FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Javrele Dracului !
Text postat de Andrei Florian
***O fetiță în vârstă de șase ani din Constanța a murit, în noaptea de sâmbătă spre duminică, după ce a fost atacată de câini pe un câmp din apropierea porții de acces nr. 9 din Portul Constanța
Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliție al județului Constanța, Radu Croitoru,a spus că duminică după-amiază medicii legiști au prezentat rezultatul investigațiilor. Ei au stabilit că moartea a fost violentă, cauzată atât de pierderile importante de sânge, cât și de rănile suferite pe corp, în special la nivelul arterei carotide.
Viceprimarul municipiului Constanța, Gabriel Stan, susține că echipele Serviciului de Ecarisaj au probleme atunci când merg la intervenții. "Unii cetățeni anunță prezența câinilor fără stăpân în anumite cartiere, iar atunci când cei de la Ecarisaj merg acolo sunt împiedicați de alți cetățeni să intervină pentru că aceștia iau apărarea maidanezilor. Ca să își poată face meseria și să nu fie agresate, echipele de la Ecarisaj merg pe teren însoțite de către polițiști”, a spus Gabriel Stan*** sursa Mediafax.

O asemenea tragedie este posibilă într-o Românie, membră a Uniunii Europene, împânzită de asociații pentru protecția animalelor. După un mic exercițiu de memorie, ne amintim de turistul japonez, ucis și el în chiar centrul Bucureștiului, apoi de sutele de cazuri ce se petrec în mod cotidian în mai toate urbele. Zilnic, în București, sunt mușcați de către câinii comunitari în jur de 30 de bucureșteni. Nu degeaba, orice televiziune care ilustrează România, inserează imagini cu copiii străzii și câinii din dotare. În ghidurile turistice sunt prevăzute în mod clar aceste pericole cu privire la comunitarii noștri patrupezi.
Nu doresc decât să încercați să vă puneți în locul părinților fetiței, asta ca să nu vă stric ziua de tot și să vă cer să va puneți în locul fetiței și să trăiți disperarea ultimelor clipe de viață și groaza că nu va mai putea să-și gasească drumul către îmbrățișarea caldă a părinților.
Să presupunem că această groaznică crimă s-ar fi întâmplat oriunde, în Germania, Franța, Marea Britanie, adică în orice țara cu adevărat civilizată a Europei. Bănuiți ce ar fi urmat ?
Nu vreau să trag eu concluziile. Observ la mulți iubitori de maidanezi că nu reușesc să empatizeze decât cu bietele animale. O fi mai ușor? Se simt mai bine în prezența acestora decât în prezența copiilor noștri?
Mai vreau un Băsescu la primăria Bucureștiului.
Zexe.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cu ce fel de oameni este populată țara asta, dumnezeule!
Cu ce cutre școlite la doi ș-un sfert!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-29 13:52:04
         
 
  Domnule Peia, poate aveti discernamantul perturbat de substante halucinogene si nu sesizati gravitatea situatiei. Un om a murit sfasiat de caini. Mai bine v-ati duce sa trageti un pui de somn, ca nu degeaba se spune ca noaptea este un sfetnic bun. Hai la somnic, nene Peia! Vorbim maine, pe trezie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-29 00:50:43
         
 
  Păi s-o punem primăriță pe Udrea-Cea-Tare-n Păsărică să ne scape de cîini! Anume de cei din parcările concesionate ale Bucureștiului!
O singură problemă avem: de pedeliști cine ne scapă?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-29 00:46:37
         
 
  Un om a murit sfasiat de caini. Cine plateste?

http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8250376-murit-sfasiat-caini-cine-plateste.htm
http://www.mediafax.ro/social/femeia-muscata-de-caini-a-murit-credeti-ca-ar-trebui-reluate-discutiile-privind-maidanezii-din-bucuresti-7927857

Cine este primarul sectorului cinci? Dar al Bucurestiului?

Un om nevinovat a fost ucis. Cine este criminalul?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-29 00:36:37
         
 
  "Ai luat nota de multe, Andrei. Stiu. De cele vazute, si de cele nevazute, (acum si-n vecii vecilor). Deh, ce sa-i faci, deformatie profesionala.
Multzam pentru invitatie, ma duc sa ma culc. Adresa mea de mail te asteapta, now and forever".
radu stefanescu

Maestre, te-ai trezit?

http://www.trilulilu.ro/dan_serbescu/8e5f8d25bacaf5

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-04-17 09:25:21
         
 
  p.s titlul e in extrema... conciliant se putea imblanzi...

spun,

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-04-16 09:31:24
         
 
  bineinteles ca primarul 'cel ales' este cel care trebuie sa stie si sa poata interveni acolo unde un pericol prejudiciaza protectia cetatenilor... cainele fara stapan revine la forma primara de 'animal salbatic'... existenta in haita se caracterizeaza 'comunului' motivata gestului individual...


***O fetiță în vârstă de șase ani din Constanța a murit, în noaptea de sâmbătă spre duminică, după ce a fost atacată de câini pe un câmp din apropierea porții de acces nr. 9 din Portul Constanța*

o prima si legitima intrebare: 'parintii... parintii unde au fost?... un copil de sase ani este ori trebuie sa fie tot timpul monitorizat... daca parintii nu pot, atunci o terta persoana adulta si responsabila trebuie sa preia sarcina de a avea grija de minor... afirmatia ca fetita a murit 'in noaptea de sambata spre duminica' indica ideea ca poate atacul s-a intamplat seara ... ori seara tarziu... (atat timp cand nimeni nu a intervenit ori a incercat sa intervina inspre ajutorul fetitei!...)... moartea ca un fapt premergator... si e tragedie!

in vest, se spune, nu exista aceasta problema!... este adevarat! rar intalnesti pe strada un caine ratacit... insa nici in vest un caine abandonat nu este intretinut in 'azil' pana la adanci batraneti... de obicei dupa o saptamana - doua... (in functie de varsta, sanatate si alte criterii) cainii abandonati sau fara stapan sunt 'adormiti' - sunt injectati cu o substanta letala... cei iubitori de animale ar trebui sa fie primii care sa priceapa ca inlaturarea acestor 'caini salbaticiti' de pe strada este un act benefic atat pentru om cat si pentru animal...( in vest existenta 'azilurilor de animale' este sponsorizata in mica parte de guvern si in cea mai mare parte de donatori)... viata omului este mai presus de cea a animalului... in extreme, ori in tragedii umane solutiile trebuie sa revendice omul... moartea unei fetite de sase ani in conditiile date nu scuza nici parintii nici autoritatile... si daca autoritatiile nu-si fac treaba parintele trebuie sa fie cel care in 'cunostinta de cauza' stabileste 'teritorii si limite' protejand astfel copilul.

atat spun... cele intamplate sunt o tragedie!

goia





 
Postat de catre nula nada la data de 2008-04-16 08:58:14
         
 
  gainile nu m-au impresionat. sunt destule si pe ulitele romaniei, alaturi de gasculite si boi. nisipul roz, da. si stelele de mare inotand pana spre plaja.

constiinta mea civica este in activitate maxima. deja ne ajutam oficial primarul sa castige alegerile :) maine vom vedea si daca va candida sau nu. oricum, i-am propus, pentru cainii comunitari, funde roz la femele si tricolor la masculi, plus cate un piercing de sector din argint pentru a se evita infectiile, unul cu grupa sanguina si cartonas cu numele si orele la care trebuie hraniti. mai mult, pancarte in toate intersectiile cu ''interzis hranirea cainilor comunitari cu oase de peste si pasare'' si control veterinar saptamanal (la dinti, ochi si laba). fiecare caine peste 5 luni, va avea mingiuta proprie si cate doua pisici de jumulit (dintre care una rupta de un barbat, deoarece femeile nu se pricep sa rupa pisica, doar sa taie porcii). constiinta ta civica mai are vreo propunere? asteptam.:)

tot cu dragoste

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-04-15 17:30:04
         
 
  Ioana
problema rezolvării acestei grave și nefirești stări de fapt nu stă, într-adevăr, în decizia ta de a hrăni sau nu câinii comunitari. Miza acestui text există, dacă ai în vedere că sarcina aceasta trebuie dusă la îndeplinire de primăria capitalei. Tot atât de adevărat este că soluții ar exista dar lipsește voința politică și un bărbat care s㠔rupă pisica în dou㔠și să rezolve această situație în mod gospodăresc. Te anunț că în curând vei fi chemată să-ți alegi primarul, gospodarul adică, și de votul tău depinde dacă alegi să trăiești printre găini, șerpi, șopârle, vaci, etc. Dacă nici de data aceasta nu vezi miza, ori eu sunt naiv să mai cred că nația asta mai are încă puterea să renască, ori tu ești într-un raport incorect cu propria-ți conștiință civică. Autoflagerea asta de grup, bazată pe inepția că am fi prea mărunți ca să putem face ceva, ne-a adus în situația în care ne aflăm, și, dacă eu chiar risc sa iau o poziție care frizează patetismul și să încerc să trezesc opinii, sau măcar compasiunea, o fac împăcat cu gândul că ceea ce fac este în acord cu conștiința mea.
Ioana, tu chiar ai fost în Caraibe ? În afară de găini, ce te-a mai impresionat ?
Cu dragoste, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-15 15:47:30
         
 
  stii, la fel de bine ca mine, cate sute de proiecte care pot rezolva problema cainilor comunitari (fara suferinte adiacente) umplu sertarele, fara vreo sansa de fonduri sau bunavointa in a fi aplicate vreodata. textul tau nu are miza pentru ca nu este la nivelul nostru sa hotaram cate oase trebuie sa-i dam lui azor de la blocul P6 si cate suturi lui pufi de la scara B. nu putem decat sa ne dam cu parerea absolut steril, sa ne plangem sau sa deplangem, cu sau fara patetism, intamplari de acest gen. toate tarile lumii au avut caini comunitari. au gasit solutii ca sa rezolve problema. sunt tari care au gaini comunitare. in caraibe, ma impiedicam de gaini, pe strada. altii au serpi, soparle sau vaci. ma rog...
am pus stea pentru ca ai reinceput sa scrii pe europeea si asta ma bucura.


...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-04-14 22:25:04
         
 
  erata: VIER PFOTEN
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-04-14 19:00:52
         
 
  @Andrei
Am prins finalul emisiunii. Amandoi aveau dreptate, dar Berceanu a pus punctul pe I:
doua trei zile de balamuc in presa pe tema asta si nu se schimba nimic.
Sa vedem diseara daca Nasul face emsisiune pe tema asta, ca s-ar putea sa dau telefon sa le povestesc una tare despre VIER PHOTEN.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-04-14 18:58:48
         
 
  Dan Carlea, exact in acest moment, B1TV dezbate problema cainilor comunitari si interesele financiare ce se ascund in spatele asociatiilor pentru protectia animalelor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-14 18:17:52
         
 
  Aveti dreptate domnule Florian, asta am scris si eu, despre pericolul speciismului. Doar ca am facut-o in registru ironic deoarece ambele tabere, atat aparatorii drepturilor cat si suporterii eutanasierii, nu merita in opnia mea altceva; cat despre tragedia bietului copil, deja au preluat-o tabloidele, asa incat numai pe europeea nu mai lipsea dezlantuirea curiozitatilor morbide....
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-04-14 13:18:10
         
 
  Înțeleg doamnă, aveți grave probleme de percepție și multe obsesii. Dacă recitiți textul meu, nu veți găsi alte apelative decât ”bietele animale”,”comunitarii noștri patrupezi” etc. Titlul este însă bine ales, așa cum probabil v-ați prins. Conotațiile dumneavoastră sunt obsesiile dumneavoastră și dacă invitația mea spre compasiune vă determină aceste reacții, sigur aveți probleme emoționale.
Nu sunt ziarist, nu vă pripiți cu concluziile. "organizațiile care au făcut cel mai mult pentru animale au fost independente de religie" aici mă văd silit să recunosc că este adevărat, deși nimic nu m-ar îndepărta de credință și de Dumnezeu.
Va recomand totuși să încercați un exercițiu de compasiune cu familia îndoliată, dacă tot nu aveți nicio soluție pentru această gravă problemă socială.
Respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-14 12:38:00
         
 
  Domnule Florian, ma dezamagiți. Specismul este asemanator rasismului, dar subiectul e discriminarea speciei si nu a rasei. Am ales aceasta forma spre a o deosebi de speciism.

Uitati ce am gasit in wikipedia "...unii au interpretat umanismul ca pe o formă de speciism, care consideră oamenii mai importanți decât alte specii. Filosoful Peter Singer, el însuși umanist, afirma că "în ciuda multor excepții individuale, umaniștii în general s-au dovedit incapabili să se elibereze de una dintre cele mai centrale [...] dogme creștine: prejudecata speciismului". El a chemat umaniștii să "ia poziție împotriva [...] exploatării nemiloase a altor ființe simțitoare" și s-a legat de unele afirmații din Manifestul Umanist III despre care credea că acordă "prioritate intereselor membrilor propriei noastre specii". Cu toate acestea, el a remarcat de asemenea că același Manifest afirmă că oamenii nu au "niciun drept dumnezeiesc sau inerent de a supune alte animale" și a admis că "organizațiile care au făcut cel mai mult pentru animale au fost independente de religie".

In concluzie, atentie, domnule ziarist, sa nu confundati specismul cu speciismul. Forma a 2-a apartine coloanei a V-a a inamicului, asa cum probabil v-ati prins.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-04-14 12:06:23
         
 
  Amelia, când am propus o empatizare cu familia victimei nu am crezut că tocmai o femeie (mamă, sau virtuală mamă) va minimaliza aceasta dramă, conducând discuția prin bălării. Dacă familia îndurerată de această crimă sângeroasă ți-ar citi dizertația și-ar mai face o cruce în plus, și pentru sufletul tău. Eu nu te acuz de nimic dar ți-aș mulțumi dacă ai putea să-mi explici etimonologia cuvantului specism, precum și înțelesul acestuia.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-14 11:45:19
         
 
  acum doua ore am scris pe aceasta tema un articol pt ziar, o sa-l postez miercuri dimineata, probabil, dupa ce apare in publicatie.
e vorba de o patanie personala si de o bomba (cu sau fara ghilimele) despre asociatiile de protectie a animalelor.



 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-04-14 11:21:01
         
 
  In legătură cu groaznicul incident de la Constanța, aș vrea sa punctez câteva chestiuni e-sen-ti-a-le care, din păcate, de foarte multe ori scapă atenției observatorilor vieții noastre publice.

In primul rând cine este făptașul oribilei crime? Indiciile conduc către un membru al subspeciei canis lupus familiaris, un mamifer carnivor din familia canidelor, parte a încrengăturii Chordata. Așadar, avem de-a face cu un atac mârsav săvârșit de către un alien asupra unui pui de homo sapiens sapiens. Când definim astfel termenii ecuației, întregul eșafodaj al faptelor începe să capete un contur nou și o noua dimensiune. Da, prieteni, ați ghicit, lupta pentru supravietuirea speciilor a inregistrat un nou episod. Departe de ochii noștri se duce un razboi aprig! Ei sunt printre noi. Cum bine remarca un mare ganditor american, bufnitele nu sunt ceea ce par a fi. Dar sa nu ne grabim cu concluziile. Să cautam punctele cheie din sinergia faptelor. Astfel:

- simbioza homo sapiens sapiens-canis lupus familiaris, veche de mii de ani, s-a rupt o dată cu părasirea de catre primul a lanțului trofic și ruperea lui de natură. Depravarea omului a condus la depravarea canidelor.

- canis lupus familiaris este supus de câteva sute de ani unui dificil proces de adaptare la mediul artificial urban, creat de om.

- statutul privilegiat din trecut al lui canis lupus familiaris s-a transformat azi intr-o relație ambiguă. Omul nu mai vânează! Vașnicul patruped al contelui de Lagardere, care venea mai ieri cu 3 vulpițe în bot și primea de la stăpân fleica aburindă, se târăște azi prin metropolă cu coada bleagă și cu burta trasă a pagubă, într-o umilitoare ipostază.

- îndelungatul proces evolutiv va conduce la apariția conștiintei de sine a lui canis... ; un blănos roșcat va fi suficient sa le deschida ochii celorlalti asupra dialecticii propriei specii

- din acel moment, homo sapiens va avea o mare problemă

- semnele deja există

- soluția: solidaritatea umană, conștientizarea apartenenței noastre la homo sapiens sapiens, unirea tuturor oamenilor in fața agresorului

- stiu ca mulți vor rade, vor spune ca bietele canide sunt slabe. Argumentul meu: există numeroase documente elaborate la nivelul cel mai înalt care vorbesc tocmai de globalizarea amenințărilor asimetrice.

- adaptarea canidelor la mediul ostil le-ar putea face rezistente la atacuri conventionale; ar putea contraataca prin arme biologice letale ( o forma modificata de toxocara, paraziti noi etc.)

- măsuri: constientizarea oamenilor; societațile iubitorilor de animale trebuie strict supravegheate ca o coloană a V-a ce sunt..

- să nu mai căutam extratereștrii pentru a ne defini propria identitate de oameni, superioară oricarui particularism etno-lingvistic; să nu mai apelam la Bin Laden; pericolul chiar există, este langa noi: canis lupus familiaris (si, vai, ce impropriu a devenit familiaris!)

- noi, oamenii, nu observăm semnalele care ni se transmit: spre exemplu, cu ocazia adunării șefilor speciei noastre de la București, câtă insolență si provocare din partea speciei rivale canide... Ia sa ne amintim, cine au fost adevarații anarhiști, cine a iesit nud in calea coloanelor oficiale daca nu un insolent canis lupus...

- știu ca apelul meu va duce la acuze de specism, dar, vai, de ce nu inteleg cei care-i apara, ecologistii, ca rasa galbena va domina lumea?

"Vrem liniște-n țară, și pace în lume
Dar chiar de-ar cădea vreun blestem,
Carpații și Frații, sari-vor ca unul
Urmând Comandantul (..) Suprem".

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-04-14 11:11:13
         
 
 
La soluționare trebuie să contribuie în primul rînd iubitorii care fac vocalize. Ei trebuie să adopte cîinii fără stăpîn, să-i țină în curțile sau în casele lor și să răspundă, inclusiv penal, pentru faptele lor. Organizațiile iubitorilor trebuie să strîngă, cu fondurile pe care le obțin umblînd din casă-n casă de la acei gură-cască supărați pe hingheri (cum le-o mai zice azi), o altă parte în adăposturi cu condiții umanizate. Restul e treaba politicienilor și sigur o vor rezolva în mileniul ăsta.

Iubitorii ar trebui să știe că iubirea nu-i doar un sentiment înălțător, ci un și un fel de corvoadă pe care o faci cu dedicație. Mai ales cînd îți aduci aminte că trebuie să iubești și oamenii care nu iubesc cîinii.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-04-14 00:00:58
         
 
  Dupa atatea comentarii nu mai este nimic de spus, vreau doar sa spun ca e foarte frumos scris acest articol, si e mare tragedie, daca nici o fetita de sase ani nu trezeste autoritatile atunci suntem o societate pierduta.
O seara frumoasa, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-04-13 23:59:43
         
 
  Revin și va aduc aminte despre ce vorbim aici: O fetiță în vârstă de șase ani din Constanța a murit, în noaptea de sâmbătă spre duminică, după ce a fost atacată de câini  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 23:46:10
         
 
 
"iar atunci când cei de la Ecarisaj merg acolo sunt împiedicați de alți cetățeni să intervină pentru că aceștia iau apărarea maidanezilor"

Problema ar fi simplu de rezolvat pe cale legislativă. Cum anume? Fiecare cetățean care realizează venituri (salarii, pensii, etc) să dea odeclarație la fisc dacă este sau nu iubitor al maidanezilor. Răspunsul afirmativ atrage automat reținerea din veniturile acestora a unui procent (să zicem 1%) care va fi alocat construirii de adăposturi și hranei atâtor maidanezi câte fonduri se vor colecta. Aș fi tare curios dacă toți aceia care în prezent împiedică echipele de ecarisaj ar fi dispuși să dea din buzunar o cât de mică sumă pentru rezolvarea civilizată a situației maidanezilor.

PS: eu unul aș contribui la acest fond

 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-04-13 23:43:54
         
 
  Elena, te inteleg... dar subiectul la care te referi... nu exista decat in imaginatia ta. :) Daca "animalutul" era real, eveai deja o urma serioasa in zona mentionata in retorica ta intrebare.

Andrei, vorbim, vorbim... Eu chiar trebuie, uneori, sa trec pe strazi unde sunt multi maidanezi. :( Ma gandesc, serios, sa-mi iau un caine. Mare!
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-04-13 23:43:23
         
 
  Sabina, din comentariul tău înțeleg că nici gândacii de bucătărie, tănțarii, șobolanii comunitari, puricii, paduchii etc, nu te deranjează. Toate aceste specii sunt binevenite și tolerate de tine, în spațiul tău vital, ca fiind parte componentă a mecanismului de control al populației, și care aduc echilbrul atât de necesar despre care amintești. Come On!
Pe când o mișcare de protejare a gândacilor de bucătărie ?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 23:42:06
         
 
  Cassandra:))), am un typo : puterea de adaptare:)
scuze, domnule Florian. eu am scris cu toată sinceritatea, chiar așa am pățit și exemple ar fi multe. dar prefer mușcătura simțită live, pe propria-mi piele, ofer și cealaltă fesă, numai să știu și eu cine și de ce mă mușcă, decît să aflu de la unul și altul. deh, mai există și animăluțe educate:, bine intenționate, care, șocate de mirobolantele întâmplări, trădări, mușcături mai mult sau mai puțin veninoase, specifice rasei hominizilor din care ne tragem, etc., m-au averizat... și așa am aflat de ce întâmplă "pe la spatele" meu. :) ceea ce, firește, mă determină să mă întreb: ce are spatele meu într/atât de tentant de este mușcat?:))
maimuta de matase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-04-13 23:31:39
         
 
  "Cîinii îi atacă doar pe cei care nu-i iubesc. Comunitatea cîinilor comunitari trebuie dată în judecată la Haga pentru reglementarea problemelor teritoriale."

Domle Atanasiu, eu iubesc cainii, caii si delfinii, plus alte animalute mai mult sau mai putin folositoare (eventual decorative, ca diversificata fauna.) Ei, nu chiar pe toti. Pechinezul vecinei nu-mi place nici de ciuda. Asta nu insemna ca l-as impusca. Ca este civilizat, nu musca.
Sa inteleg, din cele spuse de domnia vostra, ca trebuie sa mergem cantand pe strada:

http://www.trilulilu.ro/cuoreblu50/5963be40136f03

daca sunt ca in melodie, da!




 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-04-13 23:31:18
         
 
  Zexe, iti spun sincer, bunicul meu nu are ce cauta in port. In general, ii insotesc pretutindeni. Desi se pot apara si singuri de cainii de pe strazi. Am vazut ca ei nu au niciun conflict cu maidanezii astia. Asta ca sa incep cu sfarsitul.

Revenind la treburile mai putin personale, normal ca nu este suficient sa-i hranesti. Trebuie sa le vorbesti, sa te uiti in ochisorii lor frumosi si, din cand in cand, sa le mai aplici un rucsac peste boticul lor delicat. Atat.

Japonezul tau a gresit esential venind in Romania. Aici se afla punctul 0 al vinei lui. Cine l-a pus? (intre noi fie vorba acum - sunt suficienti oameni pe planeta asta. controlul populatiei - inclusiv umane- se aplica conform legilor naturii; omul nu stapaneste celelalte specii ci e parte componenta, la acelasi nivel ierarhic cu ele).

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-04-13 23:25:36
         
 
  Domnule Cristescu, bună seara! mă bucur că luați poziție cu privire la acest subiect
Domnilor, doamnelor, încercați să nu mai judecați după principiul: ”Bine că nu s-a întâmplat copilului meu, sau mie”, încercați să depășiți acest stadiu al analizei. Încercați să vă imaginați că sunteți în poziția de a lua o decizie în acest sens, în calitate de primar, și că puteți să o spuneți direct în fața victimelor, privindu-i în ochi.
Casandra, am și eu doi copii, țin în casă un câine, înțeleg perfect fenomenul iar Domnul Cristescu a adus argumentul cel mai pertinent în această cauză. Decizia trebuie să fie una care să ducă comunitatea în care trăim spre o treaptă superioară a civilizației spre care tindem. Sunt de acord cu tine.
Liviu, și cu tine sunt de acord :)
Rudy, am banuit că ești cât muntele, iar de obezitate nu m-am îndoit nicio clipă :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 23:23:15
         
 
  "Domnule Andrei Florian, într-adevăr, nu știți nimic, dar vă spun eu. Și pe mine m-a mușcat de funduleț un Cuțu-Cuțu, dotat, inteligent, atotștiutor, etc.:)și-mi permit să mă exprim astfel pentru că, v-am mai spus, trăim pe planeta animalelor, nu mai contează un animăluț în plus sau în minus. Circulam pe aleile Europeei, cu mersul meu... mai mult sau mai puțin depășit. La un colț de pagină, o durere surdă, simțită pe una dintre fese, m-a aruncat în afara cuvintelor. Cuțu-Cuțu, alintatul atelierului de poezie, stârnit de nu știu ce fix rătăcit printre reacțiile electrochimice ale creierului, mă mușcase, adânc, adânc, tocmai de masa musculară mătăsoasă, formă ușor rubensiană, rămasă cu această tristă amintire. Puterea de adaptase este salvarea. Animal Planet și mirobolantele ei întâmplări. :)

maimuța de mătase"

Eu am luat in serios protestul lui Andrei!
Dar, Elena, comm-ul tau m-a omorat! :))))))))))
Ei, inca nu ai invatat ca esti pe scena si ei doar se fac ca musca, tu doar te faci ca te doare? De-ar fi asa si in viata, ar fi simplu! :)
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-04-13 23:17:27
         
 
 
"Si atunci ce facem, ne luptam pentru teritoriu cu ei? Sa umblam cu pietre in buzunare? "

Cîinii îi atacă doar pe cei care nu-i iubesc. Comunitatea cîinilor comunitari trebuie dată în judecată la Haga pentru reglementarea problemelor teritotiale.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-04-13 23:14:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ai luat nota de multe, Andrei. Stiu. De cele vazute, si de cele nevazute, (acum si-n vecii vecilor). Deh, ce sa-i faci, deformatie profesionala.
Multzam pentru invitatie, ma duc sa ma culc. Adresa mea de mail te asteapta, now and forever.

Domnule Corbu, sigur, parafrazand un celebru coleg, care la randul sau parafraza un nu mai putin celebru contemporan ''mioritic'', am glumit. In Europeea este democratie. Altfel, aceste randuri, etc, etc...
P.S. va invit la un sprint in parc, seara, printre ''caninii'' (in)amicilor mei, pentru transarea disputei gnoseologice.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-04-13 23:12:52
         
 
  Domnule Andrei Florian, într-adevăr, nu știți nimic, dar vă spun eu. Și pe mine m-a mușcat de funduleț un Cuțu-Cuțu, dotat, inteligent, atotștiutor, etc.:)și-mi permit să mă exprim astfel pentru că, v-am mai spus, trăim pe planeta animalelor, nu mai contează un animăluț în plus sau în minus. Circulam pe aleile Europeei, cu mersul meu... mai mult sau mai puțin depășit. La un colț de pagină, o durere surdă, simțită pe una dintre fese, m-a aruncat în afara cuvintelor. Cuțu-Cuțu, alintatul atelierului de poezie, stârnit de nu știu ce fix rătăcit printre reacțiile electrochimice ale creierului, mă mușcase, adânc, adânc, tocmai de masa musculară mătăsoasă, formă ușor rubensiană, rămasă cu această tristă amintire. Puterea de adaptase este salvarea. Animal Planet și mirobolantele ei întâmplări. :)

maimuța de mătase

pi'es - amănunte la mail [email protected]
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-04-13 23:11:35
         
 
  Problema cîinilor comunitari va fi în curînd rezolvată. Există un proiect de lege, conform căruia polițiștii comunitari vor fi obligați să patruleze însoțiți de cîinii comunitari.Totul devine rezolvabil atunci cînd există minți parlamentare. În altă ordine de idei, vă anunț că am informații compromițătoare despre acești maidanezi și dacă mă mușcă unul sau mai mulți, o să le postez pe Europeea.Contez pe mărturiile acelor cîini cinstiți și cu coloana verterală neșifonată încă de mașini.  
Postat de catre george savu la data de 2008-04-13 23:06:03
         
 
  typo:"li se incalca teritoriul"  
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-04-13 23:02:25
         
 
  Cred ca nu se vede adevarata tragedie: nu este trist ca animalul cel mai fidel omului, decade, ajungand sa atace omul?
Stiu cat de valoros este atasamentul unui caine, am avut doi, un rottweiler si, da, un maidanez.

O multime de oameni hranesc cainii fara stapan. Asta insa nu-i impiedica sa se adune in haite, sa fuga dupa masini, sa atace cand isi imagineaza ca le se incalca teritoriul.
Bineinteles ca actioneaza din instinct!
Si atunci ce facem, ne luptam pentru teritoriu cu ei? Sa umblam cu pietre in buzunare?

 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-04-13 23:00:47
         
 
  "Sunteti intotdeauna cu un centimetru mai departe de adevar decat mine,"

Dacă este invers?

Radu, intervenția ta primă, este acuzatoare tâfnoasă și, în opinia mea incorectă. Poți să o argumentezi?

Eu cred că omul, în raport cu oricare altă vietate, este prevalent etic.

Poți să demonstrezi nedemocrația Europeei?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-04-13 22:57:11
         
 
  Radu, am luat notă de părerea ta. Ești liber la program.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 22:54:19
         
 
  Sunteti intotdeauna cu un centimetru mai departe de adevar decat mine, domnule Corbu, si asta e tot ceea ce conteaza. Fiind mai tanar, alerg ceva mai repede... Iesita de sub pana dumneavoastra, sintagma ''tafna acuzatoare'' o citesc in premiera astazi, 13 aprilie 2008. Ma amuza... Parca erati partizanul diversitatii de opinii, a libertatii de expresie, and so on. Sau democratia nu e si pentru catei?

Andrei Florian, repet, nu stii nimic, ti se pare ca stii. Desi nu vad ce legatura are ''dosarul meu de cadre'' cu acest subiect canin. In fond, desfasoara-te, amice. Be my guest.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-04-13 22:49:25
         
 
  typo: maimuță de mătase:)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-04-13 22:45:47
         
 
  Animalul ramane animal, iar omul-om (si este purtatorul principal al vinei).
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-04-13 22:18:36
...................................

Dar sunt de acord si cu Radu... daca aveam un pistol la mine, as fi putut sa ma spanzur inainte de a vedea cum cainele respectiv a fost calcat cu sadism de un vecin razbunator cu masina de tuns iarba...
Marele Maestru International
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2008-04-13 22:38:44

...........................

si când te gândești că omul este cel mai periculos animal :)

aceeași maimușă de mătase:)

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-04-13 22:44:27
         
 
  Radu, dacă aveai centură la pantaloni te-aș fi lovit exact acolo unde consideri tu ca te-am lovit. Nu mă pune în situația să probez cele spuse de mine cu marturia unuia dintre colegii noștri de site. Cu alte cuvinte am și textul care probează cele spuse de mine, iar autorul său chiar are coloană vertrebrala încât să recunoască cele scrise de el, chiar dacă și-a retras textul de pe site. Penitența autoimpusă la care ai apelat am crezut că te-a făcut mai înțelept.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 22:44:10
         
 
 
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=26535

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-04-13 22:43:58
         
 
  Sunt de acord cu Zexe... Cand aveam exact 6 anisori si eram superobez (deci in imposibilitatea de a alerga suta sub 10 secunde!) un animal de caine maidanezo-pekinez, dupa o cursa scurta de 25 de metri, m-a compostat de buci exact cand incercam sa ma refugiez intr-o curte... Dar sunt de acord si cu Radu... daca aveam un pistol la mine, as fi putut sa ma spanzur inainte de a vedea cum cainele respectiv a fost calcat cu sadism de un vecin razbunator cu masina de tuns iarba...

Marele Maestru International
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-04-13 22:38:44
         
 
  Sabina, dar de ce să te oprești la a le da de mâncare? Doar la atât lucru se rezumă afecțiunea ce le-o porți, responsabilitatea despre care vorbești se rezumă doar la mâncare ? E ca și cum ai spune, că japonezul acela a fost iresponsabil că a putut fi atât de infantil încât să umble nesupravegheat, în plina zi, în tocmai buricul târgului, știind că noi românii nu hrănim îndeajuns maidanezii. După principiul enunțat de tine, cine nu umblă în grupuri organizate și bine antrenate în lupta cu maidanezii nu are ce căuta pe stradă. Come on! Dacă în locul fetiței era un bătrân neajutorat, sau nu, dacă era chiar bunicul tău, l-ai fi dojenit cu aceeași condescendență?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 22:36:18
         
 
  Andrei, ai invățat bine că lovitura sub centură e cea mai eficace atunci când nu dispui de alonjă. Eu i-aș spune anvergură. In principiu, habar n-ai despre ce vorbești. Dar vorbești. Iți spun eu, in astfel de situații, mai ales acum, la vreme de seară, o plimbare cu canișul (sic) e cea mai indicată. Plimbă-ți câinele, omule. Take my advice.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-04-13 22:36:17
         
 
  Mai vreau un Băsescu la primăria Bucureștiului.
Zexe

Zexe, nu se poate. E unic! :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-04-13 22:23:14
         
 
  Daca oamenii ar hrani aceste biete animale, ele nu ar mai ajunge sa muste copii pe strazi. In plus, copiii nu au ce cauta nesupravegheati in diverse locuri.

De fapt, parintii lor poarta vina cea mai mare. Animalul ramane animal, iar omul-om (si este purtatorul principal al vinei).
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-04-13 22:18:36
         
 
  O țară civilizată trebuie să asigure condiții de siguranță cetățenilor ei, inclusiv copii, în raport cu oricare răufăcător om sau animal indiferent unde s-ar afla și idiferent de timpul în care s-ar afla. Toți cei care au această responsabilitate sunt ilegitimi dacă se întâmplă fenomene ca acela descris mai sus.

Lașitatea asumării responsabilității și ipocrizia protecției animalelor în defavoarea protecției omului sunt tare ale unei societăți totemice, primitive și necivilizate. Tâfna acuzatoare și inacceptarea opiniilor diverse este de neînțeles. Mă refer concret la opinia lui Radu Ștefănescu. Intrevenția sa pare a nu admite nici un fel de altă opinie iar domnia sa crede că deține adevărul. Personal mă îndoiesc. Inclusiv față de opinia mea, pe care oricum, o cred mai aproape de adevăr.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-04-13 22:17:00
         
 
  Andrei, da, este revoltător ce s-a întâmplat!
Adevărul este că problema câinilor maidanezi este departe de a fi rezolvată, deși s-a tot vorbit depre asta. Am fost în mai multe orașe, aceeași situație! Știu persoane care s-au mutat în cartiere mai liniștite, unde să nu le fie deranjat somnul de lătrături! Iubesc câinii, sunt animalele care de-a lungul a mii de ani au fost alături de oameni. Este bine știut devotamentul lor... însă ceea ce se intâmplă acum, la noi, este dincolo de limită! Se pare că înmulțirea lor necontrolată, foamea, lipsa afecțiunii omului, ca stăpân și prieten, favorizează regresul câinilor spre comportamentul de haită, de lupi! Se sălbăticesc!Păcat! Cei care ar trebui să rezolve această problema suntem noi, și pentru noi, edilii noștri.
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-04-13 22:11:03
         
 
  Radu, și tu ești o ființă sensibilă, o devedește gestul de bărbăție pe care tocmai ai declarat că ești în stare să-l faci. Observ că ești capabil să dai și detaliile dimensionale ale glonțului, ceea ce denotă o îndelungată premeditare. Nu te grăbi să tragi concluzii pripite până nu cunoști bine despre ceea ce vorbești. Tu nu ești în stare să-ți ceri scuze mai multor persoane apropiate ție pe care le-ai bârfit în mod gratuit unuia sau altuia, dar să iei decizii atăt de radicale.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 22:05:51
         
 
  Două întrebări non-retorice, maestre fără operă:

Ce căuta o fetiță de 6 ani singură în port?
Dacă o viola un englez pedofil ai fi cerut cu aceeasi sfântă indignare castrarea vinovatului? Sau chiar exterminarea rasei dedulcite la sânge proaspăt de rrrromân?

M-am pus în locul părinților. Mi-am dat un răspuns, iată-l: m-aș spânzura cu un glonț de 6mm, sau m-aș împușca cu o funie de fenobarbital, sau, prea idiot ca să găsesc singur o cale demnă de a-mi pune capăt zilelor, aș cere consultanță unei firme specializate, la care eventual ești acționar, alături de genialul Gabriel Stan.

Sau aș deschide cu textul de mai sus proiectul unui memorabil volum de eseuri citadine, pe care l-aș citi sub statuia lupoaicei din Dorobanți.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-04-13 21:50:29
         
 
  Scuze doamnă, am scăpat un i, mă bucur că ați empatizat. Sunteți o ființa sensibilă, și ați sublimat adevăratul mesaj.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-04-13 21:37:46
         
 
  în prezența copiilor noștrii? - v-a scapat un "i" - nostri*.
stimate coleg, poate urmăriți postul tv -Animal Planet- cine vreti sa inteleaga problema ?
ups ! trebuie sa ies, revin !
maimuta de matase
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-04-13 21:31:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE