FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ingerii nu mor
Text postat de Furdui Ioana
Stoica Adriana Laurentia născută în data de 10 octombrie 1967, sa lansat în 1990 la Festivalul Mamaia. Un an mai târziu este declarată cea mai bună solistă pop-rock iar melodia "Un Actor Grăbit" compusă de Bogdan Cristinoiu,drept melodia anului.
Între 1987-1991, Laura a participat la toate concursurile muzicale organizate în România pentru tinere talente.
Dacă ne-am propune să găsim un sinonim pentru rock-ul românesc de calitate nu cred că ar trebuii să meditam foarte mult până să rostim...Laura Stoica! O artistă complexă cu un palmares de invidiat (a susținut peste 650 de spectacole și 400 apariții TV), o adevărată explozie de cântec,tinerețe și dinamism, o adepta înverșunată a stilului Rock. Era considerată că fiind simbolul tinerei generații de cântăreți români. Ambițioasă, dublată de un profesionalism pentru care muncă nu cunoștea odihnă. Obsesia să perpetuă: AUTODEPASIREA! Interpretarea sa a impus o reală celebritate câtorva compoziții românești, pe care ea le-a transformat în șlagăre de notorietate, șlagăre incluse în topurile naționale ale presei și radioului.
Laura Stoica era însărcinată. a crezut ani de-a rândul că nu poate avea copii și sfârșise prin a se împăca cu acest gând, dar minunea s-a produs în Crăciunul anului 2005. "Voi urca pe scenă până în ultima luna de sarcină",declara ea.
Data de 9 martie 2006 a întrerupt însă această dorință, Laura pierzându-și viața într-un tragic accident de circulație. Noi românii avem talentul de a ne aprecia valorile abia atunci când ele nu mai sunt...
Nici măcar atunci nu conștientizam că suntem defapt niște grăunte de praf pe care vântul îl poate purta într-o secundă spre nori! Ascultăm doar ce este pe "val" și ce se poartă numai pentru a fi și noi în pas cu moda, fără a mai conta calitatea sau adevarata valoare a artistului. De ce oare contează atât de mult ambalajul ci nu conținutul? Era la un moment dat o vorba care spunea: "ce știe un prost ce e ciocolata? mănâncă hârtia și aruncă bucata!"
E păcat...și ar trebuii să reflectăm fiecare la valorile reale!

"Vreau să am steaua mea,
Vreau să ajung la ea
Căci eu...n-am atins nici o stea!"

S-a născut om..a ajuns stea și a murit...înger! Laura Stoica
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ai greseli typo si gramaticale... (sa lansat/ s-a lansat)... exprimari nereusite 'graunte de praf'...' ca ar trebuii' /ca 'ar trebui/... textul este fad iar concluzia : 'De ce oare contează atât de mult ambalajul ci nu conținutul? Era la un moment dat o vorba care spunea: "ce știe un prost ce e ciocolata? mănâncă hârtia și aruncă bucata!"
E păcat...și ar trebuii să reflectăm fiecare la valorile reale!' nu motiveaza scrierea... parere: cand alegem 'subiecte comune' ori deja cunoscute 'noul' ori o analiza detaliata/ argumentata cu sens de biografie sau 'comemorare' se impun... (cu tot respectul pentru Laura Stoica!... poate de aceea)


succes Ioana... asta trebuie sa adaug,

regards,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2008-03-25 23:22:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE