FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Buțulică
Text postat de Andrei Ghejan
Buțulică era un om trist, atât de trist că devenise scârbit de propria lui tristețe. Prietenii îl porecliseră așa, deși motivele clare, nu se cunosc. Într-un fel, era ca o umbră, discretă și palidă, tocmai din cauză că nu-și găsise niciodată un contur precis. Obișnuia chiar el să afirme: „mai am un pic și dau colțul, iar singura mea realizare efectivă, cu care să tropăi în pas de defilare, după, e doar un șir de complicații inutile, și-alea neterminate, cu un ecou destul de surd”. Conștientiza un eșec lamentabil, sau, mai degrabă, o nemulțumire generală față de propria lui prestație căreia, oricât s-ar fi străduit, nu-i găsea nici un rost. Era curios să știe, ce-ar mai fi putut face să-și dea corijența, măcar așa, de ochii lumii, la un „re” multiplicat stupid, căruia oricum nu-i mai găsea o motivare precisă. N-ar fi putut să afirme că nu s-a străduit, doar că, întorcând-o pe toate fețele, dădea de aceeași corvoadă ponosită, ca un argument în favoarea ghinionului – și, deși nu acceptase, cel puțin la început, ideea de-a ierarhiza neșansa în fața neputinței pe o treaptă superioară, învățase totuși să-și ofere prezumția de nevinovăție la talent, invocând un ADN destul de sărac. Devenise destul de convenabilă conviețuirea cu o astfel de auto-convingere, un fel de confort sporit, să n-o ia pe grădiște de timpuriu și complet descoperit.
Prima dată și-a scrântit piciorul exact când, practic, n-ar fi avut vreun motiv să o facă, taman când își luase ăl mai abitir avânt pe o scurtătură numai de el înțeleasă, profitând de un suport destul de îndoielnic al unui refuz categoric al propriei infirmități. Minciuna în sine, scuzabilă, dată fiind conjunctura tânără, s-a copt însă destul de repede, făcând loc unei crude și poate nemeritate deziluzii, constând într-o „birocrație” ostentativă a lipsurilor pe care inițial ar fi vrut să o sară, sau măcar să o ignore. S-a dovedit a fi un soi de impotență, o posibilă justificare a poreclei: „Buțulică”.
Să-i mai treacă timpul, acum a găsit un nou joc: „Hai să ne pupăm în cur cu alți Buțulici”.

Orice asemănare cu realitatea este pur întâmplătoare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  un punct bine pus pe i :)
stea :)
maimuta de matase:)
nu de alta, dar si eu am alergie la "alti Butzulici":)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-02-17 14:15:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE