FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Celui care a fost...
Text postat de Ritta Cleopatra Coman
Totul parea un scenariu de perfect scris de catre destin pentru cel ce a fost si va ramane reflectia cugetului lui Dumnezeu pe pamant. Un om atat de minunat, atat de demiurgic nu merita sa traiasca pe acest pamant, nu era demna omenirea noastra sa gazduiasca o astfel de entitate criticata de destin ce se naste doar o data la cateva mii de ani. Omenirea s-a bucurat prea putin de soapta lui. O tinuta remarcabila si pe drept introducand acea bariera de glaciala, rece, indiferenta intre el si societate – era cu mult sub nivelul lui de cunoastere a lumii. Un ambitios, o seninatate scanteietoare, o metafora infailibila… verbul dominant- eu stiu.
Am regretat dintotdeauna ca nu am putut sa ma nasc in epoca lui, epoca clasicismului desavarsit, sa merg pe starada si sa-i ating haina. As fi facut probabil si imprudenta ca din prea multa pasiune pentru el sa-l opresc, sa-i starng mana , sa ma aplec in fata lui si sa-l intreb ce are in buzunar. Dintotdeauna mi-am dorit sa stiu ce are un inger in buzunar. Oare ce ? O mana de nisip, o hartie mototolita, pulbere de stele sau un ciob dintr-un vis ? O polemica usturatoare…El s-ar fi uitat la mine, si-ar fi retras mana si ar fi plecat mai departe cu o diplomatie ametitoare. Am sa-i scriu un bilet si am sa-l intreb : De ce ai aruncat cu praf in ochii stelelor ? As fi vrut sa fiu eu , iata, pentru tine dar am gresit trenul si am ajuns in alta gara. Si am dat atata pe bilet ! Vin-o dupa mine si adu-mi doar o picatura din gheata din sufletul tau si o metamorfoza din gandul tau plin de severitati ce nu eziti sa-l versi peste omenire ori de cate ori cuvintele nu erau puse in ordine…
Aburul a mai ramas…nu mai are cine sa aranjeze literele si sa impuna reguli literare. Insa cateva litere s-au mai aliniat jos ca sa-i scrie numele.
Titu Maiorescu (te iubesc)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „epoca clasicismului” „sa-l intreb : De ce ai” „Vin-o”

Expresiile de mai sus umbresc valoarea textului şi frumuseţea gestului.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2008-04-04 22:19:50
         
 
  Frumoase gânduri. Cineva ar trebui să se uite mai atent şi să-ţi ridice nivelul literar. Regret că nu pot să o fac chiar eu. Păcat că e o lume egoistă, plină de orgolii:
"As fi vrut sa fiu eu , iata, pentru tine dar am gresit trenul si am ajuns in alta gara. Si am dat atata pe bilet ! Vin-o dupa mine si adu-mi doar o picatura din gheata din sufletul tau si o metamorfoza din gandul tau plin de severitati ce nu eziti sa-l versi peste omenire ori de cate ori cuvintele nu erau puse in ordine…"
Cu drag,
vot
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-04-03 15:53:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE