FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atra hărțuirii sau abjecția cu ștaif
Text postat de Emanuel Cristescu
Corneliu Traian Atanasiu,

Nu numai că depășești orice limită a civilității dar mă obligi să fac aprecieri cu privire la carențele tale educaționale.

Că mă ataci pe mine, fă-o oriunde și oricum. Atacurile tale nu mă vor atinge. Fie că le voi anihila, cum am făcut-o, din două vorbe, fie se vor transforma în praf pe care îl va spulbera vântul.

Însă ai comis două gesturi abjecte. Ești profesor ca și mine. Chiar nu-ți este rușine? Te rog încetează.

Și vorba Domnului Andrei Florian, căruia îi mulțumec și care, dezinteresat, apărând un principiu te-a întrebat: în fond ce vrei tu? Spune limpede care îți sunt revendicările?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Din păcate, una din abjecții, cred, este doar o mică neînțelegere, dar îmi place cum gîndiți.

Ați făcut un apropo în manieră... erotomaniacă:

Da ce-i cu sondorul ăsta p-aci? Sau oi fi nimerit la obstetrică sau...
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-23 12:33:45


La care v-am răspuns așa:

Se vede că lucrați de-o vreme cu vaginescu spirtual! Deformație profesorală.


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 12:41:51


Ca o continuare, ceea ce am scris aici:

Textul tău nu e sensibil, e profund. Domnul profesor ar vrea însă și ceva sondaje în adîncurile la care s-a cam dedulcit de-o vreme.


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 16:36:10


Trebuia înțeles ca o aluzie la faptul că textul Ritei este lipsit de vitalitatea erotică pe care o apreciați cu asupra de măsură de la o vreme.

Profesorii - știți bancul, nu? - cad adesea în asemenea capcane.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 22:04:17
         
 
 
Numai 2? Stau prost. Vreau să le depășesc pe cele 1001 ale... știți dv. ale cui.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 19:40:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE