FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Incotro Europeea ?
Text postat de Adelaida Mateescu
Observ că în ultimul timp nu se fac comentarii.
Un calcul simplu pe pagina de azi, ora 15:10, a dus la rezultatul următor:
- din 50 postări, au beneficiat de comentarii doar 15, adică 30%,
- doar două din 50 au condus la discuții și comentarii mai ample și anume:
- 1/ dezbaterea pe tema’ Europeea..Ecsintescu,…”
- 2/ RONDELUL Veronicăi Pavel.
Se pot trage concluzii?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cristian,
Ai inteles si-ti multumesc pentru comentariu.
Te citez: Pacat ca se pierd in polemici, cand mi-as dori, din timpul acela, sa gasesc un sfat, o indrumare...

Veronica,
Ai uitat "regula de trei simpla". Nu-i niciun pacat pentru o persoana deloc "simpla" de la care putem invata poezie adevarata.
Multumesc pentru comentariu.

Kosta Vianu,
Ai dreptate, dar nu fi pesimist.
Sa asteptam si sa speram, zambind rautatilor.

Stimate Domnule Emanuel Cristescu,
Toata admiratia mea pentru increderea in viitorul site-ului.
Sigur ca imi pasa. In fiecare zi ma confrunt cu necomunicarea dintre oameni, in timp ce Europeea apropie, nu-i asa?

Tuturor le cer scuze pentru raspunsul intarziat, dar n-am avut acces la internet timp indelungat.

Adamat
 
Postat de catre Adelaida Mateescu la data de 2008-04-06 10:08:52
         
 
  LA Giurgiu, unde dorm batranii, exista un atelier de creatie. E nevoie de viza. N-am zis hulpe la rinichi....
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-04-04 03:13:55

Nu te mai strădui atîta să ne demonstrezi că fixația ta e de tip paranoido-alcoolico-bădărănesc. Noi știm.
Repet: dovada minimizăii forțelor vitale, deci a bătrîneții, se măsoară prin cantitatea de energie depusă pe unitatea de timp. Te-am invitat la o probă de forță. Se pare că te eschivezi, căci forța ta pur fizică sau creativă stă în viteza cu care îți ventilezi aerul de sub limbă.
Apoi: legat de bagajul de informație cu care te tot dai cucoș p-acilea, sunt convins că dacă te vîr în domeniul științelor exacte, ești repetent cum laude!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-04-05 15:08:51
         
 
  Unii postatori beneficiaza automat de comentarii, sau se comenteaza intre ei, cei dintr-un fel de grupuscul constituit ad-hoc. Noii veniti, oricat de talentati, beneficiaza aproape fara exceptie de o princiara ignorare. Mai este si cazul celor care irita, cum ar fi de exemplu George Savu care este numai foarte rar comentat, indiferent ce ar scrie. Pe Vasile Munteanu il ignora cand scrie texte de valoare, dar la un singur cuvant considerat porno s-au aprins toti. Asta in timp ce altora, nu spun cine, persoane insemnate, li se lasa libertati nelimitate. Site-ul se indreapta, deci, sub stindard european, catre Republica Nepotismului Universal. Este de admirat rabdarea celor care, desi ignorati si marginalizati, ironizati si "mistocariti" au puterea de a continua fara sa replice. Eu nu pot. Nu ma lasa un fel de mandrie disproportionata a varstei inaintate si a decentei. Dar mandria excesiva e un pacat capital si pentru aceasta Dumnezeu ma pedepseste destul. Site-ul isi doreste, precum vad, prin reprezentantii sai tineri, cu vana ( nu neaparat literara ci vana pur si simplu)izgonirea batranilor, a celor care scriu corect din punct de vedere gramatical, spre a se putea face loc imberbilor incapatanati care scriu orice, numai ca sa scrie, indiferenti la gramatica si la bunul simt, scriitori cu gura, cu mainile, cu picioarele, cu...orice. Este unul care scrie cu "sa-ma-scuzi-ul gol" si este tare admirat si laudat pe-aici. Aceluia i s-ar cuveni mai degraba un viitor politic pe masura, in locul unei gloriole literare nesigure si neaducatoare de venituri certe. Cam spre aceasta se indreapta Europeea, in sunet de sudalma literara, acompaniat de suflatori in goarne de tot felul.
Acelora le-as da un sfat de pe maidan: nu suflati, mai, oriunde vedeti o teava. Mai bine trageti, poate se destupa. K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-04-04 14:15:48
         
 
  Eu am reusit sa raman :)
Pe multi insa, "ia-ti balariile si pleaca", ori "du-te la cratita", ii demoralizeaza.
Se afla pe site autori deosebiti, de la care cei ca mine ar avea multe de-nvatat.
Pacat ca se pierd in polemici, cand mi-as dori , din timpul acela, sa gasesc un sfat, o indrumare...
Oricum, ii respect pentru cultura si puterea lor creativa; poate asta m-a tinut pe site!
Cu respect,
montecristo
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-04-04 06:29:22
         
 
  LA Giurgiu, unde dorm batranii, exista un atelier de creatie. E nevoie de viza. N-am zis hulpe la rinichi....  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-04-04 03:13:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  uderi -useri  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-04-04 00:23:44
         
 
  ...Poate că atunci când (în afara celor 10-15 uderi care nu vor face decât să posteze) pe Europeea vor rămâne doar 3 membri ridicați de ei înșiși la rangul de demiurgi prin îndepărtarea celorlalți, se va vedea că problema nu e și nu a fost niciodată numărul de comentarii...


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-04-04 00:23:18
         
 
  Statistica ne arată că există 4 comentarii la 1 text;no comment!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-04-03 22:50:09
         
 
  Am facut un calcul si 15 postari din 50 sunt mai putin de 30%. Poate ca s-au luat in calcul autorii care nu permit comentarii.

Faptul ca unii autori blocheaza comentariile nu l-am intzeles niciodata si m-am bucurat mult cand Liviu Bordas a ridicat problema!

Nu stiu exact de ce au fost atat de multe comentarii la mine, poate pentru ca sunt eu mai comunicativa??!!

Dar e adevarat, au disparut comenatariile cele mai placute si anume duelurile de catrene, sau de sonete, sau de epigrame...

VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-04-03 22:46:48
         
 
  Încotro Europeea?

După unii, înainte. Potrivit altora, înapoi. Se poate trage și o concluzie. Textul are două stele și un comentariu negativ. Presupun că stelele nu sunt ale comentatorului. Sunt deci din partea unui anonim. Care l-a apreciat pentru că el, textul, reclamă lipsa comentariilor. Anonimul, deci este pentru comentarii și împotriva lipsei lor. Este atît de pentru și atît de împotrivă încît a uitat să mai comenteze. Ceea ce demonstrează ceea ce era de demonstrat: că a vrut să se afle în treabă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-04-03 22:05:03
         
 
  Distină doamnă profesor,

Este firească îngrijorarea domniei voastre însă eu sunt mai puțin îngrijorat. Cu toate nenorocirile informatice care s-au întâmplat pe acest site oamenii totuși vin și postează, comentează, polemizează, se îngrijorează.

Probabil vor fi fiind niște valori pe acest site de nu-l abandonează lumea.

Pe de altă parte eu nu cred în literatura de serie mare ori de masă.

Oricum vă mulțumesc întâi pentru grijă și apoi pentru că vă pasă. Nu în ultimul rând pentru implicare.

Cu stimă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-04-03 22:03:24
         
 
  se pare pentru unii ideea de virtual inlocuieste 'painea cea de toate zilele'... atat textul cat si continutul lui este hilar!!

intrebare: 'ultimul timp' ce perioada insumeaza?... e necesar raspunsul atat timp cat 'matematic' s-a enuntat o medie/ ziua de azi!


nu vad sensul 'mini-postarii'...

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-04-03 21:28:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE