FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Moto

Europeea merge mai departe


Mărturisesc deschis că m-am obișnuit, metaforic vorbind, cu înghițirea unei broaște râioase dimineața pe stomacul gol aproape ori de câte ori deschid, de la o vreme, pagina atelierului literar. În fond, îmi zic, este și ea, broasca râioasă, o făptură a lui Dumnezeu sau a naturii și va fi având poate, ontologic ori teleologic, și ea vreo justificare. Cum o fi ieșind ea din băltoaca diurnă a mediului său ca să-și găsească loc tocmai în arealul meu noesic, probabil că se va fi înscriind cumva, în sfera banalității. Toleranța democratică ori vreo pulsiune absconsă a unor euri frustrate, în aspirația către defulare sau cine știe ce sublimare de tip personalitate accentuată, și, poate, multe alte motivații vor fi fiind tot atâtea cauze care să genereze fenomenul. Pe de altă parte capacitatea de adaptare a lui Homo Sapiens pare a fi nelimitată. Vedeam acum câteva zile un reportaj dintr-un cămin studențesc, în care am locuit și eu cândva (o tempora!) și în care, intervievate, câteva serafice studente, cu referire la șobolanii care circulau nestingheriți prin acel cămin, spuneau că s-au obișnuit ba chiar s-au împrietenit cu acele, și ele, tot făpturi ale lui Dumnezeu, care pe mine însă mă oripilau.
Relativism curat este de fapt întreaga noastră existență.
Ce hidoasă probabil va fi fiind o prințesă în ochii unei broaște! Reciproca nu cred că poate fi pusă la îndoială de cineva.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  stil elegant, text bine dus din condei. mai putin important ce spune, mai important cum o spune. imi place.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-23 23:23:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE