FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ÎMPOTRIVA ABERAȚIILOR
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
“De o bună bucată de timp, mai multe persoane dintre cele nominalizate în lista lui Savu se străduiesc să-l exmatriculeze pe ecsintescu de pe acest site.”

Nu doar MMHP încearcă să acrediteze această aberație, ci și alți încurcă-lume, încîlciți prin ițele site-ului. Este vorba de zvonuri, alarme, intoxicări (unele pornite de la cei deja intoxicați).

Nu poate fi adevărat pentru că:

1. Nimeni nu va fi niciodată exmatriculat de pe acest site. Aici fiecare are butoiul lui de pe care perorează fără restricții orice-i trece prin cap. Totuși, mintea unora, produsele ei, vreau să zic, pot fi verificate în prealabil. Și accesul la butoiul propriu întîrziat sau invalidat pentru unele producții neconforme cu, etc...

2. Ceea ce se poate cere deci, în limitele regulamentului, și ar fi benefic pentru cei mai mulți useri, este ca dînsul să aibă un nivel pentru care să aibă nevoie să i se valideze textele și comentariile.

Actualmente, postează toate elucubrațiile direct. Și, odată postate, editorii se fofilează, întîrzie să le invalideze sau lasă pe alții să scoată castanele fierbinți din foc. Le e teamă să nu fie luați la ochi pentru că numele lor apare acolo, în listă, ca cel care a comis invalidarea.

Dacă n-ar putea posta direct, nimeni n-ar mai putea fi incriminat direct că nu-l validează și textele, ca și comentariile îndoielnice ar putea să zacă liniștit în postura de neverificate. Căci, de data asta, s-ar ști precis cine-i validează porcărioarele. Și ele ar fi mai puține, mai rare și, eventual, mai salubre.

Măsura ar fi în favoarea tuturor celor ce se tot lamentează de scandaluri, dar evită să creadă măcar că ele pot fi evitate într-un mod simplu, cinstit și regulamentar. Înțelegînd însă cum funcționează mai bine acest regulament și cum poate fi făcută prestația editorilor mai eficace fără să-i expună excesiv.

Schimbarea ar fi asta:

în loc ca ecsintescu să afle cine l-a invalidat și să se răzbune pe editor,

toată lumea ar putea ști cine a validat ceea ce nu merita să fie validat,

iar el nu ar putea ști cine îl lasă să zacă neverificat.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  expediaza in ridicol orice incercare de a combate asa-zisa genialitate a ipochimenului ex...si cum ii mai zice.  
Postat de catre sters sters la data de 2008-04-08 22:41:38
         
 
  Raluca,
In aceeasi nota perfid-naiva ca si Cristescu, te prefaci a nu sti despre ce este vorba de fapt, si anume despre aceea ca Maestrul Corbu, (tutorele, Mecena si aparatorul junelui tare de vana) expediaza in ridicol, utilizand daca este nevoie chiar ridiculizarea de factura josnic-mistocareasca a oponentului. Subiectii mirarii tale sincere nu pe acel jalnic personaj il iau in tarbaca ci atitudinea inexplicabila a maestrului. Care mai are si...tupeul sa sustina in cuvinte ca nu are simpatii si antipatii, ca este impartial, ce-mai, zeita dreptatii si mai multe nu. Se vede dupa cat de ridicol incearca sa-i ofileasca pe toti cei care incearca sa-i arate cat de mult greseste tinand in bratze impotriva oricarei evidente un exemplar de asemenea abjectie. Asadar, nu te mai preface ca nu intelegi, devii la fel de ridicola. Las-o jos, ca macane, cum ar zice dragii de conationali ai maestrului de ceremonii. K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-04-08 22:38:53
         
 
 
E de apreciat. Dar poanta asta ai copiat-o de la (sau ți-a suflat-o) partenera de comp. Ca să-l parafrazez pe MMJP, tu ai ajuns cel mult la nivel Omida – poante boante, clișee obscur-anemice gen sora lu’ ceas, lăsate un pic la fezandat în vezica urinară, iar întorsătura de frază pe care o folosești aparține unui Wittgenstein subțire, dedulcit la Coco Chanel.

Și acum mai ești și în postu’ăl mare la sudalme... grea misie.

(Ca poantă-i bună, îi “scap㔠doar adevărul. Se non e vero, e ben trovato.)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-04-08 21:00:21
         
 
  corneliu, multumesc pentru ca mi-ai oferit locul ideal unde am putut sa ''dau pe dinafara'' si sa ''ma scap''. :)
am tinut sa specific asta. ne mai vedem.

...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-04-08 14:02:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Tks, înțelegerea mea pentru acest site este nețărmurită. Doamnei RD îi aduc aminte că ex este doar o persoană contestată cu rang de perso-nulitate. Dacă dînsa crede că mare mai poate fi un calificativ pentru acest rang, voia dînsei. Vreau să spun că, într-adevăr, are o manieră unică (un tupeu personalizat) de a-și impune cu dinadinsul (exhibiționist) nulitatea.

Se vede și din cele trei intervenții de mai jos care spun doar: nu pot să mă abțin, să mă conțin, dau pe dinafară, mă scap...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-04-08 11:35:07
         
 
 
Domnule Atanasiu, am luat nota de sesizarea dumneavoastra.
Sper sa intelegeti ca trebuia sa dispara si copia de aici a respectivului comentariu.
O zi buna

 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-04-08 08:50:05
         
 
  Raluca, am primit, deja, Nobelul pentru literatura de pe Europeea. E prea tarziu pentru stangi editoriale. Am fost ales campion en titre cu medalie si coronita. De ce esti tu geloasa pe metaforele domnilor cu aproposuri aluzive referitoare? Cu mine se pot de-zbate secole. Si asa am o pauza scurta... Ideea era sa nu se ia de doamne ca e jenant.

Sarut manusitele
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-04-07 19:30:56
         
 
  Dracu' m-a pus, nea Cornele. Si se pare ca e doamna, nu domn, si mai e si wow. Ce zici?! Imi sta frumos relaxat si multumit? Chestii dracesti, e clar. Si zici ca esti deranjat? Ia repede un ceai de menta pana nu mor toti. Se zice ca nu se mai refac dar sa nu-i crezi. Cica ar fi doar vorbe de claca...

Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-04-07 19:23:39
         
 
  Domnului Atanasiu - intrebare:

Nu credeti ca deja s-a dezbatut suficient pe tema "ecsintescu"? Care nici macar nu este o tema literara.

Fac userii acestui site cum fac, si, prin texte pozitive sau negative, il ridica la rang de mare personalitate (ce merita a fi dezbatuta in zeci de scrieri...)
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-04-07 19:20:51
         
 
 

Uite un comentariu în limita decenței, cu sfincterele bine strînse. Incontinența mentală și verbală produce într-adevăr doar o spîrcîială apoasă, inodoră, incoloră, lichid cefalo-rahidian transparent, fără pic de reziduuri neuronale.

Știa "Domnul" că se poate. Ecoliterescu virginal.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-04-07 19:10:37
         
 
  Nea Cornele, ai ametit-o pana a luat-o durerea de cap. Adica, vrei sa propui sa ma faca editor? Fie. Cum ai putea crede ca iti las eu lu' matale aberatiile neverificate, nerazbunate si cu onoarea nereperata?! Matale doar abereaza si eu intervin. Stii doar ca intre noi e o legatura subtile si inefabila.

Domnul fie cu matale. Domnul profesor Corbu, bineinteles...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-04-07 18:16:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE