era udă. Mai întâi și-a pansat piciorul, a curățat pe jos, a adunat cioburile și florile, apoi a verificat peste tot prin bucătărie, dacă era ceva în neregulă. S-a întors iar în dormitor, a tras perdeaua la o parte și a verificat atentă dormitorul. Nu era nimic deosebit și totul parea OK. Oare ce poate să fi fost toate aceste lucruri ciudate? A lăsat perdeaua trasă la o parte și s-a așezat iar în pat. A lăsat aprinsă doar o veioză cu o lumină slabă de culoare verzuie.
Așezată în pat, Carmen putea privi cerul. În lumina lunii și a stelelor cerul arăta superb. Parcă ar fi un ocean nesfârșit de stele sclipitoare iar luna strălucea ca o prințesă în mijlocul acestui ocean de lumini.
Din spatele perdelei, adunată la un loc, sclipeau doi ochi care o priveau pe Carmen. Însă ea era prea obosită să mai poată vedea cei doi ochi străini care o priveau. În lumina verzuie a camerei, trupul ei era doar o frumoasă siluetă, formele trupului ei strălucind în noapte. Misterioșii ochi au rămas acolo privind-o multă vreme. Sfâșiată de oboseală, Carmen a adormit.

( după câteva ore)

Muzica. Se auzea din nou muzica. Aceeași melodie. Parcă era un vis. A început lin, un sunet plăcut și liniștit ca adierea vântului, apoi a început să răsune tot mai tare. Carmen s-a ridicat brusc din pat. Amețită, pentru câteva momente nici nu știa dacă s-a trezit sau era un coșmar. Tremura de frică. A ieșit din dormitor, s-a dus în salon însă nu era nimeni. A luminat toată casa, a oprit muzica apoi a verificat atent fiecare cameră, fiecare colț din casă. Nu era nimeni, nimic deosebit, totul parea la locul lui. Simțea că înnebunește.
' Cineva se joacă cu nervii mei sau îmi face o glumă proastă'
A sunat-o imediat pe Camelia, singura ei prietenă. Încă mai tremura de spaimă, și-a făcut o cafea să se mai calmeze și să mai treacă timpul.
Cineva a sunat la ușă.
' Trebuie să fie Camelia'
A întrebat mai întâi cine e doar să se asigure.
' Deschide ușa odată! ' a răspuns Camelia nerăbdătoare.
Carmen a respirat mai ușurată când a auzit vocea prietenei ei. A deschis repede iar Camelia era speriată și ea.
' Ce se întâmplă? Ști cât...'
S-a oprit, privindu-i speriată piciorul pansat.
'Ce-ai făcut? '
Carmen a luat-o de mână și s-au dus la bucătărie. În timp ce i-a făcut și ei o cafea, i-a povestit toate întâmplările ciudate care i s-au întâmplat pe parcursul serii.
' Ești sigură că era cineva în casă? ' a întrebat Camelia.
' Crezi că am înnebunit? '
'Nu, nu vreau să spun că ești nebună, poate că te-ai speriat foarte tare și ți se pare că cineva a făcut toate acestea. Probabil că perdeaua se mișca din cauza vântului, poate geamul nu era închis bine'
'Și muzica? '
'Ești sigură că CD player-ul tău funcționează bine? '
'Și vaza de flori? '
Carmen a alergat spre bucătărie să caute în coșul de gunoi florile și cioburile ca și cum ar fi vrut mai mult să se convingă pe ea însăși că avea dreptate.
'Eu le-am...'
S-a oprit privind cu disperare spre Camelia. Aceasta s-a ridicat speriată repezindu-se spre bucătărie. A încercat să spună ceva dar a renunțat așteptând ca prietena ei să vorbească. După câteva momente de tăcere, Carmen a spus cu o voce stinsă:
' Cioburile și florile, nu mai sunt în coș, au dispărut. '
Camelia a privit-o lung fără să știe ce să spună iar Carmen își privea piciorul pansat de parcă ar fi singura dovadă că nu era nebună.
' Crezi că sunt nebună, nu? '
' Nu, dar poate că sunt doar câteva nefericite coincidențe, de ce ți-ar face cineva toate aceste lucruri ciudate? '
S-a oprit puțin, apoi a continuat:
' Dacă cineva vrea să-ți facă rău, ori îți fură toată casa, ori te atacă pe tine, depinde de ceea ce vrea răufăcătorul. Însă ceea ce spui tu seamănă cu un film SF, să nu spun film de groază că o să te sperii și mai rău.'
S-au întors amândouă în salon. Carmen a verificat puțin CD player-ul. Totul era în regulă.
'Dacă vrei să dormi, poți să dormi aici dar nu mă lăsa singură.'
'Normal, ai uitat cât e ceasul? O să rămân aici dar acum mi-a trecut somnul. Ce-ar fi să ne uităm la un film?... Sau poate că nu.'
Carmen nu avea chef de filme și nici de glume. Camelia privind-o serioasă i-a spus:
'Dacă vrei să dormi puțin, dute în dormitor. Mă descurc eu și singură. Nu te mai îngrijora acum. Mâine vom vedea ce e, dacă e ceva.'



------------------------------------
(text repostat)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nicole multumesc mult, am scris o mare parte din el si o sa-l postez in continuare. Ma bucura interesul tau si vizitele tale.

Radu Stefanescu, fiecare are gusturile lui, nu e nici o problema sa avem gusturi diferite

O zi frumoasa, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-05-13 23:17:44
         
 
  Monica, e un inceput de roman promitator!
Citesc cu interes!
Mai multa atentie la exprimare si regulile gramaticale!

In rest, numai de bine!

Mult drag, Nicole
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2008-05-13 14:26:47
         
 
 

trecand peste gafe de genul:

-Mergea titptil, sã nu facã zgomot.
-' Ce se întâmplă? Ști cât...'
-Era plin de cioburi. O vazã cu flori era spartã și era plin de cioburi.
-toate întâmplările ciudate care i s-au întâmplat pe parcursul serii.
-Ce-ar fi să ne uităm la un film?... Sau poate că nu.'
-'Dacă vrei să dormi puțin, dute în dormitor

nu ramane decat gustul salciu al unei compuneri de gimnaziu

si ea foarte, foarte slaba

(un alt punct de vedere)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-12 21:39:54
         
 
  Cris multumesc, imi place mult sa scris povestiri si proza si o sa merg inainte, sa scriu.

O zi frumoasa, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-05-12 14:22:32
         
 
  Permite-mi sa te felicit.
Imi doresc pentru tine un drum in proza.
Tanjesti la asta si vei reusi, Monica.
Vezi ca vin din urma;)

cu admiratie, Cris
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-05-12 12:36:52
         
 
  Cristi multumesc mult.
Ai mare dreptate, in fiecare text pe care-l scriem, scriem ceva din noi insine si dezvaluim o mica parte din ceea ce suntem si gandim.

O seara pe cat se poate de frumoasa, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-05-11 19:14:12
         
 
  Gheorghe multumesc mai intai de trecere si citire, poate ca lipsesc virgule, voi revedea acest lucru. Despre text, e doar inceputul unui roman si l-am inceput de ceva vreme. Cred ca fiecare are un stil si scriind ne formam tot mai mult si ne perfectionam, poate ca poate fi scris si altfel, mie mi-a placut asa.
O seara frumoasa, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-05-11 19:06:35
         
 
  Cel ce scrie își dezvăluie esența!
...
Monique,
Ce fericiți suntem atunci când oferim și celorlalți din viața noastră, din gândurile noastre!!!
Ne oferim de multe ori propriile imagini din care țâșnesc cuvintele!

Te-ai descurcat bine!

Vot, cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-05-11 17:32:37
         
 
  Părerea mea este că textul ar trebui un pic periat. Are câteva scame. De asemenea, cred că i-ar mai trebui și vreo câteva virgule în plus(spre însănătoșire). Așa aș proceda eu.

Un gând „colegial“,

Gh. Oncioiu
 
Postat de catre Gheorghe Oncioiu la data de 2008-05-11 13:17:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE