FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vad rosu-n fata ochilor!!! Vreau sa stiu!
Text postat de tudor loredana
Cineva sa ma lamureasca si pe mine cum, unde si, mai ales, de ce mi-au disparut textele din cont, texte pe care le scriu/adun de 2 ani, de la inceputul europeei. Texte pe care nici macar nu le mai aveam copiate in alta parte, unele au fost scrise direct aici... Vreau si eu sa stiu cine e raspunzator si cine e acea minte luminata care a facut "minunea" asta tehnica si, mai ales, cu ce scop. Pur si simplu vad rosu-n fata ochilor...Macar sa stiu de ce mi s-a umblat in cont.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ...din linkul dat de radu s. afli cine, nu afli de ce ...
Nu-l citisem pana acum.
Nu-l cred pe dan carlea, in primul rand pentru ca ""opera"" este ""realizata"" de un EDITOR CU UN ANUME NIVEL, nu din ""pagina mea de autor"".
Daca a folosit gresit cheile si puterea, numai el stie cat a fost cu intentie si cat ""din bug"" !
- Si chiar nu se intelege din esplicatiuni care ar fi acel bug care i-ar fi permis lui sa ""modifice text"" la un site intreg.
- mde...mie un inginer de sistem mi-a zis textual : da? chiar asa? si acu ce faceti, asteptati sa va bage apa de balta direct in vena ?

... Pentru textele tale imi pare rau !

Bref, nimic nu trebuie postat inainte de fi salvat in docs...asta e ...
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2008-02-09 22:28:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ma consoleaza mai putin ca nu sunt singura in situatia asta. Vreau si eu sa stiu macar DE CE si , mai ales, CINE. Si ar fi fost interesant ca cel care poarta raspunderea acestei "performante" absolut unicat in scurta istorie a site-urilor literare si/sau pseudoliterare romanesti sa aiba atata tarie de caracter siraspunda intrebarilor mele. Dar, daca ar fi avut acea tarie de caracter pe care o reclama un asemenea gest (gest care poate fi facut, e drept, si cu o doza buna de sfidare sau tupeu, daca ingredientul cerut de mine lipseste), probabil ca nu ar fi umblat in contul meu/conturile userilor. Din pacate, nu e o nota minunata nici pentru administratia site-ului. Daca oricine poate veni si sterge/ modifica, zapaci o "biblioteca" intreaga de texte mai buna sau mai putin bune, de la distantza something is fishy...Anyway..
Oricum, multumesc pt deranjul de a-mi raspunde.
 
Postat de catre tudor loredana la data de 2008-02-08 17:38:38
         
 
  din pacate nu ti s-a intamplat numai tie si eu aveam texte scrise direct aici pe care nu le mai gasesc nici pe google, problema nu mai e demult de actualitate  
Postat de catre Ion Nimerencu la data de 2008-02-08 16:35:49
         
 
  vezi link:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=23557
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-02-08 16:31:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE