FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
santeria
Text postat de Liviu Nanu
îmi port sentimentele la vedere cum își poartă un indian penele înfipte în păr.
am să ies în văzul tuturor și am să strig: „bă! vă iubesc pe toți, prăpădiților. ca pe mine însumi vă iubesc. ca pe mine însumi.

*

nu mai dormi! ia sabia în mîini, nunceakul în alta și taie niște capete. fă cîteva cucuie să fii mai bine înțeles. tot din prea multă dragoste. nu există milă doar jucăriile stricate ale memoriei colective. și porunca a șaptea

*

de trei ori a cîntat cocoșul. cucul nu se aude pînă la etajul trei. iată se schimbă timpurile precum macazul. e un acar tînăr de cele mai multe ori se joacă. își încearcă mușchii. dar nici un tren nu deraiază doar suflete doar sentimente doar vieți. penele mele zboară în vînt le-a luat curentul . păcat erau colorate și vii.

*

mă îneacă tristețea o înec și eu pe ea sîntem doi înecați într-un singur trup. iată, de sus cade un fulg, mă gîndesc la forest gump. am și eu o valiză plină de concluzii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ''nu mai dormi! ia sabia în mîini, nunceakul în alta și taie niște capete. fă cîteva cucuie să fii mai bine înțeles. tot din prea multă dragoste. nu există milă doar jucăriile stricate ale memoriei colective. și porunca a șaptea''

mda! metre... din prea multă dragoste se pot face cucuie, sarcini nedorite sau se pot mânca muște... mi-am învățat lecția:)

acarul Păun e cu ochii pe o valiză uitată în trenul de Roșiori... cică ar fi plină ochi de concluzii

dau o stea pe ea... și-un vot

prețuire - Lory
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2008-01-23 21:46:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE