FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
LA MULȚI ANI, MANY
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Dragul meu Many,

Îți mulțumesc că exiști. Îți mulțumesc pentru că rîzi cînd ar trebui să plîngi și verși lacrimi de crocodil cînd totul e de rîs. Îți mulțumesc pentru că sari deja casa cînd iedul dărîmă mereu masa. Îți mulțumesc că ești bebe-leoaica site-ului. Și faci țuști ca un gheizer cînd cu talent iedul umple casa de căcăreze aurite. Și bombe cu hidrogen sulfurat. Îți mulțumesc că mă tachinezi și mă tragi de... șireturi. Că ești atît de inteligent cînd bați cîmpii.

Îți mulțumesc că mi-ai schimbat viața și mi-ai deschis ochii. Pentru că mi-a arătat cum să nu-mi mai pierd vremea pe un site lăsat la voia întîmplării și a celor ce se află, asemenea ție, în treabă. Îți mulțumesc Many, datorită ție am găsit de făcut ceva serios pentru o mînă de oameni care știu să aprecieze acest lucru. Datorită acestui site știu bine ce înseamnă veleitarismul, activismul, amatorismul arogant și închipuit.

Trebuie să sărbătorim x ani, y luni și z zile de cînd mă tot minunez de atîta încăpățînare. Pentru că, nu-i așa, noi nu avem nimic de ascuns. Nu suntem ipocriți și meschini.

(Discuția pe mess n-a mai avut loc.)

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Obosit, scuze de typo, dar nici eu nu par a ma simti prea bine.K  
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-04 17:41:25
         
 
  Imi asum toate acestea, dar tot nu vad abjectia. Peste masura de european inseamna, in acceptia textului incriminat, o extrema laxitate a principiilor, care ar putea fi tratata ca ingaduinta excesiva unidirectionala, nimic altceva. Am mai semnalat si altadata dublul standard pe care il aplici, de exemplu cu pupilul muma si cu Kosta ciuma, dar de ce m-as chinui sa-ti mai explic daca tot nu vrei (nu ca n-ai putea) sa pricepi.
Tare mai esti matale bosit, maestre, daca vezi in asta abjectie. Nu ma duce mintea ce ai gandit. Daca ma suni si imi explici ce aberatie ti-a putut trece prin sinapse, dau eu o bere. Daca nu, scuzele mele sunt la dispozitia dumitale, inclusiv dezlegarea de a-mi da ce nivel vrei, ca tot nu mai aveam intentia de a polemiza cu dumneata, nici macar pe tema asta. Esti patimas, indarjit chiar, cand vine vorba de Acela, si nu e bine, maestre. Nici eu nu sunt prea ingaduitor, nici cu el si nici cu dumneata, recunosc, asa ca, desi e pacat, prefer sa nu te mai deranjez. Oricum, imaginatia naste, iata, monstri, iar frustrarea nu este apanajul meu exclusiv. Cu mare dezamagire si parere sincera de rau, Kostanu.
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-04 17:40:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  „Dar vorbele mele sunt floricele pe langa ce komite derbedeul oplosit cu atata ardoare la sanul Marei Tale. Nu kumva esti peste masura de...european, maestre? Intreb si eu asa, nu e nevoie de nici un raspuns.”

Aceasta este întrebarea abjectă pe care ți-am semnalat-o. Așteptam scuze. Și sper să nu se mai repete. Pentru aceasta a fost avertismentul.

Sper să ți-o asumi bărbătește și să-ți prezinți scuze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-04 16:12:09
         
 
  Emmanuel, mic Dumnezeu de fel
Nu inteleg la ce te referi, cand scrii 'trimitere abjecta". De data asta imaginatia dumitale iti joaca feste, e clar!
Nu-mi amintesc sa fi fost abject in vreun comentariu. De persoana dumitale reala nu m-am legat niciodata, pour le nom de Dieu, le vrai, cette fois! Ce dracu! Ce fel de atentionare trebuie? Daca vrei, spune doar un cuvant si dispar pentru totdeauna de aici, daca te deranjez asa de tare. Sau, fa cum ti-am zis, pune-l pe Instinctescu editor si inteleg tot, fara amenintari. Nu e nevoie sa te legi de persoana mea ca sa inteleg ca nu ma inghiti. De ce dracu nu-mi reduci nivelul, in semn de razbunare pentru ca m-am luat de extinctescu, si gata? Dar, fii atent, nu e nevoie de amenintari si de atentionari intre noi doi. Eu unul cedez primul, cand e vorba de violenta. Si nu de destept, crede-ma, ci numai pentru ca in spatele violentei se ascunde multa suferinta. Asadar, esti stapanul, fa cum crezi. Dar, remember, eu nu m-am legat de dumneata ca persoana fizica ci de proiectia dumitale literara, de eul virtual, de ingaduinta suspecta, de pfirea partinitoare si patimasa, de dublul standard, de multe. Nu de dumneata si de viata dumitale privata care chiar nu ma intersecteaza pe nicaieri. La fel, punct.K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-04 15:37:36
         
 
  Kosta Vianu,

Nu te mai foța atât. Nu are nici o legătură cu ecsintescu. CTA, pe care nu l-am jignit niciodată, și-a permis depășirea ultimaei brume de bunăcuviință. A intrat într-un domeniu sacru amestecând într-un comentariu o persoană din familia mea. Este prea mult. Ecsintescu a "ratat" reducerea nivelului deoarece când eu am ajuns la net textul lui aluziv în raport cu "măgăria" lui CTA. nu mai era pe site. Repet mi l-a trimis cineva și cred că a fost o reacție a faptului că eu încălcasem primul cutuma.

În rest nu am nicio problemă cu ecsintescu. Absolut niciuna. Doar imaginația ta a putut să facă trimiterea aceea abjectă pentru care te atenționez și pe tine. Sunt un om calm, blând însă totul are o lmită. Aici se discută literatură sau despre literatură, filosofie, etc. Nu despre persoana mea. Eu nu am discutat persoana Kosta Vianu sau CTA. Este un ultim avertisment. Punct.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-04 14:27:36
         
 
  Violenta este ultimul refugiu al incompetentei. Amenintarea (indiferent de natura ei) este semn de slabiciune prin multe parti ale fiintei, iara nu de putere. Nu cunosc textul incriminat, dar reducerea nivelului lui CTA ti-ar incununa opera, stimate Emmanuel! Stii, vorba latinului: finis coronat opus. Tot un fel de sfarsit ar fi si acesta, al increderii in impartialitatea dumitale jucata. Si daca tot te-ai decis s-o comiti, macar fa-o pana la capat: ce iei de la CTA pune la insolescu-instinctescu-extinctescu sau cum dracu ii mai zice. Asa, cel putin, nu te dezici. Si mai iese si de-un efect puternic: iti dai seama ce harcea-parcea ar face Insolescu "muni avec les droits du niveau" ? Sau, si mai bine, fa-l editor! Cu siguranta ai scapa, cel putin de mine, definitiv de pe aici!
Nu cred, pina in ultima clipa a vietii mele, in nevinovatia relatiei dintre dumneata si extinctescu. Ai o obligatie mare fata de el, exista undeva un contract care te obliga prin ceva, ai slabiciune temperamentala pentru vulgaritate si exhibitia in public a faptului de alcov, dracu stie ce ai. Dar prin tot ce zici si faci in ultimul timp ma determini sa cred ca e asa. Iar amenintarea lui CTA e bomboana pe coliva, crede-ma! Repet, nu stiu cu ce te-a deranjat mai rau decat o facuse pana acum. Dar e prea de tot, maestre, las-o dracului! Rad curcile.K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-04 13:52:28
         
 
  Toleranța mea nu trebuie interpretată drept slăbiciune. Aviz amatorilor.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-03 12:59:44
         
 
  CTA

Ai invocat în discuție o persoana pe care nu aveai căderea să o pomenești. Adică a fost un atac la viața mea privată. Pentru asta ai fost sancționat.

În rest intrigă de duzină. Habar nu am ce vrei să spui cu "Știa IBG ce trebuie să faceți."

Cât privește onoarea site-ului nu ești tu chemat să o aperi sau să o constați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-03 12:58:25
         
 
 
Așa vă stă bine, de ce să vă ascundeți după deget, fiți drastic. Cu asta ați salvat onoarea site-ului.

Știa IBG ce trebuie să faceți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-03 12:45:08
         
 
  Corneliu Traian Atanasiu,

Ai deppășit limita bunului simț. Ți-am invalidat comentariul. Daca îl vei reposta în forma în l-ai postat îți voi reduce nivelul.
Punct.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-03 12:06:33
         
 
  "Chiar dacă a fost incorect cu mine și m-a atacat sub centură într-un text pe care l-a retras dar pe care „un binevoitor” mi l-a trimis pe e-mail. Este drept că și eu intrasem în domeniul lui privat acela al relației sale cu fiul său, fapt pentru care eu mi-am prezentat scuze. Așadar haideți să nu mai dezgropăm morții, să nu facem anchete și să vedem de acum încolo ce se va întâmpla. De altfel, în ce mă privește, întotdeauna mă întreb nu ce este cineva ci mă întreb ce devine? Crește? Stă pe loc? sau dă înapoi?"

Nu ai citit pasajul? Nu spune nimic? Ori trebuia să pun mâna pe par?
Și am mai avut o interventie parcă dar nu stau acum să o caut.

Când un binevoitor mi-a trimis textul el nu se mai afla pe site. Bineînțeles că a fost un text incorect. Cum sunt multe și de-ale domniei voastre CTA. El, probail a realizat și l-a retras. Dar domnia voastră, în postarea de mai jos exagerați.Dacă țin bine minte era asa o formulare aluzivă nu cum e mixat textul de mai jos. Și cu asta sper că pui punct.

Evident că dacă vedeam textul direct luam măsuri.

În rest gherilă textuală distinse CTA. Important a fost gestul lui mihai-oliviu cristea. Care nu are nici un fel de "obligație" față de mine și și-a asumat printr-un gest sinucigaș, (probabil o fi mult mai tânăr și nu a mai rezistat exasperantelor hărțuiri la care mă supuneți.)dreptul de a-și spune sincer opinia. Evident în mintea domniei voastre este vorba de o conspirație, de cineva din garda pretoriană, etc.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-03 11:12:09
         
 
 
Scuze domnului mihai-oliviu cristea. În comm-ul meu s-au strecurat cîteva erori și repetiții. Sînt convins că dînsul le va repera și repara fără să se mai supere încă o dată.

Cît privește "încrederea" acordată, nu gazda mi-a acordat-o, ci noi, întreaga echipă care a organizat concursul, am acordat-o membrilor site-ului și chiar proprietarului. Faptul că dînsul n-a luat atunci nici o atitudine față de derbedeul care a atacat concursul chiar înainte să înceapă arată incapacitatea sa de a colabora cu cei care încearcă să facă lucruri de calitate pe site. De aceea, toate apelurile sale la alte asemenea acțiuni (le-am enumerat în textul care urmează acestuia) s-au dovedit simplă agitație sterilă (într-o radiografie a site-ului ar putea fi reperate ca minciuni agitatorice). Cei apelați știu deja cu cine au de a face.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-03 11:00:54
         
 
 
Micuțele oglinjoare private:

"E-mailurile prin care mulți mi-au mulțumit îmi sunt de ajuns."

Și înaintarea la grad de străjer (de care beneficiat deja un întreg detașament de gardă imperială):

"Mulțumesc mihai-oliviu cristea . Ți-ai asumat o srcină ingrată. Vei fi acuzat de toate relele din lume."

Domnule Orbu, greșelile de scriere nu sînt vicii, ar putea fi corectate lesne dacă domnul Ciulac n-ar fi preocupat să vă apere onoarea nereperată.

Dar, că tot sîntem la capitolul onoare, puteți răspnde decent la o întrebare? Iat-o:

Cum împăcați dv. atît de lunecos apelul permanent la faptul că soțiile și copiii noștri ar roși la vederea cuvintelor răznite din DEX, cu acela că soția dv. ar fi putut citi pe chiar pe acest site (devenit jurnalul intim la beizadelei), într-un text care s-a lăfăit o zi întreagă pe prima pagină, că are de suferit din cauza unui soț care, în timpul relațiilor intime, nu-i gîfîie-n ureche cuvinte dulci-porcoase? (Dînsul se dădea, tot acolo, drept pildă, spunînd că nu face amor cu iubita sa princiară, ci se f... și i-o spune mereu pe șleau, căci fără cuvîntul izgonit din DEX, nimic nu se împlinește.)

Nu ne-ați spus nimic atunci, toți am văzut și așteptam o minimă reacție, un cutremur de pleoapă. La deschisul sau la închisul ochilor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-03 10:49:07
         
 
  Mulțumesc mihai-oliviu cristea . Ți-ai asumat o srcină ingrată. Vei fi acuzat de toate relele din lume. Au mai făcut-o și alții ca să nu amintesc decât de ultimii doi C. vasiliu și Gh. rechesan. Orice opinie contrară opiniei distinșilor este temenea, slugărnicie, pe față, etc.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-03 10:20:03
         
 
  Înte alb și negru există ROGVAIV

Sper să fi observat că nu am jignit pe nimeni.
Reciproca, văd cu părere de rău, nu este valabilă.

Pt CTA care scrie:"spiiiiritul europeeeea (ca și cu celelalte năzbîtii: ecoliteratura, site-ul de nișă etc.)"

„Tot adâncul unei strofe
Nu oricăruia s-arată
Orbul nu vede lumina
Ce lumina-i vinovată?”

Citat din memorie din Cincinat Pavelescu.

Pentru: „Trebuie să recunoaștem că genul de minciună pe care îl practică domnul Corbu este oarecum predestinat de numele pe care-l poartă. Dînsul se umflă, cum e și firesc, în pene.” Un surâs pentru umflatul în pene.” Pentru acuza de minciună doar lipsa de logică pe care o expui în văzul tuturor te poate scuza.

„constituția sa compactă și obtuză de om dintr-o bucată.” Limbaj elevat, eseistic.

„dînsul nu poate fi considerat responsabil. Cel mult lipsit de discernămînt.” Mitocănie infracțională.

Repet, ți-am mai spus-o, astfel de „intervenții” relevă carențe educaționale. Eu le și te ignor pentru astfel de propoziții.

Ioan Peia,

„se postează din o mie alte motive, în afara celui enunțat de domnia-voastr㔠Care ar fi câteva dintre acele motive?

"Și pentru libertatea de a se exprima fără nici o constrângere din partea , să-i zicem, administrației."

”pentru un articol care făcea referințe generale la o anume stare de fapt și care nu cuprindea nici o nominalizare”

Nu era un articol nevinovat. Era un fel de teoretizare a unei ideologii având ca obiect apologia violenței și discriminării femeilor. Și , ca și în cazul ecsintescu am încercat o discuție prealabilă. A fost imposibil. După multe eforturi este adevărat, ecsintescu a înțeles și cel puțin în ultimele intervenții am văzut că respectă regulile de postare pe Europeea. De altfel l-am atenționat că dacă încalcă aceste reguli îi voi scădea nivelul. Și i-am mai scăzut nivelul și altă dată.



”Nu, domnule Cristescu, nu trebuie să-l alungați. Ar fi, cu adevărat, o violare de principiu, împotriva căreia aș lua chiar eu atitudine. Dar ar trebui să-i puneți botniță, că vă stă la îndemînă. Nu trebuie să vă spun eu cum.”

Eu am fost primul și multă vreme singurul care m-am luptat cu ecsintescu și cu textele lui pornografice. Ar fi absurd ca acum, după ce a înțeles că europeea nu-i va publica astfel de texte și când are intervenții într-un limbaj decent „să-i pun botniță”. Ar fi și imoral și ar fi și păcat. Este un tânăr talentat. Pot să o dovedesc oricând. Chiar dacă a fost incorect cu mine și m-a atacat sub centură într-un text pe care l-a retras dar pe care „un binevoitor” mi l-a trimis pe e-mail. Este drept că și eu intrasem în domeniul lui privat acela al relației sale cu fiul său, fapt pentru care eu mi-am prezentat scuze. Așadar haideți să nu mai dezgropăm morții, să nu facem anchete și să vedem de acum încolo ce se va întâmpla. De altfel, în ce mă privește, întotdeauna mă întreb nu ce este cineva ci mă întreb ce devine? Crește? Stă pe loc? sau dă înapoi?


„În aceste condiții, este explicabil de ce "să-i zicem administrația" este complet lipsită de luciditate și măsură.”

Este o afirmație, emoțională, impresionistă și care nu se susține.



”Of, Doamne! Am mai spus-o: uneori, intervențiile domnei-voastre sunt un monument de iopcrizie și naivitate prost jucată!”

Nu sunt ipocrit și nu „joc” ipocrizia. Acuzația este nemeritată și de nesusținut.



Kosta Vianu

„Calambururi de doi lei” poate ai dreptate. A fost singura replică pe care am găsit-o la invocarea repetitivă a „trasului de șireturi” Dar asta nu înseamnă c㠄încerc în disperare….etc” de ce aș face-o? Și care ar fi disperarea?


„pentru ca te-ai aliat cu raul impotriva oricarei evidente, pentru ca o tii gaia-matzu ca Insolescu ar avea talent, pentru ca l-ai aplaudat cand a comis alaturari impardonabile, pentru ca, asa cum cu talent si cu umor veritabil ti-a aratat CTA, esti capra care sare masa.”

Ce simplu ar fi dragă Kosta dacă am ști clar care este răul și care este binele. Și ecsintescu este o făptură. Și în opinia lui, aproape sigur, lucrurile se văd invers. Ce-mi propui este o soluție extremistă. Eu cred în varianta pacifistă, adică aceea în care și domnia ta și ecsintescu, și eu, și toți ceilalți membri ai site-ului, respectându-ne opiniile sau ignorându-ne, putem posta aici.


Ar trebui, in opinia mea, sa fii suprema instanta a site-ului, una treaza, care sa vegheze ca atelierul sa nu produca monstruozitati. Ce faci dumneata, in schimb? Te duelezi, uneori jalnic, iarta-mi sinceritatea, cu cei care din bun simt iti arata ce si cine greseste, dupa slabele lor puteri. Ce ai cu CTA? De ce il consideri, asa cum ai spus, unul din dusmanii site-ului?

Am încercat și încerc să fiu un factor de echilibru al site-ului. Am sprijinit și sprijin pe aceia care cred în sfaturile mele. E-mailurile prin care mulți mi-au mulțumit îmi sunt de ajuns. Însă cine și când greșește, vorba tipului din reclama cu Matache măcelaru: ehe, nu este așa de simplu cum crede lumea.

„Pe mine stiu de ce nu ma suferi.” Te înșeli. De fapt am văzut logica într-o replică anterioară (când am invocat o posibilă replică a unui conațional). Total greșită, logca explicație.

„Balciul Acesta al Desertaciunilor care este, care a devenit Europeea.”

Greșit. Este un site valoros, cu oameni valoroși și cu multe creații valoroase.

PS. Sunteți cu toții oameni inteligenți, instruiți și, pentru că postați aici, pasionți de literatură. Îmi este greu să înțeleg aceast㠄hărțuire” în opinia mea cu miză mică.

Oare nu am putea aborda pe un ton civilizat, polemic, argumentat de exemplu problema vulgarității textuale, problema pudoarei versus pudibonderie și multe, multe alte astfel de probleme?

Am „cheltuit” peste douăzeci de minute cu redactarea acestui răspuns. Minute care puteau fi dedicate altor activități.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-03 10:13:41
         
 
  Tu matale cine mai ești, bre Mihaie?
Ești proaspăt absolvent de grădiniță sau faci parte din garda de corp?
Pe saitul ăla de care vorbești nu făceam altceva decît să le spun unor "școliți" ca matale să mai pună mîna pe buche. Știu că doare rău chestia asta, dar cine pretinde a fi scriitor trebuie măcar să știe a folosi corect unealta cu care mînuiește ideea. Și mai trebuie să posede un pic de informație, acolo, cît să nu să se vadă paiele ieșind prin cusătură. Cît privește situația mea particulară, vericule, nu știu dacă ți-a cerut cineva să faci pe biograful, dar, potrivit obiceiului vostru prost, atunci cînd nu aveți argumente serioase, cotrobăiți prin destinul altora ca niște babe de radio-șanț. Ți-aș spune eu mai multe, dar nu prea merită să pierd timpul cu tine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-03 09:52:30
         
 
  Mihai,
Daca tot ai facut prostia sa te bagi in vorba, iata ce trebuia sa faci mai intai: sa afli ca "a privi-n oglinga firi" cum ai cutezat a scrie nu este corect. Genitivul substantivului "fire" (o fire - doua firi) se scrie cu doi "i" astfel: "oglinda firii". Mia Culpa de care scrii tu e o curva din alt cartier, nu de prin cartierul culturii. Poate ca ai vrut sa zici "mea culpa", ceea ce este cu totul si cu totul altceva. Inainte sa te-mburici, ai grija ce vrei sa zici. Cu mare grija, K.
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-03 02:14:58
         
 
  Frumos Domnilor din partea Voastra?
va lasa omul in casa ca sa-l jigniti?
si va mai lasa sa-l si combateti cu armele voastre neconventionale?
e cinstit din partea Domniilor Voastre?
uitati-va-n oglinda firi si veti descoperi
ipocrizia intrucipata-n meschinarie.
CTA ai fost (daca n-ai uitat) lasat cu incredere sa organizezi "lupta"-n concursuri "europeenice", ai uitat increderea care ti-a fost atribuita?
dar, ce-ai facut, ti-ai batut joc de credibilitatea "gazdei"
e bine?
te las sa-ti faci "mia culpa".. dar stiu si sunt sigur ca ai obrazul-talpa si n-o faci!

Ioan Peia... de vreo doi ani si ceva erai la fel de recalcitrant si pe alt sait de poezie (atelier literar) dar cu userii mai ales, noii veniti, sau cu cei pe care usor ii puteai darama prin impostura sau impunsatura.
dar ... ceva s-a intamplat. un semn Divin ti-a aratat ca gresesti (un deces in familie) si o perioada ai fost cuminte..., ti-ai uitat?
multi dintre noi nu!
vrei sa iti continui "osanada ruigbistica" sau vrei sa te lasi la fund, revenind .. om?

nu va cer decat sa privit barna din ochii vostrii, lasand paiul din ochiul vecinului sa -l deranjeze doar pe el.

ciulac!
 
Postat de catre mihai-oliviu cristea la data de 2008-05-03 00:00:02
         
 
 

"Domnia ta și încă vreo doi trei aveți sentimentul că dețineți adevărul. Eu am îndoieli, eu caut,gândesc, analizez și mă îngrozește ideea de a face o nedreptate."

Of, Doamne! Am mai spus-o: uneori, intervențiile domnei-voastre sunt un monument de iopcrizie și naivitate prost jucată!


Trebuie să recunoaștem că genul de minciună pe care îl practică domnul Corbu este oarecum predestinat de numele pe care-l poartă. Dînsul se umflă, cum e și firesc, în pene.

Paradoxal, aș spune că minte cu sinceritate. Pe de-o parte, pentru că minciuna sa nu este premeditată, ci spontană, rezultînd fără efort din fibra sa de lemn noduros și contorsionat, din constituția sa compactă și obtuză de om dintr-o bucată.

Pe de alta, pentru că orice aberație, odată rostită, devine pentru dînsul crez și se preschimbă în prințip. Fiind însă vorba de o minciună inconștientă, instinctivă, dînsul nu poate fi considerat responsabil. Cel mult lipsit de discernămînt.

În fine, pentru că, pudic fiind, dacă ar rosti cumva adevărul, s-ar simți ca împăratul din poveste – gol în piața publică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-02 15:50:13
         
 
  "M-am gândit și eu, de ce, cu toate "agresiunile" asupra Europeei, totuși oamenii postează aici? Cred că pentru consecvența apărării principiilor."

Domule Cristescu,
Aceasta este o mare eroare cu care vă bandajați orgoliul aflat în stare de derută.
Pe Europeea, ca și pe alte saituri mai puțin "principiale", se postează din o mie alte motive, în afara celui enunțat de domnia-voastră.

"Și pentru libertatea de a se exprima fără nici o constrângere din partea , să-i zicem, administrației."

Domnule Cristescu,
Vă rog să faceți un efort de memorie spre a vă reaminti tratamentul de care am beneficiat eu din partea "să-i zicem administrației", pentru un articol care făcea referințe generale la o anume stare de fapt și care nu cuprindea nici o nominalizare. M-ați mazilit rapid, luîndu-mi posibilitatea de a a mai posta "la liber", ca să zic așa. Asta, acum hăt vreme, pe cînd pruncul dv. iubit abia de se juca cu "talentul" în țărînă.
Apoi, mai încoace, "să-i zicem administrația" mi-a cenzurat un text care, iarăși, nu făcea nici o referință nominală, dar i se păru că i se năzări cum că ar cuprinde nu'ș ce aluzii transparente la o altă stare de fapt. Ceea ce m-a făcut să mă întreb, de atunci, dacă mai pot scrie ceva, fără ca "să-i zicem administrația" să nu mă caute la icre cu osîrdie.
De ce se întîmplă asta? Simplu: pentru că o parte din onor editorii care formează "să-i zicem administrația" se gășcăresc între ei, stau la o masă comună în cine știe ce bar și se dixtrează, făcînd remarci jignitoare la adresa uzerilor. (Apropo: nu am avut prilejul să-i mulțumesc Mirunei Duma pentru epatanta caracterizare pe care mi-a făcut-o, în prezența odraslei princiare și a regentei-mamă. N-o întreb cum și-a permis, dar o întreb dacă, la vîrsta fragedă a dumneaei nu ar trebui să mai ia ceva lecții de bună purtare...)
Mai mult de atît: tot ceea ce comentam sau scriam, era, mai înainte, verificat pe-din-dos de către madam Adam, regenta-mamă - prilej cu care mă întreb cum și de ce! Și numai dacă treceam de viza cenzurii 'mneai, puteam apărea în pagină. Altfel, nexam! Ceea ce, pardon domnule Cristescu, seamămă a abuz grosolan din partea editorilor, abuz pe care nu l-ați sesizat sau v-ați făcut că plouă abundent, pentru a nu vă deranja protejații.

"...îmi displace suprareglementarea. Că nu îl alung pe ecsintescu. Dacă l-aș alunga de aici crezi că nu ar avea unde se exprima?"

Nu, domnule Cristescu, nu trebuie să-l alungați. Ar fi, cu adevărat, o violare de principiu, împotriva căreia aș lua chiar eu atitudine. Dar ar trebui să-i puneți botniță, că vă stă la îndemînă. Nu trebuie să vă spun eu cum. Vedeți unde s-a ajuns? La o exhibiție sentimentală absolut jenantă. Își bagă limbile-n gură și fac schimb de salivă chiar în fața noastră, așa, ca nesimțiții ăia de pe stradă, care mai au să se încalece în Piața Mare și să ceară să fie dați și pe Discovery! Băi frate, nu sunt nici eu un sfînt, dar, pe toți dracii!, dragostea nu este chiar așa, o prestație jemanfișistă de operetă, afișată, cu mare fală și în disprețul oricărei etici, pe toate gardurile. Romeo și Julieta de bulivar! Ai amor focos pentru un mucos, apăi bagă, naibii, capul la cutie și tăvălește-te la tine-n alcov pînă faci cearceafurile ferfeniță.
Ca să nu mai vorbim de tupeul monumental al țîncului, crescut pe macadamul democratic al periferiei, care nu știe decît să scuipe printre dinți și să rînjească superior a culturnic de mahala.
În aceste condiții, este explicabil de ce "să-i zicem administrația" este complet lipsită de luciditate și măsură.


"Domnia ta și încă vreo doi trei aveți sentimentul că dețineți adevărul. Eu am îndoieli, eu caut,gândesc, analizez și mă îngrozește ideea de a face o nedreptate."

Of, Doamne! Am mai spus-o: uneori, intervențiile domnei-voastre sunt un monument de iopcrizie și naivitate prost jucată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-02 13:05:03
         
 
  Calambururi de doi lei, sau cum incearca-n disperare mult stimabilul om mare sa raspunda la-ntamplare. Nu, "maiestre", nu detinem nici un Adevar, tocmai pentru faptul ca el pur-si -simplu nu exista! Exista numai evidentza, faptul brut care sare-n ochi, si de care si un orb s-ar sesiza, numai rau-voitorii nu. De ce esti rau-voitor in opinia mea? Pentru ca te-ai aliat cu raul impotriva oricarei evidente, pentru ca o tii gaia-matzu ca Insolescu ar avea talent, pentru ca l-ai aplaudat cand a comis alaturari impardonabile, pentru ca, asa cum cu talent si cu umor veritabil ti-a aratat CTA, esti capra care sare masa. Ar trebui, in opinia mea, sa fii suprema instanta a site-ului, una treaza, care sa vegheze ca atelierul sa nu produca monstruozitati. Ce faci dumneata, in schimb? Te duelezi, uneori jalnic, iarta-mi sinceritatea, cu cei care din bun simt iti arata ce si cine greseste, dupa slabele lor puteri. Ce ai cu CTA? De ce il consideri, asa cum ai spus, unul din dusmanii site-ului? Pe mine stiu de ce nu ma suferi. Am sarit ca ars la fiecare isprava mai deocheata a odraslei, Ti-am aratat ca e nefiresc sa-l aperi de cate ori o comite. Ti-am spus ca patima pusa in apararea lui e demna de o alta cauza, mai buna. Dar CTA e chiar elegant. El nu are izbucniri de manie ca mine. El este elegant in exprimare chiar si cu "genialul", chiar daca acela nu merita. Am postat adesea texte in care ti-am aratat o oglinjoara in care sa te vezi asa cum esti, sau mai bine-zis cum te vedem noi, cei doi-trei despre care vorbesti cu atata dispret. Crezi ca-ti vrem raul? Noi incercam sa-ti explicam, e drept, nu cu atata talent ca dumneata, cat de ridicol te face rolul acesta de aparator al Instinctescului. Cat de mult sapa la temelia credibilitatii dumitale. Nu ne cunoastem personal. Eu insumi nu sunt avantajat de infatisare, asa incat prefer sa nu te intalnesc, desi ar fi cea mai la indemana modalitate de a-ti demonstra ca nu te dezavuez, ca nu incerc sa-ti prejudiciez imaginea ci, dimpotriva, incerc sa te ajut sa nu mai gresesti. Nu ca un detinator al Adevarului Suprem, asa cum cu perfidie insinuezi. Ci doar ca simplu privitor la Balciul Acesta al Desertaciunilor care este, care a devenit Europeea. Incrancenarea aceasta cu care te incapatanezi sa sustii asa-zisul talent al insului nu va putea fi sustinuta niciodata decat de o eventuala opera magistrala a Marelui Talent. Pe care iti doresc din tot sufletul ca acela s-o scrie vreodata, ca sa poti deveni credibil. Pana atunci, contrar sfatului pe care i-l dai lui CTA, priveste-te, te rog, in tot felul de oglinzi. Cu detasare, cu atentie, cu interes. Poate, cine stie, intr-un final vei vedea, Desi, sincer iti spun, nu mai cred. Cu dragoste, chiar, Kostanu.  
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-02 09:11:07
         
 
 
"Cine și de ce mi-ar face mie temenele?"

Pentru reciprocitate. Slugărnicia e răsplătită cu ipocrizia celui ce îi tot aghesmuiește cu spiiiiritul europeeeea (ca și cu celelalte năzbîtii: ecoliteratura, site-ul de nișă etc.). Nimic fiind, te simți deodată galonat, gata să-ți dai viața pentru amețeala utopiei.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-01 23:21:28
         
 
  Cine și de ce mi-ar face mie temenele?
Nu ai înțeles ce înseamnă "libertatea absolută" distinse CTA.

M-am gândit și eu, de ce, cu toate "agresiunile" asupra Europeei, totuși oamenii postează aici? Cred că pentru consecvența apărării principiilor. Și pentru libertatea de a se exprima fără nici o constrângere din partea , să-i zicem, administrației. Că nu toți înțeleg ce valori deosebite sunt acestea este firesc. Diferențierea eurilor și a contextelor generează percepții diferite, uneori antitetice. Însă aici pot fi exprimate. Toate. Tu te cramponezi de fleacuri. Că nu ar fi reguli. Eu spun că sunt și îmi displace suprareglementarea. Că nu îl alung pe ecsintescu. Dacă l-aș alunga de aici crezi că nu ar avea unde se exprima? Important ar fi să învățăm complementaritatea, alteritatea. Domnia ta și încă vreo doi trei aveți sentimentul că dețineți adevărul. Eu am îndoieli, eu caut,gândesc, analizez și mă îngrozește ideea de a face o nedreptate.

Și, ca să descrețesc frunțile, a propos de "trasul de șireturi" (excelență nu ai agreat, distins îți afectctează olfactoprestanța, amicalul CTA reprezintă "tragere de șireturi" șamd; dacă aș fi malițios aș face trimitere la Cănuță om invers cum îi spun eu celebrului personaj) bag seama că pentru tine lucrurile merg șnur. Iată o cugetare a șnurului: ce șiret sunt!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-01 22:59:03
         
 
 
Nici vorbă. Doar să conjugați liberul arbitrul cu discernămîntul. Ce v-ați face dv. fără oglinjoarele care vă fac zilnic temenele?

Mărire Ție, Sfinte Părinte!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-01 21:10:34
         
 
  Revendicarea ta ar fi
Dacă înțeleg eu bine
Să râd să plâng să spun merci
Cu aprobare de la….tine!

Sunt fericit că ți-ai găsit în sfârșit un țel. Cât privește "Datorită acestui site știu bine ce înseamnă veleitarismul, activismul, amatorismul arogant și închipuit." vezi ce se poate întâmpla dacă devii narcisist? Plimbă-te mai departe de lacuri, bălți, ochiuri de apă, etc. Sau mai lasă-le nabii de oglinzi. Nu te mai admira atât. Că depășești alfa și omega. Eu, întruchiparea tuturor păcatelor, îți înțeleg magnitudinea, Nu știu dacă și alții.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-01 20:31:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE