FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Stoica-Mujea Oana




Generaþia Fantasy, s-ar putea spune cã e nãscutã din Tolkien ºi Rowling, dar, nu este nici pe departe aºa. Fãrã slabã modestie, putem spune cã ei s-au nãscut din noi. Nou, inedit? Da! Un rãspuns simplu ºi la obiect. Apreciat? Nu! De ce? Pentru cã nimeni nu vrea sã investeascã în noi, mãcar suflet.
Ne-am nãscut din lumea, fantasticã a vrãjitorilor, din lumile, pe care cei neiniþiaþi nu le înþeleg, din spuma mãrii, din dorinþa de evadare. De ce nu avem cititori? Pentru cã nu sunt informaþi, existã Generaþia Fantasy, dar nimeni nu o cultivã. Nu-i nimic, ne cultivãm singuri! Încercãm sã atragem atenþia asupra noastrã ºi sã vã facem sã înþelegeþi cã existã un nou gen.
Suntem tineri, inovatori, vrem sã fim superiori ºi, chiar, suntem. Nu suntem oameni din afara culturii, nu scriem un singur gen, încercãm doar sã promovãm altceva, acum neaccesibil publicului. Poate, cã mâine, lumea se va trezi, va pune mâna pe o carte fantasy ºi va trãii o datã cu eroii creaþi de noi.
Câþi dintre dumneavoastrã nu au vrut mãcar o datã sã cunoascã un trol, un gnom, un vrãjitor, un elf, un zeu, de ce nu? Acum aveþi posibilitatea sã-i cunoaºteþi, citiþi apariþiile noastre, simple ce-i drept, ºi veþi vedea, cã existã o lume nouã, ineditã, plinã de mister.
Suntem una din cele mai noi generaþii ºi una din cele mai hulite. Prezentatori precum Dan C. Mihãilescu, ne judeca stilul ºi genul. Sunt de acord, judecati-ne! Vã ascultãm cu interes, ne pare bine, cã mãcar, se vorbeºte despre noi, este bine ºi dacã deranjãm. Ne place ideea! O sã vã deranjãm, dumneavoastrã ne citiþi ºi cei câºtigaþi suntem noi.
Apreciem criticile, cu cât sunt mai distructive, cu atât ne fac sã luptãm mai mult. Criticaþi-ne, dar nu mai staþi cu mâinile în sân! Daþi în noi, o sã ne ridicãm! Lãsaþi cititorul sã aleagã, daþi-ne o ºansã, meritãm mai mult decât, Sandra Brown.
România e plinã de scriitori talentaþi. ªi acum, nu mã refer doar la genul fantasy. Suntem mai buni decât europenii sau americanii, suntem reali, suntem lângã voi ºi cu toate astea nu vreþi sã vã îndreptaþi privirea. ªi românii, ºtiu sã scrie. Pot sã vã dau, N, exemple de scriitori români, contemporani cu noi, care aºtern pe hârtie sentimente mult mai profunde, decât un oarecare european, adus în culmea gloriei de publicitate. Meritãm ºi noi publicitate, meritãm ºi noi sã fim scoºi afarã, citiþi de întreaga lume. ªi, ca sã închei cu un citat celebru: dacã voi nu ne vreþi, noi vã vrem! Voi deciteþi! Vã stã în putere.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE