FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
coridor cu oglinzi
Text postat de nastia muresan
crizele de panica nu ma mai sperie, cauze cunoscute, remediul la indemana, iti controlezi respiratia, o gura buna (si amara) de clorocalcin cu o cana de apa...ceva obisnuit, intr-o jumatate de ora am inviat si sunt din nou conecata la realitate.

insa ieri...pe coridorul prost luminat de la etaj am vazut umbra lui tarandu-se pe langa pereti si imaginea m-a contaminat cu teama feroce ca umbra mea e la fel. si ca nimic nu ne deosebeste. intors din spital, depresie, ciudatenii, crize...o data de doua ori am vorbit cu el...'nu e timpul sa ne alintam, cu totii avem probleme, ce naiba...'. mai mult n-am facut, de ani de zile il ignor lejer. anost, cam antipatic, nu m-am simtit datoare cu nici un efort, pana ieri simple gesturi de complezenta.

vazandu-l, ieri m-am simtit lovita in temelii. in cateva minute dezagregarea era completa, eram la pamant, facuta bucati.flaconul de clorocalcin nu ma mai putea salva.

ca in "strigatul" lui Munch, simteam un tipat mut cum ma strabate, ingrozita de golul care sa casca in mine, sa ma inghita.ma detestam. epiderma gata sa plezneasca.

poate nu e definitiv, m-am gandit.trebuie sa fie ceva trecator, imi va fi mai bine curand. si-am incercat niste gesturi de rutina, de toate zilele, ca un ragaz in care sa mai inabus zgomotele din mine.
sa-ncerc mai apoi o imagine a dezordinii dinauntru, privind mai de departe.
memoria alarmata imi spunea sa fac cum mai facusem si-n alte dati, sa descopar ceva care sa ma merite si-atunci coagularea se-ntampla uimitor.

dar nu-mi doream nimic. simteam cum mor toate in mine, curand voi fi un invelis care nu mai ascunde nimic. decat o tristete rastignita cu ochii deschisi.

in spatele meu e frica, o pisica la panda, ma urasc si mi-e teama de ce as putea afla privindu-ma.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am pierdut pe undeva, probabil eram in extra-sesiune, comentariul meu de raspuns..Cristi Stanculeasa.
spuneam ca oglinda nu reflecta umbrele, daca ar fi asa le-as masura, cantari, privi in ochi.
usor de zis...punte:)
me and myself are two empathic creatures...doar umbrele trecind piezis printre noi mai rup puntea.

iti multumesc.
 
Postat de catre nastia muresan la data de 2008-03-31 13:15:04
         
 
  uneori ne este teamă a privi în noi înșine.
dacă vom pune o punte vom trece!

în urmă să privim doar la lucrurile care hrănesc rădăcinile ființei!

nu sunt vorbe, de multe ori am reușit așa să trec puntea...

cu amiciție,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-03-31 10:00:18
         
 
  nu mi-a placut starea, goia, scriind despre ea am incercat o deslusire si imblinzirea ei. nu cred ca ma voi intoarce asupra textului f repede, n-as discerne acum intre maruntisiri si...

iti multumesc pentru gandul bun.
I'll take very good care:) do the same.
 
Postat de catre nastia muresan la data de 2008-03-31 08:57:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
scrieri din 'alba odaie'... albi pereti... albe umbre ori detalii... titlul este graitor... 'in spatele meu e frica, o pisica la panda, ma urasc si mi-e teama de ce as putea afla privindu-ma.'

si trebuie sa te privesti ca un 'contrapunct' - ori o ultima oglinda... mi-a placut starea... poate daca te reintorci pe text mai poti elimina 'maruntisuri'... spun,

take care nastia-nastia... gandul meu bun,

regards,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2008-03-29 23:30:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE