FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Stare de Spirit
Text postat de gheorghe Sarbu
lupta impotriva Turnului de fildes a inceput in RO, odata cu Scoala de literatura, si continua ... ba, in ultima vreme - stii teoria mea cu privire la vreme : « Timpul nu exista, dar, Oamenii da » a capatat aspect de cruciada. remarc in aceasta idiosincrazie un simbure de inconstienta, ca sa nu spun prostie ; ce altceva vrea sa insemne acest razboi dus din umbra impotriva Harului - artistul, aici fiind doar purtatorul de menire - daca nu o crasa incultura. si stii ce-i si mai grav cu aceasta crasa incultura ? cu ea se impodobesc tocmai liturgicii artelor, de la poet pina la critic de arta. sa le zic naivi, spun prea putin, sa le zic moco, as pierde poanta. prefer sa le spun cirtite ...

te intrebi, probabil, de ce te incarc cu acest mesaj? te las sa te intrebi ...

este duminica, abia am sosit de la biserica, la Ploiesti soarele suride pe bolta cerului ... si ca sa nu fie aerul sufocant, adie o briza ... cit de bine stie bunul Dumnezeu sa le explice oamenilor caci Creatorul este Unul ...


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE