FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ECOMACULATURA
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


E ceva putred în conștiința celor adunați pe acest site. Și asta mai ales pentru că sînt o adunătură dependentă de un mesaj lipsit de orice consistență. Dar confuzia începe totdeauna, așa cum bine se știe, de unde se-mpute peștele. Conceptul fals de ECOLITERATURĂ este unic în analele demagogiei și el funcționează tocmai prin vidul pe care reușește să îl creeze în creierele celor ce-l adoptă, ca pe o buimăceală sacră.

Un asemenea amestec, absolut paradoxal în aberația sa, se dovedește un cocktail năucitor, un fel de Bloody Mary sau, mai pe românește, Ucigașul Roșu. Căci el îndeamnă pe oricare, cu cît îi pare mai imposibil de priceput, la fapte mărețe și eroice. Toți par a fi primit, doar prin acel cuvînt cu o detentă explozivă, un atestat care îi îndreptășește să revoluționeze literatura (pe care, evident, n-au citit-o vreodată) grav poluată a planetei. Toți se reped, deci, cu pistoalele cu doape-n stradă să nu rateze revuluția din cartier.

De aici și patimile unor diletanți, ce bîiguie pe la hotarele alfabetizării literare, dezlănțuite în apărarea unui teritoriu al unor, poate oneste altfel, încercări de a scrie compuneri veleitare fără să fi buchisit măcar abecedarele purtate degeaba în ghiozdan. Cred că o mică revizuire a conceptului, mai bine zis o simplă redenumire în ton cu adevărul și realitatea, ar aduce acea reașezare a lucrurilor în matca lor firească și totodată modestă.

ECOMACULATURA este de fapt ceea ce trebuie gestionat pe acest site de toți și de fiecare în parte. Este o chestie realmente ecologică să ai grijă ca toate aceste deșeuri literare să fie corect evacuate pentru a nu se aglomera fără măsură, sufocîndu-i pe cei care le comit într-un ritm și în cantități excesive. Și dacă nu e făcută la vreme, vine, cum se mai întîmplă, cîte un eveniment neașteptat, dar providențial care face, fără să mai aleagă, curățenie generală.

(Acest text nu maschează și nu reclamă nimic.)


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE