FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PRIMIM
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit următorul text care semnalează o situație gravă. Această situație lezează una dintre membrele Europeea și ține de viața literară a site-ului.

„Domnule Corbu
Voi atasa acestui email salvarea integrala a tot ce s-a petrecut in subsolul unui text, pentru a nu fi nevoit sa cautati printre comentariile invalidate. Se deschide automat cu internet explorer, daca dati click pe fisier.
Am intervenit deoarece consider cazul o situatie speciala.
Chiar in istoria recenta au fost multe certuri, atacuri la persoana, afirmatii injurioase, etc. Totusi nimeni pana la Elena Toma nu a acuzat un autor ca ar posta texte facute integral sau partial de altii. Distanta dintre aceasta afirmatie si acuza de plagiat este una infima, delimitarea fiind doar la nivelul autorului real: i se sustrage un text fara ca acesta sa stie, respectiv ca si-ar fi dat acordul pentru ca texte proprii sa fie publicate de catre altcineva.
Consider asemenea acuze intolerabile, de asta am insistat sa demonstreze cele afirmate. Cand deja era stransa cu usa sa prezinte dovezi, brusc Raluca Dumitrescu invalideaza toate comentariile. Nu pot sa nu-mi pun intrebarea daca nu cumva E.T a sunat-o pe Sabina sa-i ceara sfatul... Oricum si gestul ei este probabil unic in analele Europeea. Drept urmare, Elena a scapat iar Mirela a ramas improscata cu murdarie.
Consider ca trebuie sa interveniti cu fermitate pentru a clarifica situatia. Si nu au ramas decat doua solutii: 1. Elena Toma RETRACTEAZA public afirmatia si isi cere SCUZE Mirelei, la modul cel mai serios, fara bascalie si aburelile pe care le practica; 2. Daca nu e dispusa sa faca acest gest, trebuie sanctionata prin reducerea la nivel 10, astfel incat editorii sa-i poata verifica postarile inainte ca ele sa apara pe pagina.
Stiu ca sunteti ocupat peste masura, insa lucrurile trebuiesc rezolvate acum, la cat mai scurt timp dupa incident.
Va doresc o seara placuta”

Așadar, conform principiului, audiatur et altera pars, aștept punctul de vedere, cu dovezi și argumentat al Elenei Toma în subsolul acestui topic. Dacă nu poate produce aceste dovezi prezentarea scuzelor este soluția care se impune.

Aștept și punctul de vedere al altor membri implicați precum și al celor neimplicați, evident exprimate civilizat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am invatat ca un om are dreptul sa se uite in jos la altul doar atunci cand ar trebui sa il ajute sa se ridice.
Gabriel Garcia Marquez


`Nici intervenețiile acre ale Taniei Ramon,...` depinde de pozitia in care esti si daca ti-ai luat pastila. Eu mi-am declarat pozitia si afirmatia ta e un argument ce nu tine in pledoaria pentru care ai investit ceva timp (de parca te-ai apara pe tine).
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2008-05-13 00:39:37
         
 
  Erată: Pledoarie într-un proces fără sentință…  
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-13 00:08:43
         
 
  Pleduarie într-un proces fără sentință…

Se impune o privire lucidă asupra evenimetului care a încins până la combustie spiritele de pe Europeea:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=26982

Elena Toma a afirmat că Mirela Lungu își scrie poeziile pe ymessenger, telefon, sms, mail, etc… cu Cristian Vasiliu, Radu Ștefănescu, Al Trep, Cristi Stănculeasa (de ce nu și cu Adrian Păunescu sau Mircea Dinescu ?:) ) Nu este vorba de sugestie-comentariu în văzul tuturor ci de colaborări ascunse, contra naturii,...

"Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, Al Trep, Cristi Stanculeasa, colegial, va rog :
aveti bunul simt si recunoasteti care a fost, este si va mai fi :):) "aportul vostru" la imaginea autoarei Mirela Lungu."

Elena Toma a prezentat următoarele "dovezi":

1. - Florin Radulescu nu i-a dat stea…
"Florin Radulescu, nu o data, i-a atras atentia, in subsolul poeziilor, sa renunte la poezie:) se vede treaba ca acele poezii erau scrise de una singura, fara indrumarea colegilor, altfel... poezia s-ar fi bucurat de stea si din partea lui Florin Radulescu, nu numai din partea colegilor Radu Stefanescu si Cristi Vasiliu, completati, pe alocuri, de distinsul colrg Cristi Stanculeasa si chiar de mine :))"

Și ce dacă Florin Rădulescu nu a dat stea? FR nu a apreciat cred niciuna din poeziile pe care ea le-a scris. Nu are nici o relevanță acest aspect. Să trecem mai departe…

2. - pe club.neogen.ro/incercariliterare Mirela Lungu (aka Euridike) a fraternizat cu Cristian Vasiliu și cu Ștefan Rădulescu
"http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&idp=2625049&clid=2
radu:
http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&div=1&pag=0&nr_all=32&idp=128184&clid=1"

Amintesc că o vreme și Elena Toma a fraternizat cu Radu Stefanescu dupa cum ea însăși susține. Să înțelegem de aici că ea ar fi cerut asistență pentru scrierea unor poezii lui Radu, iar Radu, sictirit de insistențele ei, a scos Flit-ul. Nu?! Atunci așa-zisa dovadă cade…

La un moment dat Elena Toma chiar își exprimă regretul că a fost refuzată literar:

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

3. - Cristi Stănculeasa ar fi avut o discutie Elena Toma în care se arata surprins că Elena Toma are curajul să o acuze pe Mirela Lungu. Nu se înțelege dacă Cristi Stănculeasa are dovezile sau doar a fost mirat de actiunea Elenei Toma.

" Cristi Stanculeasa, esti prin zona ?:) Nu ai nimic de spus la aceste afirmatii ale mele ? As vrea sa redai tu discutia noastra telefonica legat de acest subiect, tu m-ai sunat si te-ai aratat mirat ca am indraznit sa acuz pe Mirela Lungu ca nu semneaza poeziile si cu numele celor care o ajuta, o consiliaza, ii dau idei, mai retuseaza... pe ici, colo, versurile, etc :)"

Nimic concret! Praf în ochi după modelul: “Mi-am făcut tema dar nu o am uitat-o acasă”. Cristi Stănculeasa a negat si el. Cum era de așteptat!

Elena Toma a împins insinuările mai mult în comentariile ulterioare: Cristi Stănculeasa ar fi fost în trecut un colaborator al Mirelui Lungu

"De ce, Cristi, prietene, om drag, nu ai recunoscut ca, tu, personal, mi-ai spus ca si tu ai indrumat-o, si, fireste, dupa "separarea" voastra, nu mai stii cu cine/ce scrie ?"

Cristi a negat odată acest fapt. Nu a fost nevoie să mai nege încă o dată. Elena Toma nu beneficiază de nici o credibilitate!

4. - Al Trep ar fi și el în cunoștință de cauză.

"Al Trep, ce mai faci ? Esti plecat in vreo delegatie ? Daca nici tu nu ai nimic de comentat la acest subiect, nu ma supar nici pe tine:)".

Al Trep a negat scurt, bărbătește și când vine vorba de pus în balanță cuvântul Elenei Toma și cuvântul lui Al Trep, îi dau fără echivoc dreptate lui Al Trep. Iar praf în ochi...

Nici Al Trep nu a fost scutit de hărtuirea (atat pe plan literar cât și în plan personal). Elenei Toma: Al Trep ar cunoaște colaborările lui Radu cu Mirela dar nu ar vrea să recunoască!

"Aveai doar sa recunosti ca tu mi-ai spus la telefon ca ai cunostinta despre intalnirile Mirelei cu Radu, despre colaborarea lor, apoi, intalnirile voasre, etc, exact asa cum mi-ai relatat la telefon."

Și Al Trep a mai negat o dată că ar fi afirmat că Mirela colaborează cu Radu. Nu este nevoie să mai nege o dată. Îl credem, mai ales că și Radu susține același lucru. O țesătură grosolană de minciuni din partea Elenei Toma!

5. - de asemenea și Radu Ștefănescu i-ar fi făcut confidențe Elenei Toma.

"In urma convorbirilor noastre telefonice, am clarificat mai multe aspecte legate de colaborarile pe care le ai (n.n. Radu Stefanescu)... nu numai cu Mirela Lungu."

Mă îndoiesc sincer :) și nevăzând dovada înclin să îl cred pe Radu.

6. - similitudini artistice între textele Mirelei și textele lui Radu (si ale lui Cristi Vasiliu) (în sprijinul afirmației că Mirela și Radu/Cristi ar "colabora" la realizarea unor poezii!)

"izbitoarea asemanare intre textele tale (n.n. Radu Stefanescu) si ale Mirelei, ca si intre textele Mirelei si ale colegului Cristi Vasiliu, nu trebuia sa va revolte,"

"Colaborarea ta (n.n Radu Ștefanescu) cu Mirela si-a pus amprenta, de aici si influientele care lasau convingerea, ca textele Mirelei sunt scrise sub indrumarea ta. Unde-i, bre, originalitatea textului acestei distinse autoare ? Care este placerea ei, parcurgand comentariile fraierilor care, nestiind ca tu esti cel care o "indrumai" pe un segment de timp, acordau stele la greu:)), pana a trebuit sa-mi cada fisa si sa inteleg natura colaborarii voastre ?"

De ce o revoltă pe Elena Toma “asemănarea” între textele celor doi și de când revolta ei constituie o dovadă? Cel mult putea să afirme că Mirela este un epigon!…

“Nu numai o data, si pe tine (Radu Stefanescu), ca si pe Cristi Vasiliu, v-am salutat de pe paginile voastre sau ale Mirelei, felicitandu-va pentru atentia si grija de " indrumatori" ai colegei noastre.”

… Tăcerea lui Cristi Vasiliu (și a lui Radu) nu poate constitui o dovadă când Elena Toma tace. De ce i-a salutat ea pe cei doi in paginile Mirelei si de ce ar fi trebuit sa citească cei doi ceea ce ea a scris? Și cum devine acest fapt o dovadă? Complet illogic…

8 - este introdusă ca martor și Casandra Adam:

"Cassandra Adam mi-a spus ca si pe ea, atat tu, cat si Radu Stefanescu ati ajuta-o, i-ati mai corectat cate un vers, idee"

Aceeași tactică - jocul la ofsaid: Cristi Vasiliu nu a discutat niciodată în afara comm.-urilor de pe saituri cu Casandra Adam, pe ymess sau tel. Casandra Adam a confirmat.

După ce a acuzat-o pe Mirela Lungu că își scrie poeziile în colaborare cu Cristian Vasiliu, Radu Stefănescu, Al Trep și Cristi Stănculeasa fără să-i nominalizeze ca și coautori, în acest moment Elena Toma (deturnând sensul discuției de până acum) a vrut să vehiculeze ideea că un comentariu în văzul tuturor, cu sugestii de prozodie dă dreptul celui care îl face să își revendice paternitatea parțială a poeziei. Probabil frustrarea Elenei Toma provine din faptul că nici unul dintre "cei nominalizați" nu au ajutat-o pe să își salveze textele!

Iată și demonstrația acestei frustrări:
"Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

În concluzie: nici o dovadă concretă… Toată polologia Elenei Toma a avut ca scop să ne amețească de cap. Elena Toma este o mincinoasă!

Mirela Lungu a ieșit la rampă foarte elegant și echilibrat la asfințitul acestui proces, când devenise foarte clar că Elena Toma își transformă impresiile în certitudini pe care mai apoi încercă să le impună și altora învelindu-le în noroi:

“Constat și eu că într-adevăr a fost o "furtună într-un pahar cu apă", în sensul că doamna Elena Toma nu a prezentat niciun fel de dovezi care să poată susține afirmațiile făcute privind "colaborările" mele cu cei menționați. Toate persoanele direct implicate și-au negat aportul la textele postate sub semnătura mea în cadrul acestui atelier literar. La rândul meu, deși mă repet, vă asigur că nu "colaborez" cu nimeni în secret și anterior postării textelor pe site.” (Mirela Lungu)

Nici intervenețiile acre ale Taniei Ramon, nici cele aiuristice ale Amaliei Cojocaru (îndrăgostită de Arsene Lupin și Sherlock Holmes) - care desigur, va trage concluziile corecte după lecturarea acestui articol, nici cele perpendiculare ale lui Gigi Duru (care susține, în contiuare, că ar exista dovezi, că cineva împiedica accesul la aceste dovezi și mai ales că Shakespeare nu a scris sonete!  http://club.neogen.ro/incercariliterare/o-discutie-lamuritoare-despre-sonete/151452/1) nu au mai putut salva miciunile Elenei Toma.

Amintesc în treacăt și comentariul dlui Vaida Alexandru pentru că trecutul dnei Elena Toma este relevant pentru acțiunile dânsei din present. Elena Toma a susținut că acel incident de pe Agonia (nu face subiectul discuției deci nu detaliez!) ar fi avut drept cauză necunoașterea calculatorului (a modului în care acesta funcționează) (sic!). Ce să credem: tastatura scrie ea de capul ei? Daca da, ar trebui schimbată!... E aceeași de acum 4 ani!

Dl Cristescu a considerat acest conflict un exercitiu al democrației. Poate că are dreptate și că toti ar trebui să învățăm ceva de aici… Chiar daca nu va exista o sentință în acest proces fiecare va avea de purtat în spate în primul rând povara propriilor cuvinte și nu a celor aruncate de ceilalți.

Dixit ,
Cristi

P.S. Pentru delectare, vă ofer câteva mostre din comentariile Elenei Toma menite să-i dezvăluie caracterul:

“am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” ?

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

"Cristi Vasiliu (...) Esti cumva langa ea, in cuibusorul de nebunii:), de creatie, pardon, :)si simti nevoia sa-i faci dovada devotamentului tau ?"
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-13 00:05:43
         
 
  Doamnă Elena Toma,
acel comentariu se referea la una din poeziile mele sau cel puțin așa cred, o poezie la care Ionuț Popa mi-a acordat un vot.

Când curg smaralde-n lumea vegetală
și gândul tău prin gândul meu coboară
când geana clipei cu sărut se spală
atunci respiru-n vis ne împresoară

și-adună iar chemări din lumi nocturne
strângând uitări pe-o margine de lună
ce par pribege trupuri taciturne.
Doar roua ce cu zorii se-mpreună

și tihna calmă ce îți stă pe frunte,
când sufletul cuminte ți-l adapă,
din pulberi de lumină fac o punte
și-n strop de soare cu iubire sapă.

...nu este un poem care ar excela prin ceva anume, departe de a fi reușit, departe chiar de a fi un poem dar este scris din suflet. Acel comentariu prin care Doamna Mirela Lungu afirmă că există două lumi diferite , una inteligibilă și alta sensibilă și din care eu am înțeles că aș face parte din aia sensibilă și departe de prima lume amintită m-a făcut să-mi șterg toate poeziile de pe acest site și să nu mai scriu niciodată aici. Domnul Al Trep (Alex) știe despre ce vorbesc, i-am cerut părerea atunci.
Karla Celia Enătescu
 
Postat de catre ... lesslara la data de 2008-05-12 22:57:30
         
 
  Domnule Corbu, mi-am amintit acest comentariu scris de Mirela Lungu pe pagina unui autor, il redau cu aproximatie, poate-si aminteste dansa mai bine:)
" lumea inteligibila" e diferita de "lumea sensibila" si se bucura ca face parte din "lumea inteligibila"

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-12 22:16:39
         
 
  oau 7 oau, again:)
ce poate naste antipatia:))
Gigi Duru, as putea deveni antipatica ta permanenta ?:))
nu cunosc subtilitatile acestui comentariu dar, cum am mai scris undeva:))patrunderea, la fel ca inventia sau oricare alt talent omenesc, nu este o insusire de orice moment; nu suntem dispusi totdeauna sa intram in spiritul altuia.

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-12 16:47:45
         
 
  Da Elena, ai dreptate!
Cu toate că îmi ești antipatică (din considerente strict personale!), așadar nu ar trebui să mă implic, țin totuși să precizez că ai spus un adevăr, deoarece atît editorul/(rea) ce a înaintat plîngerea dlui Corbu, dar și acesta, sau ceilalți editori ce s-au implicat în acest caz, dar mai ales Mirela împreună cu cei ce i-au susținut cauza, nu a/(au) dorit ca acesta, un adevăr evident, să iasă la lumină!!

Nu sunt curios de motivul (le) ce stă (stau) la baza acestei colaborări.
Și țin să precizez că nu este prima dată cînd asist (și pe acest sait!) la mușamalizarea adevărului!!

Prin atitudinea, așadar comportamentul, la care s-au pretat D-lor – vedeți (și) comentariile! – n-au facut altceva decît să vină în sprijinul acestei afirmații. Esența ce reiese din postările acestora ne va rămîne gaj.

Îmi dați dreptate dle Corbu, sau va trebui să revin cu precizări suplimentare? Dar asta, numai în ideea în care veți asigura un cadru legal a.î. dreptul la exprimare să existe într-adevăr, fără ca părerea unei persoane ce are ceva de comunicat să fie trecută printr-un filtru (indiferent cît de bune ar fi fos intențiile ce-au stat, ori stau, la baza constituirii acestui filtru.) După cum ați observat (sper!) replicile unor țîfnoși pot trece peste acesta. Și ca o paranteză, pt. a înțelege la ce mă refer, poate veți dori să lasați un semn la tema tratată în ”Criza unui concept – Toleranța și intolerabilul”, de la adresa: http://bocancul-literar.ro/cr/13556 . Sunt sigur că aveți ceva de spus… din care să învățăm cu toții! Mulțumesc.


Iar acum să mă explic:

Cu toate că i-am rugat insistent, ba chiar le-a afost (și) atrasă atenția (vedeți comentariul Elenei!), nciunul dintre cei menționați nu și-a dat acceptul de a se posta pe această pagină corespondența privată… din care să rezulte că Mirela este acuzată pe drept (Dle Corneliu Traian Atanasiu, nu mă refer numai la ceea ce ați precizat în “Tangentă la o gîlceav㔠de la:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=27016 , ci la un ajutor mult mai vast).
Ba mai mult, s-a încercat mascarea – prin ignorare sau (și) îngroparea acestei cereri într-o avalanșă de comentarii.

Rușinică, stimabililor!

Așadar, dragă Mirela, poți (să) fii liniștită!... nu mai este nevoie să se posteze din sfaturile primite (o parte venite chiar din partea mea, în perioada în care mă întrețineam pe Neogen cu Cristi și Radu – vedeți: http://club.neogen.ro/incercariliterare/o-discutie-lamuritoare-despre-sonete/151452/1 ). Îți amintești? Dacă nu, te rog să-ți verifici corespondența. Să nu-mi spui că s-a pierdut (motive de genul acesta se găsesc orșicînd).
Țin să amintesc că i-am recomandat spre studiu numai în ceea ce privește acea parte, a potențialului literar, întrevăzut la acea vreme… în Domniile lor! Dar așa cum ei m-au dezamăgit, la fel și tu, la rîndul tău n-ai fost capabilă nici pînă în prezent măcar să înveți singurică (ori cu ajutor!) din definițiile date la adresa de mai sus. Anume: să împarți versurile unui sonet conform enunțurilor stipulate… Că de restul, nici nu mai vorbim! Se vede totul îm/prin lucrările și comentariile postate. Nu insist, cine are ochi… vede!

Apropo, cînd te-ai referit la adulter te-ai gîndit tot la influențele ce se întrevăd în propriile-ți creații? Sau… la… aceeași formă inexactă a sonetului (uzitată de tine!) ce se întrevede și postarea partenerului… implicat!?
Mare păcat că nu ți-ai văzut vîrful nasului! atunci cînd te-ai dat în petec, ironizînd! Și pt. pacea ta, află că nu intenționam să postez aceste rînduri dacă-ți vedeai de creațiile tale. Sper s-o faci de acum înainte.

Aș vrea, dacă se poate, să meditați asupra unui aspect: să nu credeți că toți aceia ce merg la oftalmolog nu văd caracterele mici (de pe acel panou… situat la ceva depărtare față de pacient!), ori… cu toții am fi daltoniști, de parcă n-am fi capabili de a distinge anumite nuanțe (jocuri, interese etc.)

Dar aceasta poate ne-o confirmă, sau infirmă, dna Elena Munteanu – se pare că a avut timp să vă cunoască… din moment ce a purces la acel gen de explicație (aici mă refer și la cea dată de dl Al Trep, în care ne destăinuia cam cît timp le este necesar pt. a crea ceva...).
Doamnă, de ce doriți să-mi schimb părerea despre dumneavoastră!?! De ce țineți să vă pătați numele!?!
Nu, nu doresc să-mi răspundeți. Ci… aș vrea, dacă se poate, să meditați asupra unui aspect. Anume: încercați să faceți diferenta dintre o poezie (operă!) și tema unei posibile poezii. Sper că mă înțelegeți, nu?

Știți, tocmai mi-am amintit de un interviu televizat (cred că pe b1, la Nașul!) în care Copilul Minune încerca să-i explice domnului G. Pruteanu (Mare om, să-i fie țărîna ușoară!) cam ce este aceea o rimă… și pretindea… cum că… toate cuvintele ce au aceeași terminație rimează. :)
Sau, și mai mult, să demonstreze că maneaua, din punct de vedere literar, este o realizare, adică o poezie… deoarece aceasta se bucură de o largă audiență (!?!)
Așadar, stimată doamnă, vă rog să faceți diferența ce se cuvine dintre textul unei manele și textul unei poezii – din punct de vedere literar! Mulțumesc!

Dle Stan Papusa, dacă nu aveți timp și chef atunci de ce vă pronunțați!?

Dle Bordaș, dacă vă promit că am să învăț a scrie, mă luați ucenic?... Dvs. ce părere aveți despre tema tratată la: http://bocancul-literar.ro/cr/13556 ? :)

Menționez: toate aceste afirmații reies din postările Domniilor voastre! Așa că, nu mă acuzați de ceea ce vă aparține!
 
Postat de catre Gigi Duru la data de 2008-05-12 14:44:06
         
 
  Amelia Cojocaru,

Demersul tău debutează cu două impardonabile „gafe” de natură euristică.

1.Prezumțiile au ca bază și aparențele. Care pot fi de natură logică, materială, comportamentală, etc.

2. Sunt suficient de multe demersuri care vizează nedeterminarea adevărului, ascunderea, manipularea lui, etc.

Aceste două pasaje anulează și cea mai mică doză de posibil adevăr din intervenția ta.

Este adevărat ai afirmat „din câte cunosc eu”. Această premisă poate fi invocată ca o circumstanța atenuantă însă nu poate scuza. Poate doar evidenția „excesivitatea” pălăriei situaționale în raport cu intențiile mai mult sau mai puțin declarate.


Astfel „pasajele, în fapt tot textul, însă pasajele de mai jos în mod special,

„Bucuria celor mai insipizi, a celor construiți rapid și strâmb de șefii cei mari în scopul promovării diversității (ejaculate) constructiv, e să chelălăie primii și să fie apoi mângâiați (linși) sub coadă. Excitația lor e maximă doar atunci când pot fi folositori..cu generozitate, calfele privilegiate miros victima și apoi se gudură pe lângă Șef...se lasă chiar zgâriate (cu viclenie masochistă) pe botic de cel agresat...

Victima


Astăzi a fost Elena Toma. Maine va fi altcineva…și printre colții voștri murdari de salivă roșiatică va atârna într-o zi un avorton...apoi altul..și altul. Chirurgul (Doctorul, adică) o va face legal, rămânând, firește, cu mâinile curate...și nici măcar nu veți putea privi în ochii celui smuls din cuibar. V-ați asigurat, firește, cu profesionalism ca cel ales să nu vă poată fixa...în cristalin i s-au presarat din timp trei picături de halucinogene...”

nu au nicio valoare de adevăr ca externalitate. Poate doar ca indicii de tip „retroego” sau mai pe românește de tip bumerang.

Mă limitez doar la a sublinia ineleganța intervenției, total neargumentate, care, pur și simplu, nu poate depăși statutul de invectivă.

Păcat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-12 07:25:35
         
 
  Cristian Vasiliu,

Toată admirația pentru modul ireproșabil în care ai reacționat. Dacă ar fi să dau o notă aceasta nu ar putea fi decât 10 cu felicitări.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-12 07:00:37
         
 
  Sandra Filimon,

„Vă reamintesc faptul că într-un trecut ceva mai îndepărtat aveați o altă părere:” Nu aveam altă părere. Îmi mențin părerea. Și, din intervențiile mele, sper că s-a văzut că am apărat demnitatea, onoarea și viața particulară a persoanei. Am menționat explicit pasajele care au atentat la valorile de mai sus și, sub sancțiunea scăderii nivelului, am pretins prezentarea scuzelor publice.

Cu privire la opinia Elenei Toma, referitoare la scrierea unor texte a explicat și am explicat că este o părere care vizează în principal textele și că în fond reprezintă percepția ei față de sfaturile, helpurile, îndrumările, etc, firești de altfel, care se practică pe site. Am explicat cu exemplul concret al modului în care eu tratez o astfel de percepție, (acuza de suflet schilod). Sancționând o astfel de opinie aș crea precedentul instaurării dictaturii pe site. Pentru că, mâine ar putea veni și altcineva, de exemplu Elena Toma, și ar putea invoca opinia ta, cum că pentru opinia pe care și-a exprimat-o ar trebui să-i scad nivelul, ca fiind un atentat la libertatea de expresie, care cum bine știi reprezintă în opinia mea, o valoare importantă a europeei și care ar trebui să fie sancționabilă. Din aproape în aproape, orice atitudine față de „ceva” poate fi interpretată ca „lezând” altceva astfel încât s-ar ajunge la situația neplăcută, de a interzice orice.

Așadar dragă Sandra am fost și rămân consecvent și sub nici o formă nu vreau să devin abuziv.

Însă hai să fim drepți. Nici Mirela nu a excelat în drăgălășenii la adresa Elenei Toma. Deși, a reieșit din postări, s-au cunoscut personal, au discutat, s-au întâlnit la diverse evenimente, etc. De ce ar trebui să rezolv eu situația conflictuală la care domniile lor au ajuns? Eu îmi asum răspunderea pentru ce fac și ce spun. Pun la dispoziție un spațiu generos, încerc să fiu echilibrat și să asigur un „confort existențial și intelectual, tuturor membrilor” etc. Nu crezi că este cam excesiv să fiu eu tras la răspundere pentru incapacitatea menținerii unor relații interpersonale la standarde de civilizație? Membrii Europeea sunt oameni liberi. Și sub nicio formă nu depind în vreun fel de mine ori eu nu am atribuții, ori mijloace de a le impune doctrine, idei, opinii, păreri, etc. Cel mult, prin exemplul personal și climatul de pe site, pot oferi, poate un model. Mai mult nu am ce face. Dacă totuși Mirela se consideră lezată, dacă scuzele pe care Elena i le-a prezentat nu o satisfac, există instituția justiției. Eu nu mă pot substitui acestei instituții.

Dacă ar fi să dau curs acelei solicitări aș putea considera, de exemplu, chiar percepția ta cum c㠄într-un trecut ceva mai îndepărtat aveați o altă părere:” ar reprezenta un nemeritat proces de intenție, care îmi lezează demnitatea și onoarea, (în fapt m-ai făcut inconsecvent, părtinitor și poate chiar oportunist!!!) și ar trebui să-ți reduc nivelul. Observi la ce paradoxuri s-ar ajunge? Eu zic să fim raționali, toleranți, mai ales când suntem nedreptățiți „pe nedrept” și să discutăm mai mult cu „săbiile în teacă”.
Nu am pretenția că am dreptate la modul absolut, însă aceasta este viziunea mea.

Cred că am „cheltuit” cu toții prea mult timp în această direcție. Iar, o anchetă în plus nu ar face decât să cheltuim în continuare, neeficient, timp și să mai descoperim cine știe ce alte inextricabile hățișuri relaționale ori incompatibilități comportamentale, care nu ne-ar ajuta să limpezim situația, ci din contra ar amplifica starea conflictuală.

Pe scurt, cred că s-a spus cam tot ceea ce era de spus, a mai insista înseamnă, a ne consuma reciproc sau nu timpul, care ar putea fi destinat altor activități. Chiar proiectelor oarecum întrerupte.

Cu aceeași stimă și respect.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-12 06:55:33
         
 
  Emanuel Cristescu a parasit "cladirea"/...

Atat Domnia Sa, cat si editorii, au oferit /din/ si cu generozitate acest spatiu inspre defularea/refularea/ si din nou defularea Domniilor voastre/...

Cineva, undeva, trebuie sa "ingroape securea"/...

Si sa(-i) uite locul/...

Orice alt comentariu este de prisos/...

Este de "prinos"/...










 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-12 02:17:01
         
 
  ee...:)) pana maine, cand revine maestrul Cristi Vasiliu, sa ne delectam cu o creatie a celebrului Rudy Valentino:)
............................

Am zugravit balconu` in tacere
de Rudy Valentino

Am zugravit balconu` in tacere,
Culoarea-i roz iti place numai tie,
Mi-a luat un anotimp si-o vesnicie
Sa satisfac tembela ta placere...
Aveam un dor teribil de-o tarie,
N-ai ascultat umila mea parere
Si-ai refuzat sa-mi iei macar o bere;
Asa-i femeia, un satrap, se stie.

Prin valuri de moloz urlam de sete
Faceai misto cu-amantii tai de chinu-mi
Si-un praf jegos imi defila prin plete

Noroc ca a sosit la timp vecinu-mi
C-o damigeana, gata sa se-mbete
Si-n zori cand m-am trezit dormea la sanu-mi.
.........................
Elena Toma :)

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-12 00:25:58
         
 
  Nu am nici timp nici chef să citesc toată nebunia asta, dar referitor la articolul din Constituție citat pot spune că e o bază bună pentru un avocat priceput să facă în așa fel încât să nu se mai poată emite nicio părere despre cineva.
Că poate soacră-mea reclamă că-i lezez imaginea dacă spun că nu gătește bine.

Să nu exagerăm, să nu aruncăm cu acuzații sau sugerări de plagiat dacă nu avem dovezi, să ne vedem de creațiile noastre cu bun simț, să ne respectăm și să nu folosim netul pentru a ne pune în scenă frustrările.

cu respect, profesor univ. Stan Păpușa - Catedra de Filologie a Universității Tuborg, Germania.
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-05-11 23:47:15
         
 
  Nicio dovadă concretă. Doar minciuni și mojocii din partea Elenei Toma. Voi reveni mâine dimineață cu un rezumat al discuției de aici pentru ca toată lumea să înțeleagă cine este acest personaj. Nu poți să faci afirmații care lezează imaginea mai multor persoane fără să aduci nicio probă (ba mai mult: toate persoanele nominalizate au afirmat contrariul), să jignești aceste persoane făcând aluzii la viața privată a acestora și apoi să te văicărești că îți este afectată propria demnitate, onoare și imagine. Hoții strigă: Hooooțiiiiiiiiiiii...
La îndemnul echilibrat al dlui Cristescu, retrag cu scuzele de rigoare cuvintele: "nesimțită" și "ordinară", recunoscând că nedreptatea petrecută aici și acuzațiile care mi s-au adus și mie personal au depășit limita mea de conservare. Păstrez însă cuvântul "mincinoasă"...
Elena Toma este o mincinoasă.
Nu și-a cerut nici măcar scuze pentru comentariile care au depasit cu mult limita bunului simț.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-11 23:45:37
         
 
  "„(6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viața particulară a persoanei și nici dreptul la propria imagine. "(Emanuel Cristescu la data de 2006-11-21 21:16:30 ) (art.6 din Constituția României, nn)
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-11 17:43:25
....................
Stimata Sandra Filimon, luati cumva in calcul si demnitatea, onoarea, imaginea mea, nu numai a colegei Mirela Lungu ? Inainte de a posta comentarii de genul celor la care am facut referinta, era firesc sa gandeasca si la consecinte !? Dar dansa s-a invatat asa, sa scrie ce si cum vrea, unde vrea, stiind ca nimeni nu-si va permite sa-i bata obrazul. M-am oferit sa va scriu un mail in care sa va fac cunoscut ceea ce doreati sa aflati. Ati refuzat. Conditionata, reclamata domnului Ion Corbu, care a fost nevoit sa deschida un nou topic, am ajuns in pragul unui adevar stiut de toti dar recunoscut numai de mine, un adevar cu pret piperat.

Elena Toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 22:59:28
         
 
  Stimate domn CTA
Va par cumva o refugiata ? In urma unei discutii cu domnul Radu Herineanu am revenit pe Agonia, tocmai pentru ca am invatat, intre timp, cum merg lucrurile in lumea virtuala, care, repet, mi-a fost total necunoscuta pana in urma cu 4-5 ani. Toti cei implicati in aceasta poveste suntem colegi si pe Agonia, dar, din pacate, numai pe Europeea Mirela Lungu si-a permis sa faca genul de comentarii care au generat aceasta stare de fapt. Am facut eforturi pentru a nu se ajunge la aceasta situatie, am rugat-o insistent pe Sandra Filimon sa nu mai insiste, neavand rost "sa dezgropam mortii ingropati vara trecuta" cand am adus in discutie acelasi subiect. Povestea s-a incheiat atunci cu promisiunea mea ca nu voi mai intra pe paginile colegilor nominalizati aici. Nu numai o data am atras atentia, la vremea aceea, asupra acelorasi practici si m-am ales cu aceleasi ironii, acelasi gust amar.
Viata e rotunda si chiar mi-e ciuda ca mi se intampla sa ma lovesc atat de des de rotundul ei.

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 22:47:50
         
 
 

(cît de cît) civilizat


(Scriu această intervenție la invitația Ralucăi în ale cărei intenții nu mai cred ca acum cîteva zile.)

E greu de crezut că acest cuvînt, cel din titlu, mai are vreo valoare la finalul acestei confruntări maraton (sau, cine știe, acest record - 0/2197/152 - nu este încă definitiv).

Am spus ceva într-un alt text. Miza nu există. Este o înscenare de care ambele părți au profitat ca de un pretext binevenit pentru a vărsa lăturile, adunate de multă vreme, nu în conductele de evacuare, ci în mijlocul străzii.

Credința mea este însă că acest topic a fost lansat fără nici o precauție. Domnul Corbu poate fi considerat oricum, numai inocent nu. Se putea aștepta la așa ceva. E greu de crezut că nu cunoaște îndeajuns măcar o parte din persoanele implicate în conflict. Și capacitatea lor nemăsurată de a bate apa în piuă, de a devia de la subiect pentru excursuri inutile și de a se gratula cu insulte îmbelșugate.

Dacă totuși a procedat așa, din neglijență, din repezeală, dintr-o pornire impulsivă, putea foarte bine să sisteze sarabanda, ștergînd textul, deschizînd alt topic (eventual cu comentariile închise) unde să anunțe doar că persoanele implicate i se pot mărturisi pe adresa privată binecunoscută.

Faptul că de două zile lasă ca lucrurile să se petreacă așa cum se vede nu-l pot califica în cuvinte civilizate și de aceea mă abțin să o fac. El se înscrie între misterele site-ului. Prestația editorilor care pînă la strigătul de luptă al goiei n-au luat nici o măsură de a șterge comentariile care au luat-o razna, iar după acesta s-au considerat protejați de el în a nu face nimic se înscrie în vechea și cunoscuta notă obvsecvioasă (un cuvînt mai cunoscut ar putea leza civilitatea observației) a unei prestații lipsită de personalitate.

Mă miră însă un lucru: de ce ospitalitatea cu care au fost întîmpinați cei care s-au refugiat de pe agonia pe acest site primitor nu a fost un pic mai circumspectă. Cu atît mai mult cu cît cei veniți aici în exil au trîmbițat totdeauna nedreptățile strigătoare la cer care li s-au făcut pe alte meleaguri. Fără a se scuza pentru ce au comis ei pe acolo.

Nu propun nimic, știu că șantajul n-are nici o șansă în acest loc binecuvîntat.

Cu respect pentru părerea din 2006-11-21 05:57:31. Mai puțin pentru prestația ulterioară.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-11 17:55:07
         
 
 
"Pentru opinia "colaborării" din punctul meu de vedere ești absolvită. Asta nu înseamnă că ar fi sau nu adevărată. Ai exprimat o opinie care pote primi sau nu replici, care poate fi sau nu ignorată, însă nu poate fi interzisă ori sancționată." (Emanuel Cristescu la data de 2008-05-11 00:29:13)

Domnule Cristescu,
Am inițiat această dezbatere pentru că era la mijloc imaginea unui autor care postează aici. Vă reamintesc faptul că într-un trecut ceva mai îndepărtat aveați o altă părere:

"„(6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viața particulară a persoanei și nici dreptul la propria imagine. "(Emanuel Cristescu la data de 2006-11-21 21:16:30 ) (art.6 din Constituția României, nn)


"Excesul democratic, asemeni dictaturii, iată, poate naște monștri." (Emanuel Cristescu la data de 2006-11-21 05:57:31 )

Cu respect,
S.F.
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-11 17:43:25
         
 
  2. Nu mai imi scoate comurile din subsolul textelor unde au fost postate în cadrul unor discuții mai ample, pentru a le răstălmăci înțelesul
:Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-11 12:34:54
.......................
Mirela, nu am aceasta calitate, nu sunt editor ! Nu am scos nicio steluta, cu atat mai putin vreun comentariu al cuiva.
Elena Toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 13:37:34
         
 
  Partilor implicate in acest conflict, le reamintesc cuvintele Domnului Cristescu:

"Aștept și punctul de vedere al altor membri implicați precum și al celor neimplicați, evident exprimate civilizat."

Notiunea de "civilizat" - definita conform celor 7 ani - stiti Domniile voastre care.

Rufe mizerabile spalate in public. Pana cand?
Cui, cum si in ce fel foloseste aceasta discutie?
Adevarul se afla - intotdeauna - undeva, la mijloc.
Fiecare individ percepe altfel adevarul. Adevarul SĂU.

Imi voi permite, din acest moment, sa invalidez orice comentariu ce nu respecta "exprimarea civilizata" solicitata in textul initial. Cu riscul de a mai intra -inca o data- cu un gest unic, in analele Europeea.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-11 13:21:49
         
 
  Amelia Cojocaru, multumesc ! Semn in plus ca, indiferent de animozitati, oamenii raman oameni, la o adica :))

Aprecieri !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 13:16:44
         
 
  vaida alexandru, citeste "raspunsurile" mele la comentariul facut de tine si raspunde-mi si mie, te rog.
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 13:05:35
         
 
  Mirela Lungu, cand ii ceri scuze lui Ionut Popa pentru comentariile bascalioase pe care ti=ai permis sa le scrii in subsolul textelor lui ?
Nu crezi ca e cazul, macar in ceasul 20 sa te simti ? Personal, nu am nevoie de scuzele tale pentru atitudinea impertinenta pe care ti-ai permis s-o ai, pentru faptul ca in loc sa intervi, sa opresti, cu bun simt, tot acest zbucium, continui sa faci pe mironisita, stiind bine ce zace in urma poeziilor tale.

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 12:58:28
         
 
  Mirela Lungu, daca-ti amintesti imprejurarea in care discutam despre lansarile de carte ale colegilor, cine pe cine mai cunoaste, cine mai vine la astfel de evenimente, cum arata x, y, e ok ! Care-i problema ?

Daca tot ai intervenit cand nu trebuia, acum suportam toti consecintele. E tardiv, ma obligati sa-mi apar numele si demnitatea si, crede-ma, tin la ele enorm. Asa cum tu faci referire la imaginea ta, care imagine, chiar nu stiu care-o fi ?:)) eu, pentru imaginea mea, ca persoana publica, atacata, jignita, umilita, aici, de niste tineri anonimi, iti dai seama, nu mi-e usor. Dar, asta e ! Viata e rotunda ! Am mai trecut prin astfel de situatii si am renuntat sa lupt. Am fost acuzata de lasitate. Eu sunt un OM de onoare, esti prea tanara pentru a intelege, si daca tot sunt provocata, nu am scapare, raspund, fiindu-mi indiferent cine ce mai crede. Pana una, alta, te intrebasem de ce atitudinea ta fata de Ionut Popa, de ce l-ai umilit, de ce nu-l respecti, etc, milionara mica si gingasa ce esti ! Sa ma inviti la inaugurarea birtului cu numele vesului din poezia lui Ionut Popa, vin cu elevii mei si facem un program artistic :) Pe bune !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 12:49:38
         
 
  aha, deci cantai... acum am priceput

e ok, frumos

nu, mami, nu am 190 cm, au glumit baietii, sunt bondoc
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-11 12:41:25
         
 
  Elena Toma,

1. Nu mai pune pe seama mea afirmații făcute de alții:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=26924


2. Nu mai imi scoate comurile din subsolul textelor unde au fost postate în cadrul unor discuții mai ample, pentru a le răstălmăci înțelesul:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=26909


3.Nu mai continua cu atacurile la adresa vieții mele private. Știi bine de unde s-a pornit:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=25335


Deoarece ai continuat întreținerea artificială a acestui pseudo-scandal literar, consider scuzele tale neavenite, fiind doar un gest formal menit să-ți salveze "nivelul".
Consider din acest moment discuția încheiată și nu voi mai reveni cu alte comentarii la acest topic.
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-11 12:34:54
         
 
  Gigi Duru, astepti un raspuns de doua zile pe aceasta pagina, vad ca nu se oboseste nimeni s-o faca :) Ce ai tu a ne spune, stimate coleg ?:)) Te intreb si eu, si asta pentru ca m-a surprins interventia ta. Multumesc !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 12:34:05
         
 
  Radu ... pierdeam contracte in valoare de 1300$ pe luna+masa, casa, transport sigurat de patronii din tarile europene, America, Orient, care solicitau colaborarea cu artistii profesionisti ai Radio - Televiziunii Romane impresariati de Agentia de Impresariat Artistic ( ARIA ), artisti printre care ma numaram si eu, pe vremea cand Cristi Vasiliu se juca prin tarana :)). Daca vrei sa vezi cum arata un astfel de contract, ti-arat, dar asta presupune un risc din partea mea : acceptarea sa fiu privita iar de sus. De la inaltimea ta de peste 1.90m:), cum mi-au spus Mirela Lungu si Al Trep ca arati:)), privesti lumea cu superioritate desi, uneori, te arati pitic in fata problemelor reale :)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 12:31:52
         
 
  pe bune? ce contracte pierdeai?
eu poezii n-am scris niciodata pana in 2007, dar daca zici tu, asa o fi...
amicii tai stiau intotdeauna mai bine decat mine ce si cum
baietii pietricica
oi fi uitat, deh, la 60 de ani e normal...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-11 12:18:39
         
 
  Elena Toma, nu este prima data cand tu iti ridici poalele in cap. Sa-ti reamintesc ce s-a intamplat pe poezie.ro acum 2 ani si cum ai fost data afara de administrator care (culmea!) te-a catalogat tot ORDINARA"
Postat de catre vaida alexandru la data de 2008-05-10 14:00:34

..........................
vaida alexandru, indiferent a cui clona mai esti si tu, imi poti spune si mie ce ai vazut sub poalele mele, atunci cand, zici tu, mi le-am mai ridicat in cap ? Faptul ca domnul Radu Herineanu s-a exprimat atat de violent, fireste, nu i-a facut cinste, mai ales ca se adresa unei femei, si, ca manager al unui site de literatura, iti dai seama, ce imagine, asemenea cuvinte in fata rugamintilor mele de a-mi explica si mie cineva ce se-ntamplase si de ce eu nu eram ascultata, eu nu eram luata in seama ( asa cum se inatmpla cu unii autori si pe Europeea). Pe mine nu ma asculta nimeni iar cei care ma loveau cu injurii, trivialitati, asa cum a facut si Cristi Vasiliu aici, erau lasati sa-si ridice poalele in cap, vorba ta, vaida:)). Dar au trecut toate, nu stiu daca e vreo mandrie pentru tinerii care au contribuit la plecarea mea de acolo, dar, in ziua de azi, nu trebuie sa ne mai mire nimic. Vorba mea : la gunoi cu mine, si ce s-a grabit Cristi Vasiliu sa ma arunce si el la gunoi:))
tocmai de aceea, vaida, draga, mi-am permis sa atrag atentia asupra celor ce se intampla pe Europeea, trecuta prin situatii similare, doresc sa ajut, sa vin in sprijinul celor talentati care, pentru talentul lor, ajung victime. :)

Elena Toma

p.s astept sa-mi spui ce ai vazut tu sub poalele mele, si, daca ma recunosc, ok, voi recunoaste si eu, dar daca nu sunt eu aceea, va trebui sa-ti ceri scuze pentru nerusinarea de a aduce in fata membrilor Europeea numele domnului Radu Herineanu, prins intr-un moment de furie justificata, dupa parerea mea, din cauza neintelegerilor de atunci !


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 12:13:45
         
 
  Din câte cunosc eu, prezumțiile nu se bazează pe probe materiale sau declarații ale unor persoane ci pe procedee logice, cum sunt inducția sau deducția.

Orice demers vizeaza determinarea Adevarului.

Atunci cand litigiul se petrece intre oameni liberi si care se cunosc (cel putin sub aspecte ce țin de stil si intenție), argumentele, probitatea morală si asumarea consecințelor...jocului..., normal ar fi să se impună. Era firesc (pe de altă parte), ca domnul Bordaș (sau domnișoara Filimon, Angelina Jolie…etc) să aibă tendința de a trata o afirmație bazată pe anumite argumente ce vin din zona investigației libere, ca pe o acuză căreia i se cer probe de natură juridică… Partea Leului adică.. Tăcând in fața evidenței din lipsa acestora, riscam insă a transforma Europeea in cazul Jiji..ale cărui premieri pozitive erau de notorietate până mai ieri. Si totuși..

Personal sunt indreptățită să mulțumesc găștii. Fraternizările întru creație pe site-ul dumneavoastră mi-au oferit de-a lungul vremii culori in obraji, șiroaie de ape pe palme si multe, multe vise. Ceva ce se întrezărea pervers din anonimat mi-a dat șansa de a ma descoperi, de a ma transforma in femeie. Timida omidă de ieri e azi un fluture mare, verde – smarald, suplu si jucăuș…

Ca intr-un birou in care lucreaza (doar) femei, ca in spațiile cultural-anodine din culisele Bibliotecii Academiei Romane, ca într-o cancelarie de școală generală, Trăirea e ascunsă aici sub fișiere de plictiseală, barfă și ideologii scabroase. Lipsa geniului vă roade..atunci cand predai istorie nu trebuie să fii Iorga...atunci cand scrii poezie insă…fantomele harului inaintașilor te inrăiesc. Iar haitele se adună. Mai ales noaptea. Bucuria celor mai insipizi, a celor construiți rapid și strâmb de șefii cei mari în scopul promovării diversității (ejaculate) constructiv, e să chelălăie primii și să fie apoi mângâiați (linși) sub coadă. Excitația lor e maximă doar atunci când pot fi folositori..cu generozitate, calfele privilegiate miros victima și apoi se gudură pe lângă Șef...se lasă chiar zgâriate (cu viclenie masochistă) pe botic de cel agresat...

Victima


Astăzi a fost Elena Toma. Maine va fi altcineva…și printre colții voștri murdari de salivă roșiatică va atârna într-o zi un avorton...apoi altul..și altul. Chirurgul (Doctorul, adică) o va face legal, rămânând, firește, cu mâinile curate...și nici măcar nu veți putea privi în ochii celui smuls din cuibar. V-ați asigurat, firește, cu profesionalism ca cel ales să nu vă poată fixa...în cristalin i s-au presarat din timp trei picături de halucinogene...
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-05-11 11:50:39
         
 
  Radu Stefanescu, ironiile tale ieftine, malitiozitatea ta, nu ma afecteaza. Nu am facut parte din partidul comunist, nu am scris, ca tine, cuplete pentru brigazile artistice evidentiate pe scena renumitului concurs al intrecerii socialiste " Cantarea Romaniei". Dimpotriva, am fost un artist persecutat, mi s-a luat viza de iesire din tara, am fost suspendata, temporar, de pe postul de radio si televiziune si asta pentru ca sistemul impunea, pana la verificarea reclamatiilor mai mult sau mai putin intemeiate. Degeaba eram repusa in drepturi, pana la aflarea adevarului, pierdeam contractele, sansa de a-mi implini proiectele profesionale si nu numai, exact cum si aici sunt improscata cu noroi pentru ca doresc sa clarific o stare de fapt. Chiar nu-ti inteleg aparitiile pe aceasta pagina. La ce bun toata aceasta framantare ?
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 11:28:44
         
 
  Veronica Mitroi, o intrebare, imi permitesti ? Tot dvs. ati invalidat comentariul Mirelei Lungu la una din poeziile autorului Ionut Popa ? Am facut referire la acest comentariu.
Si daca da, ne spuneti si noua de ce ?
Multumesc !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 11:08:54
         
 
  Mirela Lungu, acest vers iti aminteste de ceva ?:)

"La mica bucurie de-altădată." - Ionut Popa
...........................................

Propteam în zâmbetul amarnic cerul... (LXXXIX)
Text postat de Ionut Popa

Propteam în zâmbetul amarnic cerul;
Când îmi râdeau, râdeam și eu alene
Cu-ntruchipări ascunse după gene,
Gândind haotic cum strângea severul
De acțiuni demente și viclene.
Mă-ntrec cu aerul, căci mesagerul
Victorios mă simt, nu ca stingherul
Ce-odinioară se-ascundea în pene.
Nevoi puține mi-au rămas pe spate,
Când azi sunt plin și vid, chiar, totodată;
Sunt treaz în noapte umbrelor fumate
Ca spirit frânt, și nu ca orice pată
Ce-n porți de sticlă s-a-nvățat a bate,
La mica bucurie de-altădată.


In subsolul acestei poezii ti-ai exprimat dorinta sa-ti deschizi un micut birt, han, restaurant, ceva in genul acesta, si ai cerut lui Ionut Popa permisiunea ca birtul tau sa poarte numele "La mica bucurie de-altadata", evident, dupa ce ti-ai exprimat, oarecum, mirarea ca acest text a fost instelat. Au disparut si inteligentele tale comentarii si steluta.
Mai, milionaro :) Ai bani sa-ti deschizi restaurant ? Chiar nu ti-e jena in fata talentului acestui copil ? Cine esti tu sa-i ironizezi poezia ? Ionut Popa si nu numai el, ca tanar autor, de ironiile tale are nevoie intr-un atelier literar ?
..................................
Alt comentariu inteligent al Mirelei Lungu

"Liviu, daca-mi permiti, eu cred ca fulgii aia penetreaza, de fapt, inchipuirea (autorului:))
Cel putin, asa mi se pare logic:)

Take it easy;)
Euridice
P.S. De la un punct incolo nu mai conteaza cine si ce....insteleaza:))
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-05 17:19:30"

Culmea stii care este ? Ionut Popa este apreciat de aceiasi autori care ti-au oferit sprijinul, ti-au instelat textele, etc. Diferenta este ca Ionut este un real talent spre deosebire de tine care ai nevoie de indrumare si nu-i nicio rusine, dimpotriva, dar tupeul tau intrece orice asteptare.
...............
Ai o sclipire anume!
Apreciez calitatea textelor tale!

Unii privesc lumea prin muzică sau pictură, tu prin vers te deosebești...

Un rondel pe măsură!
Vot!
Cristi
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-05-04 20:13:57
........................................

In ciuda unor mici stangacii

"(blonde cam la bază)"?!
"Când piatra stea se arunca din stele" stea-stele repetie suparatoare chiar ignorand canonul care interzice repetitia in sonet.
"tun din cel mai greu" (constructie greoaie si fortata)
"aprindeam"-"ard"-"De focul" (prea mult foc fara fum!!!:)
textul este bun.
Pentru incurajare vot,
Cristi
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-03 23:55:52
.................................

In fine !


Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 11:05:24
         
 
 
Domnule Emanuel Cristescu,
Am înțeles că la acest topic deschis de dumneavoastră, vor fi validate (în mod excepțional) toate comentariile userilor care doresc să-și exprime punctul de vedere. Drept dovadă, atunci când Al Trep și Cristian Vasiliu au solicitat invalidarea unor commuri pe motivul nerespectării regulamentului, editorul Miruna Dima a avut următoarea intervenție:
"Fiecare comentariu este necesar/...

Este necesar cu atat mai mult persoanelor lezate/...

Autorul textului de mai sus, Emanuel Cristescu, este indreptatit sa citeasca tot ceea ce s-a comentat sub text/..."

În ce privește comentariul domnului Vaida, dincolo de aluziile malițioase conținute, se făcea referire la activitatea Elenei Toma pe atelierul literar Agonia, subiect deschis chiar de dumneaei într-un comm anterior. Desigur, în condiții normale, nu aș fi validat acest comentariu, după cum am procedat la un alt topic (FRECȚIUNEA OPRESCU) cu mai multe comentarii care nu aveau relevanță literară.

Cu stimă,
Veronica Mitroi
 
Postat de catre Veronica Mitroi la data de 2008-05-11 10:54:29
         
 
  Nu am comentat niciodata sprijinul acordat unui autor in subsolul textului, dimpotriva. Ceea ce am avut de spus si se pare ca nu s-a inteles:) : modul in care sunt instelate textele, existenta unei gasti, "haita" i-am zis data trecuta:))in care autorii, haitasii :)isi insteleaza textele unii altora, asemanarea, aproape copie la indigo, textelor scrise de nominalizatii din poveste:), si pana cand sa toleram aceasta atitudine de superioritate din partea unora care se comporta ca si cand aici nu exista reguli, bun simt. Am devenit un simplu spectator, care, prostit, se uita cum apar si dispar stele, autorii sunt ironizati, in loc sa fie sprijiniti, cu rabdare, cu bunavointa, cu amabilitate. Unde suntem aici, domnilor ? Ce facem aici ? Nu avem unde scapa de frustrari si ne batem joc unii de altii, numai cei din gasca sunt desteptii, poetii, etc, restul e pleava ! Pai, ce exemplu dati, distinsi colegi ?

(Elena Toma)



Lenutza, mami, fragmentul asta imi evoca o sedinta de partid de prin anii '50, faza pe ceapeu. De ce nu te apuci matale sa scrii proza autobiografica proletcultista? Fie chiar si poezie. Ai avea mare succes. Mai sunt nostalgici ai Anei Pauker p'acilea. Salopeta realismului socialist e mai cool decat sacoul ala lalau postmodern.
Sa fii ceva intre Maria Banus si Veronica Porumbacu. Ei, ce zici? Ai in tine ceva din patosul lui Vasilica Roaita. Despre partea de jos a sirenei nu ma pronunt. Dar ceva retorica, si mai ales arta delatiunii, astea sunt ok. Le ai.
Dupa asa un denunt, acum 60 ani aterizam direct la Pitesti. Cu gashka cu tot.

in plus, poti sa-ti inchei filipicile cam asa:

''Bătrâni ce cu mândrie poartă
Lumina anilor în plete,
Bărbați voinici, stăpâni pe soartă,
Si mame, și copii, și fete,
Cu pieptul plin de bucurie,
Pe tot cuprinsul românesc,
Voioși îți cântă slavă ție,
Partid al celor ce muncesc.''


beton, nu?

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-11 09:02:57
         
 
  5. Elena Toma dacă am înțeles bine, maximum "ofenselor" pe care ți le-a produs Mirela a constat în ironie și persiflare? Am înțeles bine? Mai aștept o postare în care să ne prezinți exact, cu trimiteri, ce ofense ți-a produs Mirela.

Domnule Ion Corbu, daca ati fi fost in locul meu si un tanar v-ar fi spus ca aveti un stol de pasarele la cap, adica sunteti tra-la-la, si asta pentru ca v-ati fi permis sa comentati pe pagina lui si sa va fi spus parerea, sincer, colegial, fara urma de rautate, dimpotriva. Cum v-ati fi simtit, in fata colegilor care stiu ca i-ati putea fi parinte acelui tanar ? Asa a procedat Mirela Lungu cu mine. M-a obligat sa-i reamintesc ca am o varsta si dorindu-i binele, i-am recomandat, ca lectie de viata, experienta de viata, sa aiba grija, sa nu ajunga, ca mine, cu un stol de pasarele la cap si sa-si asigure un "pasaroi" unul si bun, in cuibul creatiilor ei, imi pare ca si exista intr-un vers "cuibul, cuib de " etc. Nu stiu de ce este interpertat altfel de cat am sperat eu, initial. Daca aceasta urare, decenta, sincera, matura, verificata ca lectie de viata a deranjat, imi cer scuze, in fine, forma initiala a cam deraiat de la traiectorie, si asta din cauza insistenetlor si acuzelor lui Cristi Vasiliu, care a reusit, dupa ore si ore de tortura, sa ma scoata din sarite ), repet, nu ma intereseaza viata privata a nimanui, nu am dorit sa se ajunga aici, am fost determinata sa-mi justific afirmatiile. Mirela Lungu si-a cerut scuze pentru jignirea adusa ? Nu ! Am reclamat pe undeva, cumva ? Nu ! Dar nu mai conteaza !

In subsolul unui text scris de Ionut Popa, am citit, cu mirare, comentarii ale Mirelei Lungu care m-au surpins neplacut. Am intervenit, fara a-i pronunta numele Mirelei, incercand sa atrag atentia ca in subsolul unui text avem obligatia sa facem comentarii legate de text, nu sa ironizam, sa umilim. Unui tanar de 19 ani, e normal sa i se spuna ce este bine, rau, in poezia sa, doar pentru acest lucru intram intr-un atelier literar. Am simtit si eu sa fiu ironica la adresa Mirelei, dar, repet, fara a-i pronunta numele, tocmai pentru a evita discutiile inutile la care s-a ajuns, si asta pentru ca Sandra Filimon, nestiind ca acest subiect a mai fost atins in vara anului trecut, a dorit, impulsionata nu stiu de cine si de ce :), sa ma conditioneze pana s-a ajuns la situatia prezenta. Nici prin minte nu mi-ar fi trecut ca tanarul Cristi Vasiliu sa-si permita sa mi se adreseze cum a facut-o, nici prin minte nu mi-a trecut vreodata sa fiu obligata sa imi sustin adevarul apeland la oameni maturi, de bun simt, care ar fi putut simplifica totul daca ar fi recunoscut cele intamplate pur si simplu.

Nu am comentat niciodata sprijinul acordat unui autor in subsolul textului, dimpotriva. Ceea ce am avut de spus si se pare ca nu s-a inteles:) : modul in care sunt instelate textele, existenta unei gasti, "haita" i-am zis data trecuta:))in care autorii, haitasii :)isi insteleaza textele unii altora, asemanarea, aproape copie la indigo, textelor scrise de nominalizatii din poveste:), si pana cand sa toleram aceasta atitudine de superioritate din partea unora care se comporta ca si cand aici nu exista reguli, bun simt. Am devenit un simplu spectator, care, prostit, se uita cum apar si dispar stele, autorii sunt ironizati, in loc sa fie sprijiniti, cu rabdare, cu bunavointa, cu amabilitate. Unde suntem aici, domnilor ? Ce facem aici ? Nu avem unde scapa de frustrari si ne batem joc unii de altii, numai cei din gasca sunt desteptii, poetii, etc, restul e pleava ! Pai, ce exemplu dati, distinsi colegi ?

Mirela Lungu, stii bine, habar nu am de existenta ta, nu ma interesezi sub nicio forma, am inteles ce fel de om esti din momentul in care ti=ai permis sa te iei de " pasarelele din capul meu ". Daca "pasaroiul" recomandat de mine te-a deranjat, imi cer scuze ! Dar, intr-o zi, iti vei aminti de recomandarea mea si vei intelege, ca o lectie de viata, scuzele mele de azi.

Domnule Ion Corbu, va multumesc !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-11 01:27:56
         
 
  Neexhaustiv, câteva măsuri

0. Sunt consternat de cât timp s-a irosit și de câte reacții a stârnit un text neliterar. Vă prezint scuze pentru lipsa forumului. Toate aceste discuții acolo și-ar fi avut locul.

1.Observ cu uimire un fabulos underground în sisajul Europeei de care în nici un caz aceasta nu poate fi responsabilă. Mulți ați socializat, v-ați conversat, v-ați telefonat, v-ați vizitat iar acum unii îmi cereți mie socoteală? Cu ce drept?

3. Alții încercați să rezolvați probleme de pe alte site-uri aici. Nici aceasta nu este corect.

4. S-au produs atâtea jigniri că mă îngrozesc. Vă rog pe toți combatanții să vă temperați.

5. Elena Toma dacă am înțeles bine, maximum "ofenselor" pe care ți le-a produs Mirela a constat în ironie și persiflare? Am înțeles bine? Mai aștept o postare în care să ne prezinți exact, cu trimiteri, ce ofense ți-a produs Mirela.

6. Elena Toma, pentru "Cristi Vasiliu (...) Esti cumva langa ea, in cuibusorul de nebunii:), de creatie, pardon, :)si simti nevoia sa-i faci dovada devotamentului tau ?", “am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate", „in loc sa-si recunoasca nesimtirea, minciuna ordinara si mizeria in care se scalda”, va trebui să-ți przinți scuze. În caz caz contrar mă vei obliga să recurg la măsura reducerii nivelului. Pentru opinia "colaborării" din punctul meu de vedere ești absolvită. Asta nu înseamnă că ar fi sau nu adevărată. Ai exprimat o opinie care pote primi sau nu replici, care poate fi sau nu ignorată, însă nu poate fi interzisă ori sancționată. Însă afirmațiile de mai sus exced cadrul textual și se referă la un domeniu care nu intră în misiunea site-ului. Ai intrat în viața privată a Mirelei și nu aveai dreptul. Am mai aplicat recent o astfel de măsură pentru un comportament similar și, dacă nu vei înțelege, șansa pe care ți-o ofer, aceea de ați prezenta, la modul serios scuze, voi aplica măsura având conștiința împăcată.

7. Pentru "De fapt problema ta este alta: esti OFTICATA pe tineretea si pe frumusetea ei si pe faptul ca barbatii roiesc in jurul ei cand tu duci atata lipsa de..." atenționez editorul care a validat acest text.

8. Cristi Vasiliu, pentru cuvintele urâte pe care le-ai folosit la adresa Elenei Toma, „nesimțită”, „mincinoasă ordinară”, presupun că realizezi că trebuie să-i prezinți scuze. Chiar dacă, pe fond, în problemele ridicate, ai dreptate. Tu nu aveai voie să fii substandard. Presupun că înțelegi cât risc luând aceste măsuri însă principiile trebuie să fie mai presus de conjunctură. Cu toate riscurile. Inclusiv acela ca Europeea, captivă, să nu mai apară.

9. Vă reamintesc faptul că acesta este un site literar în care trebuie să se scrie și să se comenteze texte literare. În care se dau sfaturi, îndrumări, se discută polemic dar civilizat și în care viața privată a membrilor trebuie respectată. Pe acest site opiniile, părerile, textele, nu sunt cenzurate dar membrii în mod voluntar se exprimă nonvulgar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-11 00:29:13
         
 
  Cred că tragi de mustăți morsa cea mare, Elena!... Sănătate multă și fericire. Orice vârstă ai avea, meriți. Ești om ca toți oamenii și specială în felul tău și eu îți mulțumesc. Dacă ai greșit, cere iertare și lasă-le în mocirla lor de discuții care nu duc oricum nicăieri. Oamenii nu se schimbă de azi pe mâine decât dacă li se întâmplă ceva care să-i scoată brutal din rutina existenței pe care-au dobândit-o ani la rând, spre mai bine sau mai rău. O noapte liniștită. O duminică frumoasă.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-05-10 23:27:19
         
 
  ups ! vaida este prenumele tau ?:) esti fata ?:))
scuze, tanara domnisoara:)), doamna ?:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 22:42:04
         
 
  typo: fiecare, la randul nostru:)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 22:28:56
         
 
  Si ce daca Mirela este ajutata cu sfaturi in subsolul textelor?
De fapt problema ta este alta: esti OFTICATA pe tineretea si pe frumusetea ei si pe faptul ca barbatii roiesc in jurul ei cand tu duci atata lipsa de...
Postat de catre vaida alexandru la data de 2008-05-10 14:00:34

vaida alexandru, se vede treaba ca nu ma cunosti, prioritatile mele sunt altele, la varsta mea, cred ca-ti pot fi si tie mama:)) dupa felul in care gandesti, esti un copil ! Ii doresc Mirelei Lungu sa fie iubita, respectata, sa se bucure de tineretea si frumusetea ei, asa cum, fiecare la, randul nostru, am dorit. Invidia este departe de mine, tinere domn, si sincer, atat tie cat si Mirelei Lungu, va doresc sa aveti parte de implinirile mele profesionale, succesul meu in activitatile voastre. Afirmatiile tale te definesc, din pacate ! :)

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 22:28:03
         
 
  vaida alexandru :):)

a cui clona esti tu ?

legat de inscenarea care mi s-a pregatit pe Agonia, scopul a fost, intr-adevar, sa mi se ia nivelul si asta pentru ca, in naivitatea mea, fiind la inceput pe un atelier literar, nestiind cum se servesc glumele de prost gust, necunoscand gasculitele existente si la acea vreme, cum, din cele citite in unele comentarii pe Agonia, vad ca exista si acum, din pacate, fireste, am cazut prada si, in naivitatea mea, am sarit in ajutorul unor colegi care m-au rugat sa le fiu alaturi. Am deranjat administratia, necunoscand regulamentul Agoniei, repet, nu eram nici familiarizata cu tehnica electronica, abia stiam sa tastez:)), spre rusinea mea, tarziu, am aflat despre internet si am inceput sa-i patrund tainele. Discutia pe Agonia a pornit tot de la nerusinarea unei tinere, care, fiind apreciata si prietena editorilor, fireste, toti au sarit in apararea ei, nu a contat ca si-a permis sa ma jigneasca, fara rusine, asa cum si Mirela Lungu, aici, m-a ironizat pentru ca am atras atentia asupra instelarii textelor si nu numai. Fara vreun drept la replica, pe Agonia, am fost executata fara vreo explicatie. Si, da, alta problema a fost determinata de faptul ca, eu, necunoscand regulamentul, nestiind cine sunt editorii, vazand pe pagina mea comentarii semnate de Liviu Nanu, mi-am permis sa afirm ca domnia sa mi-a scazut nivelul, nestiind ca Diana Iepure este si ea editor si-mi scazuse nivelul pentru nu stiu ce motiv, nici in ziua de azi. Imi amintesc ca ceream insistent sa mi se spuna cine si de ce imi scosese o poezie de la Subiecte fierbinti, cine si de ce mi-a scazut nivelul. Liviu Nanu stia foarte bine ce se intamplase, cum stiau toti editorii, dar nimeni nu a intervenit, sa ma lamureasca, sa linisteasca tensiunea creata de intrebarile mele repetate, si asta numai pentru ca nu stiam regulamentul, nestiind cum sa accesez pagina, fapt repetat pentru a ma face inteleasa si asteptam sa ma auda cineva, sa ma invete ce si cum. Cred ca s-au amuzat copios pe seama mea, am parut atat de naiva si aiurea, si, pe buna dreptate. Mi-am cerut scuze, intelegand ca l-am acuzat pe Liviu Nanu, si oricine, in locul meu, vazandu-i numele in subsolul textului, ar fi crezut ca si mine, stiindu-l editor.
Am deranjat si prin faptul ca, nestiind cum merg treburile pe acolo:), am fost alaturi de autorii care nu erau agreati, mi-am permis sa le comentez textele, mi-am permis sa scriu poezii semnate cu numele meu si al colegilor colaboratori, care, la acea vreme, incomodau.
vaida alexandru, da, imi permit sa spun cu bucurie, textele mele, neinstelate, nerecomandate, aveau multi, poate, uneori, cei mai multi cititori. Asa cum scriam eu la vremea aceea, numarul mare de cititori, repetat constant, mi-a dat satisfactia de a ma bucura ca poezia mea a placut, asa cum era, ea, schioapa, ca mine, stirba, depasita, demodata, nesimtita, nebagata in seama de editori.
Am satisfactia ca nu m-a banuit nimeni ca as scrie poezia in colaborare cu cineva, ca nu am fost acuzata de plagiat, cum s-a intamplat cu unii colegi, culmea, care ma ironizau si au contribuit la plecarea mea de pe Agonia.
vaida alexandru, daca ai fi cunoscut situatia de atunci, azi, nu ti-ai fi permis sa mi te adresezi impertinent. Dar se vede ca esti din gasca celor care si atunci, cum faci tu acum, v-ati permis sa uitati de bunul simt si de cei 7 ani de acasa. Nu stiu ce te indreptateste sa mi te adresezi pe acest ton impertinent. Suntem de-o varsta ? Am facut acelesi cursuri la gradinita ? Iti datorez ceva ?

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 21:59:34
         
 
 

PS. Domnule Cristescu,
Mai am o singură întrebare: până unde poate merge libertatea de exprimare pe Europeea?

"Aceasta Mirela Lungu, cladita din temelii de tine, Radu, Stanculeasa, si cine mai stie cati or mai fi contribuit pana la aparitia ei pe Europeea:)) si-a permis sa scoata stelele de pe paginile unor tineri talentati (...) " (Elena Toma)

Pe ce se bazează afirmația de mai sus? Există probe în acest sens pe care eu nu le cunosc sau este încă una dintre PĂRERILE doamnei Elena Toma? De ce tocmai EU aș fi autoarea unui asemenea gest incalificabil, de ce nu chiar dumneaei sau oricare alt user cu nivel corespunzător? Care sunt textele despre care este vorba aici? Să fie oare textul lui George Savu, pe care l-am înstelat personal și, la puțin timp după aceasta, nu mai avea nicio stea?!

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=26924

"Cristi Vasiliu (...) Esti cumva langa ea, in cuibusorul de nebunii:), de creatie, pardon, :)si simti nevoia sa-i faci dovada devotamentului tau ?" (Elena Toma)

Acest comentariu se referă cumva la viața privată a domnului Cristian Vasiliu, acuzat de "adulter" cu subsemnata?!
Când am făcut eu referiri calomnioase la adresa vieții private a unui coleg de pe Europeea?!

Aștept lămuriri din partea dumneavoastră.

Cu respect,
Mirela Lungu
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-10 17:21:13
         
 
  Dragii mei, unii se vor întreba, poate pe bună dreptate, de ce intervin într-o problemă care nu mă privește. Ei bine, nu doresc să fie cineva în locul meu. Asta pentru că le prețuiesc și pe Elena, și pe Mirela. Am intervenit doar să vă spun că am văzut-o pe Mirela scriind poezii, în casa mea, timp de mai mult de două săptămâni. Uneori, nu ajungeam bine în sufragerie si venea cu câte o poezie care nu mai avea nevoie de retușuri. Alteori, se necăjea că o metaforă nu i se părea destul de potrivită cu ceea ce intenționa să exprime. Așadar, Mirela scrie ca noi toți, greu și ușor, bine și rău, dar scrie. Am văzut cu ochii mei proprii și personali. :) Ma foi!
Cu drag, Elena
PS. Mă voi strădui să înțeleg care este „declanșatorul” acestei situații. Când și dacă o să îl aflu, vi-l voi spune și vouă, dacă nu îl știți deja...
 
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2008-05-10 15:53:33
         
 
  Mirela, trecand peste faptul ca m-ai acuzat de un comentariu tendentios, vreau sa iti reamintesc ca am si pomenit in comentariul meu despre acei oameni care doar de la o vorba si nu de la un com intreg ca in cazul lui Elena, au luat atitudine. Tu declari ca ai asteptat sa spuna Elena ce are de spus. Ca sa ce? Ca sa ai de ce te plange ca te simti acum murdarita? De la inceput trebuia sa faci ce ai facut un al 12 ceas si al 110 comentariu.
Am intrat in discutie ca observator al situatiei si nu ca partinitor. Niciuna din voi doua nu ati procedat corect.
Chiar domnul Corbu a lasat cconcluzia neterminata: trebuia spus- `da doamna editoare a fost o furtuna intr-un pahar cu apa.` Unde este acum doamna editoare ca sa spuna si ea o mica concluzie la ceea ce s-a intamplat si la ceea ce urmeaza sa se intample?
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2008-05-10 15:12:36
         
 
  Elena Toma, nu este prima data cand tu iti ridici poalele in cap. Sa-ti reamintesc ce s-a intamplat pe poezie.ro acum 2 ani si cum ai fost data afara de administrator care (culmea!) te-a catalogat tot ORDINARA"

"pe ce considerent, d-le Radu Herinean, mă faceți ordinară? numai un om ordinar este capabil de atitudini ordinare. și dacă îmi veți răspunde,la fel de sincer cum eu v-am tot rugat să analizați și vinovăția mea, ca reacție la atitudini cu adevărat ordinare din partea unora care m-au atacat, voi înțelege și eu că de azi sunt o ordinară și îmi cer scuze pentru că nu am știu acest lucru și am compromis imaginea site-ului dvs. cu numele meu.
Elena Toma [26.Sep.06]"

"doamna Elena Toma, datorita aberatiilor si circului pe care continuati sa il faceti, in ciuda sfaturilor si apoi avertismentelor ce v-au fost adresate, va anunt ca EU va voi deplasa in acest moment la cel mai mic nivel de acces posibil si acolo veti ramane indiferent ce demersuri veti mai face, pe o perioada NEDETERMINATA.
citind si circul de mai sus, o provocare la adresa Dianei Iepure care, ca si Liviu Nanu, nu a avut NIMIC de a face cu retrogradarea meritata ce v-a fost aplicata, nu cred ca mai aveti vreun argument viabil pentru ca noi sa luam in considerare orice fel de cerere viitoare din partea dumneavoastra.
la revedere.
Radu Herinean
[29.Sep.06]

Se pare ca pe dumneavoastra va intereseaza mai mult viata privata a membrilor, dovada toate barfele pe care le intretineti pe diverse cai si de care, fara pic de jena, va folositi si le faceti publice.
Eu stiu ce va lipseste dar, din pacate, nimeni nu se ofera sa va faca fericita...

Cat despre vizionarile tale pe agonia.ro, hai sa fim seriosi. Cu totii stim cum au fost facute acele vizionari si prin ce mijloace. Ai bunul simt sa taci, macar, pentru ca exista oameni care stiu ce faceai tu pe agonia.ro (si pe messenger) si cum ai fost data afara pentru aceeasi atitudine.

Si ce daca Mirela este ajutata cu sfaturi in subsolul textelor?
De fapt problema ta este alta: esti OFTICATA pe tineretea si pe frumusetea ei si pe faptul ca barbatii roiesc in jurul ei cand tu duci atata lipsa de...
 
Postat de catre zabet mihai la data de 2008-05-10 14:00:34
         
 
  tanar poet/bondoc si slut/din liga II-a la barbut
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-10 12:00:55
.............
stiam ca esti "pitic", dar tu depasesti orice asteptare:)))))))))( rusinica):)))
daca esti baietel cuminte si nu te mai dai mare ca ajuti tinerele talentate, iti cumpar de la piata un ciubuc:))
Elena Toma

gata, am plecat ! :))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 12:35:08
         
 
  Radu, nu ma lasi sa plec, vad bine, ti-e drag sa dialoghezi cu mine. Pai, bre, la cat scriu, de ieri, intr-una, e firesc sa-mi mai scape si mie cate un typo. Mirela Lungu, intr-un comm a scris " nicio " nici o, si ... pfff... ei nu i-a mai atras nimeni atentia :)
Dar, in fine, revin la vorba veche:))
Corb la corb, nu-si scoate ochii:))
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 12:27:45
         
 
  Domnule Cristescu,
Este evident faptul că Elena Toma nu dorește nici măcar să-și ceară scuze pentru daunele aduse imaginii mele și nu numai. În acest topic, dânsa nu face decât să-și "regleze" conturi cu "vechi prieteni" folosindu-se de numele meu.
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-10 12:05:26
......................
de unde deducem, logic, ca, asa cum preadistinsul coleg Cristi Vasiliu, nu intelege, nu vrea sa inteleaga adevarurile afirmate de mine, nici Mirela Lungu nu reuseste s-o faca, dovada ca influientele cristianvasiliene persista:)), acest super boy, devenit, cam brusc, avocatul Mirelei Lungu, inocenta, cum e ea:), poeta de sinestatatoare, aparata, pan`la cer si dincolo de albastru de distinsii colegi, care, in loc sa-si recunoasca nesimtirea, minciuna ordinara si mizeria in care se scalda, bat apa-n piua, pana la loc comanda.

Gata, am incheiat, imi iau ramas bun, pe diseara... continuarea:))
Elena Toma

Elena Toma

Dar, mai, fratilor, ce aveti, nene ?:)) Ce mare scofala sa recunoasteti ce-i al Cezarului ?:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 12:25:15
         
 
  sorry, Lenutzo, ''celebrii'' aia se scrie cu un singur ''i'', dar admit eroarea, ba chiar te rog sa mai pui unul... la valoarea mea, merge

te pup, pa
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-10 12:22:06
         
 
  Radu, din pacate, si eu trebuie sa plec, in nesimtirea, mizeria, minciuna mea ordinara, am cursuri cu elevii mei la clasa de arte:)), dar revin, mai spre seara, asa, oleaca:)
Pana atunci, va doresc weekend placut :))
Elena Toma
p.s - daca in viata reala, tot sunteti niste ilustrii anonimi, macar, aici, in virtual, va ajut sa deveniti celebrii:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 12:17:32
         
 
  intram in Guiness Book !!!

0/1456/116 (voturi/citiri/comentarii)

cred ca Eminescu isi roade unghiile de invidie, Lenutzo, baga mare niste dezvaluiri, sa ma dezvinovatzesc cand ma intorc de la piatza.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-10 12:13:27
         
 
  Domnule Cristescu,
Este evident faptul că Elena Toma nu dorește nici măcar să-și ceară scuze pentru daunele aduse imaginii mele și nu numai. În acest topic, dânsa nu face decât să-și "regleze" conturi cu "vechi prieteni" folosindu-se de numele meu.
S-au adus deja prea multe acuze pe post de "dovezi", în lipsa acestora, așa că vă rog să închideți comentariile și să comunicați decizia dumneavoastră într-un alt topic.

Mulțumesc anticipat,
Mirela Lungu

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-10 12:05:26
         
 
  Lenutza, mami, tu esti o fiinta gingasa si sensibila, sigur... dar din pacate, intalnirile tale cu poezia au loc doar in geometria lui Lobacevski...

incurajarile cu care ii aghezmuiesti pe tinerii poeti de fiecare data, sigur, sunt laudabile, altminteri eu nu cred o iota din vorbele alea rele care spun cum ca o faci doar ca sa-i inviti dupa aia pe pe ZERO TV, sau ca sa-ti mai cresti un pic notorietatea... nici pomeneala.



tanar poet/bondoc si slut/din liga II-a la barbut
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-10 12:00:55
         
 
  Domnule Cristescu,
Constat și eu că într-adevăr a fost o "furtună într-un pahar cu apă", în sensul că doamna Elena Toma nu a prezentat niciun fel de dovezi care să poată susține afirmațiile făcute privind "colaborările" mele cu cei menționați.
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-10 11:06:58

............

de unde putem deduce ca... :)) vorbim aceeasi limba si ne intelegem separat:)))

Mirela, esti patetica, pe bune !:) Pune mana pe telefon si cere socoteala colegilor "nominalizati", intreaba-i: " cum si-au permis sa spuna semenea minciuni la adresa ta"
Sa le fie rusine !
Dixit
Elena Toma :))
p. s :)) dar, zi-le si tu:)) pls:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 11:57:37
         
 
  Cristi Vasiliu, nu a disparut niciun comentariu, colaborarea ta cu Mirela nu a incetat:)) e lesne de inteles:)). Aici se discuta despre colaborari deja incheiate, cam asta inteleg eu:)) Tu esti nemuritor, tu esti evergreen, tu ai 33-34 ani, alta generatie, alta mancare de peste, etc:))
Elena Toma :))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 11:53:51
         
 
  Elena Toma recidiveaza!

Acuzatiile sunt mai clare de data asta! Nu este vorba de sugestie-comentariu in vazul tuturor ci de colaborari ascunse...

A adus alte "dovezi" in spijinul afirmatiilor sale:

1. Elena Toma l-a întrebat pe Radu Ștefănescu cine o mai ajută pe Mirela (dupa cum afirmă dânsa!), Radu Ștefănescu a tăcut, iar din tăcerea lui Radu ar trebui să deducem că afirmațiile dsei sunt adevărate. Hilar!

2. Există similituditi artistice între textele Mirelei și textele lui Radu (în sprijinul afirmației că Mirela și Radu ar "colabora" la realizarea unor poezii!)

"Colaborarea ta cu Mirela si-a pus amprenta, de aici si influientele care lasau convingerea, ca textele Mirelei sunt scrise sub indrumarea ta. Unde-i, bre, originalitatea textului acestei distinse autoare ? Care este placerea ei, parcurgand comentariile fraierilor care, nestiind ca tu esti cel care o "indrumai" pe un segment de timp, acordau stele la greu:)), pana a trebuit sa-mi cada fisa si sa inteleg natura colaborarii voastre ?"

"de ce te deranjeaza sa recunosti prelungirea stilului radustefanescian in poezia mirelolungiana "

Am mai spus: se putea afirma cel mult (și ar fi trebuit argumentat desigur) că Mirela este un epigon... Pe Radu nu-l deranjază! De ce acest fapt o deranjază pe Elena Toma și o cosideră o dovadă? Deci iar praf în ochi.

3. Cristi Stănculeasa ar fi fost în trecut un colaborator al Mirelui Lungu

"De ce, Cristi, prietene, om drag, nu ai recunoscut ca, tu, personal, mi-ai spus ca si tu ai indrumat-o, si, fireste, dupa "separarea" voastra, nu mai stii cu cine/ce scrie ?"

Cristi a negat acest fapt. Nu cred că este nevoie să mai nege încă o dată. Elena Toma nu beneficiaza de nici o credibilitate!

3. Al Trep ar cunoaște colaborările lui Radu cu Mirela dar nu ar vrea sa recunoască

"Aveai doar sa recunosti ca tu mi-ai spus la telefon ca ai cunostinta despre intalnirile Mirelei cu Radu, despre colaborarea lor, apoi, intalnirile voasre, etc, exact asa cum mi-ai relatat la telefon."

Și Al Trep a mai negat o dată ca ar fi afirmat ca Mirela colaborează cu Radu. Nu mai este nevoie să mai nege o dată. Îl credem mai ales că și Radu susține același lucru. O țesătură grosolană de minciuni din partea Elenei Toma!

4. Unde au dispărut acuzațiile că și Cristian Vasiliu a colaborat cu Mirela Lungu? Ciudat...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-10 11:42:33
         
 
  Mirela Lungu, ti-ai permis sa ma persiflezi, stii bine, ti-ai permis sa ironizezi tineri talentati, care, ca si tine, au intrat pe un atelier literar tocmai pentru a invata sa scrie poezie. Spre deosebire de tine, ajutata, indrumata de cei care, singuri, au afirmat ca-ti sunt sprijinul, acesti tineri se straduiesc sa-si cunoasca adevarata valoare, citind si invatand din comentariile pertinete ale colegilor care sunt in masura sa aprecieze adevarata valoare. Sfidarea lor din partea ta m-a oripilat ! Ti-am atras atentia, cu bun simt, nu numai o data. Ai continuat sa ma jignesti, tu esti cea care m-a jignit prima, nu am facut decat sa raspund provocarilor, si, daca, azi, s-a ajuns aici, este numai vina colegilor care au sustinut neadevaruri despre adevarata voastra colaborare, amicitie, etc. Mi s-a impus sa-ti cer scuze ! Daca ai fi avut curajul sa-ti asumi greselile, nu ar mai fi existat, acum, tot acest intreg circ alimentat de Cristi Vasiliu, Radu Stefanescu, Cristi Stanculescu si Al Trep. Imi este perfect egal cu cine si cum iti scrii poezia, care, pe alt site, stii bine, are valoare de Atelier, intr-atat este de apreciata. Dar nu accept, ca tocmai tu, sa-ti permiti sa comentezi, cu infatuare, ironie, lipsa de respect, alti colegi, care, nu au curajul sa-ti stirge in fata nesimtirea de care ai dat dovada, intrand pe paginile lor si umilindu-i. Pentru ce sa-mi cer scuze si cui ? Pentru ca am dorit sa atrag atentia asupra gastii din care faci parte si, cu nerusinare, va instelati, va comentati, sfidand un atelier intreg ? Cine si ce va da voua acest drept ? Scuze ar trebui sa va cereti voi, v-ati permis sa ma acuzati, nemeritat, stiind bine ce zace in umbra paginilor voastre.

Domnule Ion Corbu, aceasta stare de fapt a mai existat si in urma cu cateva luni, si atunci am incercat sa atrag atentia asupra unor practici pe acest site. Am dreptul sa-mi spun opinia, am obligatia morala sa intervin acolo unde inteleg ca este nevoie intru apararea adevarului.
Domnule Ion Corbu, va multumesc !

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 11:42:25
         
 
  Domnule Cristescu,
Constat și eu că într-adevăr a fost o "furtună într-un pahar cu apă", în sensul că doamna Elena Toma nu a prezentat niciun fel de dovezi care să poată susține afirmațiile făcute privind "colaborările" mele cu cei menționați. Toate persoanele direct implicate și-au negat aportul la textele postate sub semnătura mea în cadrul acestui atelier literar. La rândul meu, deși mă repet, vă asigur că nu "colaborez" cu nimeni în secret și anterior postării textelor pe site.
Observațiile de ordin tehnic și nu numai, făcute în cadrul oricărui atelier literar (Europeea, Neogen, etc.) în subsolul textelor deja postate nu consider că reprezintă genul de colaborare de care m-a acuzat public Elena Toma. Tocmai aceste intervenții critice (la vedere) mi-au fost de mare folos, atât mie cât și altora, pentru a evolua din punct de vedere literar, astfel încât, de la o vreme a început să mi se reproșeze (de către distinsa Elena Toma) că îmi scriu textele în colaborare cu autori talentați dar le semnez doar cu numele meu, pentru a-mi construi o imagine falsă.
Faptul că am învățat și învăț în continuare să scriu poezie în cadrul atelierelor literare, în special aici, pe Europeea, nu l-am ascuns niciodată, dimpotrivă, l-am afirmat de câte ori am intrat la textele altora cu observații de ordin "critic" referitoare de obicei la prozodie, dar nu am menționat de vreo "colaborare" subterană, așa cum pretinde într-o manieră tendențioasă, Tania Roman: "( mi-a marturisit si mie pe pagina dandu-mi sfaturi ca asa se invata- colaborand cu cei care stiu sa scrie si mai bine.)".
Văd că deja se de dau înțelesuri noi termenului de "colaborare" decât cel inițial, de la care a pornit această dezbatere.

Doamna Elena Toma ARE DREPTUL să creadă (în sinea dânsei) ORICE DOREȘTE, atât despre mine ca persoană cât și despre creațiile postate, dar NU ARE DREPTUL să și le afirme într-un spațiu literar public, fără să aibă un temei OBIECTIV.
Domnule Cristescu, și eu dețin informații despre viața privată a unor membrii Europeea, și eu am păreri pur personale despre creațiile altora, dar am bunul simț și decența de a nu le face publice într-un spațiu virtual. Nu cred că "discuțiile" avute la o cafea sau pe mess cu prietenii pot fi subiecte de "interes literar". De aceea, nu înțeleg rostul aluziilor și referirilor făcute în mod repetat de către Elena Toma cu privire la viața mea privată și a altor membrii Europeea. Ca să nu mai vorbim de maniera jignitoare, pe care a semnalat-o de mai multe ori și colegul Cristian Vasiliu, revoltat pe bună dreptate, care ne-a oferit o mostră: “am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” . De asemenea, nu am înțeles de ce era necesar să se dea link la profile Neogen pentru a se viziona poze și liste de prieteni, după care să urmeze o argumentație de genul: uitați-vă la ea cât e de frumoasă, poate așa înțelegeți de ce atâția bărbați talentați se străduiesc să-i construiască o imagine favorabilă în mod nemeritat! Acesta să fie argumentul FORTE al distinsei colege Elena Toma?! Mie, una, mi se pare jalnic și dezgustător.... Bașca faptul că a "incriminat" și alți membrii Europeea cu un statut respectabil, făcând-i pur și simplu mincinoși atunci când au avut "curajul" să-i infirme spusele. Dacă se construesc replici și parodii între diverși membri ai acestui sait, poate asta să însemne că "ne scriem împreună textele"?! Cred că orice persoană de bun simț nu va considera aspectul semnalat un "argument" în cazul de față.

În concluzie, mă simt indignată de faptul că mi se contestă, fie și numai parțial, calitatea de autor a textelor postate pe acest site. Și asta pe ce bază?! A unor păreri și credințe subiective! Dumneavoastră vi se pare corect? Activez de aproximativ un an pe Europeea și nu am îndrăznit să-mi expun în paginile acesteia considerații personale cu privire la "geneza" textelor celorlalți autori și nici nu o voi face vreodată. De aceea, aștept în continuare scuzele de rigoare (la modul cel mai serios cu putință) pentru a se "repara", măcar în parte, răul comis. În caz contrar, aștept să văd ce măsuri se vor lua în raport cu persoana care a generat un întreg scandal "de tip mahala" în jurul numelui meu. Sper sa înțelegeți ca nu este o chestiune de orgoliu, ci una de onoare.
Am vrut să intru la urmă pentru ca doamna Elena Toma să aibă timp să-și desfășoare "probele", cei vizați să poată reacționa, iar membrii neimplicați direct să-și exprime punctul de vedere.
Eu nu pot continua să postez texte pe EUROPEEA atâta timp cât există, fie și un singur user cu autoritate (capabil să acorde voturi, stele, etc.) care îmi va contesta public și la infinit, calitatea de AUTOR.



 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-05-10 11:06:58
         
 
  eeee, Don Emanuel, nu-i chiar asa ! :) Ma faceti sa-mi amintesc de anii de scoala, cand, la intrarea dirigintelui in clasa, toti elevii amuteam:) Nu e frumos din partea dvs., tocmai acum, cand abia au inceput dialogurile:), sa ma determinati sa-mi iau jucariile si sa plec:) Abia mi s-a pus pata, abia mi s-a urcat piticul la cap si mai sunt multe de spus, vorba colegului Cristi Stanculeasa:). Daca tot au fost zarurile aruncate, daca tot si-a dorit Cristi Vasiliu sa afle adevaruri, pai, hai sa-i satisfacem curiozitatile. Observ ca domnia sa intelege tacerea preadistinsilor la intrebarea mea, simpla, "daca mai recunosc ce mi-au spus la telefon", drept minciuna mea pe cand lucrurile stau cu totul altfel. Si, daca tot am inceput "balul", apoi, bal sa fie. :) Nu vreau sa se creada ca m-am trezit cu fata la cearceaf, dar stiti zicala: CORB LA CORB NU_SI SCOATE OCHII:))
Sa recapitulam, ca sa-l parafrazez pe distinsul tanar domn Cristian Vasiliu:))

1. Radu Stefanescu, stimabile ! Cred si eu ca ti-a fost dor de mine, nebunaticule. )) Stiind ca am promis ca nu mai intru pe pagina ta, sa-ti citesc elucubratiile:)), te-ai spetit, aici, sa-mi faci dedicatii la greu, sa citesc, cu inima in flacari:)), gogomaniile tale:))
Pai, bre, preadistinsule ! Dupa ce am avut curajul sa-ti scriu, nu numai o data, pe pagina domniei tale, ca textele-ti sunt un fel de cuplete evidentiate in binecunoscutul concurs national CANTAREA ROMANIEI, care promova brigazile artistice:), cum dreaq sa mai ai bunul simt si sa recunosti ca, tu, personal, mi-ai spus la telefon ca ai ajutat-o pe Mirela Lungu, ca v-ati intalnit de cateva ori, ca a incetat colaborarea voastra si ai culminat intrebandu-ma :
" Vrei sa stii cine o ajuta acum pe Mirela ?":)) Te-am rugat sa spui tu cine stiai c-o ajuta, dar ai tacut si distinsul coleg Cristi Vasiliu a inteles aiurea tacerea ta:) Ma acuza ca sunt mincinoasa.
Colaborarea ta cu Mirela si-a pus amprenta, de aici si influientele care lasau convingerea, ca textele Mirelei sunt scrise sub indrumarea ta. Unde-i, bre, originalitatea textului acestei distinse autoare ? Care este placerea ei, parcurgand comentariile fraierilor care, nestiind ca tu esti cel care o "indrumai" pe un segment de timp, acordau stele la greu:)), pana a trebuit sa-mi cada fisa si sa inteleg natura colaborarii voastre ? Si, foarte frumos din partea ta, de ce te deranjeaza sa recunosti prelungirea stilului radustefanescian in poezia mirelolungiana ?:)In loc sa recunosti, sincer, ce mi-ai spus la telefon, ca un barbat matur ce pretinzi ca esti, te-ai comportat ca un mascarici care face jocuri duble, ieftine, biet saltimbanc. Prostiti lumea, asa, pe fata, si pentru ca am avut curajul sa pun o intrebare, va permiteti sa va dati in spectacol:)Vai de creatia voastra, halal :)

2. Cristi Stanculeasa, eu stiu ca Mirela te-a dezamagit si nu doresti, ca prin afirmatiile tale, sinceritatea ta, sa lasi sa se-nteleaga ranchiuna, jignirea adusa de cea pe care ai indrumat-o, ajutand-o sa-si perfectioneze poezia:) Sincer, va statea frumos la brat, pe 20 oct, cand ati venit impreuna la lansarea cartilor mele. Si eu am mers la bratul tau, si eu am vorbit cu tine despre poezie, dar nu mi-am permis, niciodata, sa iti cer parerea, cum sa scriu mai bine, cum sa modific, etc. Ba, mai mult, dintr-o idee de-a ta, eu, ti=am dedicat o poezie, folosind alte cuvinte, scrise asa cum am simtit eu, nu cuvintele tale sucite si rasucite, :))ca apoi sa postez "replica" la poezia ta:)) Cristi, eu, aceasta "frustrata", cum ti-ai permis sa ma faci, sunt cea care te-a salutat si instelat, prima, pe acest site. Eu sunt cea care te-am recomandat revistelor literare si chiar ti-am facut un medalion literar, primul de asemenea amploare, in care fotografia ta, poeziile tale, au aparut spre bucuria mea de a te arata lumii, de a te ajuta sa te remarci, sa devii cunoscut. Ce vina am eu ca Mirela Lungu a venit la brat cu tine si din seara aceea a ramas "colaboratoarea" unui bun prieten, care, pana sa inceapa sa scrie si el sonete si parodii, ma considera ca o sora si acum, uita sa recunoasca un adevar spus chiar de el. De ce, Cristi, prietene, om drag, nu ai recunoscut ca, tu, personal, mi-ai spus ca si tu ai indrumat-o, si, fireste, dupa "separarea" voastra, nu mai stii cu cine/ce scrie ? De ce, om drag sufletului meu, ai tradat sincera noastra prietenie ? Cristi, eu te iert ! Te respect prea mult si te inteleg. Inteleg si sentimentul care te-a incercat, afland, ulterior, care este urmasul tau in instruirea colegei noastre. Poate te-ai suparat pe mine pentru ca nu ti-am spus chiar eu. Dar cum as fi putut face asa ceva, Cristi ? Nici acum nu as fi indraznit sa fac aceste afirmatii, daca distinsul si preatanarul coleg Cristi Vasiliu nu m-ar fi insultat si m-ati determinat obligata sa ma apar. Si cum altfel as fi putut face, decat spunand adevarul, ceea ce gandesc ? Cristi, ma iarta ! Tot ce am facut pentru tine, stii bine, am facut pentru multi alti colegi, fara niciun interes, sincer, fericita sa va pot bucura. Iti multumesc ! Ai fost in vizita la mine, te-am invitat in emisiunea mea tv, asa cum si pe Loredana Carstea am invitat-o, pe Rodica LUPU, si multi altii, si, tu, AZI, TU, MA VEZI O FRUSTRATA ! DE CE, CRISTI ? Cum ingadui ca un coleg sa mi se adreseze astfel ? Cum nu te doare, stiind ca spun adevarul, cum lasi sa mi se intample asa tristete, dezamagire ?

3. Al Trep ! Tie iti spun doar atat ! Va veni vremea, daca nu a venit deja, cand vei regreta ca in loc sa realizam filmele de scurt metraj pentru a participa la festivalurile internationale de film de scrut metraj, ai ales sa-ti cumperi dictionar de prozodie si altele, dedicandu-te, in exclusivitate, sonetului, replicilor si parodiei. E inutil, sa-ti mai spun ca ma doare tradarea ta. Eram frate si sora, Al Trep, multumesc ca ai lasat sa planeze asupra mea neseriozitatea, minciuna, tu, care ma cunosti si stii ca nu sunt in stare de asa ceva. Al Trep, eu nu am intrat in viata privata a nimanui, nu te-am deranjat cu nimic, niciodata, dimpotriva. Aveai doar sa recunosti ca tu mi-ai spus la telefon ca ai cunostinta despre intalnirile Mirelei cu Radu, despre colaborarea lor, apoi, intalnirile voasre, etc, exact asa cum mi-ai relatat la telefon. In loc de raspuns, tu te eschivezi si bati campii. Te iert, Al trep, te iert si te inteleg, ai preferat sa nu mai ai onoare in fata mea, dar, uite si tu, Cristi Vasiliu ma obliga, prin jignirile aduse, sa ma apar si sunt nevoita sa va multumesc pentru adevarul din voi. Ai preferat sa taci, amplificand astfel paranoia in bietul Cristi Vasiliu :) Asta e viata, multumesc, Al !

4. Cristi Vasiliu, am luat-o "babeste":)) prin desfasurare, am recapitual, cum zici tu, poate asa vei intelege mai bine adevarul meu si nimicnicia voastra, desi nu am facut decat sa ma repet:)), dar cu alte cuvinte:))

Elena Toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 10:56:08
         
 
  "Am să vă las pe dvoastră, dle Corbu, să îi puneți Elenei Toma o etichetă pentru următoarele paragrafe:....."

Eticheta mea: jenantă.

"orice comentariu care conține sugestii prozodice, etc... va fi interpretat ca o încercare de a partipa la scrierea unei poezii, că cel care o face vrea să devină coautor și va fi privit/primit cu răutate."

Dacă Elena Toma are o asemenea forță înseamnă că noi ar trebui să ne retragem de pe aici. Elena și-a spus o părere. Asta nu înseamnă că are și dreptate ori că a dat o "lovitură de stat" și a instaurat dictatura pe Europeea. Cristian, cred că exagerezi.

Faptul că Elena a folosit expresiile acelea nu mă îndreptățește pe mine să folosesc și eu astfel de expresii. Nici chiar pe un sensibil sonetist ca tine. Probabil te-a luat valul.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-10 10:31:12
         
 
  În loc de perfuzie (rugăciune)


Parfumu' nostru e miasmă
lichefiată'n josu' burții,
stropește, tată, cu aghiasmă
prezervativele virtuții,

arată-ne cum cresc leandri
în văgăuna de sub rochii
învață-ne sa fim mai tandri,
și scoate-ne firește, ochii,

să nu ne mai chiorâm la unii
contemporani ce au în sânge
vocația delațiunii:
lumina zilei ne cam strânge,

răsfață-ne pe talpă gura
cu morbul fin al cecității,
(și dă-ne prin rahat de-a dura
pe Bulevardul Libertății).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-10 10:02:01
         
 
  Dle Ion Corbu...

"M-au surprins însă expresiile unui coleg, pe care îl apreciez, și cred că este conștient că îl apreciez: „nesimțită”"

Am să vă las pe dvoastră, dle Corbu, să îi puneți Elenei Toma o etichetă pentru următoarele paragrafe:

"Esti cumva langa ea, in cuibusorul de nebunii:), de creatie, pardon, :)"

am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” ?

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

Să nu uităm: acuzațiile Elenei Toma au fost că Mirela Lungu își scrie textele în colaborare cu Radu Ștefănescu, Al Trep, Cristi Stănculeasa, Cristian Vasiliu și că nu recunoaște acest lucru și nu-i adaugă ca și coautori pe cei mai sus menționați. Toți cei menționați au negat acest fapt.

Elena Toma vrea să vehiculeze ideea că un comentariu în văzul tuturor cu sugestii de prozodie, înseamnă a-ți scrie textele în colaborare. Dacă nu se rezolvă într-un mod corect acest conflict (în care și eu am fost acuzat de minciună!) se va ajunge la situația în care orice comentariu care conține sugestii prozodice, etc... va fi interpretat ca o încercare de a partipa la scrierea unei poezii, că cel care o face vrea să devină coautor și va fi privit/primit cu răutate.

Nu cred ca doriți să creați un precedent pe un site care încă din titlul își dezvăluie misiunea: atelier literar.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-10 09:48:20
         
 
  În loc de concluzii

Viața literară este diversă datorită unicității și personalității autorilor. Literatura, arta în general, operează, printre altele, cu percepții subiective, frumosul și urâtul, în afara celor absolute care, probabil, țin de un fanatism al convingerii personale, fiind relative.

Astfel percepțiile pot deveni opinii. Atâta timp cât sunt exprimate decent și cu sinceritate nu văd de ce ar trebui interzise. Pentru că, validând procedeul invalidării dreptului la opinie, lezăm o valoare mult mai importantă, dreptul la exprimare.

Unanimitățile sunt și trebuie să rămână eventual doar la stadiul de posibile aspirații. Atât. Încercarea de a impune cu forța anumite „valori” în opinia mea, este și va rămâne sortită eșecului. Fiasco-ul comunist și-a avut originea în frica maladivă de opinie individuală, de diversitate.

Înțeleg că Elena Toma, și-a exprimat opiniile ei în legătură cu textele Mirelei Lungu. În sensul că ea crede că unele dintre textele Mirelei Lungu ar fi putut fi scrise ca urmare a unor sugestii, „helpuri” etc. ale unor colegi. Așadar, fără ca acești colegi să se perceapă ca fiind „furați” că li s-au plagiat texte, idei, etc. La limită se poate merge până acolo încât un autor s㠄cedeze” un text altui autor. Atâta timp cât nu există o reclamație, o persoană lezată, legal, nu s-a „consumat” nici o contravenție sau infracțiune literară. În plan moral procedeul poate fi, eventual, amendat. Însă dacă autorii se complac în această situație nu pot fi condamanți. Evident pot fi emise opinii. Care nu vor putea fi interzise sau anulate indiferent de mijloacele utilizate. Înțeleg că în baza unei „pletore de circustanțe” Elena și-a făcut o astfel de opinie cu privire la unele dintre creațiile Mirelei. Crede cineva că îi putem scoate din cap această opinie? Iar exprimarea ei înseamnă oare „lezarea” personalității Mirelei? Eu cred că nu. Și de aceea apelul meu este pentru toleranța diversității exprimate decent și sincer. Apelul meu nu este unul demagogic. Eu chiar cred în democrație, diversitate, dreptul la liberă exprimare și chiar dacă am „instrumente tehnice ” de a interzice astfel de manifestări, nu o fac, deși uneori, în fața unor nedreptăți evidente chiar la adresa mea, am fost tentat să o fac. Nu mai departe de acum câteva zile am citit, probabil ca și domniile voastre, următorul pasaj dintr-un text „pildologic”, excesiv transparent, care mă viza direct ”Căci măscăriciul este oglinda lui fidelă în care se poate vede așa cum este de fapt, schilod sufletește. Și asta interzicînd celorlalți să dea crezare țîcnitului.” Așadar mai mult decât o opinie, un atac la adresa mea care, în opinia distinsului coleg aș fi nici mai mult nici mai puțin decât „schilod sufletește”. O opinie printre multe altele. Evident și eu, probabil ca și mulți dintre domniile voastre, nu m-am simțit prea bine văzând această să-i zicem, opinie exprimat㠄fabulistic”. M-am inflamat? Pot eu să-i scot din cap ilustrului eseist această părere? Poate cineva să o facă?
Sper să vă fi convins că, nu declarativ, ci practic, am tolerat o opinie, care, poate, în accepțiunea multora, ar putea fi percepută ca excedând opiniei Elenei Toma, cu privire la „cooperarea artistica a cuiva”.

Așadar, în opinia mea, prea multă inflamare, prea categoric și aproape vindicativ, ați pus-o la zid pe Elena Toma.

Mirela nu luat nici un fel de atitudine. Sau nu voi fi citit eu totul? Poate, ca și mine, cunoscând adevărul și crezând în ea și valoarea textelor ei, nici nu a dat importanță opiniilor Elenei! Și bine va fi făcut indiferent de motivație! Atunci de ce atâta inflamare? De ce cu atâtea tunuri ați plecat la vânătoare de „vrăbii” ? Sigur, făcută decent orice dezbatere este bună.

M-au surprins însă expresiile unui coleg, pe care îl apreciez, și cred că este conștient că îl apreciez: „nesimțită”, nerușinare, etc. În opinia mea excesive. Mai tinerilor și uneori înflăcăraților noștri colegi, un îndemn: când vă simțiți nedreptățiți nu reacționați la primul impuls. Poate chiar strângând din dinți, dați exemplul stăpâniri de sine și folosiți un limbaj acceptabil în orice situație. Ca să nu mai vorbesc de faptul că, indiferent de ce va fi scris Elena, vorba domniei sale, este femeie.

Concluzie: în opinia mea a fost vorba de o „furtună într-un pahar cu ap㔠și v-aș propune să închidem subiectul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-10 06:52:30
         
 
  Trebuie sa-ti precizez Elena ca am intrat pur si simplu ca observator, fara nici un fel de implicatii patimase sau cu dedesubturi.
Daca Mirela ar fi luat atitudine spunand: `da, ma simt murdarita (vorba lui Sandra)`, sau `nu e cazul Sandra sa faci o asemenea chestie`, aveai cu cine te razboi sa zic asa, fata in fata. Sub forma asta de tacere nu ai adversar si totusi sunt toti impotriva ta. S-a creat o situatie ca intr-o sala de judecata. Cui prezinti tu probele? Cine e judecatorul? Unde e paratul?
Esti doar tu si restul cu pietre. A, si editoarea care tine usa inchisa pentru aceasta pagina cu pretentia ca acum si aici sa marturisesti.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2008-05-10 04:56:59
         
 
  Cristi Vasiliu, cu exceptia lui Al Trep, cei nominalizati, inclusiv Mirela Lungu sunt autorii pe care, eu, nesimtita, mincinoasa ordinara si mizerabila, cum iti permiti sa ma faci tu, i-am salutat, prima, pe acest site, i-am comentat si le-am acordat stele, i-am recomandat cititorilor mei, eu am facut asta, mai, ametitule, nu tu !

Domnule Ion Corbu, si rabdarea mea are limite !

Elena Toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 03:32:32
         
 
 
"Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"
.................
Da, tinere Cristi Vasiliu, asa este !:) Si asta se intampla pe Europeea :) Frustrata ? NU am de ce sa ma simt, dear :) In timp ce tu si Mirela, aici, pe Europeea si pe Agonia aveti cativa cititori:))), nelipsiti fiind Radu, Al Trep, A.A.A care va insteleaza creatiile:)), eu, pe Agonia, in urma cu doi ani, cand voi nu prea existati pe acolo:))aveam sute de cititori:))
Vrei exemple ?:))

Colecțiile active ale acestui autor::

Cele mai recente texte introduse:


Articol (1)Personale (13)Poezie (94)Proză (8)Toate (116)



Cele mai recente texte introduse:
Comentarii:
Texte înscrise în bibliotecă:

Oul neîntâmplat... :
Poezie 2006-08-23 (401 afișări)

Nerușinatelor!... :
Personale 2006-08-10 (557 afișări)

Sunt o femeie cu obrajii de piatră :
Poezie 2006-08-05 (562 afișări)

Nu mai zâmbiți! :
Personale 2006-07-17 (712 afișări)

Mi-a bătut la ușă... :
Personale 2006-07-15 (619 afișări)

Aveți timp de vânzare? :
Poezie 2006-07-11 (705 afișări)

Stai să-mi aprind o țigară :
Poezie 2006-07-09 (551 afișări)

Am tăiat din cer un petec de iubire :
Poezie 2006-07-07 (513 afișări)

Ultima țigară :
Poezie 2006-07-04 (972 afișări)

Jos rochița, poezie! :
Poezie 2006-07-02 (719 afișări)

Arena circului :
Poezie 2006-06-21 (739 afișări)

si asa mai departe :)

Aceasta Mirela Lungu, cladita din temelii de tine, Radu, Stanculeasa, si cine mai stie cati or mai fi contribuit pana la aparitia ei pe Europeea:)) si-a permis sa scoata stelele de pe paginile unor tineri talentati si sa dea sfaturi Taniei Roman, si asta doar pentru a o umili, favorizata de o conjunctura ?:))

Cristi Vasiliu, daca distinsii colegi nu au dorit sa mai recunoasca ce mi-au spus personal, sa le fie rusine. Asta nu te indreptateste sa-ti permiti sa mi te adresezi asa. Te deranjeaza aflarea unor necunoscute dintr-o ecuatie pe care, tu si Mirela, ar fi trebuit s-o rezolvati?
Nu o data am atras atentia asupra "haitei" in care v-ati constituit. Esti avocatul Mirelei Lungu ? Vad ca te-ai aprins mai ceva ca un vulcan. Esti cumva langa ea, in cuibusorul de nebunii:), de creatie, pardon, :)si simti nevoia sa-i faci dovada devotamentului tau ? Care este problema ta, mai, anonimule ? Pana cand iti permiti tu sa insulti un om de bun simt, care a trait o viata daruind, ajutand, incurajand, iubind si respectandu-si semenii ? Cine esti tu, mai, sonetistule, care, daca nu ar intra pe pagina ta membrii haitei din care faci parte:), nu ai avea nici macar 10 cititori?:)) Ti-am mai spus o data, si tie si lui Radu Stefanescu:), pe Agonia sunteti inexistenti:)), Mirela isi are sonetele la Atelier si pe Europeea va dati zmei:)). Mai, mucea, vezi-ti lungul nasului ! Daca Sandra Filimon si niciun editor nu te pune la punct, daca nimeni nu-ti cere sa te respecti, o fac eu, care-ti pot fi mama !

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-10 03:24:36
         
 
  Ce inseamna de fapt a colabora? Chiar si Sandra Filimon a intervenit de atatea ori cu indicatii tehnice asupra textelor postate> Cum sa denumim aceste interventii daca nu tot un fel de colaborare? Sunt multi dintre noi care nu au inspiratia de moment a scrierii si sub forma parodiilor imprumuta ideile de la colegi. O putem numi si pe aceasta colaborare? O putem atata timp cat exista un acord tacit si o incurajare intre cei care le scriu.
Atunci care este supararea Elenei? Sa fie vorba de mai mult? Pentru multi dintre noi nu se cunosc culisele acestei fierberi. S-au facut doar felurite atentionari despre asa zisele gasti in care membrii se insteleaza intre ei.
Stim doar ca au existat atitudini ferme printre colegii de site care pentru o vorba `stropita` si nu improscata au riscat sa isi stearga contul aparandu-si creatiile (cel mai elocvent si mai recent este cazul Adrianei Lisandru) si care nu au avut nevoie de interventia vreunui editor. Toata admiratia.
Despre ce murdarie sa fie vorba atunci, cand aici s-au scris zeci de comentarii murdare si nu exista nici o atitudine din partea persoanei vizate, cand jignirile curg in lant sub forma creatiilor in vers alb?
E atacata o singura persoana pentru aceasta situatie facuta dinadins de prost gust, si somata in acelasi timp sa isi ceara scuze, cand un editor actioneaza subiectiv si face pe justitiarul intr-un moment nefavorabil? Ne trebuie dovezi pentru ceea ce suntem si ceea ce stim ca suntem? Chiar ne trebuie dovezile Elenei? Sau a celor care mai stiu de aceste dedesubturi la care ea face referire? Au existat articole in care Elena a fost cea jignita. Unii suntem prea bagaciosi, altii ramanem demni pana la capat.

Probabil ca e momentul ca domnul Corbu sa intervina si sa faca o analiza finala a ceea ce s-a intamplat de fapt.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2008-05-10 02:31:58
         
 
  Si acum dati-mi voie sa va spun punctul de vedere in calitate de observator nepatimit.
Si incep cu prima intrebare? Care a fost scopul doamnei editoare de a pune la bataie un astfel de text `Drept urmare, Elena a scapat iar Mirela a ramas improscata cu murdarie.` prin care se ia apararea imaginii unei colege de site care e total absenta, care nu s-a plans, nu a replicat, nu a intervenit, etc.
Elena Toma nu e prima data cand atrage atentia asupra colaborarilor de orice fel care sunt in viziunea ei neavenite, chiar daca o face intr-un mod aparte si mai incisiv.
Daca intr-adevar se simtea nevoia unor scuze, Mirela era cea in masura sa le ceara. Sa se implice. Atatia alti colegi au luat atitudine cand nu au fost de acord cu politica siteului sau atitudinea unor alti colegi.
Cred ca inflamarea a plecat de la exprimarea facuta de aceasta editoare si urmeaza intrebarea: e chiar atat de improscata Mirela de murdarie? Au fost atatea cazuri cand a marturisit pe pagina ei ca se bucura de anumite sfaturi ( mi-a marturisit si mie pe pagina dandu-mi sfaturi ca asa se invata- colaborand cu cei care stiu sa scrie si mai bine.)
De ce nu s-a luat atitudine la conflictul cu jigniri online dintre Rechesan si Cristi Vasiliu, cand unul avea postare directa sa atace iar celalalt le spunea in punga pana binevoia editoarea sa le posteze. Si erau fata in fata.

Colaborarile au existat intotdeauna si atata timp cat participantii sunt de acord nu e nici o pb.

Raman la intrebarea sustrasa din afirmatia editoarei: e chiar atat de improscata Mirela de murdarie?

Ceea ce a iesit in evidenta pe aceasta pagina este caracterul si priceperea de a dialoga si de a se respecta a celor ce stiu sa scrie. Spunea ceva Atanasiu de sensul cuvantului politete intr-unul din articolele sale.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2008-05-10 01:00:20
         
 
  Nesimtirea Elenei Toma întrece orice limită! După ce a acuzat-o pe Mirela Lungu că își scrie poeziile în colaborare cu Cristian Vasiliu, Radu Stefănescu, Al Trep și Cristi Stănculeasa fără să-i nominalizeze ca și coautori,
vrea să vehiculeze ideea că un comentariu în văzul tuturor cu sugestii de prozodie, înseamnă a-ți scrie textele în colaborare. Probabil frustrarea domniei sale provine din faptul că nici unul dintre "cei nominalizați" nu ajutat-o pe Elena Toma să își salveze textele ei coluțuroase și insipide! Ar fi fost imposibil!

Iată și demonstrația acestei frustrări:
"Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

Vă ofer încă o dată rezumatul acestor discuții:

Să recapitulam (cu adăugiri):

Elena Toma a afirmat că Mirela Lungu își scrie poeziile pe ymessenger cu Cristian Vasiliu, Radu Ștefănescu, Al Trep, Cristi Stănculeasa (de ce nu și cu Adrian Păunescu sau Mircea Dinescu ?:) )

"Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, Al Trep, Cristi Stanculeasa, colegial, va rog :
aveti bunul simt si recunoasteti care a fost, este si va mai fi :):) "aportul vostru" la imaginea autoarei Mirela Lungu. "

A prezentat următoarele "dovezi":

1. - Florin Radulescu nu i-a dat stea…
"Florin Radulescu, nu o data, i-a atras atentia, in subsolul poeziilor, sa renunte la poezie:) se vede treaba ca acele poezii erau scrise de una singura, fara indrumarea colegilor, altfel... poezia s-ar fi bucurat de stea si din partea lui Florin Radulescu, nu numai din partea colegilor Radu Stefanescu si Cristi Vasiliu, completati, pe alocuri, de distinsul colrg Cristi Stanculeasa si chiar de mine :))"

Și ce dacă Florin Rădulescu nu a dat stea? FR nu a apreciat cred niciuna din poeziile pe care ea le-a scris. Nu are nici o relevanță acest aspect. Să trecem mai departe…

2. - pe club.neogen.ro/incercariliterare Mirela Lungu (aka Euridike) a fraternizat cu Cristian Vasiliu și cu Ștefan Rădulescu
"http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&idp=2625049&clid=2
radu:
http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&div=1&pag=0&nr_all=32&idp=128184&clid=1"

Îi amintesc că o vreme și ea a fraternizat cu Radu Stefanescu dupa cum ea însăși susține. Să înțelegem de aici că ea ar fi cerut asistență pentru scrierea unor poezii lui Radu, iar Radu, sictirit de insistențele ei, a scos Flit-ul. Nu?! Atunci așa-zisa dovadă cade…

La un moment dat Elena Toma chiar își exprimă regretul că a fost refuzată literar:

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

3. - Cristi Stănculeasa ar fi avut o discutie Elena Toma în care se arata surprins că Elena Toma are curajul să o acuze pe Mirela Lungu. Nu se înțelege dacă Cristi Stănculeasa are dovezile sau doar a fost mirat de nesimțirea Elenei Toma. Dar poate intervine dânsul cu lămuriri.

" Cristi Stanculeasa, esti prin zona ?:) Nu ai nimic de spus la aceste afirmatii ale mele ? As vrea sa redai tu discutia noastra telefonica legat de acest subiect, tu m-ai sunat si te-ai aratat mirat ca am indraznit sa acuz pe Mirela Lungu ca nu semneaza poeziile si cu numele celor care o ajuta, o consiliaza, ii dau idei, mai retuseaza... pe ici, colo, versurile, etc :)"

Nimic concret! Praf în ochi după modelul: “Mi-am făcut tema dar nu o am uitat-o acasă”.
Între timp Cristi Stănculeasa a negat si el. Cum era de așteptat!

4. - Al Trep ar fi și el în cunoștință de cauză.

"Al Trep, ce mai faci ? Esti plecat in vreo delegatie ? Daca nici tu nu ai nimic de comentat la acest subiect, nu ma supar nici pe tine:)".

Al Trep a negat și când vine vorba de pus în balanță cuvântul Elenei Toma și cuvântul lui Al Trep, îi dau fără echivoc dreptate lui Al Trep. Iar praf în ochi...

5. - de asemenea și Radu Ștefănescu i-ar fi făcut confidențe Elenei Toma.

"In urma convorbirilor noastre telefonice, am clarificat mai multe aspecte legate de colaborarile pe care le ai (n.n. Radu Stefanescu)... nu numai cu Mirela Lungu."

Mă îndoiesc sincer :) și nevăzând dovada înclin să îl cred pe Radu.

6. - asemănările dintre poeziile Mirelei Lungu și poeziile scrise de Cristian Vasiliu și Radu Ștefănescu.

"izbitoarea asemanare intre textele tale (n.n. Radu Stefanescu) si ale Mirelei, ca si intre textele Mirelei si ale colegului Cristi Vasiliu, nu trebuia sa va revolte,"

Pe mine nu mă revoltă asemănarea!  De ce o revoltă pe Elena Toma și de când revolta ei constituie o dovadă? Cel mult putea să afirme ca Mirela este un epigon!…

7. - și nu în ultimul rând …

“Nu numai o data, si pe tine (Radu Stefanescu), ca si pe Cristi Vasiliu, v-am salutat de pe paginile voastre sau ale Mirelei, felicitandu-va pentru atentia si grija de " indrumatori" ai colegei noastre.”

… Am mai spus: tăcerea mea (și a lui Radu) nu poate constitui o dovadă când Elena Toma tace. Iar acum o somez (și pentru acele dăți) să prezinte dovezi.

8 - o adaugare de ultima ora: este introdusa ca martor si Casandra Adam:

"Cassandra Adam mi-a spus ca si pe ea, atat tu, cat si Radu Stefanescu ati ajuta-o, i-ati mai corectat cate un vers, idee"

Aceeași tactică - jocul la ofsaid: Cristi Vasiliu nu a discutat niciodată în afara commurilor de pe saituri cu Casandra Adam, pe ymess sau tel. Casandra Adam a confirmat spusele mele.

În concluzie: nici o dovadă concretă… Toată polologia ei este doar menită să ne amețească de cap.

Elena Toma afirmă că am ajutat-o pe Mirela Lungu să își scrie poeziile, iar eu răspund că Elena Toma este o Mincinoasă Ordinară. Aștept dovezi concrete sau scuze… Elena Toma! Să te văd pe unde scoți cămașa!…

Dixit ,

Cristi

P.S. Cât de mizerabilă poate fi o personă care scrie aceste rânduri:
“am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” ?

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 22:48:49


 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-10 00:08:54
         
 
  miruna, un ultim cuvant, daca se poate, te rog !

Cassandra Adam, esti o "adevarata":) Mai conteaza locul unde primesti indrumarile ? Mess, e-mail, " Neogen ", Telefon ?:))Tu, Mirela si multi altii, care sunteti cititi cu interes de greii atelierului literar:)), le primiti si gata ! :))Asta am spus si eu, am facut o crima ?:)))Si mi-am permis sa fac aceste afirmatii pentru ca le stiam de la unii din cei nominalizati, daca au mintit ei, am mintit si eu:) unde-i vina mea ? Daca distinsii colegi nu mai vor sa recunoasca pentru a apara onoarea Mirelei, nu pe-a lor:)) asta e alta problema:)

Mirela, esti o adevarata poeta, felicitari ! Singura, ti-ai scris poeziile ! Mare lucru ! Cred ca razi si tu de cele ce au scris "nominalizatii":)), bietii de ei, s-au luptat ca niste lei-paralei:), dar, tu, taci. Nu ai mancat usturoi, nici gura nu-ti miroase :)

Bingo ! O adevarata regina inscaunata de admiratorii versului tau !

Multumesc, domnule Emanuel Cristescu pentru intelegere, si, daca am gresit cu ceva, imi cer scuze.
Multumesc:
- Cristi Stanculeasa
- Radu Stefanescu
- Al Trep
- Cristi Vasiliu
- A.A.A
sunteti barbati adevarati ! aveti cuvant, nu gluma ! s-a convins Mirela ca se poate baza pe voi:)))
Succes !

Multumesc si celor care au citit comentariile si daca cineva ma acuza ca am dorit sa demonstrez un adevar musamalizat, cum numai OMUL are puterea, arta s-o faca :)) imi cer scuze ca am dezamagit.

Elena Toma


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 23:42:36
         
 
  Da, Cristi Vasiliu are dreptate, nu am vorbit niciodata pe mess.
Am vorbit cu Elena, azi, despre aceasta postare. Elena stie parerea mea: aceea ca Mirela, in opinia mea, este capabila sa scrie poezie, asa cum scrie, fara efort, fiindca asa cum mie nu mi se pare dificil, nu vad de ce i-ar fi greu ei.
Am afirmnat ca la inceputul postarilor mele in clubul literar de pe neogen am primit sugestii, specific, legate de prozodie, pe care uneori le respectam, uneori nu. Se stie asta. Acestea erau comentarii in subsolul textelor postate. Era vorba, concret, de observatii privind numarul de silabe (atunci am inceput sa le numar! :)))...) si eventul de rima, mult mai rare, insa. Cam la atat se rezuma "colaborarea". Nu vad nimic rau in asta!
Daca aveti nelamuriri, intrebari, va stau la dispozitie cu placere!
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-05-09 23:00:49
         
 
  Să recapitulam (cu adăugiri):

Elena Toma a afirmat că Mirela Lungu își scrie poeziile pe ymessenger cu Cristian Vasiliu, Radu Ștefănescu, Al Trep, Cristi Stănculeasa (de ce nu și cu Adrian Păunescu sau Mircea Dinescu ?:) )

"Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, Al Trep, Cristi Stanculeasa, colegial, va rog :
aveti bunul simt si recunoasteti care a fost, este si va mai fi :):) "aportul vostru" la imaginea autoarei Mirela Lungu. "

A prezentat următoarele "dovezi":

1. - Florin Radulescu nu i-a dat stea…
"Florin Radulescu, nu o data, i-a atras atentia, in subsolul poeziilor, sa renunte la poezie:) se vede treaba ca acele poezii erau scrise de una singura, fara indrumarea colegilor, altfel... poezia s-ar fi bucurat de stea si din partea lui Florin Radulescu, nu numai din partea colegilor Radu Stefanescu si Cristi Vasiliu, completati, pe alocuri, de distinsul colrg Cristi Stanculeasa si chiar de mine :))"

Și ce dacă Florin Rădulescu nu a dat stea? FR nu a apreciat cred niciuna din poeziile pe care ea le-a scris. Nu are nici o relevanță acest aspect. Să trecem mai departe…

2. - pe club.neogen.ro/incercariliterare Mirela Lungu (aka Euridike) a fraternizat cu Cristian Vasiliu și cu Ștefan Rădulescu
"http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&idp=2625049&clid=2
radu:
http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&div=1&pag=0&nr_all=32&idp=128184&clid=1"

Îi amintesc că o vreme și ea a fraternizat cu Radu Stefanescu dupa cum ea însăși susține. Să înțelegem de aici că ea ar fi cerut asistență pentru scrierea unor poezii lui Radu, iar Radu, sictirit de insistențele ei, a scos Flit-ul. Nu?! Atunci așa-zisa dovadă cade…

La un moment dat Elena Toma chiar își exprimă regretul că a fost refuzată literar:

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

3. - Cristi Stănculeasa ar fi avut o discutie Elena Toma în care se arata surprins că Elena Toma are curajul să o acuze pe Mirela Lungu. Nu se înțelege dacă Cristi Stănculeasa are dovezile sau doar a fost mirat de nesimțirea Elenei Toma. Dar poate intervine dânsul cu lămuriri.

" Cristi Stanculeasa, esti prin zona ?:) Nu ai nimic de spus la aceste afirmatii ale mele ? As vrea sa redai tu discutia noastra telefonica legat de acest subiect, tu m-ai sunat si te-ai aratat mirat ca am indraznit sa acuz pe Mirela Lungu ca nu semneaza poeziile si cu numele celor care o ajuta, o consiliaza, ii dau idei, mai retuseaza... pe ici, colo, versurile, etc :)"

Nimic concret! Praf în ochi după modelul: “Mi-am făcut tema dar nu o am uitat-o acasă”.
Între timp Cristi Stănculeasa a negat si el. Cum era de așteptat!

4. - Al Trep ar fi și el în cunoștință de cauză.

"Al Trep, ce mai faci ? Esti plecat in vreo delegatie ? Daca nici tu nu ai nimic de comentat la acest subiect, nu ma supar nici pe tine:)".

Al Trep a negat și când vine vorba de pus în balanță cuvântul Elenei Toma și cuvântul lui Al Trep, îi dau fără echivoc dreptate lui Al Trep. Iar praf în ochi...

5. - de asemenea și Radu Ștefănescu i-ar fi făcut confidențe Elenei Toma.

"In urma convorbirilor noastre telefonice, am clarificat mai multe aspecte legate de colaborarile pe care le ai (n.n. Radu Stefanescu)... nu numai cu Mirela Lungu."

Mă îndoiesc sincer :) și nevăzând dovada înclin să îl cred pe Radu.

6. - asemănările dintre poeziile Mirelei Lungu și poeziile scrise de Cristian Vasiliu și Radu Ștefănescu.

"izbitoarea asemanare intre textele tale (n.n. Radu Stefanescu) si ale Mirelei, ca si intre textele Mirelei si ale colegului Cristi Vasiliu, nu trebuia sa va revolte,"

Pe mine nu mă revoltă asemănarea!  De ce o revoltă pe Elena Toma și de când revolta ei constituie o dovadă? Cel mult putea să afirme ca Mirela este un epigon!…

7. - și nu în ultimul rând …

“Nu numai o data, si pe tine (Radu Stefanescu), ca si pe Cristi Vasiliu, v-am salutat de pe paginile voastre sau ale Mirelei, felicitandu-va pentru atentia si grija de " indrumatori" ai colegei noastre.”

… Am mai spus: tăcerea mea (și a lui Radu) nu poate constitui o dovadă când Elena Toma tace. Iar acum o somez (și pentru acele dăți) să prezinte dovezi.

8 - o adaugare de ultima ora: este introdusa ca martor si Casandra Adam:

"Cassandra Adam mi-a spus ca si pe ea, atat tu, cat si Radu Stefanescu ati ajuta-o, i-ati mai corectat cate un vers, idee"

Aceeași tactică - jocul la ofsaid: Cristi Vasiliu nu a discutat niciodată în afara commurilor de pe saituri cu Casandra Adam, pe ymess sau tel.

În concluzie: nici o dovadă concretă… Toată polologia ei este doar menită să ne amețească de cap.

Elena Toma afirmă că am ajutat-o pe Mirela Lungu să își scrie poeziile, iar eu răspund că Elena Toma este o Mincinoasă Ordinară. Aștept dovezi concrete sau scuze… Elena Toma! Să te văd pe unde scoți cămașa!…

Dixit ,

Cristi

P.S. Cât de mizerabilă poate fi o personă care scrie aceste rânduri:
“am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” ?

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 22:48:49
         
 
  Dle Corbu, aștept un răspuns (și) din partea dvs. Se poate?

Al, fii bărbată! Măcar acum. :))

Pînă una, alta, pt. a înlătura orișice suspiciune, poate Mirela se hotărăște și își va da acordul, de a se posta în această pagină acele conversații din care să reiasă invinuirea ce i s-a adus, tuturor acelora ce dețin o astfel de informație.
Se poate domnișoară?

Elena, ceea ce n-am înțeles (încă!) se rezumă la: de ce Mirela? De ce nu Al? doar și sonetul lui are aceeași formă inexactă. Și dacă ar fi numai aceasta... tot n-ar fi rău! :))

Și dacă mă gîndesc bine nu este nici prima, nici ultima persoană ce postează creații făcute/născute în colaborare cu alte persoane sub propie semnătură.

Așadar, dragă Elena, care este adevăratul țel? Ne spui și nouă care-i ținta?

Comerțul cu creații se practică și la case mai mari!!
Îmi amintesc un interviu televizat din care reieșea că Dinescu are multe opere, dar care de fapt nu-i aparțin, deoarece le-a cumpărat. Adică, nu el este creatorul lor.

Vă mulțumesc!
 
Postat de catre Gigi Duru la data de 2008-05-09 22:37:49
         
 
  Aceeași tactică - jocul la ofsaid:

"Cassandra Adam mi-a spus ca si pe ea, atat tu, cat si Radu Stefanescu ati ajuta-o, i-ati mai corectat cate un vers, idee"

Cristi Vasiliu nu a discutat niciodată în afara commurilor de pe saituri cu Casandra Adam, pe ymess sau tel.

Deci - altă minciună. Sunt deja destul de multe!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 22:25:44
         
 
  miruna, ok ! eu ma opresc ! daca e nevoie de continuare, sunt aici... pregatita sa imi apar numele si demnitatea !

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 22:15:04
         
 
 
Dacă vă mai aduceți aminte din filme vechi, de pe vremea primului război, cînd un regiment își așeza tabăra de corturi în plin cîmp, se săpa iute o groapă lungă cu două bănci la fel de lungi pe laturi.

Privata semăna cu un așezămînt în care, nefiind singur și trebuind să petreci ceva timp alături de vecini la fel de nevoiți, puteai deschide lungi și interminabile discuții literare cu cei de pe aceeași scîndură cu tine.

Trăiască viața la privată!

(Încă 14 și atingeți suta!)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-09 22:15:01
         
 
  pai lenutza, uite, de ex acum: colaboram la cel mai tare text din EUROPEEA... aproape o MIE de citiri si vreo suta de comentarii - daca ne mai lasa sefu'...

si toate astea datorita noua...

uitasem: al trep a fugit si pentru ca tu i-ai spus ca sunt la andropauza, nesuferito
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-09 22:14:49
         
 
  "Radu Stefanescu, apropo: cand am apelat eu la ajutorul tau ? cand ti-am cerut eu sa-mi citesti, sa-mi corectezi vreun text ? Tanarul domn Cristi Vasiliu asa afirma"

Văd că ai înțeles ce vroiam să spun:
"Îi amintesc că o vreme și ea a fraternizat cu Radu Stefanescu dupa cum ea însăși susține. Să înțelegem de aici că ea ar fi cerut asistență pentru scrierea unor poezii lui Radu, iar Radu, sictirit de insistențele ei, a scos Flit-ul. Nu?! Atunci așa-zisa dovadă cade…"

Asa-zisa dovadă cade pentru ca insinuarile bazate pe pareri nu se susțin! :))

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 22:13:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cristi Vasiliu, chiar acum vreo cateva ore, cand eram la birou, Cassandra Adam mi-a spus ca si pe ea, atat tu, cat si Radu Stefanescu ati ajuta-o, i-ati mai corectat cate un vers, idee, etc:) si ea minte ?:))Si care e necazul, in faptul ca indrumati tinerii, mai mult sau mai putin talentati ?

Cassandra Adam, recunoaste, am vorbit cu tine, azi, si mi-ai spus aceste lucururi ? Ce mare nenorocire, bre ? Cine, cui ii rupe vreo mana, ii ia rangul in aceasta problema?:)))

Elena Toma

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 22:13:13
         
 
  Nu se va sterge niciun comentariu/...

Chiar daca unii dintre autorii implicati atat prin nume cat si prin comentariu se simt lezati/...

"Așadar, conform principiului, audiatur et altera pars, aștept punctul de vedere, cu dovezi și argumentat al Elenei Toma în subsolul acestui topic. Dacă nu poate produce aceste dovezi prezentarea scuzelor este soluția care se impune."

(Emanuel Cristescu)

Fiecare comentariu este necesar/...

Este necesar cu atat mai mult persoanelor lezate/...

Autorul textului de mai sus, Emanuel Cristescu, este indreptatit sa citeasca tot ceea ce s-a comentat sub text/...

O solutie la indemana: mult mai simplu ar fi sa va opriti voi/...

Si mai ales Elena Toma/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-09 22:12:12
         
 
  lenutza, mon amour, da, recunosc: m-am intalnit cu al trep la bocancul literar, ne-am placut tare, si la cateva zile dupa, am facut amor

am vrut chiar sa ne luam, dar omul cand a aflat cati copii am deja, s-a speriat si s-a pierdut in ceatza...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-09 22:10:35
         
 
  Va câștiga ADEVĂRUL că Elena Toma este o Mincinoasă!

Demonstrația se găsește în comul meu de mai jos!

În continuare Elena Toma nu prezintă dovezile în sprijinul afirmațiilor denigratoare la adresa Mirelei Lungu, Cristian Vasiliu, Radu Stefanescu, Al Trep, Cristi Stanculeasa! Nici nu le va prezenta pentru că ele NU EXISTĂ!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 22:09:42
         
 
  Radu Stefanescu, halucinatiile sunt urmare a influientelor campului magnetic al pamantului asupra reactiilor electorchimice ale creierului, in momentele de minima si maxima intensitate:))

Radu Stefanescu, apropo: cand am apelat eu la ajutorul tau ? cand ti-am cerut eu sa-mi citesti, sa-mi corectezi vreun text ? Tanarul domn Cristi Vasiliu asa afirma ! Eu nu-mi amintesc sa fi apelat vreodata la ajutorul cuiva:) Nu as fi avut nicio satisfactie, citind comentariile colegilor, stiind ca textul nu-mi apartine, in exclusivitate:) Am colaborat, candva, cu doi autori si am semnat impreuna acele texte, exista aceasta dovada:) dar... atat:)). Stii bine, nu numai o data, ai afirmat ca nu-ti place ce/cum scriu:)), daramite sa mai si instelezi textele mele:)

Elena Toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 22:08:33
         
 
  "Mirela Lungu nu este singura persoană pe care ai ajutat-o, știi bine:)"

Iată cum funcționează bârfa... În curând o să ajung un Bivolaru al saitului :)

Minciuni sfuntate ca de obicei din partea Elenei Toma.

Ți-am dovedit că ești o mincinoasă ordinară!

Elena Toma, Radu are dreptate, știi bine la ce mă refer! :))

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 22:04:56
         
 
  Stimate domn CTA, despre ce santaj e vorba aici ? Cine pe cine santajeaza ? Eu apar un adevar, nu am santajat pe nimeni si avem dreptul, intr-un atelier literar, sa ne asumam responsabilitatea afirmatiilor. Va castiga ADEVARUL, din toata aceasta framantare, chiar daca pretul adevarului e destul de piperat:) Personal, nu am nimic cu nimeni ! Nu inteleg, de ce aceasta incrancenare in a apara minciuna, cui foloseste si de ce ?:)
Ce motiv, credeti, as avea, in afara de a-mi arata CORECTITUDINEA, sa raspund acestor atacuri nemeritate ? Nu fac nimic in plus de a reda, aici, parte din discutiile telefonice cu unii colegi, care, si cu alta ocazie, au dorit, sa musamalizeze un ADEVAR.

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 22:03:10
         
 
  lenutzo, am citit eu undeva ca supraponderalii sunt predispusi la halucinatii auditive... cica si aia care sunt privati de sex, la fel

zic savantii americani

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-09 21:57:03
         
 
  Al Trep, nu vad relevanta raspunsului tau, din pacate ! Repet, nu ma intereseaza viata privata a nimanui, intalnirile tale cu diverse persoane sunt, fix, problema ta. Intrebarea mea a fost alta. Facea trimitere la constiinta ta, nimic mai mult !

Elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:56:35
         
 
  Cristi Vasiliu, hm ! :)
Avand in vedere ca nu sunt nici mincinoasa, nici nesimtita, nici mizerabila, ci doar o doamna cu aproape 20 de ani mai in varsta, ma vad nevoita sa astept sa te maturizezi si sa inveti sa te adresezi si vom discuta. Mirela Lungu nu este singura persoana pe care ai ajutat-o, stii bine:)
Chiar azi, mi s-a spus ca ai mai indrumat si alte persoane, si nu vad in asta nimic rau !
Pentru mine, ramai acelasi autor talentat dar, din pacate, lipsit de bun simt si de respect fata de colegii care citesc paginile unui atelier literar.
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:54:14
         
 
  Elena Toma eu te-am făcut nesimțită și mincinoasă cu argumente (a se vedea comul de mai jos). Tu mă faci "sonat".

Apropo, nu există nici un editor prin preajmă?

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 21:41:05
         
 
 
Îngrozitor șantaj! Trăiască libertate de expresie!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-09 21:40:24
         
 
  Să recapitulam:

Elena Toma a afirmat că Mirela Lungu își scrie poeziile pe ymessenger cu Cristian Vasiliu, Radu Ștefănescu, Al Trep, Cristi Stănculeasa (de ce nu și cu Adrian Păunescu sau Mircea Dinescu ?:) )

"Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, Al Trep, Cristi Stanculeasa, colegial, va rog :
aveti bunul simt si recunoasteti care a fost, este si va mai fi :):) "aportul vostru" la imaginea autoarei Mirela Lungu. "

A prezentat următoarele "dovezi":

1. - Florin Radulescu nu i-a dat stea…
"Florin Radulescu, nu o data, i-a atras atentia, in subsolul poeziilor, sa renunte la poezie:) se vede treaba ca acele poezii erau scrise de una singura, fara indrumarea colegilor, altfel... poezia s-ar fi bucurat de stea si din partea lui Florin Radulescu, nu numai din partea colegilor Radu Stefanescu si Cristi Vasiliu, completati, pe alocuri, de distinsul colrg Cristi Stanculeasa si chiar de mine :))"

Și ce dacă Florin Rădulescu nu a dat stea? FR nu a apreciat cred niciuna din poeziile pe care ea le-a scris. Nu are nici o relevanță acest aspect. Să trecem mai departe…

2. - pe club.neogen.ro/incercariliterare Mirela Lungu (aka Euridike) a fraternizat cu Cristian Vasiliu și cu Ștefan Rădulescu
"http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&idp=2625049&clid=2
radu:
http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&div=1&pag=0&nr_all=32&idp=128184&clid=1"

Îi amintesc că o vreme și ea a fraternizat cu Radu Stefanescu dupa cum ea însăși susține. Să înțelegem de aici că ea ar fi cerut asistență pentru scrierea unor poezii lui Radu, iar Radu, sictirit de insistențele ei, a scos Flit-ul. Nu?! Atunci așa-zisa dovadă cade…

3. - Cristi Stănculeasa ar fi avut o discutie Elena Toma în care se arata surprins că Elena Toma are curajul să o acuze pe Mirela Lungu. Nu se înțelege dacă Cristi Stănculeasa are dovezile sau doar a fost mirat de nesimțirea Elenei Toma. Dar poate intervine dânsul cu lămuriri.

" Cristi Stanculeasa, esti prin zona ?:) Nu ai nimic de spus la aceste afirmatii ale mele ? As vrea sa redai tu discutia noastra telefonica legat de acest subiect, tu m-ai sunat si te-ai aratat mirat ca am indraznit sa acuz pe Mirela Lungu ca nu semneaza poeziile si cu numele celor care o ajuta, o consiliaza, ii dau idei, mai retuseaza... pe ici, colo, versurile, etc :)"

Nimic concret! Praf în ochi după modelul: “Mi-am făcut tema dar nu o am uitat-o acasă”.
Între timp Cristi Stănculeasa a negat si el. Cum era de așteptat!

4. - Al Trep ar fi și el în cunoștință de cauză.

"Al Trep, ce mai faci ? Esti plecat in vreo delegatie ? Daca nici tu nu ai nimic de comentat la acest subiect, nu ma supar nici pe tine:)".

Al Trep a negat și când vine vorba de pus în balanță cuvântul Elenei Toma și cuvântul lui Al Trep, îi dau fără echivoc dreptate lui Al Trep. Iar praf în ochi...

5. - de asemenea și Radu Ștefănescu i-ar fi făcut confidențe Elenei Toma.

"In urma convorbirilor noastre telefonice, am clarificat mai multe aspecte legate de colaborarile pe care le ai (n.n. Radu Stefanescu)... nu numai cu Mirela Lungu."

Mă îndoiesc sincer :) și nevăzând dovada înclin să îl cred pe Radu.

6. - asemănările dintre poeziile Mirelei Lungu și poeziile scrise de Cristian Vasiliu și Radu Ștefănescu.

"izbitoarea asemanare intre textele tale (n.n. Radu Stefanescu) si ale Mirelei, ca si intre textele Mirelei si ale colegului Cristi Vasiliu, nu trebuia sa va revolte,"

Pe mine nu mă revoltă asemănarea!  De ce o revoltă pe Elena Toma și de când revolta ei constituie o dovadă? Cel mult putea să afirme ca Mirela este un epigon!…

7. - și nu în ultimul rând …

“Nu numai o data, si pe tine (Radu Stefanescu), ca si pe Cristi Vasiliu, v-am salutat de pe paginile voastre sau ale Mirelei, felicitandu-va pentru atentia si grija de " indrumatori" ai colegei noastre.”

… Am mai spus: tăcerea mea (și a lui Radu) nu poate constitui o dovadă când Elena Toma tace. Iar acum o somez (și pentru acele dăți) să prezinte dovezi.

În concluzie: nici o dovadă concretă… Toată polologia ei este doar menită să ne amețească de cap.

Elena Toma afirmă că am ajutat-o pe Mirela Lungu să își scrie poeziile, iar eu răspund că Elena Toma este o Mincinoasă Ordinară. Aștept dovezi concrete sau scuze… Elena Toma! Să te văd pe unde scoți cămașa!…

Dixit ,

Cristi

P.S. Cât de mizerabilă poate fi o personă care scrie aceste rânduri:
“am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” ?

"La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))"

Elena Toma eu te-am facut nesimtita si mincinoasa cu argumete. Tu ma faci "sonat".

Apropo, nu există nici un editor prin preajmă?
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 21:39:22
         
 
 
Nu văd relevanța faptului că m-am întâlnit de două ori cu Radu Ștefănescu. M-am întâlnit și cu alți autori de aici si de aiurea. So what?
De asemenea, așa cum am presupus, intri în domeniul privat, așa că
ROG EDITORII SĂ INVALIDEZE COMM-UL ELENEI TOMA CARE SE REFERĂ LA VIAȚA MEA PRIVATĂ.

Punct.
 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-05-09 21:39:15
         
 
  Mă aștept să răspunzi așa cum ești:

O mincinoasa ordinară cu aproape 20 de ani mai în vârstă ca mine!

Încă mai sustii că ai probe că sunt un mincinos când afirm că nu am ajutat-o în nici un fel pe Mirela Lungu să își scrie textele?

Voi reposta textul de mai jos ca să îl citească toată lumea!

Cristi
Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 21:35:19
         
 
  Dragilor, sunt aici, va stau la dispozitie :)
Cu simpatie
Elena Toma:)
E weekend:)) Va invit la o cafea si cate o tigara:))
(_)~ (_)~ (_)~ ------~ -------~ --------~

Welcome !:)))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:31:50
         
 
  Veronica, ma bucur sa te regasec ! Iti dau perfecta dreptate, nu-i un capat de tara, nu-i sfarsitul lumii sa ajuti pe cineva. Asta am spus si sutin si eu, dar, in momentul in care, ajutat/a fiind, iti permiti sa intri pe pagina unui autor talentat, care isi scrie gandurile, asa cum si cat poate, simte, intelege el, fara a cere indrmarea cuiva, dornic sa-si cunoasca potentialul, in speranta ca textele lui vor fi citite si, el, ca autor, abia venit printre noi, spera sa se bucura de comentarii pertinente, sincere, ale celor indreptatiti, si in loc de intelepciune :)este ironizat, sfidat, umilit tocmai de cel ajutat/a:) si asta pentru ca e sustinut de "greii unui atelier literar". E trist.
Aceasta tristete m-a determinat sa raspund insistentelor Sandrei Filimon:)
Veronica, te salut cu drag, pentru sufletul tau mare:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:30:29
         
 
  Cristi Vasiliu, astept sa-mi spui: cum doresti sa-ti raspund ?

-ca o nesimtita ?
-ca o mincinoasa ordinara ?
-ca o mizerabila ?
-ca o femeie cu aproape 20 de ani mai in varsta decat tine ?

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:18:39
         
 
  Radu Stefanescu, esti jalnic ! La andropauza, baby:), desigur, ai dreptul sa te mai bucuri si tu, spiritul ramane evergreen:) Ce mare lucru, mai, Radu, sa recunosti ca pana sa inceapa Cristi Vasiliu sa o ajute pe Mirela, tu ai fost, o vreme, indrumatorul ei ? Aminteste-ti ce m-ai intrebat, ultima oara, cand am vorbit cu tine la telefon:

- "Vrei sa stii cine o ajuta pe Mirela Lungu, dupa ce eu am intrerupt colaborarea cu ea ? ":))

Raspunsul... da-l tu, Radu, aici, acum:)) ca s=o parafrazez pe Sandra Filimon, care, intelegand total aiurea afirmatiile scrise in subsolul unui text, a declansat acest remember nedorit de multi:)), mai ales ca nu se va lasa cu happy end:))
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:12:05
         
 
  Cristi Stanculeasa, nu ma surprinde ceea ce ai scris, chiar ma asteptam, tu esti un lord, nu numai al cuvantului:) Cristi Stanculeasa, iti amintesti ? M-ai sunat si mi-ai spus, printre altele, ca si tu ai mai corectat, pe ici, colo, poeziile Mirelei Lungu, si am inteles gestul tau, chiar l-am apreciat. Daca cineva are nevoie de un gest colegial, de ce sa nu fim amabili ?:)NU E O CRIMA, E UN GEST FRUMOS, DEMN DE APRECIAT ! DACA SIMTITI NEVOIA SA VA ARATATI BARBATI NUMAI IN FATA MIRELEI, OK, AM INTELES:)) DAR, MAI, FRATILOR, CHIAR INTR-ATAT DE LIPSITI DE CONSTIINTA SA FITI, MAI RAR:)
CRISTI, TE RESPECT SI TE INTELEG SI PE TINE:) IMI AMINTESC CA, DUPA CE AM VORBIT CU TINE LA TELEFON, CHIAR AI INTRAT PE PAGINA MEA SI AI COMENTAT CEVA FAVORABIL NEVOII DE AFLARE A ADEVARULUI. NU INTELEG, CE TE DETERMINA SA NEGI, ACUM, CHIAR TOTUL ? IMI AMINTESC CA AI VORBIT SI CU MIRELA SI NU NUMAI:)), CEALALTA PERSOANA VA SPUNE SINGURA, DACA VREA, DESIGUR, CA AI SUNAT-O SI I-AI ATRAS ATENTIA SA INTERVINA PENTRU A NU SE MERGE MAI DEPARTE IN AFLAREA ADEVARURILOR:)
Cristi ! Vorba ta, sunt mult mai multe de spus, eu, din bun simt, ma opresc aici, dar, daca esti curios, pot continua:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 21:05:22
         
 
  A.A.A bine ai revenit, tinere domn, nu puteai lipsi, tocmai tu, care, dupa ce te-a facut Radu Stefanescu de cmanda, ti-ai varat coada intre picioare si ai tacut chitic:) Esti talentat, te felicit, mai ai multe de invatat:) Radu e un indrumator de nadejde, ai ce invata de la el. Nedumerirea mea este acest: Fasssss... vrea sa insemne, cumva, ca ai "scapat te-ai scapat in pantaloni" si compozitia are si reverberatie ?:))
Scuze, tinere domn:), ma amuz si eu de tupeul tinerilor din ziua de azi, educatia, cei 7 ani de acasa ai lor, si etc:)) De ce sa-i faci observatie lui Cristi Vasiliu ca se exprima ca un om lipsit de bun simt, e mai simplu sa te fasai pe pagina mea, felicitari si la mai mare:)), multe "scapari" dar de bine si de calitate:) gazele fac rau la stomac, ai dreptate sa te fasai:)) Daca pe pagina mea te simti mai bine, welcome, ti-o ofer ever for ever si iti aprind si o stea, sa vezi mai bine locul care te determina sa te fasai:))

asta nu inseamna ca nu-ti apreciez talentul si iti doresc succes !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 20:56:32
         
 
  Elena Toma,
În ipostaza asta nu ești decât de compătimit!
Frustrarea nu are margini!
Dacă vrei să-ți terfelești numele nu ai decât!
Dar nu mă vei atrage în cruciade utopice!
Clar, distorsionezi realitatea și deformezi adevărul
Cuvintele mele, primele și ultimele....
În urma discuției telefonice am fost surprins de afirmațiile gratuite pe care le-ai făcut și atitudinea pe care ai avut-o vis-a-vis de colaborarea Mirelei Lungu cu Radu Ștefănescu și Cristian Vasiliu!!!
Ce am spus eu?!!
Că Mirela își scrie singură poeziile, nu are nevoie de nimeni și nu cunosc defel dacă antemenționații au vreun aport la poemele ei!
Și eu vorbesc cu Mirela despre poezie dar asta nu înseamnă că suntem coautori!!
De ce ții cu tot dinadinsul să răstălmăcești vorbele mele?!!
Prin urmare mă alătur colegilor mei, simțindu-mă jignit de atitudinea și cuvintele tale!!!
Îți recomand, în al 12-lea ceas să încerci să mai repari din greșelile făcute!!!!!
SUNT DESTULE TEXTE DE COMENTAT!!!
Nu spunei tu asta?!!!
PUNCT!!!
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-05-09 20:54:25
         
 
  Al Trep, asa e, ai dreptate ! Nu mai conteaza nici pentru mine o dezamagire in plus, motiv pentru care, daca ai uitat:), iti reamintesc eu, nu te suspectez de alianta cu grupul "sonatilor":), pardon :) al sonetistilor:), desi, de cand ai cunoscut-o pe Mirela Lungu, ai inceput sa scrii si tu parodii, sonete, etc, si dupa cate-mi amintesc, chiar am comentat pe pagina ta, felicitandu-te pentru progres. :) Bineinteles, aprecierea mea nu a contat la fel de mult ca stelele si observatiile pur colegiale oferite, cu generozitate, de Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, si, de ce nu, si de Mirela Lungu:) Al Trep, fii om de onoare si reda si aici ceea ce mi-ai spus, legat de persoana care stii ca a ajutat-o pe Mirela... pana sa ajungeti voi sa va " intalniti" cu ocazia lansarii cartilor mele. Imi pare sincer rau ca s-a ajuns aici, dar... exista o explicatie:) vorba celor din grupul satiric Vacanta mare :)Spune doar ca stii despre Radu Stefanescu, cum, amabil cu colegii, a ajutat-o o vreme, spune si despre intalnirile ei cu Radu Stefanescu si despre intalnirile voastre, la un moment dat cu Radu Stefanescu, NU E O CRIMA, AL TREP ! E UN ADEVAR CARE TREBUIE RECUNOSCUT.
Pfff.. vad ca ti-am luat-o inainte:)) nu de alta dar, parca va si vad, pe toti din gasca sonetistilor, conectati pe mess, cum schimbati mesaje. Cea mai amuzata, cred, sau ar trebui sa fie Mirela Lungu. Cati barbati, unul si unul:)) se lupta pentru apararea imaginii ei ! :) Totusi, de-ar fi s-aleg, amintinu-mi de muzica adevarta, reprezentativa, la un moment dat, pentru romani:))as sublinia:

"As vrea iar anii tineretii si mintea mea de-acum":))
Asta e:)) Fosta-i lele, Elena, tanara:) La gunoi cu tine ! :)) Dar, daca ai fi avut si tu, Eleno, draga nenii, anii Mirelei Lungu si "strungareata ei:)), mooooamaaa... ce-ar fi sarit si pentru tine preacinstitii autori de una si alta:))
Al Trep, din respect pentru omul de calitate pe care l-am vazut in tine, ti-am reamintit, poate te detasesi. Iti statea mai bine inainte de a scrie sonete, nu de alta dar... cred ca daca incep sa scriu si eu sonete, risc sa ma si sonez:))


...................................
Elena, eu nu am afirmat NICIODATĂ că Mirela Lungu colaborează cu cineva la scrierea textelor ei. Ba dimpotrivă...
Ce să mai zic... oare contează o dezamăgire în plus?
Postat de catre Al Trep la data de 2008-05-09 20:31:32
..............

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 20:49:20
         
 
  Sandra Filimon, nu inteleg de ce consideri ca numai tu poti stabili, intr-un mod radical, solutiile in astfel de probleme.

Consider ca am fost suficient de clara cu tine, si ti-am prezentat UNICA solutie:

sa PREZINTI DOVEZI PRIVIND AFIRMATIA: "daca nu cumva E.T a sunat-o pe Sabina sa-i ceara sfatul... " si, de asemenea, ACELE "PROBE" CARE SA ATESTE VREO LEGATURA INTRE RALUCA DUMITRESCU SI PERSOANA MEA.

Scuzele nu sunt parte din solutiile in acest caz, chiar daca sunt foarte, foarte-foarte, adanc de sincere.
Si stii de ce nu sunt parte? Pentru ca atunci cand ceri dovezi privind o "acuzatie", nu ar trebui sa o faci acuzand, la randul tau.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-09 20:36:25
         
 
 
"ai fi scris si numele persoanei despre care mi-ai spus ca " a mai ajutat-o, uneori "

Elena, eu nu am afirmat NICIODATĂ că Mirela Lungu colaborează cu cineva la scrierea textelor ei. Ba dimpotrivă...

Ce să mai zic... oare contează o dezamăgire în plus?


 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-05-09 20:31:32
         
 
  ...Elena,

Fâsssss!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-05-09 19:52:45
         
 
  P.S. Liviu Bordas nu e Sandra, eu zic ca Liviu Bordas e Angelina Jolie  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-09 19:27:42
         
 
  lenutza, my love, cand termini treburile, poate-mi raspunzi si mie la 3 chestiuni care ma framanta:

- de ce dracu' motorina e mai scumpa decat benzina?

- de ce femeile de peste 40 ani prefera shoppingul in locul sexului? dupa alti cercetatori, poezia

- de ce nu am acum o lamaie in frigider? mi-e cam greatza

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-09 19:26:49
         
 
  Cristi Vasiliu, sunt pusa in imposibilitatea de a-ti raspunde din motive lesne de inteles, inca sunt la birou si nu am timp. Cum doresti sa-ti raspund: ca o nesimtita, mincinoasa ordinara, mizerabila, sau... ca o femeie cu aproape 20 de ani mai in varsta decat tine, care, culmea, spune adevaruri ?
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 19:01:42
         
 
  Să recapitulam:

Elena Toma a afirmat că Mirela Lungu își scrie poeziile pe ymessenger cu Cristian Vasiliu, Radu Ștefănescu, Al Trep, Cristi Stănculeasa (de ce nu și cu Adrian Păunescu sau Mircea Dinescu ?:) )

"Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, Al Trep, Cristi Stanculeasa, colegial, va rog :
aveti bunul simt si recunoasteti care a fost, este si va mai fi :):) "aportul vostru" la imaginea autoarei Mirela Lungu. "

A prezentat următoarele "dovezi":

1. - Florin Radulescu nu i-a dat stea…
"Florin Radulescu, nu o data, i-a atras atentia, in subsolul poeziilor, sa renunte la poezie:) se vede treaba ca acele poezii erau scrise de una singura, fara indrumarea colegilor, altfel... poezia s-ar fi bucurat de stea si din partea lui Florin Radulescu, nu numai din partea colegilor Radu Stefanescu si Cristi Vasiliu, completati, pe alocuri, de distinsul colrg Cristi Stanculeasa si chiar de mine :))"

Și ce dacă Florin Rădulescu nu a dat stea? FR nu a apreciat cred niciuna din poeziile pe care ea le-a scris. Nu are nici o relevanță acest aspect. Să trecem mai departe…

2. - pe club.neogen.ro/incercariliterare Mirela Lungu (aka Euridike) a fraternizat cu Cristian Vasiliu și cu Ștefan Rădulescu
"http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&idp=2625049&clid=2
radu:
http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&div=1&pag=0&nr_all=32&idp=128184&clid=1"

Îi amintesc că o vreme și ea a fraternizat cu Radu Stefanescu dupa cum ea însăși susține. Să înțelegem de aici că ea ar fi cerut asistență pentru scrierea unor poezii lui Radu, iar Radu, sictirit de insistențele ei, a scos Flit-ul. Nu?! Atunci așa-zisa dovadă cade…

3. - Cristi Stănculeasa ar fi avut o discutie Elena Toma în care se arata surprins că Elena Toma are curajul să o acuze pe Mirela Lungu. Nu se înțelege dacă Cristi Stănculeasa are dovezile sau doar a fost mirat de nesimțirea Elenei Toma. Dar poate intervine dânsul cu lămuriri.

" Cristi Stanculeasa, esti prin zona ?:) Nu ai nimic de spus la aceste afirmatii ale mele ? As vrea sa redai tu discutia noastra telefonica legat de acest subiect, tu m-ai sunat si te-ai aratat mirat ca am indraznit sa acuz pe Mirela Lungu ca nu semneaza poeziile si cu numele celor care o ajuta, o consiliaza, ii dau idei, mai retuseaza... pe ici, colo, versurile, etc :)"

Nimic concret! Praf în ochi după modelul: “Mi-am făcut tema dar nu o am uitat-o acasă”.

4. - Al Trep ar fi și el în cunoștință de cauză.

"Al Trep, ce mai faci ? Esti plecat in vreo delegatie ? Daca nici tu nu ai nimic de comentat la acest subiect, nu ma supar nici pe tine:)".

Al Trep a negat și când vine vorba de pus în balanță cuvântul Elenei Toma și cuvântul lui Al Trep, îi dau fără echivoc dreptate lui Al Trep. Iar praf în ochi...

5. - de asemenea și Radu Ștefănescu i-ar fi făcut confidențe Elenei Toma.

"In urma convorbirilor noastre telefonice, am clarificat mai multe aspecte legate de colaborarile pe care le ai (n.n. Radu Stefanescu)... nu numai cu Mirela Lungu."

Mă îndoiesc sincer :) și nevăzând dovada înclin să îl cred pe Radu.

6. - asemănările dintre poeziile Mirelei Lungu și poeziile scrise de Cristian Vasiliu și Radu Ștefănescu.

"izbitoarea asemanare intre textele tale (n.n. Radu Stefanescu) si ale Mirelei, ca si intre textele Mirelei si ale colegului Cristi Vasiliu, nu trebuia sa va revolte,"

Pe mine nu mă revoltă asemănarea!  De ce o revoltă pe Elena Toma și de când revolta ei constituie o dovadă? Cel mult putea să afirme ca Mirela este un epigon!…

7. - și nu în ultimul rând …

“Nu numai o data, si pe tine (Radu Stefanescu), ca si pe Cristi Vasiliu, v-am salutat de pe paginile voastre sau ale Mirelei, felicitandu-va pentru atentia si grija de " indrumatori" ai colegei noastre.”

… Am mai spus: tăcerea mea (și a lui Radu) nu poate constitui o dovadă când Elena Toma tace. Iar acum o somez (și pentru acele dăți) să prezinte dovezi.

În concluzie: nici o dovadă concretă… Toată polologia ei este doar menită să ne amețească de cap.

Elena Toma afirmă că am ajutat-o pe Mirela Lungu să își scrie poeziile, iar eu răspund că Elena Toma este o Mincinoasă Ordinară. Aștept dovezi concrete sau scuze… Elena Toma! Să te văd pe unde scoți cămașa!…

Dixit ,

Cristi

P.S. Cât de mizerabilă poate fi o personă care scrie aceste rânduri:
“am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)” ?



 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 18:44:34
         
 
  Radu, my love, ma tem ca daca-ti raspund dupa cum simte inima mea :) intra, ca o vijelie, Amelia Cojocaru si ma face "Scaparici":) You know:)Dar, cu toate riscurile, iti voi raspunde, mai ales ca este weekend si va fi o placere sa fiu iar in legatura cu voi. Te asigur, fac fata tuturor atacurilor:), faptul ca sunt singura in fata voastra, e o incantare. Pana ajung si eu acasa, mai ironizeaza-ma, un pic, acolo, asa, cat sa imi faci elanul:)). Indiferent de cele ce se vor scrie aici, doresc sa va asigur, veti ramane la fel de simpatici, talentati si sper ca Europeea sa fie punctul de legatura intre oameni de bun simt, care, indiferent de consecinte, isi asuma responsabilitatea cuvantului spus, scris:)

Si eu vreau sa dau Cezarului ce-i al Cezarului, numai ca, in unele cazuri, sunt mai multi Cezari la un loc si nu stiu cat i-am dat unuia si cat altuia:))Asta e tot ce ma doare:)

Elena Toma:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 17:44:39
         
 
  Desi de obicei ma tzin departe de acest gen de probleme, acum imi voi spune parerea. Si asta pur si simplu pentru ca, sincer vorbind, nu intzeleg ce importantza are daca niste poeti sunt prieteni intre ei si se ajuta unii pe altii cu sfaturi de versificatie?

Nu vad de loc unde e problema daca cei care dau sfaturi se bucura sa o faca, si cred ca nu are absolut nici o importantza daca aceste sfaturi se dau inainte de postarea textului. Si, iarasi, ce conteaza cine semneaza, sau cine da voturi, sau cine da stele, daca textul postat e bun si cititorii se pot bucura de el? Atata vreme cat cei care ajuta sunt bucurosi sa o faca, chiar anonim, (sa zicem), care-i problema?

Toate aceste discutii mi se par puerile si, sincer, le sunt recunoscatoare celor care au indraznit sa posteze ceva literar dupa acest text, incercand sa incline inapoi balantza atelierului catre literatura si poezie.

Daca genul acesta de comentarii, care seamana cu "a pârî", s-ar putea evita, ar fi foarte bine pentru colaboratorii site-ului. Iar daca cei ce le scriu nu au discernamantul necesar, ele ar trebui, cred, invalidate atunci cand buretele rabdarii celor de buna credintza e prea imbibat, ca acuma, de exemplu.

Cu toata stima,
VPL.



 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-05-09 17:37:10
         
 
  Radu, preamarite:)), acum am vazut ca ai postat, citesc ce ai scris si raspund, sunt inca la birou si mai am si treaba pe aici dar... voi raspunde:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 17:31:38
         
 
  Alex, nu am gandit ca Mirela Lungu ar face parte din viata privata a cuiva. Aici, m-am referit, strict, la contributia colegilor si nimic mai mult. Eu nu stiu cum ai ajuns tu la convingerea ca Mirela Lungu scrie un text in 30 minute, si eu, si tu, daca vrem sa impresionam, invatam o poezie si o scriem in fata cui vrei tu si facem impresie, nu gluma. Eu ma refer la calitatea textului:) asemanari, etc:) Viata privata nu ma priveste, nu viata ta, nu a altcuiva, nu ma intereseaza nici macar viata mea privata, daramite a altuia ?! Sincer, nu am vrut sa te supar cu nimic, dar, daca ai fi citit mai atent despre ce se discuta aici si daca ai fi vrut sa fii, cu adevarat, OMUL pe care-l cunosc, ai fi scris si numele persoanei despre care mi-ai spus ca " a mai ajutat-o, uneori ". Daca tu nu l-ai pronuntat, nu o voi face nici eu, poate va intra si va spune, colegial. Si, in fond, ce mare scofala ? Doar suntem liberi sa colaboram, sa ne ajutam, sa ne fim sprijin, la o adica... de ce aceasta reticenta, aceasta rautate in a recunoaste ce-i al Cezarului ?

Alex, multumesc pentru interventie. Pentru mine, ramai acelasi distins coleg si prieten, asta in masura in care te intereseaza sa ai, in jurul tau,oameni care-si respecta cuvantul, onoarea, etc:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 17:29:49
         
 
 
lenutzo, my dear

n-as fi vrut sa intru aici. poate din cauza puternicei tale amprente olfactive. tulburatoarei tale amprente maro. sau poate pentru ca marile iubiri sunt mute. cine mai stie...

dar mi-ai pomenit numele, si...

oricum, nu-ti face probleme, scrie ce si cat vrei, n-o sa patesti absolut nimic.
cineva, acolo sus, te iubeste.
dar mult mai mult decat acel cineva te iubesc eu, numaratorul de silabe... uite, ultima poezioara a mea e pentru tine, cred ca te-ai prins:


Codoașă milenară, uite, vara!
Falange de hemoroizi îți pleacă
spre cerebel, la cura de nămol...
Oferă-le, gentil, un bunăseara,
și cine știe, s-o găsi să-ți facă
vreo temenea un fante în survol

pe Mogoșoaia Bridge! Un damf de limbă
cu certe calități refrigerante
adie și acum, seducător,
pe epidermele ce'n mai își schimbă
izmenele. Se-nalță parapante
pe sfori rocambolești de suspensor...

Parnasul e păros. Hai, ciumăfaie!
Te-așteaptă'n necroloage faraonii
abecedarelor de foi vândute
cu ouă împreună... Vâlvătaie
va fi-n acest oraș, când minionii
silabisind prefața, te vor plânge!


marturisesc, intuitia ta a functionat fara gres:

sunt Cristi Vasiliu, Cristi Stanculeasa, etc
sunt si Rudyvalentino, sau el e eu, ce mai conteaza, mama, ce feeling ai avut...
sunt si Mirela Lungu; toate polemicile si dialogurile alea din neogen sunt la misto, iti dai seama; ma plictiseam si mi-am facut si eu niste clone, ca e trendy; stii ca imi place sa scriu parodii, dar pentru ca nu gasesc pe nimeni suficient de bun ca sa merite onoarea de a-l parodia, imi scriu singur poeziile, si dupa aia ma autoparodiez, ma mai iau la misto, imi scriu replici, contrareplici, etc

in conditiile astea, sigur, poate fi adevarat ca imi dau singur stele, din moment ce e perfect
regulamentar sa dai stele de pe un cont pe altul

care e problema?

altfel, sunt de destul de bun amic cu mine insumi, si formez o gashka compacta

sunt mic, bondoc, chel, si am in jur de 60 ani

de aia nu prea ies in lume, mi-e rusine cu mine, ma intalnesc doar cu mine, dar singur si fara martori

cam introvertit, locuiesc cu bunica

dar sunt generos, ma ajut la o adica, si cand sunt in criza de idei, ma imprumut pe termen scurt

unii spun ca am o personalitate de tip schizoid, dar probabil ca o fac din invidie

ma intelegi, viata e plicticoasa

ce-ar mai fi de spus?

te iubesc mult, lenutzo

pentru ca iubirea mea e volatila si transcende materia vascoasa

iti dedic prima mea poezioara... aipupiu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-09 17:24:34
         
 
 
Elena, mă mir că îmi apare numele pe aici. Discutăm cumva despre viața mea privată? Sau a altcuiva?
Legat de "aportul" despre care vorbești, te asigur că din partea mea nu există niciunul. Mie mi-a luat 3 zile să finalizez acel sonet de Paști și am făcut efortul ăsta doar ca să văd dacă sunt sau nu capabil de așa ceva. Mirela poate scrie unul în jumatate de oră dacă are starea necesară, așa că nu are nevoie de ajutorul nimănui. Cândva ți-am spus că e o întreprindere păguboasă ceea ce faci, dar n-ai vrut să mă asculți și nici să mă crezi... Păcat
Și încă ceva: parcurgând intervențiile tale, pot să spun doar că m-ai dezamăgit .. mai mult decât crezi

 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-05-09 17:10:03
         
 
  Liviu, sorry, te-am "pierdut":)
Elena Toma:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:55:30
         
 
  Guinness World Records - Book 2009

Mai aveai un pas, Elena. 13 comentarii consecutive.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-09 13:46:16
         
 
  Stimate domnule Emanuel Cristescu, daca am gresit cu ceva, va rog, sa ma scuzati !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:44:50
         
 
  Mirela Lungu, sub cuvant de onoare, nu am nimic personal cu tine ! Imi esti draga si mi-a facut placere, chiar m-a onorat prezenta ta, cu ocazia lansarii cartilor mele Maimuta de matase si Fiinte dificil de fixat. Parca te vad, veneai insotita, la brat, de un distins coleg, ne-am imbratisat, m-am bucurat de florile aduse si, in mod special, de prezenta voastra. Am petrecut acea noapte impreuna in care, eu si Al Trep, serbam ziua de nastere si ne-am distrat de minune. Ceea ce m-a mirat putin a fost rapida ta adaptare la situatii imprevizibile:) dar asta tine de alt aspect care intereseaza mai putin.
Mirela Lungu, imi esti draga, admir fina ta ironie, umorul tau extra-terestru, dar... aminteste-ti, tu ai descoperit "pasarelele din capul meu":) si m-ai obligat sa te rog sa le numaram impreuna:) Chiar daca eu am un stol, am fost bineintentionata si tie ti-am recomandat un "pasaroi", unul si bun in cuibul tau, care sa te "asiste" in tot si toate. :)
Succes, Mirela !
Cu sincera colegialitate
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:42:58
         
 
  off topic

vin sa dau si io cu barda in bordura. am postat acum o ora (cortect este am dorit sa postez) un comentariu, de fapt un raspuns la unul dintre comentariile mele. cum inca nu a aparut, si inca asteapta sa fie validat m-am hotarat sa scriu aici si sa cer si eu o marire de salariu, pardon, de nivel, ca sa nu mai fiu nevoit a astepta si pana se hotaraste cineva sa vada ce mai fac muritorii de rand. multumesc pentru intelegere.
 
Postat de catre Leonard Ancuta la data de 2008-05-09 13:35:10
         
 
  Radu Stefanescu, Cristi Vasiliu, Al Trep, Cristi Stanculeasa, colegial, va rog :

aveti bunul simt si recunoasteti care a fost, este si va mai fi :):) "aportul vostru" la imaginea autoarei Mirela Lungu.
cu stima pentru curajul vostru:)
Elena Toma :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:29:00
         
 
  typo: ar fi trebuit, coleg, etc :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:26:41
         
 
  Sandra Filimon, daca in loc sa fi insistat sa nominalizez, ai fi citit textele Mirelei Lungu, replici, parodii, etc, ai fi inteles fenomenul semnalat de mine si, ca editor, tu ar fi trbeuit sa faci ceea ce am facut eu: sa iei atitudine:)
Dar ai o scuza : primele texte ale Mirelei Lungu aparute pe acest site au disparut si, astfel, gradul de comparatie intre textele scrise pana la colaborarea cu distinsii colegi si textele scrise, fie in colaborare cu altii, mai putin talentati, fie singura, cum scriem majoritatea dintre noi:)), evident, nu poate fi realizat:)

- ca fapt divers:) cand am citit prima poezie a Mirelei Lungu postata pe Europeea eram convinsa ca este o clona a lui Dan carlea:), fapt pentru care i-am cerut sa-mi faca dovada ca nu este preadistinsul coleg, specialist in IT :))
- Florin Radulescu, nu o data, i-a atras atentia, in subsolul poeziilor, sa renunte la poezie:) se vede treaba ca acele poezii erau scrise de una singura, fara indrumarea colegilor, altfel... poezia s-ar fi bucurat de stea si din partea lui Florin Radulescu, nu numai din partea colegilor Radu Stefanescu si Cristi Vasiliu, completati, pe alocuri, de distinsul colrg Cristi Stanculeasa si chiar de mine :))
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:25:06
         
 
  typo: atitudinea *  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:16:08
         
 
  Radu Stefanescu, constat cu tristete ca m-ai sters din randul prietenilor tai de pe site Neogen ! Sincer, imi pare rau ! Stii bine, in pofida tuturor neintelegerilor, niciodata nu ti-am contestat talentul, inteligenta, dorinta de a ajuta pe cei care au avut nevoie. In urma convorbirilor noastre telefonice, am clarificat mai multe aspecte legate de colaborarile pe care le ai... nu numai cu Mirela Lungu. faptul ca mi-am permis sa remarc izbitoarea asemanare intre textele tale si ale Mirelei, ca si intre textele Mirelei si ale colegului Cristi Vasiliu, nu trebuia sa va revolte, dimpotriva, sa va bucure ca simturile mele armonice, melodice, ritmice, exceptand numaratul silabelor:)), nu ma inseala. Nu numai o data, si pe tine, ca si pe Cristi Vasiliu, v-am salutat de pe paginile voastre sau ale Mirelei, felicitandu-va pentru atentia si grija de " indrumatori" ai colegei noastre. Atirudinea voastra rautacioasa nu m-a impiedicat sa va port acelasi respect:)
In rest, sa ne mai auzim cu bine :)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:14:53
         
 
  Al Trep, ce mai faci ? Esti plecat in vreo delegatie ? Daca nici tu nu ai nimic de comentat la acest subiect, nu ma supar nici pe tine:) Gandeam ca e mai sincer sa va spuneti parerile, altfel ar parea ca "infloresc " eu tematica si e pacat ! Repet, nu am nimic cu nimeni, din partea mea, oricine isi poate scrie textele in colaborare cu cine doreste, dar ... asa cum si eu, si alti colegi, am semnat impreuna textele scrise in colaborare, mi se pare normal s-o faca si Mirela Lungu. Ma deranjeaza sa accept sa fiu luata de "fraiera", apreciind un text care nu apartine in totalitate autorului si, mai mult, l-am mai si instelat:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:08:27
         
 
  Cristi Stanculeasa, esti prin zona ?:) Nu ai nimic de spus la aceste afirmatii ale mele ? As vrea sa redai tu discutia noastra telefonica legat de acest subiect, tu m-ai sunat si te-ai aratat mirat ca am indraznit sa acuz pe Mirela Lungu ca nu semneaza poeziile si cu numele celor care o ajuta, o consiliaza, ii dau idei, mai retuseaza... pe ici, colo, versurile, etc :) Daca nu vrei sa te implici, din considerente lesne de inteles, nu ma supar. Am acelasi respect pentru tine si sper ca sinceritatea mea sa nu te deranjeze:)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 13:03:44
         
 
  typo : se afla *  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 12:59:24
         
 
  rog colegii care au aceste pagini pe Neogen sa nu stearga fotografia colegei Mirela Lungu.:)

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 12:58:50
         
 
  pana revin cu amanunte, puteti viziona paginile colegilor Cristi Vasiliu si Radu Stefanescu pe site Neogen. Printre prietenii celor doi se afala si colega Mirela Lungu. Mirela, esti mai frumoasa in realitate, fotografiile nu te avantajeaza:)

http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&idp=2625049&clid=2 radu

http://club.neogen.ro/profil/?1=1&profil_p=allfriends&div=1&pag=0&nr_all=32&idp=128184&clid=1

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 12:52:53
         
 
  Elena, linisteste-ti neuronii. N-am clone, nici pe aici, nici aiurea.
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-09 12:29:32
.............
interesant ! :)
cand o intreb pe Sandra ceva, raspunde Liviu
cand il intreb pe Liviu, raspunde Sandra

:)

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 12:38:36
         
 
  Gigi, m-ai prins exact la ceasul la care impart indulgente. :)

N-am inteles acel ha,ha... nu stiu ce te amuza. Oricum, nu conteaza, ai iertarea mea, daca asta te chinuia asa mult :))

Elena, linisteste-ti neuronii. N-am clone, nici pe aici, nici aiurea.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-09 12:29:32
         
 
  Gigi Duru, desigur, am dreptate:))

Lucki... esti o dulceata de trandafiri:)

Sandra Filimon, si tu imi pui la grea incercare rabdarea. Te-am intrebat, de cateva ori, esti sau nu clona lui Liviu Bordas ?:))
Revin cu noutati, dar... facem schimb de informatii, Sandra, ok ?:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 12:14:53
         
 
  Cristi Vasiliu, te inseli, aseara nu am avut net, reteaua rds rcs ne face probleme:) Acum sunt la birou, dar promit, in pauza de masa voi scrie tot ce gandesc legat de acest subiect. Te asigur ca vom lamuri lucrurile:) Mirela Lungu, de ce nu vii alaturi de noi, il pasi numai pe bietul Cristi Vasiliu sa lupte pentru imaginea ta, construita cu atata grija?:) Dar nu este singurul, ce fac ceilalti colegi care ti-au "retusat" pe alocuri ideile ?:)
REVIN
Domnule Emanuel Cristescu, multumesc de intelegere si voi incerca sa lamurim lucrurile.
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-09 12:05:07
         
 
  Dle Bordaș, îmi cer scuze pt. exprimarea avută în intervenția de mai jos (a doua!). Iertați un agramat. :)
Probabil aceștia nu au dreptul la exprimare... decît dacă postează creații.
Ha, ha!
 
Postat de catre Gigi Duru la data de 2008-05-09 12:00:26
         
 
  Să nu te lași Elena!

Când va veni Elena Toma
Purtând dovezile în cârcă
Se va lupta și cu fantoma
Strivind-o ca pe o năpârcă

Nu stiu cine e fantoma dar n-am gasit alta rima!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-05-09 11:57:42
         
 
  Mulțumesc de precizări.

Așadar, dacă probele există, nu sunt loate în calcul, adicătelea orice probă scrisă... nu e relevantă! Frumos.
Atunci ce probe ați dori să vedeți!?!

Cristi, recitiți-vă creațiile de pe neogen... iar apoi comparați-le cu forma finală, cea de aici.
Zîmbești, acuzi... doar nu-ți faci probleme pt. ceva ce nu mai este (există, stimabile!), nu? :)

Păi vezi coană Elena, dacă mata nu ai un loc'șor al tău pt. a salva tot ceea ce se publică... și ți-ai permis să spui un adevăr deoarece frățiorul tău ar trebui să se lipsească de cadînă, atunci de ce insiști, lasă fufele!

Sandra, după cum observi, răspunsul tău nu mă mulțumește.
Te mai întreb și așa: dacă una dintre persoane (mă refer la Mirela sau partenerul/a cu care a avut un schimb de mesaje private - din care reiese dovada!) vine și postează corespondenta, aceasta este/reprezintă o ilegalitate?

Meci!

Așadar nu ne rămîne decît s-o rugăm pe Mirela să-și posteze, aici pe sait, o parte din viață, altfel cei ce îndrăznesc să spună un adevăr riscă să plătească...

Rușinică domnilor!

P.S. Cînd se va putea posta liber pe acest sait?
 
Postat de catre Gigi Duru la data de 2008-05-09 11:50:56
         
 
  Părerea mea este că Elena Toma așteaptă ca acest text să iasă de pe prima pagină. Nu vom vedea nici devezi, nici scuze!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 09:27:36
         
 
  Povestea asta cu dovezile din corespondența privată este doar menită să ne arunce praf în ochi. "Am dovezi dar nu vreau să le prezint pentru că violez corespondența!" Hm! Abuzând de acest lucru și eu aș fi putut să fac afirmații gratuite despre Elena Toma susținând că am dovezi dar nu le pot prezenta fiindcă sunt primite pe mail prin ymessenger sau prin porumbei călători. Mai degrabă cred că ați auzit la coțul străzii o bârfă pe care , învelind-o în misterul asta tip agatha cristie (unde sunt dovezile?! exista ele sau nu?!), o prezentați drept fapt sigur.

Să vă fie rușine dna Elena Toma!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-09 09:07:58
         
 
  Domnle Gigi Duru,

"corespondența privată poate fi considerată probă?" Da, cu condiția să fi fost obținută legal. Legalitatea presupune fie preluarea corespondenței private în baza unui mandat emis în acest sens, fie chiar destinatarul acestei corespondențe o prezintă ca probă.
Probele obținute ilegal nu sunt luate în seamă, în schimb incriminează pe cel care le-a obținut pentru violare de corespondență (în cel mai fericit caz).

"ce ne facem în cazul în care textele finite dispar?" Este o întrebare la care nu am un răspuns, dar atâta timp cât ele au fost publice, cei interesați și-ar fi putut face copii.

"Vedeți cazul amintit mai jos, unde a trebuit să se ascundă un adevăr ce-a deranjat o editură."
Dacă respectivul caz ține de un autor care publică (și) pe Europeea, vă propun să faceți un topic separat.




 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-09 08:50:51
         
 
  Acest text, postat la rubrica "altele", ar putea fi intitulat: Scandal cu Dame Literare". Definiția(de altfel, destul de vagă) Damei Literare a fost enunțată de către Teodor Mazilu, dar mai rămăne loc pentru alte completări.
Problema mea e alta. Alo, dom Cristescu mă auziți? Mi s-a invalidat un text: "Despre zeul ce (parvine) în taină...", îl găsiți (încă?) în Lista textelor mele. Vă solicit în calitate de arbitru de centru, pentru că nu sînt mulțumit de explicațiile tușierului Bordaș.
 
Postat de catre george savu la data de 2008-05-09 07:54:03
         
 
  Sandra, Elena s-ar putea să aibă dreptate. Într-una dintre cele patru intervenții (ascunse/invalidate!) ce vizează subiectul în cauză (cei drept, pe pagina generatoare...)am pus o întrebare care suna cam așa: corespondența privată poate fi considerată probă? Și dacă da, ce ne facem în cazul în care textele finite dispar? Se obișnuiește!! Vedeți cazul amintit mai jos, unde a trebuit să se ascundă un adevăr ce-a deranjat o editură.
În aceste condiții cum va trebui procedat?

Și de ce încercați să păreți deschiși, curați etc., cănd de fapt nu dorește nimeni să se facă lumină.
Parcă acesta îi singurul caz. Se știe, se cunoaște, se face fiecare că nu vede. Chiar mă amuzați!
Mulțumesc!
 
Postat de catre Gigi Duru la data de 2008-05-09 02:04:42
         
 
 
Elena Toma, ne puneți la grea încercare răbdarea.

Iată, vă întind o mână de ajutor.
Afrimați undeva mai jos : "Eu am spus ca Mirela Lungu isi scrie, uneori, poeziile in colaborare cu alti colegi. Chiar i-am reprosat ca semneaza "creatia" numai cu numele ei, cand, in mod normal, ar trebui & x sau y :)" (s.n.).

Este un pas înainte: nu toate creațiile autoarei incriminate sunt în colaborare.

De asemenea, ne-ați comunicat și faptul că cel cu care a colaborat autoarea incriminată ar fi Cristian Vasiliu.

Prin urmare, lucrurile s-au simplificat mult. Vă rog să enumerați acele postări (de preferință cu link, pentru a putea fi mai ușor accesabile celor care doresc să verifice) în care cei doi autori au colaborat și să argumentați pe oricare din căile sugerate de dl. Cristescu aceste susțineri.

Desigur, rămâne și cealaltă alternativă: să retractați acuzele și să vă prezentați scuzele, explicit și neechivoc, celor doi autori pe care i-ați numit (cel puțin până acum!).
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-08 23:19:07
         
 
  Ioana Hristu,
Dat fiind că vizitați rar paginile Europeea, vă informez pe scurt despre evenimentul, ba chiar catastrofa care a avut loc putin înainte de Craciun, anul de grație 2007.
Un utilizator (nu este niciun secret, este vorba despre Dan Carlea) a experimentat, cu sau fără voie, încă nu se știe precis, niște coduri HTML. Datorită unei vulnerabilități legate de filtrarea incorectă a parantezelor duble, domnia sa a generat așa-numita "injecție SQL", procedeu bine cunoscut hackerilor, înlocuind cu propriul text absolut toate postările tuturor userilor până la momentul respectiv. Acest fapt, coroborat cu incompetența celor care au găzduit sait-ul a dus la pierderea irevocabilă a majorității textelor.
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-08 22:49:14
         
 
  domnilor si doamnelor,
citesc pe-aici(eu vizitez rar site-ul sau saitul)
sunt problemele dvs, nu le comentez.Dar cu mine ce-ati avut?Ati curatat tot? A devenit acest loc proprietatea unei maini de scriitori care se considera consacrati sau sunt considerati asa de bunii lor amici?
In acest caz, afisati un regulament, faceti niste interdictii de club privat, puneti-ne taxa de citit si de scris.
Legalizati-va actiunea de a sterge si elimina dupa bunul plac.
Sau nu folositi internetul.
Cer iertare ca scriu aici...dar forum nu-i, chat nu-i, alte teme de dezbatere idem.

Asadar...da' cu mine ce-ati avut?
 
Postat de catre ioana hristu la data de 2008-05-08 20:32:58
         
 
  Elena Toma,
Daca ai acele probe spune-le. Daca ai doar indicii, fă-le publice. Dacă sunt doar analize stilistice prezintă-le. Dacă sunt doar păreri exprimă-le. Oricum argumentează. Dacă nu ai nimic înseamnă că te-ai înșelat. Se poate întâmpla oricui. Prezintă-ți scuze și s-a rezolvat problema.

Cum știi că nu ești pătimașă și nici ranchiunoasă sunt convins că ne vei prezenta cu sinceritate varianta pe care o ai.

Mulțumesc anticipat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-08 20:32:47
         
 
  "chiar nu-ti amintesti cand te salutam pe pagina Mirelei ?:)) iti ziceam " The teacher ":))"

NU! Și dacă îmi spuneați "the teacher" ca unui wisky, nu văd ce relevanță are! Încă nu am primit nici un răspuns și nici o dovadă concretă. Dacă asta este marea dovadă pe care o aveți aștept și scuzele pe care mi le datorați pentru afirmațiile denigratoare la adresa mea.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-08 19:28:12
         
 
  typo: - atunci acordai:))pfff:))  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 18:00:27
         
 
  Cristi, ai un zambet mirific:)chiar nu-ti amintesti cand te salutam pe pagina Mirelei ?:)) iti ziceam " The teacher ":)) Atunci acoradi doar stea si afirmatia mea nu te deranja:)) pana, eu, biata de mine, iubitoare de adevar si echilibru:)) (deh, sunt nativ balanta):)), am inceput "sa strig" in gura mare pe aici, si ragusisem, la un moment dat. ce bine ar fi prins, la acea vreme, prezenta Sandrei Filimon, care, dupa cate observ, vrea numai din partea mea raspunsuri, desi am pus si eu niste intrebari la care astept raspuns:))

Cristi Vasiliu, salutari pitestene, cu lalele... cu tot :)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 17:59:38
         
 
  "tacerea lui Cristian Vasiliu" :))

Dnă Elena Toma :) tăcerea mea nu poate ține loc răspunsului dvoastră!!!

Aștept și eu argumentele concrete (cred ca toți știu ca ele nu există!) sau scuzele ...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-08 17:52:11
         
 
  "Totusi nimeni pana la Elena Toma nu a acuzat un autor ca ar posta texte facute integral sau partial de altii."

.....................
Sandra, eu nu am facut aceasta afirmatie. Eu am spus ca Mirela Lungu isi scrie, uneori, poeziile in colaborare cu alti colegi. Chiar i-am reprosat ca semneaza "creatia" numai cu numele ei, cand, in mod normal, ar trebui & x sau y :)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 17:17:08
         
 
 
Sabina Datcu, dacă am greșit făcând această legătură, îmi prezint scuzele. La modul cel mai sincer.

 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-08 17:05:05
         
 
  Buuun... si ca sa nu mai deschid alt topic...

SANDRA FILIMON, precum tu ceri explicatii de la Elena Toma, iti voi cere si eu tie:
am sa te rog sa PREZINTI DOVEZI PRIVIND AFIRMATIA: "daca nu cumva E.T a sunat-o pe Sabina sa-i ceara sfatul... " si, de asemenea, ACELE "PROBE" CARE SA ATESTE VREO LEGATURA INTRE RALUCA DUMITRESCU SI PERSOANA MEA.

Astept.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-08 16:52:50
         
 
  Sandra, tocmai am facut dovada: "tacerea lui Cristian Vasiliu":)) Apropo: ce varsta aveti, stimata Sandra Filimon ? Poate-l convingeti si pe Liviu Bordas sa-mi raspunda la mirarea: este clona Sandra Filimon ?:)Si, daca-mi permiteti, stimata Sandra Filimon, un sfat: "cu rabdarea... treci marea":)) Asteptati, vor aparea si altii, mor de curiozitate:)) care va fi sincer si va recunoaste ? Cine se respecta, o va face:)

Sandra Filimon, eu am o rabdare de fier:) Va recomand si dvs.:) si daca sunteti Liviu Bordas travestit:)) imi permit sa-l suspectez :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 16:19:21
         
 
 
Doamna Elena Toma, în intervențiile de mai jos ați nominalizat în persoana lui Cristian Vasiliu pe unul din autorii care pretindeți că ar fi contribuit la textele Mirelei Lungu. Mai sunt și alții? Poate îi nominalizați.

Inutil să spun că va trebui să prezentați dovezi și privitor la această afirmație.
Într-un comentariu de acum aproape două zile ați lăsat să se înțeleagă că sunteți în posesia acestor dovezi, text pe care doresc să vi-l reamintesc:

"domniile lor m-au tot instigat si, acum, cand taman eram pregatita sa ma supun conditionarilor colegilor Liviu Bordas si Sandra Brown, scuze, Filimon, ohh, dvs. imi cereti sa renunt. Ok. Ma conformez !
cu multumiri
Elena Toma"
Postat de catre Elena Toma la data de 2008-05-06 19:32:04

Mă fac că ignor "jocul" cu numele meu și vă rog să prezentați toate probele de care dispuneți.

 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-08 16:11:02
         
 
  Cristian Vasiliu, lasand la o parte admiratia mea pentru talentul tau, te asigur, nu ma supara atitudinea ta, dimpotriva, te apreciez.:) Un adevarat barbat... asa procedeaza, ca tine:) dar, in locul tau, de as fi fost:), as fi recunoscut placerea de a colabora cu distinsa noastra colega, mai ales in 'replicile' date creatiilor voastre, colaborare care iese in evidenta ostentativ si nu numai o data am intrat pe paginile voastre si ti-am transmis salutari si felicitari pentru indrumarile pline de rabdare si entuziasm.:) Ma si surprinde interventia ta de azi.:) De ce pe pagina ta nu ai comentat, doar te consideram profesorul Mirelei ?! Tacerea ta de atunci poate fi un raspuns:)
Multumesc :)
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 15:43:12
         
 
  "colaboratorii Mirelei Lungu apar, singuri, neinvitati:)"

Vă rog să prezentați dovezi sau altfel să îmi prezentați scuze!

Până una alta eu afirm că sunteți o mare micinoasă!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-08 15:18:34
         
 
  Ce mizerie!
Cristi
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-08 13:04:37
..............

Sandra, vezi ? colaboratorii Mirelei Lungu apar, singuri, neinvitati:)
Asa mizerie, cred si eu:)
Cristi Vasiliu, salutari pitestene:)
Elena Toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 14:28:19
         
 
  "ha, ha, ha ! De la ce am scapat, stimata Sandra ?:))Pe bune, ai haz:) Pai, Mirela se murdareste, singura, prin ceea ce face, nu e cazul sa pun eu pe tapet, aici, stie Mirela mai bine si nu numai Mirela, inclusiv colegii care-i acorda "consultanta" intru maiestria versului Lungumirelian:))"

Ce mizerie!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-08 13:04:37
         
 
  D-le Cristescu, am o deosebita stima pentru dvs., stiti bine. :) Dati-mi voie sa raspund acestor intrebari, si o voi face, daca Mirela Lungu, personal, doreste. Poate asa invata sa-si apere interesele, singura, fara a mai cere altora s-o faca in numele ei.
Cu multumiri pentru intelegere
Elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 12:44:40
         
 
  "Drept urmare, Elena a scapat iar Mirela a ramas improscata cu murdarie."

Serios ? "Elena a scapat si Mirela a ramas imporscata cu mudarie ? "

ha, ha, ha ! De la ce am scapat, stimata Sandra ?:))Pe bune, ai haz:) Pai, Mirela se murdareste, singura, prin ceea ce face, nu e cazul sa pun eu pe tapet, aici, stie Mirela mai bine si nu numai Mirela, inclusiv colegii care-i acorda "consultanta" intru maiestria versului Lungumirelian:)). Esti sigura ca nu ai primit telefon de la ea sau de la un coleg bineintentionat, care doreste sa-i apere "imaginea"?:)
Liviu Bordas, esti sigur ca nu esti clona Sandra Filimon ?:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 12:22:26
         
 
 
Doamna Toma, invitația domnului Cristescu este clară: fie faceți publice dovezile care să vă susțină afirmațiile fie retractați acuzele și vă prezentați scuze autorului în cauză. Nu sub un alt topic ci chiar la acesta, care a fost special deschis în acest scop.
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-05-08 12:22:09
         
 
  Referitor la textul dintre ghilimele:

un text tragi-comic, destul de bine scris, in care imaginatia debordanta a autorului construieste o adevarata realitate pentru cititorul care abia acum ia contact cu acest site.

Comicul provine din fraze radicale de genul: "Cand deja era stransa cu usa sa prezinte dovezi...", "Consider ca trebuie sa interveniti cu fermitate pentru a clarifica situatia.", "Si nu au ramas decat doua solutii (s.n.)", iar tragicul din faptul ca cineva ar putea aborda acest subiect cu acea seriozitate de care nu dau dovada nici macar procurorii cand investigheaza crime.

Alte puncte de vedere sunt de asteptat si din partea editorului acela marsav care si-a permis sa invalideze comentariile in care se cereau probe si dovezi nu mai stiu cum. Si care a indraznit sa puna punct anchetei facuta in piata publica. Rusine sa-i fie!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-08 12:15:45
         
 
  typo: simpatie:), pe bune, chiar imi sunteti simpatici, nu ca ar conta pentru voi, dar eu, sincer, va simpatizez. Va invit la o cafea:)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 12:09:23
         
 
  Sandra Filimon :) te asigur, nu stiu cine este Raluca Dumitrescu, chiar eram pregatita sa raspund insistentelor:), sincer, numai ca interventia Ralucai m-a determinat sa ma opresc. Nu am dat telefon Sabinei, despre care Sabina este vorba in aceasta discutie ?
O rog pe Mirela Lungu, daca are vreo problema neclara legata de afirmatiile mele, sa deschida un topic si eu voi argumenta. Pana atunci, Liviu, Sandra, pe bune, chiar nu aveti ceva mai bun de facut ?:)) Sunt texte pe site, asteapta sa fie comentate, poate aveti atatea alte treburi si eu va retin :)
Cu simaptie
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-08 12:07:57
         
 
 
Nu vă lăsați șantajat!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-08 11:32:44
         
 
  Elena Toma si-a motivat refuzul de a face publice dovezile pe care isi intemeia acuzatiile prin aceea ca nu vrea sa-l supere pe domnul Corbu. Cu alte cuvinte, avea dovezi, dar publicarea lor ar avut consecinte nedorite de ea.

Daca le avea atunci, nu cred ca le-a ratacit intre timp. Isi poate proba deci afirmatiile.

Ca nu o va face, e o certitudine. Nu pentru ca ar dori sa menajeze sensibilitati, ci pentru ca nu are astfel de dovezi. Scuza jalnica pe care a invocat-o nu mai sta in picioare. Cel menajat ii cere chiar el sa dezvaluie ceea ce era de dezvaluit.

Inteleg si aprob demersul celui care a sesizat situatia generata de comentariul, absolut nedemn, al Elenei Toma. Care nu se mai poate ascunde nici sub blana maimutei de matase, nici sub masca naivitatii.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-08 08:34:26
         
 
  Erata
"Aștept și punctele de vedere ale altor membri implicați precum și ale celor neimplicați, evident, exprimate civilizat"

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-08 06:47:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE